/spanien/barcelona/forum/18254.aspx/spanien/barcelona/forum/18254.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shi
7/26/2009 21:49
Njut av Zlatans fotbollskonster men lura inte er själv att han plötsligt skall börja älska Barca och göra någon form av kärleksförklaring osv.

Spelar ingen roll om Zlatan kysser klubbmärket eller lägger en fin sats på den, Zlatan är Zlatan, han spelar och gör som han vill, inte vad fansen eller kostymnissarna säger.

Är det bara jag eller tar Barca en ny direktion i år? Har aldrig sett Barca lägga ut så mycket pengar på en spelare förut.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
7/26/2009 21:48
Gio Style

Tackar! Roligt att se hur alla verkligen rövslickar Ibra haha. :D
schlattan
7/26/2009 21:42
Ämne: EMD klipp med zlatan....
haha pizzabagarn är så fet :)
Barcelona Gio Style
7/26/2009 21:39
EMD klipp med zlatan då dem följer hans resa till barcelona.
Inte blivit länkad än iaf :P
Rooney & Vidic
7/26/2009 21:36
Rooney & Vidic
Barca såklart!//

Och om du tittar på Henry i PL så gjorde han 25-32 mål.
Men han gjorde nästan 50% av alla mål i laget.

Däremot i Barca hade ni Etoó och Messi som gör lika mycket mål båda 2, då blir det nog svårare att göra 30-33 mål i La liga.
och så spelar han på vänster kanten också som Ronaldinhoism säger
El Capitano
Anna Brolin kommer att vara på plats under presentationen också då kan vi se direkta bilder på FK.
Barcelona Gio Style
7/26/2009 21:33
Se länk. Anna brolin rapporterade från Barcelona. Pratade också med lite fans angående värvningen.
Barcelona Ronaldinhoism
7/26/2009 21:31
Barca såklart!

Tänk på att i Arsenal hade Henry en friare anfalls roll och allt skulle gå via honom men i Barca ligger han fast ute på vänsterkanten och har mindre rörelser, klart han inte kan vara exakt som han var i Arsenal då.
Barca såklart!
7/26/2009 21:28
Äntligen är Zlatan i rätt klubbdress. Dock är jag osäker om han kommer prestera lika bra här som i Inter, oftast blir spelarna inte lika bra som dom var i sin tidigare klubb. Se på Henry t.ex, vi har inte fått ut lika mycket av honom som han fick ut av sig själv i Arsenal, dock var han duglig (mer än så) förra säsongen, men lite mer kan man kräva.

Är glad om Zlatan kommer upp i 15 ligamål nu första säsongen! :-)
Barcelona Gio Style
7/26/2009 21:28
ronaldinhoism//
Ne syftade på att Serie A tappade sina två största profiler. Så det är dags att Dinho vaknar och visar att det är han som ska vara störst där :P
Barcelona ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA
7/26/2009 21:25
ja vet inte om ni har sett detta innan, men här anländer zlatan . FAAAN VA GÖTT!!!
7/26/2009 21:23
Har följt alla Ronaldinhos träningsmatcher och måste säga att han har växt för varje match. Han verkar ha hittat tillbaka på riktigt, Berlusconi tvingade honom stå på en bänk och svära inför alla lagkamrater att han skulle göra allt för Milan i år och kämpa så hårt han kunde. :D
Barcelona ihefsu
7/26/2009 21:22
"I’m a professional footballer and a calm, easy going guy"

Antingen saknar Zlatan självinsikt eller så har han fruktansvärt mycket självdistans ;)
Barcelona ★Dani Alves★
7/26/2009 21:21
Vem vet Dinho kanske kommer tillbaka:D

Man kan juh drömma i alla fall.
Rooney & Vidic
Jag har inte hängt med de sista 2 dagarna angående Zlatan, men ville bara undra:

Vilket nummer får han? är det bestämt ännu?
annars vilket nummer tror ni han får?
Barcelona Ronaldinhoism
Gio Style

Va? Växa nu när Zlatan lämnat?

Spelade de i samma lag?
Barcelona Ronaldinhoism
7/26/2009 21:20
Ämne: Måste bara länka den....
Finns det ngt finare sätt att slå en tunnel än så som Dinho gör i klippet? NOPE!
Abbe -

Jaha, aa sen hans typiska "titta åt ett håll och passa åt ett annat" passning direkt efter. Han är härlig denna ronnie alltid bringar glädje. D:
Barcelona Gio Style
abbe/
Ronaldinho verkade vara väldigt het under hela matchen ju. Hoppas att han växer nu när kaká och zlatan lämnat. Vore underbart att se honom på topp igen.
Barcelona el Flaco
7/26/2009 21:18
Touré Yaya är inte bara en av världens bästa defensiva mittfältare med en god teknik och förmåga att göra Maradonaliknande mål, han är även en Master of Ceremony. Se länk. :)
Barcelona Abbe -
7/26/2009 21:17
Ämne: Abbe -

Menar du m....
Nja, målet var inget speciellt, det var just tunneln jag syftade på. Rätt iskallt ;-).
7/26/2009 21:16
Abbe -

Menar du målet? Checka in 0.29 också, typiskt ronnie! :D
Barcelona Abbe -
7/26/2009 21:13
Måste bara länka den här, ta en titt vid 0.25! Det sitter i än :-).
Barcelona Okkapokka
7/26/2009 21:13
Ämne: Okkapokka

Inget ....Its coming along nicely, Einstein. Smått ironiskt att jag skrev det där på engelska men du fattar nog.

Finns mycket att skriva om i böcker när Barcelona just vunnit trippeln :-)
Barcelona Gio Style
7/26/2009 21:12
Haha vilket härligt välkommande "rambla2" får.
Tänk om han är en helt vanlig barca kille som vill sitta och diskutera sitt lag med oss på forumet. Fett synd att skrämma iväg honom sådär haha :P
Men att överväga ett namnbyte vore bra, blir lite komplicerat ibland om båda är aktiva.

Skulle inte förvåna mig om Zlatan kyssa barca märket. Han är helt överlycklig över sin chans.

På tal om alla mini zlatan fans som kommer att dyka upp här. Det får man stå ut med helt enkelt. Alla faller för någon klubb av en anledning. Kan vara att ens favorit spelare flyttar dit, sen växer kärleken till klubben och man stöttar dem i vått och torrt, även när favoritspelaren har flyttat. Inget konstigt med det. Förhoppningsvis kan dessa nya fans bidra med något konstruktivt i framtiden. Man ska vara positiv :P
Barcelona ★Dani Alves★
7/26/2009 21:11
Jag hoppas vi aldrig säljer Yaya han är så jävla viktig för Barca. Så som Makelele var för Real.

Jag hoppas han stannar i Barca för alltid.

7/26/2009 21:10
Pep.G-Z9

Ja, eller den mot Mallorca. Jag tror alla här kan enas om att Yaya är en härlig person, när man ser honom så tror man att han är en "ful" spelare men han är så lugn och harmonisk med bollen. Han behandlar bollen med kärlek!
Barcelona Pep.G-Z9
7/26/2009 21:08
★Dani Alves★ / Gud är störst! - Pep el rei!

Eller hans soloräd mot Atl Bilbao för några veckor sen som avslutades med ett fantastiskt hårt och lågt skott !
Barcelona el Flaco
7/26/2009 21:08
Vi får inte heller glömma att Touré hade en ganska offensiv roll under sin tid i Monaco, betydligt offensivare än i Barça. Så jag tror att han hade kunnat adaptera sig till en position längre upp i banan.
Annons: