/spanien/barcelona/forum/18333.aspx/spanien/barcelona/forum/18333.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fredrik_Karlsson
2009-05-07 22:11
Någon annan sa det bäst och jag citerar han

"Det bästa med den här diskussionen är att den inte ändrar någonting. Barca är i final och det är inte Chelsea."
Barcelona De Goda
2009-05-07 22:11
Ingen minns en förlorare, till och med förloraren vill förtränga. Men en vinnare minns alla, och om tjugo år kommer ingen minnas Ballack och gänget utan istället kommer folk fortsätta att hylla Iniesta och gänget :D
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-05-07 22:10
Zidane - # 5
Men vrf snackar du om barca kolla hur de går för ditt eget lag först
Barcelona Cape
2009-05-07 22:10
Zidane - # 5

Tjänar det någonting till att vara här inne och tjöta?
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 22:09
Skapade vi ingenting mot Chelsea? What the? Vi borde ha vunnit med 3-0 om det inte vore för Bojans dåliga nick, Etoos dåliga koncentration sist ögonblicket och om inte det vore för en tysk som hette Wolfgangstark.. Att du ens orkar grina fortfarande.
Barcelona Cape
Någon kanske redan har skrivit det, men enligt UEFAs regler så kan man inte överklaga röda kort. Tydligen så finns det undantag där man kan skicka in videobevis och förklara varför utvisningen är för hårt dömd.
Real Madrid Zidane - # 5
Läs igenom alla mina inlägg här och hitta en mening där jag skriver att Henrys filmade.
Det jag kan säga är att Henry drogs i tröjan men då borde väl Abidals tackling och tröjdragning på Drogba också vara straff, något som enligt er inte ska vara straff.
Dessutom så var Henry-incidenten inte lika solklar som gårdagens antal straffsituationer.
Barcelona Cape
2009-05-07 22:07
Fortfarande denna evighetsdiskussionen? Herregud.
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 22:05
Ämne: Läs ordentligt vad j....
Herregud så du anklagar oss alla pga av en matchrapport där han tydligt säger att "I mina ögon är det inte straff".

Att du ens påstår att det finns en möjlighet att Barca mutade domaren visar hur allvarligt jag ska ta dig.. för en neutral disskussion istället. Det som förvånar mig är ändå att de flesta barca fans erkänner att vi skulle ha haft straff emot oss... men ni Chelsea fans är ju helt förblindande.. vad hände med Henrys straff i första matchen o alla domslut där?
Real Madrid Zidane - # 5
2009-05-07 22:04
Rambla//

Jag har inte gått emot att vi hade ett skott på mål, enda jag sa var att vi hade de farligaste målchanserna oavsett hur vi spelade fram till de. Ni som hade så mycket boll på Camp Nou vad skapade ni, noll, nada osv. Världens bästa lag med världens bästa spelare bla bla skapade nästan ingenting mot Chelsea och det vet du!

Även om det var en straff och inte fyra, det var en solklar straff som domaren, assisterande och guardiola som tydligen alla tre inte såg den borde ha sett den!
Barcelona - a L b -
2009-05-07 22:03
Ämne: Ämne: Det är ....
Cred till dig Rambla som alltid håller en hög nivå här.
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-07 22:02
Alltså det räcker med detta jävla domarsnacket, vi fattar att han var dålig. Vad vill ni komma fram till? Skärp er och diskutera om något annat, varje gång man kommer in här ser man samma skitsnack.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 22:02
Ämne: Kolla länktips om ni....
Tack för den !

Fan bästa klippet jag hört ! Liverpool ftw.
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-05-07 22:01
Barca är i final vet inte vrf det ska diskuteras hur dålig domaren än va så är vi i final!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Barca_4_lajjf:

Va....
gonsa

Grabbar ni som har råd med att donera lite mynt, Det sägs att C.Ronaldo har hamnat i en djup ekonomisk kris och inte har råd längre med sin Dye hard gele i länken:P
Red devils runt om världen skulle uppskatta om ni kunde donera lite.

Skämt åsido men vad fan menar du att ni spelar bättre fotboll än Barça?
Har det hänt att Chelski har försvarat sig med 10 man mot Man U nångång?

Förväntar du dig att vi ska köra över allt och alla?
I så fall har du väldigt höga förväntningar som bör sänkas lite enligt mig.:S
Barcelona Rambla
Ämne: Det är nog bäst att ....
Jag håller med. Nu får det vara nog några dagar till nästa match.

Istället konstaterar jag bara lyckligt.

TOMA TOMA TOMA, NOS VAMOS PARA ROMA!
Barcelona - a L b -
2009-05-07 21:59
Det är nog bäst att hålla sig borta från detta forumet tills nästa match. Väldigt låg nivå. Jag kan förstå igår med tanke på glädjen(för oss) och sorgen(för Chelsea & barcahatare) men det får vara nog nu.

Edit. Seriöst skärp er nu.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 21:59
Sätter punkt med detta inlägg nu !

Domarens insats är total katastrof, jag det har sagts 5000 gånger ungefär.

Men hur dålig var han igentligen ?

Enda klara straffen tycker jag är Piques handboll.
Den på etoo tar ju nästan på axeln, visst det kan bli straff men hur ofta ? Speciellt efter att vi fått ett totalt sjukt rött kort, då krävs det en del.

Alves mot Malouda ? Straff? Hahahahha knappast.
Sen att Drogba är ett äckel som filmar 9 gånger av 10 gör ju inte saken bättre.

Tycker att vi har minst lika otur med domaren över 2 matcher.

1 rött kort + Henry bestulen på straff.
Säg då att Chelsea fått 2 straffar så går det ju jämnt ut.

Fan, Chelsea fansen bölar ju mer än Puertabarnen här på SF. Helt makalöst vad dom skyller på domaren.

Lägg ner säger jag bara och ta förlusten som Lampard.

Töntar !

Over and out
Barcelona Rambla
2009-05-07 21:58
Zidane - # 5

De farligaste målchanserna i båda matchena? Ljuger du inte lite väl mycket nu? Ni hade ETT skott på mål i matchen på Camp Nou. Det var inte ens Chelsea som skapade chansen utan det var en slarvig bakåtpassning till Valdes. Ni skapade noll, nada, niente på Camp Nou och det vet du också.
gonsa
2009-05-07 21:57
Ämne: Ämne: Barca_4....
Ja, United gick vidare till final och vann där mot Chelsea på straffar. OERHÖRT SKÖN KÄNNSLA!!!

Barcelona Saman.
2009-05-07 21:56
Var är Pajkastaren?
Barcelona attacante
2009-05-07 21:56

Det bästa med den här diskussionen är att den inte ändrar någoting. Barca är i final och det är inte Chelsea.
Real Madrid Zidane - # 5
2009-05-07 21:55
Okkapokka//

Problem med det?

westinho//

Skönt bemötande man får!
Så vi fegspelade, men hade ändå de farligaste målchanserna i BÅDA matcherna. Lär dig att fotboll inte är att rulla runt utan att spela taktiskt mot varje lag för sig och att göra mål och vinna. Ni gjorde mål visst och ni gick vidare, men ska vi fortsätta på den vettiga diskussionen ang domaren så dömde han grymt orätvisst.

Rambla//

Ta och se på reprisen igen så får du se vart boller tar på etoo.

attacante//

Varför är du här då, varför finns det forum? Inga diskussioner kan förändra något, varför har man de för?
Barcelona gerra
2009-05-07 21:54
Gårdagens bäste spelare? Victor Valdez.. Förra matchen bäste spelare? Victor Valdez
Barcelona Rambla
2009-05-07 21:53
Zidane - # 5

Bara en idiot hävdar att Malouda ska ha straff när han och Dani Alves rycker och sliter i varandra precis lika mycket. Frisparken dömdes för det som skedde i löpduellen tidigare och inte när Malouda helt plötsligt kommer på att han inte har några ben kvar och bara lägger sig ner. Straff när bollen tar i armhålan på Eto'o? Du måste skoja?

Men visst, fortsätt du och hävda motsatsen om det känns bättre.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-07 21:52
Ämne: Barca_4_lajjf:

Va....
Så som hiidink komponera chelsea har jag aldrig sett mot manchester eller något annat storlag, i nou camp hade de 5 innemittfältare för att kötta och förstöra och ligga rätt och vänta på att barca gör bort sig, i stamford bridge blev det 4 innemittfältare, samma taktik allså hur fan ska det bli fotboll då?

Visst hade ja föredragit att Barca skotta mer istället för att spela sig till mål, sån är den spanska fotbollen.

Du verkar ha en spåkula vid sidan om då du kan sia framtiden, fine by me
Deportivo Jakobssson
2009-05-07 21:51
Kolla länktips om ni är less på Chelsea supportrarna ;).
Barcelona westinho
2009-05-07 21:50
Jaså är han det. Aja, tough luck then. Detta är fotbollen, det är detta som gör fotboll så vackert, att det är så unpredictable. Jag förstår att du är sur men sluta vara så bitter.

Hade ni inte backat hem med en man mer på hemmaplan så kanske ni gjort 2-0 istället, men nu fegspelade ni och det straffade sig.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-07 21:48
J.Gamper

Domaren hade till och med bestämt att Barca skulle kvittera i 92:a minuten och att Essien skulle totalmissa bollen när han skulle rensa undan efter inlägget (allt det här för att ingen ska märka så ni bara vet) och han bad till och med Terry o co att inte markera Iniesta sen så kom målet.

Aa just det de flyttade målet också lite för att bollen ska in.
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 21:48
westinho

Zidane - # 5 är ett Chelsea-fan faktiskt.
Annons: