/spanien/barcelona/forum/18309.aspx/spanien/barcelona/forum/18309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-05-07 19:13
Haha asså stackars NiboRRobiN. Seriöst släpp det. Gjort är gjort. Om du inte har en tidsmaskin.

Vi kanske kan starta en NiboRRobiN-fond för alla Chelseafans. Donationerna går till terapi. Vore det ända rätta.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 19:13
So what? Vad kan vi här i forumet gör åt saken? Vad kan du göra? Åk o klaga på UEFA. Vem fan bryr sig?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 19:11
Hahaahhahahahahahahahahahha

Nibborobin, du är fan störd i huvudet, sök hjälp !

Sen är han 23 år också! Och stavar ta me fan i mej sämre än min tremänning som är 6 år.
Barcelona J.Gamper
Patetisk.. 23 år gammal och beter dig sådär.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
NiboRRobiN
om du är sååå ledsen så kan du se den här klippen,
rekommendera också till alla cules också.
Barcelona pokke
NiboRRobiN

Sluta klaga. Det hjälper inte att du sitter här och klagar för rätt lag är redan i finalen. FOTBOLLEN HAR SEGRAT! Tycker synd om Hiddink, han trode att filmstjärnan Drogba var skadad och valde att byta ut honom. Malouda var för övrigt en väldigt bra vänsterback tillsammans med Cole.
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 19:09
NiboRRobin vem fan har sagt att vi körde bra mot er igår? Vi har kört bra hela säsongen och under CL .. och faktiskt första matchen på Camp nou också, där vi dock hade otur. Till skillnad från er försökte vi ändå dock igår GÅ på mål, VINNA genom att GÖRA MÅL, FRAMÅT.. Nej inte genom att söka straff utan göra riktiga mål.. och Barcas hopp och kämparglöd ända tills slutet då vi försökte försökte och återigen försökte gav belöning till slut. Det är de som är skillnaden i året Barca.. de har varit flera matcher där vårt spel inte fungerat.. då har spelarnas kämparvilja och individuella prestationer avgjort.

Så du kanske bör sluta mumla ur dig massa struntsnack och för en vettig diskussion istället.
Mazumba
2009-05-07 19:09
NiboRRobiN
vad säger du om utvisningen då??
NiboRRobiN
2009-05-07 19:07
Nu har du stört tillräckligt. Spärrad! / Red

Barcelona Robin.C
Niboblabla

Och? Tror du att han bryr sig, han kanske är på på top 100 hos dig, men hos oss är han längst upp. Stick tillbaka till ditt forum och gråt över det som hände igår, och när du har slutat att gråta så tänk efter vilka situationer domaren dömde bort från oss från båda möten.
Barcelona ElDuroDeFCB
NiboRRobiN

grabben lyssna noga nu, för såhär brukar fotboll se ut ibland, sällan egentligen men det händer. Ni valde, alltså låt mig försöka va klar här, Ni, som i Chelsea, valde att backa hem OK. Ni, när VI barcelona fick en man utvisade, NI valde att byta ut eran bästa spelare under matchen som va DRGOBA och istället kom Belleti in. Så ni gjorde ett taktiskt miss NI. Vi alla här inne är överens om att Chelsea skulle haft ett straff minst, alla vi ÄR överens om DET. Men så blev inte fallet. NI lyckades inte göra flera mål och därför har vi denna diskussion just nu. NIBORROBIN synd att ni åkte ut på denna sätt, men vi Barcelona försökte spela fotboll, men tyvär hade ni 9 man in i straffområdet, men det fick ni betala dyrt förr i slutändan. Vi gjorde målet ni lyckades inte hålla tätt i 94 minuter så synd för er, sluta gnäll och ta det som en man. Ni hade en grym taktik, ni lät oss få ett skott på mål bara. men det räckte så Va säger man grabben.? Önska oss lycka till istället, gör som Lampard och ta det som en man. Punkt
Atlético Otuga
2009-05-07 19:06
Jisses...säger bara en sak om ni inte vill bli förbannade så gå inte in på ManUtd forum...där råder rena Anglofilism orgien...alla mot Barca/Spanien....det är Äckligt
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 19:05
NiboRRobiN

Ni spelade inte ens fotboll i överhuvudtaget så klaga inte på att vi inte spelade vacker fotboll.

Rätt lag gick vidare, märks att vissa inte kan hantera det.
Barcelona Woods
Niborobbinrabbinrobot//

Jag tror ingen av oss härinne bryr oss nämnvärt om dina krokodiltårar. Ryck upp er. Se till att fixa FA cupen nu istället, blir nog inte alldeles enkelt.
Barcelona CescHagi
Hoppas ni slår Man Utd i finalen.

Domaren var visst köpt, enligt Bosingwa. Vilken pajas! Se länk
NiboRRobiN
2009-05-07 19:01
Rambla // 90% boll och ett skott på mål och ändå ser ni detta som vackert fotboll! Sen behöver du inte klaga på min svenska när du ändå förstår vad jag skriver om?

Ramblabla... du har sänk dig ordentligt, du är inte alls lik dig för några år sen då du var duktig! Men nu sjunger du från top 10 till top 100 i mina ögon ( men du bryr dig väll ändå inte ).

Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-07 18:56
jag fattar inte varför idioter ska komma hit och försöker göra oss arga. f)ck=ed ni kan gnälla någon annanstans. försök spela fotboll nästa gång och när jag menar fotboll menar jag riktig fotboll.
Barcelona Bernie
2009-05-07 18:53
Vackert..
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 18:49
NiboRRobin
Tycker nu i efterhand att Chelsea verkligen inte förtjänade att gå vidare.. köplag som de är med utländska divor som spelare förutom(Lampard och Terry och kanske någon till då)får skylla sig själva att de söker straff helatiden istället för att göra riktiga mål och kör 9 man i straffområdet när Barca i stort sett bara är 10 man

Sedan så glömmer ALLA första matchen på Camp nou. Vad hände där egentligen? Hur länge var ni på offensiv plan halva där ? Hur många skott och chanser hade vi? Vad gjorde domaren mot oss? 1 solklar straff och två solklara röda kort på Chelsea spelare. Även Puyol skulle ha rött kort efteråt.. så domaren ger och tar fast i den matchen tog de mer från Barca än vad de gav.

I matchen igår så visas Abidal ut efter en filmning av Anelka.. är du stolt över de? Du tycker att det är okej att han visas ut men inte att Pique handsk inte blev straff? Dags för dig att växa upp kanske.. du låter bara patetisk. Sluta gnälla och inse verkligheten ni är ute! Och hoppas verkligen inte att ni vinner CL någon gång. Hellre Man United, Liverpool eller Arsenal än er.
Om jag ska säga något positivt och ärligt så har ni ändå en grym tränare som däremot kanske var lite för feg. Borde ha satsat mer på mål än vad han gjorde.
Barcelona SaM__-
2009-05-07 18:49
Zizou_nr1:

Tala för dig själv. Jag står fast vid att jag anser att rätt lag gick vidare helt rättvist dessutom. Över två matcher så är Barcelona det bättre laget, det visar även statstiken som någon tidigare visade upp. Fasen låter verkligen på många Chelsea fans att de spelade ut Barcelona och att de hade määääängder av chanser. Om jag komemr ihåg rätt hade ni 4 skott på mål vilket är 3 skott mer än 1 på mål, enkelt mattematik. Wow, va mycket bättre ni var! 3 skott mer :)

Och angående Pique situationen så är det den enda situationen jag anser var solklar straff. De andra situationerna är ju bara att glömma. Förstår inte riktigt hur många får Yayas eller Alves närkamp till straffar. Den förstnämnde gör ju en klockren brytning och om det skulle vara nåt tär det frispark i första läget utanför straffområdet. Och samma gäller Alves situationen!
Barcelona J.J
2009-05-07 18:46
Mazumba:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Skit bra sagt hahaha!
Barcelona Rambla
2009-05-07 18:42
NiboRRobiN:

Problemet ligger hos dig som inte tycks begripa vanlig svenska. Har någon här vägrat att erkänna att bollen tog på Piqués hand och att det borde ha varit straff? Inte vad jag vet i alla fall. Du hoppar på fel människor. Är det Barças fel att domaren inte blåser straff?

Förtjänar inte att gå vidare? Gör Chelsea det som inte klarar av att göra fler spelmål utan måste ha straffar för att säkra ett avancemang? Sätt dit chanserna istället för att hela tiden försöka filma till sig straff.

TOMA TOMA TOMA, NOS VAMOS PARA ROMA!
Barcelona NoGo™
Mazumba

Hahahah klockrent! :DD
Barcelona Zizou_nr1

NiboRRobiN//

Idiot, varför vill inte du fatta? Vi vet att det var straff, och vi vet att vi inte förtjänade att gå till final.

MEN NU ÄR VI I FINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du se ett annat lag i finalen, så kan du försöka med din play station!
Barcelona NoGo™
2009-05-07 18:40
NiboRRobiNNNNNNNNNN

Är väl ingen som sagt att den inte tog på handen??? Om jag läser rätt så säger han väl inte att det är straff utan att domaren kan döma hur han ser på det. Pajas!
Mazumba
2009-05-07 18:40
Chelsea fick ingen straff igår, men dem kommer inte att bli utan titel i år: dem är nämligen nominerade i flera olika kategori för oscar:
bästa filming: flugornas herre med Dider Drogba och Malouda
the biggest loser med: Michael Ballack
Allt eller inget med: Guus Hiddink
och bästa ljud :The Scream med Dider Drogba

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 18:39
Erkänner Pique att han tog den med flit ?

- Nej..

Domaren ansåg väl att det var en ofrivilig handrörelse, inte fan vet jag.

Sluta kom med dina äckliga konspirationsteorier, det kan du behålla på erat äckelstängdaforum.

Dommaren? Det heter domaren.

Byebye.
NiboRRobiN
2009-05-07 18:38
Pique - - Om jag ska vara ärlig så träffade bollen min hand, men jag ville inte att den skulle göra det. Domaren kan döma hur han vill och han valde att inte döma straff. Du måste respektera det beslutet. Ibland är besluten felaktiga men jag är bara glad att vi är i final. Det andra kan vi inte kontrollera, sa Pique efter matchen.

Om Pique kan erkänna att det var straff och ni blundar för det här så är det något fel hos er. Det är bara erkänna ni förtjänade inte vinsten!
Nu väntar vi på Etoo och Alves ska ut och säga DET VAR STRAFF! Dommaren var idiot som inte såg detta!
Barcelona 2bbe
2009-05-07 18:34
Är det någon som vet hur bred planen i Rom är i förhållandevis till Stamford Bridge och Camp Nou?

Märktes igår att vi får problem direkt när vi inte kan dra isär motståndarna på samma sätt som på Camp Nou. vi ska spela i sidled för att sedan blixtra till offensivt.
Barcelona Rambla
2009-05-07 18:33
Otuga:

Den där är ett riktigt mumintroll.

Låt anglofilerna och unitedfansen raljera över sin egen förträfflighet bäst de vill. Det de inte inser är att nu har de inte ett dubbelmöte att gömma sig bakom. Där de är så skräckslagna över att bli överkörda att de tom låter en spelare som Rooney spela vänsterback i 90 min. Vill de vinna i EN avgörande match får de faktiskt gå framåt också och inte lita till att få till ett "fluke goal".
Annons: