/spanien/barcelona/forum/18237.aspx/spanien/barcelona/forum/18237.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-15 13:57
Alla såg vad du skrev i ditt inlägg men du tog bort allting så lek inte oskyldig nu.
Barcelona Barca o Mort!
Späärra M & M tack.

Varför ska vi värva en rotationsspelare fär minst 50m bara för att några av våra spelare åker iväg i någon månad (2-3? minns inte..) när vi kan ta upp någon reserv då så länge. Det är ändå inte som att vi spelar några finaler under vintern och bör kunna klara oss med lite reserver.

Vi är inte Real Madrid och jag vill gärna inte se deras värvningsfilosofi på Les Rambles, snacka hellre om det i Puertan.. Även om det inte går för att dom har låst in sig :DD
Barcelona Smogen
tror det dröjer någon månad innan Barca börjar köpa spelare, möjligen att Srna kommer in. Tror han hade passat bra på vänsterkanten, kan ju spela både vänsterback och vänsterytter.

Fabregas, Mascherano, Ribery etc. kan vi ju börja glömma. Säger klubbarna att dom inte tänker sälja dom får man ju räkna med att ett Perez bud ska till. Det kommer inte Laporta göra....
Real Madrid M & M
2009-06-15 13:56
Och här tog det stop. Du skulle lyssnat på mig lillponken. / Okkapokka
2009-06-15 13:55
För fan M & M, väx uPP!
Du är absolut inte 25 år iaf!
Barcelona Dizzy
2009-06-15 13:51
Verkar som United kommer lägga ett superbud på David Villa. Men enligt Villa vill han inte spela i England. Det blir Real eller Barca för honom.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-15 13:50
M & M

*Låtsas som jag inte såg vad du skrev*

Skärp dig nu. Om du ska skriva här så skriv något vettigt och något som bidrar till diskussionen.
Real Madrid M & M
2009-06-15 13:45
VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!! ///

Du är retard asså ! , katt=fin.

Okkapokka - El Triplete! /// Kan man få se en bild på dig :)?
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-15 13:43
M & M
Vadå katt?
har du sovit bra inatt?
Barcelona Rambla
Ämne: Verkar inte som Fili....Det är ju lustigt hur presidenten Lendoiro helt plötsligt tar tillbaka det han tidigare sagt om att han vill ha €15m för Filipe, och nu istället kräva utköpsklausulen för honom. Lite oprofessionellt kan man ju tycka att inte stå fast vid sitt ord. Vi vet alla varför spelare helt plötsligt värderas under helt andra premisser.
Barcelona lameG^
Var är alla som ville köpa cesc. Bestäm er istället för att byta åsikt hela tiden. Det ryktas också att vi vill ha mascherano så ser hellre cesc än mascherano om vi ska köpa någon innermitfältare.
Barcelona Dizzy
2009-06-15 13:42
cesc kan alla glömma han stannar i Arsenal. Det har han sagt många gånger.

Hit med David Villa!
2009-06-15 13:41
Haha 20 miljoner euro för felipe, nej tack.
Hellre ta upp en spelare från Barca B.

Fast jag har för mig att det inte är så bra med vänsterbackarna där.
Real Madrid M & M
2009-06-15 13:40
Okkapokka - El Triplete! ///

Katt ! ;).

Alltså va säger du vadå Eiffeltornet ?
2009-06-15 13:38
M & M
Jag har inte hoppat på någon.
Vadå globen? Det är samma sak som att säga eiffeltornet
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-15 13:38
Verkar inte som Filipe dealen blir av. Man kräver nu hela 20 miljoner euro vilket är utköpsklausulen i kontraktet. Barças bud låg på halva den summan.

Filipe må vara ett väldigt bra alternativ för vänsterbacken men han är inte värd så mycket som Depor kräver.
2009-06-15 13:36
vresarN
Marquez kan spela som defensiv mittfältare, inga problem plus att de finns unga spelare som thiago o gai som kommer få chansen och hleb finns också men honom får vi se först o främst ifall han stannar i Barca och sen om han kommer prestera.

Och ifall det ska köpas in en spelare som ska ROTERA så ska han inte kosta 50 miljoner euro (minst)
Barcelona Rambla
"Robinho y Higuain"

Nej det har jag inte, jag tror precis som du att AS eller Marca har vinklat det.
Real Madrid Sherminator
vresarN

köp nån annan istället då. Inte fabregas!
Barcelona vresarN
2009-06-15 13:33
Keita,Yaya lämar för afrikanska mästerskapen. Så då har vi busquets xavi iniesta bara. Tror du dem 3 kan starta varje match och spela 90 min under den perioden. Dessutom börjar xavi bli gammal och fabregas skulle också vara en man för framtiden.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
Rambla

Det tror jag är från media. Vinklat

haru någinson hört Raul själv säga att detta är sant om jag minns rätt kom denna nyhet från AS..
Real Madrid Sherminator
Rambla

Jag håller med. Att köpa Cesc är onödigt tycker jag när vi som sagt har Thiago som är en grym talang.
Real Madrid M & M
2009-06-15 13:32

Sluta hoppa på folk för det man tycker !!! , Globen.
Barcelona Rambla
2009-06-15 13:31
Ämne: Rambla//
han sa ock....
Det tror jag är överdrivet från media. Vinklat.
Real Madrid Sherminator
vresarN

Vi har redan massa på mittfältet. Vi har, Xavi, Iniesta, Keita, Toure och Busquets. Varför skulle vi då köpa in en världsstjärna som Fabregas som säkert skulle vilja spela från start än att köpa nån som är lite sämre som kan ta en bänkning,

EDIT: Ingen utav dom stjärnorna vill sitta på en bänk!
Barcelona Rambla
"Robinho y Higuain"

Tja, det sägs ju att Raúl stoppade värvningen av Villa förra sommaren, så man vet aldrig. Han har rätt mycket att säga till om skulle jag gissa.
Barcelona vresarN
2009-06-15 13:30
Rambla//
han sa också att om han får ett samtal av pep så skulle han fundera rejält.
Barcelona vresarN
2009-06-15 13:29
vem har sagt att just den spelaren ska sitta på bänken. Man roterar. Ibland cesc ibland xavi ibland iniesta ibland messi. Ingen kommer sitta på bänken hela tiden.
Barcelona Rambla
2009-06-15 13:29
Cesc har gång efter gång gått ut med att han stannar i Arsenal. Jag begriper inte varför alla tjatar om honom? Vill ni verkligen att Barça slänger upp €50m för honom, om det ens räcker i dagsläget med tanke på vilka summor klubbar nu värderar sina spelare efter Perez intåg. Dessutom så ser jag hellre att Thiago ges lite chanser nästa säsong. En spelare som kommer att bli minst lika bra som Cesc om inte bättre.
2009-06-15 13:28
"Dessutom om man har bra spelare på bänken kan dem komma in och avgöra en match på egen hand."

Det är det som är själva grejen en bra spelare ( antar att du menar världsstjärna) accepterar inte att sitta på bänken.
Annons: