/spanien/barcelona/forum/18239.aspx/spanien/barcelona/forum/18239.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cape
2009-05-14 01:23
Okkapokka

Aa, jag förstår vad du menar.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-05-14 01:23
Någon som har länk till Tourés godbit? :)
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:21
Cape

Jag menade mer att Real Madrid ändå kan sköta talanger och göra dom till stjärnor, även om dom inte är från deras egna led. Som Cacerés i vårat fall även om han inte är från våra led så kan vi göra han till en storstjärna i framtiden om vi använder han på rätt sätt. Hoppas du förstår vad jag menar.
Barcelona J.Gamper
2009-05-14 01:19
EO EO EO
ESTO ES UN CHORREO!
Barcelona Cape
2009-05-14 01:18
Jag såg, men enligt mig måste man väl ändå på något sätt ha skolats i klubbens ungdomsled för att räknas som egen talang.
Delarocha
2009-05-14 01:17
Casillas, Raul, Guti, Torres, Negredo, De La Red, Palanca, Garcia, etc etc
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:17
Cape

Om du läser noga så säger jag också att bara en av de jag nämnde var från Real Madrids Castilla.

Men nu får det räcka för min del och jag säger Bona nit culés! igen.
Barcelona Cape
2009-05-14 01:15
Egna talanger? TOLV stycken? Jag får be dig att räkna upp hela bunten.

Okkapokka

Ramos och Higuain är knappast egna talanger :)
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-14 01:15
Ajaaa den är ändå inte klar men tack ändå, då får vi väl fortfarande vänta på den förste som ska gratta oss, om inte, så har vi varandra och det räcker för en sån här dag ;)..

Godnatt nu för 3 gången haah
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:14
ô Fenomeno

Såklart ni kan ta hand om talanger men det är precis som du säger. Skillnaden är att Barça har mer överseende och behandlar talangerna som människor. Reals ledning förväntar sig direkt att dom ska prestera och leverera när dom flyttas upp i a-laget.

Ni har lyckats med Ramos,Higuain,Casillas för att nämna några, även om bara en är från Castillan.

Tack för gratulationerna också! ;-)
Real Madrid ô Fenomeno
2009-05-14 01:11
Xavi_totalkontroll//

Haha, som sagt, inga gratulationer till CdR-titeln, utan till ligaguldet;)
2009-05-14 01:10
ô Fenomeno, du är den första som grattar oss!!

Tack så mkt för att du visar vänlighet ;)

God natt
2009-05-14 01:10
ô Fenomeno, du är den första som grattar oss!!

Tack så mkt för att du visar vänlighet ;)

God natt
2009-05-14 01:09
serjöst

jag blir besviken på att ingen grattar oss !!

har sett flera av oss här inne som grattar andra, verkar som om ingen annan gillar oss men men som sagt vi har varandra och vi vann (champions)

ska sova gott, godnatt Barca bröder ;)
Real Madrid ô Fenomeno
2009-05-14 01:08
Okkapokka//

Haha, nae, vi har ju bara 12 spanjorer i truppen där Ramos och Salgado är de 2 som inte är från Castilla:)
Fast visst är vi dålig på att ta upp egna spelare, det är vi verkligen, men klubben har så sjukt stora krav på alla att det knappat är möjligt, tyvärr.

Barcelonito / Lucho Enrique 21 //

Vilka håller du på? Caps eller Pens?;)

Och nej, jag tänker inte gratta er till CdR-vinsten. Buar supportrarna ut den spanska nationalsången så är det inte riktigt värda att spela den. Det är trots allt spanska kungens cup...
Har redan tidigare(även på min profil om ni får för er att klicka in på den) gratulerat till ligaguldet dock... tog ett tag att svälja stoltheten, men än en gång: Grattis!
Barcelona Humphrey Bogart
2009-05-14 01:07
Har inte varit inne här på ett tag men ville bara komma in och dela med mig av min glädje. Vi är på väg mot en historisk säsong.

Aj aj. Jag har jobb de kommande helgerna och ska operera mig den 27:e och kommer missa CL-finalen :(

Hoppas på det bästa iallafal.

God natt!
Barcelona a L b
2009-05-14 01:06
Innan matchstart så sa någon Real supporter i deras forum att han hade tippat 500 kr på Bilbao. Hahahaha tycker ändo synd om killen.
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:05
Cape

Jag vet vad du menade ;-)

Aja, det är trots allt skola imorgon. Jag måste ta studenten innan jag flyttar till Barcelona såklart.

Bona nit culés!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-05-14 01:05
Rambla

Om jag inte mins helt fel, så var Bojan far nere i Almería för två veckor sedan.
Almería kan ge Bojan den speltid han behöver för utveckling, men Almería kommer även att ge Piati mer tid, men det skulle bli kul att se både Piatti och Bojan lira tillsammas.
Barcelona Cape
2009-05-14 01:04
Okkapokka

Haha, nejmen det var det jag mena. Dom tar hjälp av andra klubbar.
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:02
Xavi_totalkontroll

Vi fick gratulationer när vi vann ligan från antagonisternas håll så det räcker. Så länge vi har varandra :-)

Cape

Real Madrid kan inte förvalta talanger i överhuvudtaget. Eller juste, Guti!
Barcelona Cape
2009-05-14 01:01
Okkapokka

Sant faktiskt, det har visat sig att Almeria är bra på att ta tillvara på andra klubbars (Reals) talanger. :P
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 01:01
Och till den som frågade efter bilder från firandet så hittade jag lite i alla fall. I länken finns ett klipp där Puyol lyfter bucklan.
2009-05-14 01:00
sjukt att ingen är här och grattar oss för idag !!

känns som om ingen vill att vi ska vinna...
finns ett ordspråk som heter
me against the world

ELLER ?
Barcelona Okkapokka
2009-05-14 00:59
Rambla

Almería skulle nog passa alldeles perfekt, nu när Negredo ska tillbaks till Real Madrid så behöver dom en målskytt och Bojan skulle passa i den rollen perfekt.

Men mest av allt precis som du så vill jag helst att han är kvar i Barça och fortsätter sin utveckling under Pep.
Barcelona Napao
2009-05-14 00:57

1-1 målet det var sååå härligt.
Skit i dom bittra mupparna på Generalisimos puerta!!
Barcelona Rambla
2009-05-14 00:56
Ämne: Rambla

Okej. Ja j....
Ja, helst att han stannar fast då måste Pep ge honom lite mer speltid. Annars bör han lånas ut till en klubb i Spanien. Det har ju snackats en del om Almería för någon vecka sen i spansk press. Det hade varit en perfekt klubb att utvecklas i. Frågan är bara om Barça vill att han ska utvecklas under Hugo Sanchez ha ha.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-14 00:56
Nä Grattis allihopa! Det var bara början på den riktiga festen det här.

Nu är det NHL, Washington mot Pittsburgh som gäller nu :D Godnatt
Barcelona Criff
2009-05-14 00:55
Oj, var inne på Puertan och vände. Det skulle man inte gjort.
Mer bittra småbarn får man leta länge efter.
Rätt kul att de mest bittra är dem som anses föra bra diskussioner här inne :P

Nu ska jag sova iaf! CDR CAMPEONES :D
Barcelona Cape
2009-05-14 00:54
Rambla

Okej. Ja jag håller såklart med dig. Hoppas såklart på att det ska vara "Bojans säsong" nästa år. Alltså ser jag helst att han stannar i Barcelona och fortsätter utvecklas.
Annons: