/spanien/barcelona/forum/18292.aspx/spanien/barcelona/forum/18292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-06-11 00:14
Ecuador spelarna satsar på att göra Dröm mål efter Dröm mål :D

Dom satsar lånt ifrån varje gång.. tänk om alla slår till :D

dom har ju inte testat på nåt enkelt hela matchen :D
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
Aguero värmer upp, tydligen så var det ingen allvarlig skada han fick efter förra matchen.
Barcelona Oha789
Ecuador spelarna satsar på att göra Dröm mål efter Dröm mål :D

Dom satsar lånt ifrån varje gång.. tänk om alla slår till :D

dom har ju inte testat på nåt enkelt hela matchen :D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-11 00:11
Hahahha sjuk domare i Argentina matchen.
all fördel är ju på Argentinas sida.
2009-06-11 00:10
Ni måste erkänna att han är riktig härlig med journalisterna, han har en skön karaktär i det området. Jag menar det är inte så att journalister direkt är personer som man gillar.

MEN jag vill absolut inte ha honom i Barca, Eto´o vill jag ALDRIG ha bort!
Barcelona Barca-nist
2009-06-11 00:08
Rambla . Det är inte det som hände i media utan Zlatan själv. jag har träffat honom flera ggr och han är ingen smidig/trevlig persondirekt. under matchen idag hade man en känsla att Zlatan tror sig vara kungen.Även om han är det så visar man inte det såå tydligt.

NEJ..jag diggar icke sådana spelare.
2009-06-11 00:07
Tror inte att Zlatan skulle komma med den attityden till Barça ifall han skulle hamna hos oss.
Har man fått Henry till den ödmjuka spelare som han är idag med tanke på hur han var i Arsenal så skulle det nog inte vara så svårt att få ändra Zlatan attityd med Pep vid rodret.

Dock hoppas jag 100% att Lejonet stannar
Barcelona Oha789
2009-06-11 00:05
Rambla

Jag håller inte med dig det du säger.

Det är ju Lundh och Ekwalls jobb att få igång snacker och sälja sina tidningar och vad det nu är. Det är Zlatans jobb att hålla lugnet och dämpa allt Lundh säger till han.

Zlatan kunde svara med att om Kim säger så är det så. Då kunde han få tyst på Lundh.. Om Puyol som kapten gick ut och snacka på det sättet i Media skulle jag skämmas som Förbundskapten om jag tänkt rätt genom att ge Zlatan kaptenen.

Det är skämmit för Svensk fotboll och skam
Barcelona Rambla
2009-06-11 00:05
Ämne: De som vill ha Zlata....
Låt dig inte luras av hur svensk media och dess reportrar försöker vinkla det. Alla stora stjärnor har sina avigsidor, även de i Barcelona.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-11 00:03
haha aa:D Barca ,spanien.-la liga:D
Barcelona Barca-nist
2009-06-11 00:03
De som vill ha Zlatan i Barca ,borde tänka om. Han beter sig som att han fortf går i 8:an i Rosengårdsskolan!

Nej jag är inte emot Rosengård. Jag har jobbat där.
Barcelona Rambla
2009-06-11 00:02
Ämne: Han lämnar inter ......
Det kanske han gör men det behöver inte betyda att han hamnar i Barcelona.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-06-11 00:02
Oha789

Mja går ju alltid massa rykten hit och dit, men skulle inte ha nått emot han i Barça =).
Barcelona Interista-1+8
2009-06-11 00:01
Han lämnar inter ..
Barcelona Rambla
2009-06-11 00:01
Gio Style:

Nog för att det är lite fjantigt hur de håller på Zlatan och Kim ibland under matcherna, men de som är pinsamma är ju reportrarna Lundh och Ekwall. De är verkligen så ivriga att få göra ett riktigt scoop och de bara hoppas på att ett riktigt bråk ska bryta ut. De vill verkligen att det blir pajkastning mellan Zlatan och Kim. De är som gamar och riktigt pinsamma i sin iver att få lite uppmärksamhet.
Barcelona Oha789
2009-06-10 23:58
NoGo

Men föra året var det ju spekulationer om att han var på väg till Barcelona, Vad händer eller varför vill man inte ha han nu?
Barcelona Oha789
2009-06-10 23:56
Lokmaniinho

Välkommen till Spansk fotboll, för där har alla samma åsikt som dig när det gäller England :D:D:D
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-06-10 23:55
Oha789

Han verkar ju grym IRL också, har han på FM :P där han är grym. Han kan nog bli riktigt bra i framtiden.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-10 23:55
Är det bara jag som tkr att engelsk fotboll är tråkigt.
Barcelona Oha789
2009-06-10 23:54
PILMA

hehe har suttit och faktis beundrat spelet precis som du säger...

Sedan deras teknik. Det går så snabbt och jag fattar inte att man kan hålla den nivån i 45 minuter. Jag tror inte heller dom saktar ner tempot i andra halvlek.

Viva sydAmerica Fotboll.
2009-06-10 23:52
Pep.G

Kviborg är bara arg och avundsjuk att dem inte har en sån underbar president som inte bara tänker på sig själv utan har lite moral som vi har.

Han vill bara imponera på sina omogna kompisar på puertan där han får medhåll vad han än skriver.
2009-06-10 23:50
Ecuador var första halvlekns vinnare.
Förresten är det bara jag som diggar det snabba sydamerikanska spelet?
Det är liksom fullfart framåt som gäller för det lag som har bollen..
Barcelona Gonzalez_Barca
Det är ju inte direkt första gången Zlatan beter sig illa mot svenska journalisterna. Även fast det här klippet var lite mer skämtsam från Zlatans del.

länktips*
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
Ja exakt. Jag instämmer det där angående Zlatan. Ska han komma till Barcelona så ska han komma hit med respekt. Allt ska inte kretsa honom. Vi har ödmjuka spelare i det här laget och ska han komma hit. Så ska han bete sig som alla andra. Om han inte nöjd över att få passningar lite här och där. Då kan han vara kvar i Inter och vara den lysande stjärnan som bara vinner Seria A. Inter och Barcelona är helt skilda världar. Men skulle han klaga på någon av våra spelare, vilket jag inte tror och hoppas. Så säger det mer om han som spelare än om dom andra. Visar bara att han inte är så bra som alla säger. Zlatan är i mitt tycke överskattad.
Barcelona Oha789
2009-06-10 23:49
Vet nån hur det går för Pjanic i Franska ligan :D

Fan va jag vill ha han i Barcelona.
Att ha honnom är i Barcelona är som att ha köpt en yngra Ronaldo för min del.
Barcelona Gio Style
2009-06-10 23:48
Uppenbarligen saftade reportern på ganska mycket.
Zlatan vart förvånad över det reportern sa "Sa han det i Media!?"
Självklart ska man inte svara så som han sa dock
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-10 23:47
och den var den slut:D
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-10 23:38
Pep.G

Helt Rätt!!!
Barcelona Criff
2009-06-10 23:38
Okej, den länken tiull Zlatans uttalande.

Journalisten säger något om vad Källström sa först, han kanske kryddade som fan när han berättade vad Kim sa till Zlatan.

Men hur som helst så är det så jävla omoget av Zlatan. Vad fan sysslar han med?
Barcelona Oha789
2009-06-10 23:37
NoGo

Asså hela Sverige ser Zlatan som sin Maradona.. Varför är du inte mer glad och ler i media för att höja intresse för alla barn som beundrar hans fina spel. Hans personlighet suger totalt.. jag såg idag när han blev intervjuad i TV6 efter matchen. Killen ville knappt vara där. Om jag var där skulle jag be han gå om han inte vill vara där och svar på frågor.

I Barcelona är man mer som en familj och skyddar varandra och peppar upp varandra... så om Xavi nångång inte ger en bra pass till Zlatan betyder det att Zlatan ska ut och säga han ska bara spela enkelt och göra sitt jobb han ska inte snacka för mycket.

Men tack Zlatan kan dra till nåt annat lag. Han är för överskattad.
Annons: