/spanien/barcelona/forum/18305.aspx/spanien/barcelona/forum/18305.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2009-05-17 18:05
Valdes; Dani Alves, Cáceres, Abidal, Sylvinho; Keita, Gudjohnsen, Hleb; Pedro, Bojan, Eto'o.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-17 18:04
Jag tycker faktiskt Keita har varit fantastisk iår. Nån som håller meD?
Barcelona Abbe_
2009-05-17 18:00
Ämne: grattis till ligagul....
Grejen är just den att det är ni madridistas som påstår att Messi har gjort allting själv, och att vi inte vore någonting utan honom.
El Capitano
2009-05-17 17:59
Messi om Tevez & Barcas säsong.

*Länktips
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-17 17:55
Rooooobinhooooo

Men grejen är den att Messi briljerar utan Keita också. Keita har inte spelat alla matcher som Messi har varit världens bästa spelare i. Jag är själv ett stort fan av Keita men jag säger bara att det inte är tack vare honom som Messi är så grym
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
2009-05-17 17:54
"Jeffren, Thiago och Xavi Torres."

FAN VA JA LÄNGTAR TILLS 19:00!!
Liksom, vem vill inte se dessa spelare lira? :D
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-17 17:51
Ska bli riktigt roligt o se Barcas ungdomar ikväll. Skönt att många spelare kan vila ikväll. Det ska Villareal ha tack för.
Barcelona De Goda
2009-05-17 17:28
Sitter och funderar över om Txiki kommer att värva en vänsterback eller inte. Sylvinho vill säkerligen själv lämna om han inte får mer speltid, men tänk om han får ställa upp till CL matchen och får avgöra ala Belletti? :) Vad skulle det innebära? Kanske en kontraktförlängning med ett år. Hur som helst är det kul att få spekulera.
Barcelona Messi-Lona
2009-05-17 17:25
grattis grattis cules

har ni tänkt på det här med Man U Vinnst = real M vinst , Chelsea = Barca vinnst och Arsenal = Valencia vinnst ,att det är brytet..

2 titlar och en till kan komma = Historiskt i spanien.

5 mål till = historsik

Poäng rekord i ligan som kan bli störe = historiskt

Henry ett mål till = historiskt då vi har tre spelare med över 20 mål

2-6 största vinnsten = historiskt

En målskilnad som nästan är lika mycket som ManU + Inter tillsammans är nästan oslagbart i dagens fotboll.
Real Madrid rooooobinhoooo
2009-05-17 17:19
grattis till ligaguldet som real supporter säger jag att vi inte var nära er.. ni spelade vackrast och bäst.
de som klagar på keita kan jag bara säga att utan han så hade aldrig messi vart så bra.
han har vunnit boll gett ytor till xavi och iniesta som gav passningarna till messi,eto och henry. eller ni tror väl att messi har gjort allt själv ?
Barcelona Ralle
2009-05-17 17:07
lameG^//

Ja, jag är verkligen inget fan av Keita. Han tappar så mycket bollar på sin första touch och sin klumpighet.

Toure ser jävligt klumpig ut, men killen har stenkoll och riktigt härlig teknik.. Ljusår före Keita som jag ser det..

Christián
2009-05-17 17:05
Rambla

Hahaha du har helt rätt
Barcelona Rambla
2009-05-17 17:01
Christián

Haha, töntigare person än den där får man ju leta efter. Madrid får alltid stryk av Lyon och blev även utslagna av Bayern förra säsongen. Detta är två lag, oavsett vad andra säger, som har väldigt mycket offensiv kraft och kan skaka vilket lag som helst i Europa. Barcelona lyckades att totalt neutralisera deras offensiv på Camp Nou.

Bitter? Nej då, han är inte alls bitter va? Dessutom fruktansvärt avundsjuk.
Barcelona Frodo
2009-05-17 16:59
Criff

De inne på Puertan nedvärderar alltid andra lag trots att de själva får stryk av just de här lagen. Lyon, Bayern och Chelsea är alla bra lag och vi tog oss vidare genom att slå de här lagen.
Barcelona Criff
2009-05-17 16:54
Ett Lyon som bara kan vinna ligan?
Var det inte Lyon som Real inte kunde vinna över när dem var i samma grupp för bara något år sen?
Barcelona Latinoo
2009-05-17 16:53
Que se quema?
Madrid se quema, se quema Madrid!

R.Madrid Sin copa, sin Champions League y el 2-6!
Real Madrid Puskás
2009-05-17 16:53
Vill slänga iväg ett STORT Grattis till er för båda Cupen och ligan.
Se till och vinna Cl nu mot de äckliga britterna.
Ännu en gång ett STORT grattis till alla Cules..

You deserve it
El Capitano
2009-05-17 16:47
Canaletes

Precis :)

De snackar skit om mig också därinne men vem bryr sig?
Heller att kolla på trav med åsnor än Madrid matcher denna säsong. En klubb som saknar hjärta och moral.
Canaletes
2009-05-17 16:43
El Capitano

Pengarna rullar in som de ska! Det går bra nu... ;)
Barcelona J.Gamper
2009-05-17 16:43
Det värsta är ju att han nekar till att han är bitter =). Men det är bara att ignonera sådana fans.
Christián
2009-05-17 16:39
Namn: El-Siete7 Real Madrid » Svara inlägg » Tippar VIL-REAL 2-2
Sänt: 2009-05-17 14:08
Nästa år är ligan vår, vi får se då om lika många madridistas som varit inne på les rambles och grattat kommer in hit och grattar.
Finns det nåt jag kan göra är att gratta patetico för en liga vinst (när grisar flyger) än att jag grattar barca fansen.
Denna säsong för de har varit som det var för oss förra året.
De kom långt i CL för de möte ett lyon som bara kan vinna ligan, Bayern som sknade flera startspelare och barca fansen kallar sig själva världens bästa, sen deras 12 spelare (räknar inte in publiken då de inte gör ett skit) domaren.
Barca förtjänar inte att vara i final!
Jag är inte i närheten av att vara bitter om någon här tror det.

Faubert for president!

Kan man vara mer BITTER?

Barcelona r.10
2009-05-17 16:33
Vi har haft ledningen i La Liga sedan omg 8, vilken säsong vi har gjort!!!!
Forza FCB
Barcelona lameG^
2009-05-17 16:31
Ralle//

det där är det bästa lag vi kan spela med. Själv vill jag se yaya eftersom vi förlorar så mycket utan han i mitten. Men vi kommer nog se den starelvan. Yaya kommer vara den som kommer gå upp. Ni såg ju bara mot bilbao.
Barcelona Okkapokka
2009-05-17 16:28
Blir alltid lika fundersam när folk skriver FP. Tror jämt att alla syftar på Folkpartiet, men det är ju Florentino Perez höhö. :P
El Capitano
2009-05-17 16:24
Rambla

Ja minst 4-5 säsonger på bänken =)
Hoppas att han blir kvar i Madrid, sitta på bänken och softa samtidigt som pengarna ruller in.

Läste du om Pato? hur mycket sanning finns i det?
Real Madrid Hala Pepe
2009-05-17 16:22
Vad har AS och marca med F.P att göra? Det spekuleras alltid om vilka spelare som ska köpas/säljas, likadant förra året med c ronaldo.
Barcelona BlueRed.
2009-05-17 16:19
Längtar så mycket till matchen ikväll. Längtar till att få se ungdomsspelarna få chansen. Jeffren måste bara spela, det var ett bra tag sen man såg honom spela.
Barcelona Rambla
2009-05-17 16:18
Ämne: Rambla

Blir Perez....
Jo, men kaninen har kontrakt och kan fortsätta att vägra gå till en annan klubb.

Jag fattar inte alltså, Saviola måste ha kastat bort minst 4 säsonger på bänken, eller är det mer?
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-17 16:17
Barça vann Copa del Rey och La Liga inom loppet av fyra dagar och sen hör man att den gamle goda Figo slutar med fotbollen.
Kan man önska sig en bättre present?
I Don't Think So woho
El Capitano
2009-05-17 16:16
Rambla

Blir Perez president då säljer han Saviola direkt och köper en snyggare spelare istället.
Annons: