/spanien/barcelona/forum/18283.aspx/spanien/barcelona/forum/18283.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-05-12 21:57
pleomessi

Jag redigerade bort ditt mobil nummer i ditt inlägg för ditt eget bästa, inte lämpligt att posta det här skulle jag tro. Om du vill att någon ska skicka SMS eller dylikt till dig under matchens gång, be någon intresserad att skicka ett PM till dig istället.
Barcelona pleomessi
2009-05-12 21:54
Måste bara berätta 2 saker :

1. En underbar krönika av El Flaco och det var hyperintressant att läsa, bra gjort !

2. Imorrn missar jag finalen pga är stockholm men på vägen hem så är jag i bussen och då vet jag inte resultatet, jag skulle uppskatta ifall nån vill Sms;a till mej, jag har comviq,
Barcelona Cape
2009-05-12 21:43
Barcaloni

Sant, men man har ju sett karatesparkarna på youtube ett antal gånger!

Länktips*
Barcelona Barcaloni
2009-05-12 21:40
Jag måste också hylla el Flaco för ännu en skön och grym intressant krönika. Snacka om att man inte kände till så mycket om 80-talets rivaliteten mellan klubbarna :)
Barcelona Cape
2009-05-12 21:32
Ojoj vilken krönika Flaco :) Taggad som fan nu inför imorgon. Det kommer ju bli en tuff match och förutom vinst jag på att det inte blir några fler skador nu.
Barcelona Ghazza
2009-05-12 21:31
Kan bara stämma in bland övriga. Bra krönika igen Flaco! =)
Barcelona J.Gamper
2009-05-12 21:29
Fantastisk krönika. Snacka om att man blev taggad nu till cup finalen =)
Barcelona pokke
2009-05-12 21:18
Grymt skrivet flaco. En person som skriver så bra som du borde vara med i redaktionen.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-12 21:05
Tror också att det finns risken för flera skador.

Tror att den spelare som lirar i vänsterback i morn och kommande liga matcher är den vänsterback som Pep har tänkt sig att spela med i CL finalen.

Har den känslan.
Barcelona Okkapokka
2009-05-12 21:05
Grym krönika av El Flaco igen, man har börjat undra vart du tagit vägen.. :-)
Barcelona Alavi
2009-05-12 20:58
Barcaloni

Underskatta aldrig A.Bilbao, måste berömma dem för deras sätt att spela fotboll.
Dom har ett par spelare som verkligen imponerar mig.
Martinez är en grym spelare tycker jag :)
Barcelona Okkapokka
2009-05-12 20:57
Barcaloni

Jag hoppas på en skadefri match + CdR bucklan .. :-)
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-12 20:53
haha kaos
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-12 20:50
kolla in den här grabbar, hoppas inte samma sak händer messi
Barcelona Barcaloni
2009-05-12 20:34
Är det bara jag som är orolig över att någon/några av våra giftiga spelare skadas imon?

Jag kan vara lite små paranoid, men At.Bilbao är inte direkt något jätte trevligt lag. Visst kan de bjuda på riktigt bra anfallsspel osv, men risken är ju stor att de gör VAD SOM HELST för att vinna imon. Detta kan inkludera att gå hårt på Barca spelarna, då de har i princip inget att förlora.

Jag hoppas på en skadefria match mer än självaste CdR bucklan om jag ska vara ärlig.
Barcelona NoGo™
2009-05-12 20:27
Gio Style

Helt rätt det =)
Barcelona Gio Style
2009-05-12 20:24
Visst var det då det urartade och det blev feting slagsmål med i stort sätt alla spelare inblandade?
El Capitano
2009-05-12 20:21
Hoppas att Henry återhämtar sig till CL finalen. Det är hans sista chans på den efter längtade CL titeln som han har drömt om i många år.
Det är fan synd om killen om han missar.
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-12 20:00
Sherminator

Jag kollade väl inte så mycket på barca då, för jag var så ung. Var inte ens född när han spelade i barca tror jag. Men jag har ett svagt minne att han blev skadad. Och att de spelade fult som fan mot honom :P
Real Madrid Sherminator
2009-05-12 19:51
Lite inlägg idag. Inte många som skriver. Undrar vad det beror på.

Hur som helst, ser fram emot cup-finalen imorn. så himla taggad. ingen glömmer väl vad som hände när maradona i barca och de möttes?
Barcelona Messias_10!!
2009-05-12 19:38
Fyfan vad jag hoppas att vi vinner mot Ath Bilbao.
Misstänker Messi kommer ha lite show imon kväll och Bojan NÄTAR!!!!!!!
Barcelona Pep.G
2009-05-12 18:57
Fy fan vad den mannen har en fantastisk karriär, hoppas bara han krönar den med en fin C.L-titel också.

Jag tänkte på en sak precis och det är H. Larsson har vunnit typ allt som en svensk landslagsman kan göra. Brons-medalj i VM, skottska ligan ett antal gånger, spanska ligan två gånge plus en fin C.L titel. Kan man vinna mer som svensk ?
Barcelona Rambla
2009-05-12 18:13
Ja jävlar, jag tror att det skulle vara ett plåster på såren för de flesta arsenalfans med tanke på uteblivna titlar denna säsong om Henry blev MoM och avgjorde CL-finalen. Att det sen är mot just Manu borde vara extra skönt.
Zaragoza Gunner 4 Life
2009-05-12 18:06
Rambla//

Han spelar och vinner. Om någon förtjänar att vinna CL så är det just den karln. Att han sen gör det mot United i finalen är bara en stor bonus. Ett eller två mål skulle heller inte skada.
Barcelona Rambla
2009-05-12 18:01
Ämne: Hoppas eran fina klu....
Förhoppningarna är stora att både Iniesta och Henry kommer att spela finalen. Henry kommer inte spela någon match innan finalen Rom utan rehabilitera sig till matchform. Du som arsenalfan känner säkert till om Henry är så pass envis eller inte att han kan tänka sig att missa denna final?
Barcelona J.Gamper
2009-05-12 17:43
Anledningen till att jag blir imponerad vid en CdR vinst är först och främst pga att för att vinna mot A.Bilbao.. så måste vi nog kriga rejält. Ni vet ju själva hur taggade de är. Sedan så är spelarna redan mentalt och fysisk trötta med tanke på den senaste månaden. Vid vinst betyder det att de fortfarande klarar av det mentala och det fysiska. Sedan så är det otrolig press på våra spelare just nu, folk har höga förväntningar på oss. Känns nästan som att det skulle vara en misslyckande om vi inte tog minst två titlar.
A.Bilbao spelarna kommer vara på topp, de är inget dåligt lag.
Dessutom är det ju inte vår start elva som säkerligen kommer att spela mot A.Bilbao precis? ELler?
Sammanfattningsvis kan man helt enkelt säga att jag kommer att bli imponerad eftersom Barca har gått igenom mycket och om man vinner vid det här läget så är det väldigt starkt gjort av laget tycker jag.
Zaragoza Gunner 4 Life
2009-05-12 17:24
Hoppas eran fina klubb aldrig blir som Reals, ni bär spansk fotboll på era axlar just nu.

Se till att ta Man Utd nu i finalen med.

Och en fråga, något nytt om Henry spelar i finalen?
Barcelona lameG^
2009-05-12 17:21
vinner vi mot bilbao. Är copan klar. Ligan avgör nu vi i helgen med ett ganska b betonat lag. Sen är det vila som gäller tills cl finalen.

Mot bilbao tycker jag vi ska spela med bästa möjliga elva. Undantag (pinto,bojan?,hleb?)

Pinto
Alves Puyol Pique Sylvinho/Caceres
Yaya Keita Xavi
Messi Etoo Bojan/hleb
2009-05-12 17:19
Abidals röda kort senast mot Villarreal har vi också överklagats men avslogs precis som Uefas.

Äsch man undrar ju vad har dessa människor har emot Abidal?:S
Två felaktiga röda och därmed får han missa två finaler. Äsch
2009-05-12 17:15
Ämne: J.Gamper

För att ....
Okkapokka

hehe har också märkt det.
Annons: