/spanien/barcelona/forum/18337.aspx/spanien/barcelona/forum/18337.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-05-06 23:51
Bara för att någon juventusfan skriver skit här så behöver inte ni andra klanka ner på Juventus som klubb. Är det rättvist tycker ni?

Isako, jag hoppas att du inte tar åt dig och ber om ursäkt å andras vägar.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: 2 Barcafans knivhugg....
Med ett sånt nick vill ja inte ens ha dig härinne, pinsamt och omoget. Svårt att ta dig på allvar
Kung Messi
Ämne: 2 Barcafans knivhugg....
Källa tack!
Barcelona Saman.
Puta Ronaldinho

Källa!?
Barcelona Messidinho_10
VI ÄR I CL FINAL CULES FYYYFAN VAD DET KÄNNS GÖTT
Barcelona Smogen
1. Citerar Niva

"Fifa-reglerna säger såhär: "Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the ball with his hand or arm", och preciserar sedan: "The position of the hand does not necessarily mean that there is an infringement"."

Alltså, inga straffar. Tycker heller inte att Toures brytning är straff då jag tycker han träffar bollen först.
Övriga straffsituationer är inte ens värda att kommentera,

å andra sidan har jag sett domare blåsa straff för betydligt mindre saker än Piques armträff, Eto'o armträff, Alves brottning eller Toures brytning....

och för det tredje har jag nog aldrig sett någon få ett rött kort för att en kille snubblar på sig själv.

Visst, tycker domaren var totalt jävla usel, men han var fan usel åt båda hållen...
Isako
2009-05-06 23:50
No harm done. Känns lite fult av mig att komma in här med negativ energi, men var tvungen att påpeka det ;-)

Hoppas ni sätter dubbeln! Har ni chans på en trippel också eller är ni ute ur cupen?
Sevilla kanoute_12
Ämne: Ämne: Som opa....
Saklighet är inte direkt din grej va? Domaren var inte i närheten av liknande missar som idag, det hoppas jag även den mest inskränkte av alla barcasupportrar kan erkänna?
Barcelona kallesiete

kanoute_12

Ja. Engelska ligan har lag som är fruktansvärt bra på att försvara en ledning. Ge oss en ledning så bevakar vi den på ett otroligt roligare sätt.
Real Madrid Puta Ronaldinho
2009-05-06 23:49
2 Barcafans knivhuggna i London..
Mer kommer komma.
Vet någon om bråk uppstått?
Tusentals Chelseasupportrar väntar på att Barcelona och domaren ska lämna arenan.
Barcelona Rambla
2009-05-06 23:49
Ska vi behöva ta skit för att några Chelseafans och andra anser att det är en domarskandal?

Vi hade allt emot på Camp Nou. Där skulle vi ha en straff men fick inte det. '

Det är inte vårt fel att Chelsea endast kan skapa målchanser på våra misstag för helt ärligt så är det så dessa två möten har sett ut. De försvarar med 10 man även på sin egen hemmaplan och bara väntar på misstag så att de kan ställa om. De kan skylla sig själva som inte klarar av att hålla bollen inom sitt lag och skapa något på egen hand.
Barcelona II Barça II
2009-05-06 23:48
Isako:
Gillar Juve i Italien, men var tvungen att jävlas med han lite :).

Tack så mycket och lycka till mot Milan :).
Sevilla kanoute_12
Ämne: Ämne: Som opa....
acceptera uppgivenheten och besvikelsen? Känner du någon personlig stimulans i att hävda att barcelona idag spelar bra eller var värda att gå vidare? Första matchen tycker jag barca är värda ett par mål, men har förtvivlat svårt att skapa heta chanser. El clasico var fantastiskt, men CL visar den stora skillnad som finns mellan Världens bästa liga, iaf enligt mig, Premier League och den näst bästa, La liga..
Dani Alves.

Barca skulle ha avgjort detta på hemmaplan men BARCELONA FÖRTJÄNADE DETTA OCH CL SKA TILL BARCELOOOONA !
Barcelona Napao
Ämne: Chelsea har låst sit....
Japp smittade av El Generalisimos forum så fegar dom ur och stänger för alla utom deras egna fans patetisk man får vara.
Barcelona kallesiete
Ämne: Tydligen så hade Ter....

Källa. Sånt är underbart att höra.
Lätt att säga så nu när man har vunnit och hade det vatt tvärtom och Pique hade tatt klivet hade jag antagligen inte brytt mig ett piss.

Men det är just det som är saken, att kunna göra det när det måste svida som mest. Om det stämmer: John Terry, king.
Mazumba
good night Chelsea....
2009-05-06 23:47
Ämne: Såg att ni dissade A....
Mena inget illa ville bara reta just honom
Barcelona poddalito
Bollinnehav
Chelsea 34% - Barca 66%

Frisparkar
Chelsea 17 - Barca 21

Var domaren emot Chelsea?
Barcelona Saman.
Okkapokka

Källa? Stort av honom om det stämmer.
Isako
2009-05-06 23:46
Såg att ni dissade Alessandro Delpiero-nicket härinne, med all rätt, men att bara kalla Juve för fusklag och mutande utan att ha läst på ny information som dykt upp upprör mig enormt.

Grattis till segern, dock. Rätt lag vann sett i det stora hela.

Forza Juve
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Som opartisk observa....
kanoute_12

Hur var domaren mot Barça i Camp Nou?/B
Svara fan.
Barcelona Okkapokka
Tydligen så hade Terry gått in i Barcelonas omklädnings rum efter matchen och gratulerat Blaugrana spelarna. Vilken jäkla gentleman alltså, grymt starkt.
Barcelona I Lujan
Vi förtjänade att gå vidare om man tittar på
båda matcherna punkt slut.
adil,
2009-05-06 23:45
JAAAAAAAA. Äntligen har vi flyt med oss. Chelsea var mycket starka denna match, kunde och borde gått vidare. Men sett över 2 matcher förtjänar vi det här, då vi hade otur framför mål på Camp Nou Barca, Barca, Baaaaaaaaaarca!

Världens bästa lag FC BARCELONA lever, drömmen om trippeln lever!!!
Barcelona Cape
2009-05-06 23:45
Ingen Barcafan ska be om ursäkt för någonting. Jag tror att alla vet vad jag menar.
Barcelona II Barça II
2009-05-06 23:44
Fan vilket härligt sätt vi gick vidare på!!
Hoppas att vi vinner finalen med en solklar offside mål av Henry, framspelad av Xavi med handen!

Juventus? Hur går det nu utan Moggi?
Barcelona Gaucho!
Hiddink är en stor tränare men beslutet att ta ut Drogba förstår jag fortfarande inte.

Hoppas nu vi spelar ut i finalen och att united bjuder upp till dans. VISCA BARCA
Barcelona 2bbe
guardiolas segerrush a la mourinho
Ämne: Som opartisk observa....Vi glädjs åt att vi är vidare i vårat forum, vadå visa hyffs det är ju andra som attackerar oss och inte tvärtom, därimot så svarar vi tillbaka till de som attackerar varför ska vi ta emot all skit

Annons: