/spanien/barcelona/forum/18297.aspx/spanien/barcelona/forum/18297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-05-10 16:50
Va tycker ni om Forlan som Eto'os ersättare? Om Eto'o lämnar i sommar förstås.
Jag gillar Forlan, han skjuter mycket och har en giftig jävla skott.
Barcelona Alavi
2009-05-10 16:49
Är det fel av mig att kräva ett fullsatt Camp Nou?
By the way så önskar jag att Bojan får 90 min idag, han behöver sin speltid.
El Capitano
2009-05-10 16:37
Kvällens match är oerhört viktig, vinner vi då behöver vi inte tänka på kommande liga matcherna. Vi måste ha en fräsch trupp i CL final.

Villarreal ska absolut inte underskattas och kom ihåg att vi är ganska slitna.
Barcelona - a L b -
2009-05-10 16:29
Villarreal ska hur som helst inte underskattas. Men helt ärligt så tror jag inte dem kan sno poäng av oss hemma.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-10 16:04
Ämne: Utöver Barcelona-Vil....
Dem är för dåliga på bortaplan, helt uddlösa framåt.
Bra spelare har dem men tränaren suger, inte bra nog att leda dem.

Sen förstår jag inte hur han kan använda en bra mittback som deff mittfältare när dem har en bra på plan redan vid namn de jong.

Märkligt coachande måste jag säga
Canaletes
2009-05-10 16:02
Så ni vet

Villareal saknar deras bästa spelare: Senna y Cazorla
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-10 15:58
Som sagt det är ändå Villareal vi möter, inget dåligt lag precis som alltid gör livet svårt för oss.

Inte för många förändringar, vila messi och xavi som "total kontroll" skrev och spela in de andra.

Nån som kollar på united derbyt?
Jag som trodde eto sura när han blir utbytt, haha ronaldo tar priset, han kastar sin jacka framför sina fans.

Är det så svårt att förstå att Fergi försöker vila honom inför finalen?

Barcelona - a L b -
2009-05-10 15:50
Messidinho_10

Jag tycker så som dig. Underbart om vi säkrar titeln ikväll. Inga problem om vi inte gör det men det är ändo bäst att säkra titeln så snabbt som möjligt. Så därför borde vi starta med bästa elvan och försöka avgöra ligan ikväll.
Barcelona lameG^
2009-05-10 15:37
tevez vill vara en startspelare inte nöta bänk.
Barcelona Messidinho_10
2009-05-10 15:27
Någon mer än jag som tycker att vi ska köra med den bästa elvan ikväll och säkra liga titlen, för det är ändå Villareal vi möter.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-10 15:23
Om 6 timmar kan vi vara La liga mästare igen!
Härligt härligt.
Canaletes
2009-05-10 15:22
Om Tevez nu lämnar United, han skulle passa bra i Barca tycker jag

eller?...
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-10 15:00
BRA uppställning för att kunna vila våra spelare tills på onsdag

Valdes
Caseres-Pyol-Pique-Sylvinho
Busque-Keita-Inieseta
Bojan-etoo-Hleb

Tycker han ska exprementera med dessa kanter i backlinjen då vi har de ordinarie spelarna avstängda i CL finalen.

Utifrån hur det går idag kan han prova på nåt annat nästa vecka om det inte funkar !!

Xavi och messi ska absolut vilas i en sån obetydlig match, då de kan riskera skada..

tycker det är en bra start för att analysera och exprementera med vårt spelsystem samt kunna träna upp spelare som inte haft speltid, och göra dem redo, sedan kan man bestämma sig, och välja de som verkar mest stabila för att kunna klara denna höga nivån som spelas i Finalen CL

han kan oxå prova med sanchez på bänken idag och byta in honom i andra halvlek men det är beroende hur matchen avväcklas....
Barcelona J.Gamper
2009-05-10 14:55
Man United spelar bra. 1-0 Ronaldo på en frispark som med lite tur gick in i mål.
FooTBaLL
2009-05-10 14:53
Gonzalez_Barca

Tack så hemskt mycket ! :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-10 14:51
FooTBaLL

kolla länktips
FooTBaLL
2009-05-10 14:50
Hejsan alla culés. Någon av er som vet någon sida där man kan se matchen mellan Man.city-Man-United ?? helst vill jag inte ha med stream bara att kolla på matchen från någon sida direkt!? skit tacksam för svar ?? :)
Barcelona L!VOZ
2009-05-10 14:47
nån som vilken tid Barça Atlètic spelar idag?
Barcelona DM1982
2009-05-10 14:32
Inga kort kommer gå igenom en överklagan, UEAFAs regelverk funkar inte så. Abidal och Alves kommer garanterat inte vara med i finalen.

Hoppas att Manchester City vinner över Manchester U idag, det gör att de måste tänka på ligan när Barcelona (förhoppningsvis) inte behöver det.
Barcelona Im back
2009-05-10 14:07
Jag tror inte någon överklagan går igenom tyvärr. Normalt accepterar uefa aldrig överklagningar, minns Messis "filmning" som han fick ett gult för.
Barcelona - a L b -
2009-05-10 14:05
Ja vinner vi matchen idag så kan vi vila många spelare de resterande liga matcherna. Tänk er att på onsdag så kan vi redan ha två titlar..

Sen all fokus på Manchester United. Trippeln känns mycket verklig!
Barcelona pleomessi
2009-05-10 14:03
Känns gööt att nu kunna avgöra ligan ikväll då vi kan börja att vila spelarna till den stora finalen mot Manchetser United. I cupen har vi också en riktigt stentuff final mot Bilbao som vilade hela startelvan(!) mot Betis igår och vill nog säkert ha den titlen. Jag vill verkligen att vi vinner ikv!. 2 titlar på 3-4 dagar skulle inte sitta fel för sen när vi nästa helg då vi möter Mallorca så får vi förhoppningsvis se Hleb med Bojan i anfallet och vila hela startelvan för matchen mot Man U måste Barca vara på 110 % topp för trippeln skulle sitta fint!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-10 13:58
Abidals kort måste upphävas bara annars är det rena skandal.
Alves får skylla sig själ.
Real Madrid Sherminator
2009-05-10 13:36
Nu blev det ju inte som alla trott sig. Att Caceres skulle starta. kan ju ha nånting med Abidal överklagningen också, tror den går igenom. Men inte Alves avstängning. För hans gula var solklart.
Real Madrid Sherminator
2009-05-10 13:31
och på onsdag våran andra! :D
Barcelona - a L b -
2009-05-10 13:28
Idag kommer vår första titel! Sönt? KLARTSOMFAN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-10 13:27
Ämne: Spelade han i mitten....
Vänster back då jag såg matchen också.
Bästa matchen jag såg han lira.
Real Madrid Sherminator
2009-05-10 13:23
Spelade han i mitten eller ytterback?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-10 13:22
Mot Chile var Caceres riktigt grym, var snabb och hade bra balans. Hans brytningar var också riktigt bra då han stoppade Alexis Sanchez, som hade kul med Heinze i Chile - Argentina matchen.
Real Madrid Sherminator
2009-05-10 13:18
Caceres är ju mittback från början. Men man kan säkert skola om honom till ytterback. Milito och Marquez lär lämna när som helst skulle jag gissa på.
Annons: