/spanien/barcelona/forum/18344.aspx/spanien/barcelona/forum/18344.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona strom_robert
2009-05-07 18:19
Precis denna segern kommer bli RIKTIGT söt, efter alla panikkommentarer från alkisarna och pundarna i England.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-07 18:18
Jag tror våra spelare ger dom mer problem än vad Shrek och Cristina ger oss...
Barcelona - a L b -
2009-05-07 18:17
Grabbar glöm inte att segern blir mycket ljuvare när motståndarnas fans svävar bland moln...
Barcelona Woods
2009-05-07 18:16
Hahaha, ojdå. Stackarn glömde visst räkna upp Xavi Hernandez i sin uppräkning gällande barcelonas offensiv. Kan bli en otrevlig överraskning för killen när han "upptäcker" EM's bäste spelare i finalen.
Barcelona Frodo
2009-05-07 18:16
De har Rooney säger dem. Jag undrar om Rooney ska spela vänsterback i år också?
Barcelona Messidinho_10
2009-05-07 18:15
Nico Selenius du är en stor PAJAS!!!
Barcelona - a L b -
2009-05-07 18:15
Tidningarna kommer förmodligen att lägga fokus på "Ronaldo vs Messi". Jag ser inte Ronaldo som det största hotet. Det är klart att Ronaldo är en mycket duktig spelare men jag tror helt enkelt att han inte har något att säga mot Barca. United har en oehört duktig backlinje och det kommer bli mycket svårt att komma förbi. Men det är inget större problem för lilla Messi... :D

Mes Que Un Club!
Barcelona NoGo™
2009-05-07 18:13
Herre gud vilken pinsam krönika från United håll alltså. Ber till gud att vi vinner den 27e. Jag som tyckte att Chelsea supportrar var arroganta och kaxiga men vetti fan om inte det där tar första priset.
Barcelona strom_robert
2009-05-07 18:13
Känns som engelsmännen börjar bli riktigt oroliga, men har riktiga svårigheter och svälja stoltheten. Vad är det som har ändrats sen igår? Har barca glidit ner i samma nivå som en svensk division 2 klubb? Man kan tro det enligt engelskvänliga skribenter. Bara för att domaren var kass igår så är vi värdelösa, så lät det inte innan semifinalerna. Hoppas verkligen på vinst, vilket inte är en omöjlighet.
Barcelona Messidinho_10
2009-05-07 18:12
Haha den killen måste vara störd i huvudet hur fan kan man tänka som han gör. Sök hjälp säger jag till honom.
Almeria ManUtd
Ämne: HAHAHA låt Fletcher ....
Så säger bara en som kan väldigt lite om fotboll.
Barcelona Visca_Barca
Barca_4_lajjf

"Vad är det för speciellt att ha världens fulaste fotbollsspelare i laget? " Hahahaha klockren :D
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-07 18:10
United supportrarna har så mycket luft i sig och är extremt segersäkra. I deras artikel så säger dom att dom har Wayne Rooney och inte vi? Vad är det för speciellt att ha världens fulaste fotbollsspelare i laget?
Barcelona - a L b -
2009-05-07 18:08
Jag kan kolla på Iniestas mål om & om & om igen utan att någonsin tröttna på det. Känslorna igår var ju, som de flesta nog också upplevde, helt obeskrvliga. Tror knappaast att såna känslor kommer vara inblandade vid en ev. CL-final vinst.
Som sagt, helt obeskrivligt!

Drogba... killen är stor som fan och har mycket styrka och ändo så trillar han ner som en 12 årig flicka..

Domaren var katastrof. Det måste nog alla hålla med. Men folk dem glömmer så snabbt att det inte är sant.. Matchen i Camp Nou då, där lät domaren Chelsea spelarna sparka sönder Barca spelarna. Dessutom så var inte gårdagens domare pro Barca. Han dömde ju ut Abidal helt felaktigt när det var 20 minuter kvar att spela.

Det bästa är nog ändo att få tyst på dessa kaxiga Chelsea fans som svävar bland moln! Oh Gud asså, ni anar inte så skönt! :D
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 18:07
strom_robert

Tro inte att manchester kommer anfall de är också från PL =) grisfotboll
Barcelona Woods
2009-05-07 18:07
Hahaha, bitter jäkla krönika från United-redaktör lägger alltså ribban här på svenskafans inför finalen. Skulle vara sinnessjukt skönt att trycka ner deras självgodhet i halsen på dem den 27:e Maj.
Barcelona älskabarcelona
2009-05-07 18:05
HAHAHA låt Fletcher spela finalen . Han är ändå värdelös .
Barcelona strom_robert
2009-05-07 18:03
Fy fan vad united anhängarna är segervissa. Dom har verkligen övertro på sin egna liga och lag. Jag anser att Man U passar oss bättre än Chelsea, visst dom är nog favoriter i och med vårt manfall. Men att tro att det ska bli hur lätt som helst kan bli farligt.
Barcelona Frodo
2009-05-07 17:57
Jag tycker att Pep ska börja spela in Caceres i laget nu. Vi har några matcher kvar inför finalen och han borde ges chansen till speltid nu när ligan nästan är fixad. Om det blir som högerback eller mittback får Pep klura ut.

Dessutom vill jag att det ska vara fullsatt nästa hemmamatch och att publiken skanderar Iniestaaa Iniestaaa Iniestaaa!!!
Barcelona Bernie
2009-05-07 17:54
Det var vackert o se Iniestas tårar vid målet..snacka om att han förtjänar det målet.
Delarocha
2009-05-07 17:49
Har man Ballack i laget vet man ju typ att man inte kan vinna en final. Hiddink kan ju inte heller gå längre till en semi. Grattis Chelsea.
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 17:42
gonsa

vad ville chelsea ha mer? drömstart med 1-0 o man hade 10 backar som gjorde jobbet o sen efter allt det här så får chelsea ännu en dröm till nämligen en utvisning på barca nack abidal. o va händer sen? 11 vs 10 men de backar ännu mer o där fick de i sig :)

inget o klaga.. spelare som ballack o drogba e inte värda gå vidare fron grupp spelet ens
Barcelona FCB_armin
2009-05-07 17:42
Verkar som att vi verkligen bör göra samma sak. Elle rhur?
Delarocha
2009-05-07 17:41
Abbe_: Ännu mer loser-mentalitet.

Gonsa. Förde Chelsea spelet igår?
gonsa
2009-05-07 17:39
Visca_Barca

Men myta inte med att PL lag gör de. De spelar smart på borta plan i CL. Smart=defensivt i de flesta lägen. Men på hemma plan ska de föra spelet och de gör de med råge. Liverpool 4-1 mot Real och Chelsea igår. Spelar man offensivt mot Barca på borta plan är man korkad. Eller om man är sämre än Barca så är man korkad.
Atlético Otuga
2009-05-07 17:33
Ämne: Man kan kalla Ballac....
Ballack nämn inte ens hans namn...Filho da Puta är vad han är...tom hans lagkamrater (läs Podolski...) ger han ju en lusing haha
Barcelona Pep.G
2009-05-07 17:31
Guus Hiddink semifinalernas man :)
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 17:30
gonsa
inte konstigt att vi hade bara ett skott på mål. det är PL lag vi pratar om det är engelsk fotboll vi spelar mot.när har de spelat offensive mot barca? gå o fråga bayern,lyon madrid, sevilla,valencia o hela la liga hur det är o spela mot barca.
ni kommer ha 10 backar ni är från PL
gonsa
2009-05-07 17:30
Dizzy:

Chelsea backade hem? De skapde chans på chans. vad skapade barca? En chans i 93 min. Vem är var som är offensiv igår egentligen?
gonsa
2009-05-07 17:28
Ämne: gonsa

du drömme....
10 backar när de inte har bollen. OCh när de har bollen spelar de ut vilket lag som helst. Hur kan ni vara så självsäkra när ni hade ett skott på mål mot Chelsea och utan Alves och Abidal.
Annons: