/spanien/barcelona/forum/1834.aspx/spanien/barcelona/forum/1834.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jayjay_okocha
2015-12-20 19:10
tjena boys! är det någon som vet hur många finaler messi har spelat, samt hur många utav av dem som han har gjrot mål på? för jag misstänker att den statistiken är helt galen...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-12-20 19:07
"Paco Jémez (Rayo): The match lasted until we had two players sent off and a penalty against us.

Paco Jémez (Rayo Coach): Today was disgusting, appealing. We feel stomped. Spanish football lost today, it’s damaging.”
Barcelona barca show
2015-12-20 19:07
Först vill jag få ut min glädje efter cup vinsten idag så skönt. Sedan vill jag absolut inte säga ett ord om real då dom inte hör hemma här utan i Puertan. Hur går det med Rafinha förresten den killen kommer bli ännu bättre. Denis gjorde ett mål idag och verkar het i år. Neymar var jätte grym idag men blev för besatt av att göra ett mål. Helt rätt gjort utav Lucho att byta ut honom.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2015-12-20 19:01
Ingen har dock skrivit att Deniz Suarez ska ta en start plats? Jag skriver tydligt att han vore en bra truppspelare. Står fast vid det, Deniz Suarez är en spelare Barca ska ta tillbaka. Han har visat att han är duktig och kan fortsätta utvecklas. Så helt klart en spelare vi ska ha kvar. Hade dock aldrig sagt att Munir ska tillbaka till Barca, har aldrig sett storheten i killen. Han är varken klok nog eller har tekniken för Barca.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-12-20 18:57
@enkos:

Om du inte kan motivera då skall inlägget ej finnas på forumet. Det är fan det man gör! Man visar och presenterar argument för sitt påstående annars är åsikten grundlös och värdelös.
Barcelona enkos
2015-12-20 18:56
Hade vi haft Munir och Sandro utlånade hade samma folk här skrikit om att ta de tillbaka men alla har insett att de är inte ens för Barcas bänk
Barcelona enkos
2015-12-20 18:54
Krävs det motivation ens? Jag ser bara inte honom peta någon o anfallet, ingen chans, jag ser inte honom peta någon på tremana mittfältet inte Iniesta Arda Busquets eller Rakitic.. Killen helt enkelt inte duger för det bästa laget i världen. .även om vi överdriver och vill ha honom och alla andra utlånade spelare tillbaka. . Var lite realistiska istället
2015-12-20 18:50
Enkos: Hur tänker du där? utveckla varför du tycker så. Jag ser potentialen i killen, han är ingen potentiell Messi men han kan helt klart bli en nyttig truppspelare för oss. En Denis Suarez i truppen ger en mycket starkare bänk än med till exempel Munir och Sandro.
Barcelona Barca4life98
2015-12-20 18:49
enkos Motivera tack... Du skriver mycket, men du motiverar aldrig. Denis är minst lika bra som Rafinha vågar jag nästan påstå.
Barcelona enkos
2015-12-20 18:46
@Viggo - Grande Busquets:

Glädjande at han levererar men vill vi att Barca förblir världens bästa lag så har han inget med att göra i Barcelona..
2015-12-20 18:43
Denis Suarez fortsätter att leverera, nu med första målet i matchen.
Barcelona neymar JR
2015-12-20 18:43
Denis målskytt
Barcelona enkos
2015-12-20 18:36
10 mål = 3 poäng och inget mer.. dessutom mot ett lag som spelar hela matchen med två man mindre..
En som dessutom är missnöjd är Penaldo som bara gör två mål varav ett på straff. Han kommer gräma sig dessutom att Bale gjorde 4 och Benzema 3..
Barcelona Junta Dimision
2015-12-20 18:27
"Paco Jémez (Rayo): The match lasted until we had two players sent off and a penalty against us.

Paco Jémez (Rayo Coach): Today was disgusting, appealing. We feel stomped. Spanish football lost today, it’s damaging.”

Såg inte matchen, men han verkar vara väldigt arg.

Barcelona Barca4life98
2015-12-20 18:24
Vill folk skriva så jäkla mycket om Real och vad dom håller på med, skapa ett konto i puertan. På tal om BARCA, vårt lag, Denis Suarez spelar nu. Han måste bara tillbaka nästa säsong. Han har börjat bra.
Barcelona Ali G
2015-12-20 18:21
Även om Real gör tio mål så är jag fortfarande inte imponerad, man gör det mot ett lag som ligger näst sist och som dessutom spelar med nio(!) spelare. Den här stora vinsten betyder absolut ingenting och vi får inte glömma bort att Real var totalt utspelade och hade 10% bollinnehav innan domaren tog tag i matchen.

Real och Ronaldo är som mobbare, de ger sig på dom små och svaga men när dom möter dom stora pojkarna gömmer de sig. Vi är nu alltså bara två poäng före ett Real som är i kris sen får vi inte glömma bort vår årliga förlust mot Real Sociedad..
Barcelona Santiago Cazorla
2015-12-20 18:15
Snackas mycket om Real nu så postar detta:

Matt SmithVerifierat konto ?@msmith850 4 timför 4 timmar sedan Visa översättning
Great stat - every competition Messi has played in wi #Barca he has won at least 3 times.

Blev även den andra spelaren som har gjort mål i 7 olika turneringar under ett kalenderår(efter Eto'o).

Han är 28 år gammal...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-12-20 17:56
Krävs lite klass för att inte slå in 10 mål på ett lag som besöker ens hemmaplan och spelar med 9 spelare, under sådana konstiga omständigheter...

No class! Bara tre avdankade anfallare som slåss om att göra mål mot ett lätt byte.
Barcelona Fuerza
2015-12-20 17:55
Barcelona vann med 0-8 mot ett fulltaligt Cordoba på bortaplan i år. Den matchen var ändå inte något att hänga upp i julgranen.
Barcelona Stright outa Barca
2015-12-20 17:54
[QUOTE=neymar JR]Ingen som har en aning om vad som hände med filmen braca dreams? [/QUOTE] http://swefilm.tv/film/barca-dreams_if0ac/ du kan kolla härifrån.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-12-20 17:52
Han i viasat kommentatorn är ju hetl efterbliven säger konstant Rayo som är en man mindre haha, killen kan verkligen sitt jobb alltså.

Real tror sig är starka nu mot Rayo med 2 man utvisad.
Barcelona Suarez9
2015-12-20 17:47
Fyfan vad jag älskar Suarez! Vilken jävla värvning tack till Enrique (?) eller vem de nu var som bestämde sig att ha honom.

Vad tycker ni om Atletico i år? De har ju chansen att gå om Barca idag men det har känts ganska tyst om de annars... Fan nio raka vinster är inte dåligt!

Förresten har någon koll på vem som har ryktats av anfallarna sist till Barca? även om jag tycker en värvning är idiotisk med tanke på Turan och Vidal!
Barcelona neymar JR
2015-12-20 17:43
Ingen som har en aning om vad som hände med filmen braca dreams?
Barcelona Andresito
2015-12-20 17:39
@Barcelonistas:

Har inte påstått att du inte är en tillräckligt stor supporter. Jag vet att du brinner för Barca. Men jag undrar om du går igång mer när Ronaldo sätter en feldömd straff än när Barca tar en fin seger.

Folk, inklusive jag, tröttnar på att läsa om Real Madrid varenda gång de har match. Ta en titt i Real Madrids forum när de inte spelar, nivån är MYCKET högre där med diskussioner och argument/motargument.
Barcelona Katalano
2015-12-20 17:36
@Liatzo:

Jag stängde av matchen när Bale gjorde 2-2. Jag har endast talat om det första röda kortet för Rayo. I övrigt så har jag inte nämnt någon annan situation. Såg inte ens straffsituationen. Jag föreslår att du lär dig att läsa-och förstå- innan du börjar attackera mig med ord jag aldrig skrivit!
Barcelona neymar JR
2015-12-20 17:35
Messi: "Ballon d'Or? If I win, I'll make room for it. I'm happy to be among the three finalists and, as always, I go to the gala to enjoy." Ganska dött på Twitter, hade förväntat mig lite sköna videos efter matchen
Barcelona Liunil Masse
2015-12-20 17:33
Den enda gången Bale syns till på en hel la liga säsong är under två matcher mot Rayo, då han får hav med ytor. På återseende om några månader när du möter Rayo igen Bale ;)
Barcelona Katalano
2015-12-20 17:33
@Barcelonistas:

Stängde av matchen när det blev 2-2. Kan inte påstå att den är clean, men oavsett så var det solklar utvisning i den givna situationen. tyvärr.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-20 17:32
Människa 11:30 låg ja o sov. Jobbade igår. Missade nästan första halvlek. Svårt o skriva när man ligger o sover elr? Vad vill du komma till att jag inte är en tillräckligt stor supporter? Jag är en helt galen Barca supporter ingen här e större än mig. Komiskt att folk ska dra de kortet jämnt. Sen skrev jag ju visst. Men du väljer ju att läsa det du vill läsa.
Barcelona Gabriel
2015-12-20 17:29
Bale glänser mot lilla Rayo idag. Han älskar smålagen.
Annons: