/spanien/barcelona/forum/18322.aspx/spanien/barcelona/forum/18322.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-05-10 01:01
VizzlA

För det första har PEP en otrolig vinnar mentaliet och går alldrig ut på plan mot Villareal som han själv vet att han kan säkra matchen, med den start elvan du kommit med en av dom sämsta jag sätt...

Han kommer gå i matchen med sina bästa som han hadde i Chelsea matchen och där efter kanske inte spela med Messi eller Yaya, Men jag kan bara inte hålla med dig...

Pep vill garantera Ligan imorn så han aldrig mer behöver tänka på den mer...
Barcelona VizzlA
2009-05-10 00:58
asså champions elva detta:?

v.v
sanchez pique puyol sylvinho
touré
xavi iniesta

messi etoo henry

känns osäker med sanchez men vem annars?..

btw har etoo inte visat sin klass på ett bra tag...tycker han var som bäst vid höst/jul..

kanske denna elva mot villareal:
V.V
sanchez pique caceres abidal
busquets
xavi gudjohnsen

messi bojan hleb

okej kanske lite väl optimistisk elva..men rotations möjligheterna finns..spela in sanchez i laget vid en ev cl-final?..ryslig tanke men vad har vi för val..
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-10 00:57
Kolla länken:D
Barcelona Relay*
2009-05-10 00:49
Ämne: Realy*

HAHA det f....Jag brukar vara den som vrider mig oroligt så fort ligamarginalen är mindre än 12 poäng mellan Barcelona och klubben under. Att jag nu verkar så säker kanske har med hybris att göra?
Barcelona Oha789
2009-05-10 00:46
Realy*

HAHA det finns ingen ask längre den är ute ur asken och vinkar till oss att komma ta buklan vännen :D
Barcelona Relay*
2009-05-10 00:45
Nu bet real i gräset och vågar man nu säga att LIGASEGERN ÄR SOM I EN LITEN ASK?
Barcelona Oha789
2009-05-10 00:35
Messi321

Kanske... jag tror han kommer få villa, men spela matchen mot Mallorca, det är jag helt säker på,, då han behöver lite match träning inför CL om han nu ska få spela CL..

Jag tror Henry kan egentligen spela Villareal Matchen men PEP vill inte ha med han, då han kan få alvarligare skador... Han var ju osäker på spel mot Chelsea.. man kan inte vara osäker när man är riktigt skadad... därför litar jag på att Henry inte är skaddad så att han inte kan röra sig... han kommer spela och kommer vara med i truppen efter dom senaste 2 matcherna.
Barcelona messi321
2009-05-10 00:30
En mycket viktig fråga:

Kommer henry spela en till liga match för annars kommer vi ej slå rekord med 3 spelare över 20 mål.
Barcelona Oha789
2009-05-10 00:26
Criff

jag har varit medlem här inne på svenskafans väldigt länge och förutom det har jag läst här inne i flera år, jag har alltid gillat dina svar och tankar kring Barcelona Criff

Men jag har tänkt det du säger nu att dom ska få göra sina rekord Messi, Etoo, Henry.. Men måste bara säga att Hela laget består inte av 3 spelare eller 11 spelare... dom som bänkar ska få sin chans... Bojan har jag viljat grina flera gånger för... han får 7 eller 6 minuter på sig att visa vad han kan göra... Bojan är en riktigt mål maskin ska jag säga till er alla..

killen har gjort 9 mål och 4 av dom är i CL det är stort för en 19 åring jag menar det också....

Jag litar på PEP men min diskution från det hela var att vi har för många backar och PEP e inte bra på att rotera spelarna, jag tycker däremot Rejkaard var bätre på den biten...

Visca PEP y Barcelona
Barcelona Rey Etoo
2009-05-10 00:25
Hoppas på en liten rotation i laget dock ej för stor, Eto'o måste bara vinna skytteligan =)
Barcelona BlueRed.
2009-05-10 00:23
Bred trupp har man i England om någonstans. Är det någon av topp 6 lagen som har mindre än 27 spelare?
Barcelona SaM__-
2009-05-10 00:20
woho!

Nu avgör vi ligan imorgon, fan vad gött det skulle vara inför hemmafansen. De senaste två ligagulden har vi fixat på borta mark. Vore stort att vinna hemma imorgon.

Hoppas Pep ställer upp med starkaste manskap för att få slut på den teoretiska chans som finns just nu.
Barcelona Im back
2009-05-10 00:15
Jag hoppas det blir viss rotation i laget, en viktig cupfinal på onsdag redan och Bilbao vilade hela sin första uppställning i dagens match. In med Bojan och Caceres åtminstone. Kanske läge att testa Victor Sanches som högerback någon match också eftersom vi saknar det till CL-finalen.
Barcelona den lille playmakern #6
2009-05-10 00:08

@ älskabarcelona,

Santi Cazorla & Marcos Senna.
Barcelona Nr.10-Messi
2009-05-10 00:08
tjena.
jag ska till Barcelona imorgon. E det någon som har koll på biljettsituationen?

- Tror ni att det går att köpa som vanligt utanför Camp Nou?
- Känner du någon som har biljetter som jag kan kontakta. Två biljetter önskas! Jag nås på 0703-251415!

Tack på förhand!
Imorgon bärgar vi årets första pokal! 2 2GO!
Barcelona Criff
2009-05-10 00:06
Iniesta blir ju heller knappt utbytt längre nu när han kommit igång riktigt.
Barcelona Criff
2009-05-10 00:05
Oha789, Du kan lita på att Pep har en baktanke med att han har kvar Messi & Henry och till viss del Eto längst på plan.
Det är antagligen för dem ska få göra så mycket mål som möjligt och visa att dem är världens bästa spelare. Detta ger självförtroende och får dem att tävla ännu mer.

Tänk om Messi har världens dag, och så bara för vi leder med 4 - 0 så ska han bytas ut? Vem vet vad han hade gjort där efter? Kanske något ännu bättre än Maradona målet?

Xavi blir ju alltid utbytt, det är antagligen bara för hans jobb är inte lika spektakulärt, och kan därför sparas lättare.
Barcelona Sersari
2009-05-10 00:00
Oha789

Håller med dig, har sagt det redan kompis:)
Har exakt samma tankar som du, men allt kan inte bli perfekt. Nästa säsong blir det bättre, om man ska ha en sån bred trupp så måste alla få spela vilket jag tror alla kommer få göra nästa säsong. Hleb har jag också velat se mer av! Även Cáceres.

Men det kommer ska du se, det tror jag:-)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-10 00:00
Behöver inte förnedra marängerna, visa att ni är bättre än så.

Inte fan sparkar man på någon som redan är nere för räkning?
Barcelona L!VOZ
2009-05-09 23:58
"akta er för madrista" :P
Barcelona Islam_Bosna
2 matcher kvar och sen kan man i princip vila i två veckor till CL finalen.
Barcelona Xavi_totalkontroll
Kommer bli kul om vi kunde fira redan imorgon
El Capitano
2009-05-09 23:57
Ride_The_Big_One(6)

Det är sant :)
Byter de tränare IGEN så lär bli en röra även i nästa säsong. hehe

Vi behöver värva en vänsterback och ta hem Henrique, mer behöver vi inte i defensiven.
Jag är 90% säker på att Barca säljer Hleb & Guddy, det ska bli intressant att se vem som ersätter dessa spelare. Ribéry är en het kandidat.
Barcelona älskabarcelona
2009-05-09 23:57
Nån som vet vilka Villareal saknar imorgon?
Barcelona anderssonn
2009-05-09 23:56
Helt underbart Valencia!

Nu spelas guldet in på hemmaplan imorn!
Barcelona Barca-nist
2009-05-09 23:56
en vinst eller oavgjort så man kan andas ut. jag vill att laget ska kunna fokusera på annat nu !

Dani Alves.
2009-05-09 23:55

Valencia körde fan över dom stackarna ...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-09 23:51
Ämne: Ämne: Ämne....
Du skrev Enrique inte Busq, och ja läste igenom ditt inlägg alldeles för snabbt för att fatta att du syfta på Busq när du skrev Enrique, no need to bring that kind of attetude.

El capitano

Vad jag vet så signade han ett 6 månaders kontrakt med option att förnya, de ska ju få ny president så han lär väl ha sista ordet. Bara bra för oss om en ny tränare kommer in, ramos har gjort det bättre än väntat.
Barcelona Oha789
Sersari

Jag har sätt alla Barca matcher och har till och med spelat in på en hårdisk alla matcher som gått under hela året...

Jag tror inte du förstod vad jag mena eller ville komma fram till....

PEP tar ut det bästa laget nästan varje gång... när han gör det så vill han inte göra så många byten under en match till spelaren inte årkar mer eller om en spelare blir skadad då börjar han byta....

Jag gillar faktis inte det, jag älskar PEP av hela mitt hjärta och älskar att se han... han påminer mig väldigt mycket om Mourinho och sånna killar älskar man att tita på när dom coatchar och dirigerar...

Jag måste bara säga så som jag sätt på alla matcher i år, så gör PEP stora fel... Messi är tröt det ser man.. jag kollada match mot Deportivo igår kväll då vi vann med 5-0

Jag såg hur Messi hela tiden var på tå och ville ha en pass... han kunde rycka förbi vilken spelare du vill och göra exakt det han känner för under en match.. men när man leder mot ett Deportivo med 3-0 4-0 då är det så dumt att hålla Messi på plan, eller en Henry mot Real madrid... Dom har gjort sitt bästa och vi leder totalt matchen... Jag vet att vi tidigare tappat sånna resultat som föra året mot Real Betis men komigen inte när man leder med 3-0 ska man inte tappa..

Har man Bojan, Hleb som man betalat pengar för, och Caceres i laget, ska man fan ge dom chansen när man har utrymme.. det måste ni hålla med mig om
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Nu kommer alla i Puertan ställa upp sina dröm elvor med C.Ronaldo som back. heheh
Annons: