/spanien/barcelona/forum/18263.aspx/spanien/barcelona/forum/18263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:55
"Pep Guardiola: "El problema con Eto'o es de feeling"

Flumigt uttalande om ni frågar mig.
Barcelona petersays
2009-07-20 12:53
Vi kommer ju ha en i det närmaste helbrasiliansk backlinje i vissa matcher:

Alves-Henrique-XXXX-Maxwell
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:53
Ämne: "Något är det j....Haha, kanske det. :D

En annan sak. Tänk er vilka möten mellan Inter och Milan. På den ena sidan crazy Motta och Eto'o, på den andra sidan Ronaldinho. Ho ho...vilken match. :D
Barcelona petersays
2009-07-20 12:51
"Något är det ju som inte riktigt stämmer mellan de två, annars känns det hela inte logiskt att göra sig av med honom på de grunderna. "

Etoo har väl en historia av att bli anklagad för mordhot? ;P
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:50
Varför kan ni inte lugna er? Det finns ingen livestream. Det kommer säkert upp videos så fort den är över.
Barcelona dnw
2009-07-20 12:49
Kan man se presskonferansen någonstans?
Barcelona HugoBoss
2009-07-20 12:46
Finns det någon stream till presskonferansen?
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:45
Ämne: Iskallt gjort av pep....Visst är det iskallt. Hen erkänner också att han självklart kan ha fel, men att det är en känsla han har bara. Det finns inget fotbollsrelaterat att klaga på säger han också. Samu är en stark karaktär och en fantastisk spelare och att klubben är väldigt tacksam för vad Eto'o gjort för klubben.

Jag vet inte vad jag ska tro. Det är klart att Pep är diplomatisk och aldrig skulle såga Eto'o på en presskonferens offentligt. Något är det ju som inte riktigt stämmer mellan de två, annars känns det hela inte logiskt att göra sig av med honom på de grunderna.
Barcelona LEX
Jag är väldigt nyfiken på varför Pep vill få bort Eto'o.
Barcelona petersays
Skönt att för både oss och Henrique att han är tillbaka för att stanna. Ska bli intressant att se honom under försäsongen, och äntligen se honom spela i den blåröda tröjan.
Barçelonisto
2009-07-20 12:44
Dåligt en spelare som gör 30 mål på en säsong ska självklart få ett nytt kontrakt med åtminstone lite bättre lön.
Barcelona petersays
2009-07-20 12:43
Vem nu snubben än var som hade biljett till matchen mot Tottenham, så måste han bli lite glad när Messi återänder en vecka tidigare än väntat och således förmodligen spelar.
Barcelona Den vise
2009-07-20 12:42
Iskallt gjort av pep!
Barcelona The Reporter
2009-07-20 12:40
Så då kan man räkna med zlatan`?
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:38
Då är det klart. Det är Pep själv som tagit beslutet att Eto'o ska lämna. Han säger det själv och han säger sig stå för det. Vi kan tycka vad vi vill om det men det är bara att acceptera.

Det kommer snart officiellt upp på både Sport och Barcas websida.
Barcelona Den vise
2009-07-20 12:33
Någon som kan berätta om presskonferensen? Vad har pep sagt?
Barcelona LEX
2009-07-20 12:32
jag hoppas verkligen att Eto'o inte skriver på för Inter och väljer att stanna och alla sluter fred. Hej o hå, Eto'o stannar, Keirrison klar, upp med ett par ungtuppar så är jag nöjd.
Barcelona supermac
2009-07-20 12:31
Uppgifter från PÅGÅENDE pressträff med Josep Guardiola.

Bekräftat Samuel Eto”o är inte längre en spelare i FC Barcelona och Henrique skall vara kvar dessa uppgifter uppges vara bekräftade av SPORT.es klockan 12.25

---

:O

Enligt http://blogg.barcaloneta.com/
Barçelonisto
2009-07-20 12:28
Barca har varut usla på transfermarknaden om nu zlatan blir klar så måste det värvas 3-4 spelare till för att få en bra bredd på truppen tills nästa säsong.
Barcelona The Reporter
2009-07-20 12:28
Rambla,

Ser du på presskonferansen? isåfall, vad har Pep sagt?
Barcelona LEX
2009-07-20 12:24
Nån som följer presskonferensen och kan rapportera vad som sägs?
Barcelona Abbe - el triplete!
Ämne: De här med Keirrison....
Förhoppningsvis finns det en deal, som varken Barça eller K9 kommer bryta.
Barcelona HugoBoss
Man undrar om Barcelona ens tänker köpa en mittfältare. Silly Season börjar gå mot sitt slut, och försäsongen börjar snart.
Barcelona LEX
2009-07-20 12:23
talanger på uppgång..(länk)
Barcelona Jay-z
2009-07-20 12:22
De här med Keirrison är så sjukt trodde på fullaste allvar att han va klar. Tänkte att de officella och presentationen skulle dröja av vissa orasaker.

Men men ingenting förvånar mig längre.
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:19
Jonathan dos Santos har fått spanskt pass och svurit eden till den spanska konstitutionen.

petersays:

Där har du kanske din Xavi-backup? Han verkar riktigt lovande. 19 år nu så han är inte helt purung. Kunde Busquets slå sig in i truppen så kan andra göra det.
Barcelona The Reporter
2009-07-20 12:19
miljard-köpet som real gjorde var/är också en anledning till att Txiki o CO inte har lyckats med flera nyförvärv tidigare/nu. Lendoiro såg att han kunde höja priset på Filipe Luis när Real köpte Kaka och Ronaldo för skyhöga summor t.ex
Barcelona Jay-z
2009-07-20 12:16
Skam att ledningen inte äns har kontakta Ibra när de har kommit överäns med Inter. Vad väntar laporta och co på? Det räcker inte bara med klubben Zlatan måste man också komma överäns med och sånt tar tid. Det är sådant som ja inte begriper mig på.
Barcelona LEX
2009-07-20 12:15
Keirrison är ju inte officiellt klar.
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:12
Hetfield

Txikis agerande inför denna försäsong är ett misslyckande sett till de mål han och Pep har satt upp tillsammans. Det var vad jag kritiserade lite, inte vad som hänt tidigare säsonger.

Får man inte Ribery, så har Txiki flera andra alternativ på sin lista. Det förstår du väl? När det gäller Ribery så är det ju uppenbart att hans pris steg i höjden direkt efter värvningarna av Kaka och Ronaldo. Så det förklar hans höga pris. Lägg till att han efter att först ha varit intressrade att komma till Barca ändrat sig när Madrid lovat mer pengar.

Samma sak med Chigrinsky, de har flera namn som de diskuterat tillsammans. Ingen verkar ens nära på den positionen.

Hur vi än ser på saken så är det inget vidare imponerande det Txiki och Laporta lyckats med tills nu, eller hur? Det kan självklart komma att ändras under sommaren men det börjar bli ont om tid.
Annons: