/spanien/barcelona/forum/18229.aspx/spanien/barcelona/forum/18229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2009-05-26 23:01
Canaletes

Haha fyfan vad har du för psyke? Jag kan inte sitta helt stilla!
Canaletes
2009-05-26 22:56
Gud är störst!

haha. Jag är ganska lugn :)
Barcelona Gud är störst!
2009-05-26 22:51
Är det bara jag som INTE kan sluta få rysningar! Och inte helt vanliga sådana sjuka cp rysningar haha.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-26 22:43
Ni från Örebro, är ni med på att gå ut på stan vid ev vinst och fira som fan framför allt och alla och bara visa vår kärlek för vårt kära lag? Fyfan om vi vann!!!
Fredrik_Karlsson
2009-05-26 22:38
Jag tvekar inte ett dugg på att Puyol kommer att ta bort Park. Det är den lättaste kampen om man tittar på dom båda tänkta uppställningarna men ni menar att det inte finns någon möjlighet att Puyol blir trött? Adrenalinet kommer pumpa och kommer ge 200% om inte mer. Men Park på en bra dag kan springa många rutinerade trötta så låt oss säga Puyol blir trött eller skadad vad finns på högerkanten att plocka in då?
Real Madrid endatjejen
2009-05-26 22:37
Ser riktigt fram emot finalen imorgon, precis som ALLA andra med ett visst nervöst inslag, så klart.

Man tror på "de sina".

Tycker att det faktiskt är FEL att ständigt påstå att Man U spelar en "tråkfotboll". Det argumentet kanske höll för några år sedan men absolut inte idag.

Dessutom så gav Chelsea Er en lektion i semin om hur "tråkfotboll" spelas vilket jag tror sitter kvar i Era spelare.

Icke att förglömma är att Vidic inte var med i något av mötena förra gången vi möttes och den killen är i storform och kan även avgöra matchen.

Så mmm....jag är mycket segerviss =)

Imorgon lär vi få veta.....
Canaletes
2009-05-26 22:35
Ni som kan spanska, vad tycker ni om ramsam jag kom på:

El dia 27 el Barca campeon, el dia 27 el Barca campeon lo lo lo loom lo lo looo, EL BARCA CAMPEON!!! :P
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-26 22:32
Puyol spelar för hela Katalonien, Han är ju El Capitan, inte ger han upp så enkelt ! :)
Real Madrid Sherminator
2009-05-26 22:27
Fredrik_Karlsson

Puyol kommer löpa mer än Park imorgon. Han kommer till och med orka mer än Park och löpa snabbare!
Villarreal Grande Messi!
2009-05-26 22:27
Fredrik_Karlsson

Oroa dig inte, Puyol blir inte trött i första taget. =)
Fredrik_Karlsson
2009-05-26 22:25
Jag är Newcastle supporter men har ett gott öga för Barca och man kan kalla det mitt "andra" lag. Man kan kalla mig medgångssupporter för jag inte bestämt mig för att ha Barca som ett "andra" lag förren nu (men troligast är det för att ha något i en högsta liga att heja på). Vad jag vill komma till? Jag är inte insatt men Puyol på högerkanten? Ska han klara av Parks snabbhet och löp villighet? Puyol är sjukt bra back men vad händer när Park tröttat ut Puyol finns där någon att sätta in då?

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-26 22:21
Imorgon vinner United men jag är stolt över mitt Barca :)

Haha, nee jag bara skoja..
Men faktiskt har jag en äcklig känsla av 2-1 till Englands bästa lag.

Hoppas på 3-2 till oss.

0-1 C.Ronaldo, Min 3
0-2 C.Ronaldo, Min 18
1-2 L.Messi, Min 35
2-2 L.Messi, Min 85
3-2 L.Messi, Min 90 + 3

Ni vet, Messi har ju inte utmanat så mycket på senaste, han har väl sparat sig till denna match ;)

Haha..
Villarreal Grande Messi!
2009-05-26 22:19
Är det någon som vet vart man kan hitta hymnen översatt till svenska? =) Tacksam för svar.
Real Madrid Sherminator
2009-05-26 22:19
Pep.G

Dom kommer ju inte spela en vacker fotboll, det kan jag lova dig. Dom vågar inte. Och sånt hatar jag. Blir djupt besviken ifall united spelar tråkig fotboll imorn. Det är ju trots allt en final!
Barcelona lameG^
2009-05-26 22:18
Pep.G//

lag som kör offensivt vet hur det går mot oss. Nu är det inte semifinal alltså ingen returmöte så därför tror jag inte de bara kan köra defensivt en hel match utan måste fram också. Dessutom vet dem att vi inte har våra ordinarie backar så de kanske tänker ta fördelen.

Undrar hur pep tänker.
Barcelona Pep.G
2009-05-26 22:15
Moe-_-

Vågar bara United spela fotboll så garanterar jag dig ens torvinst:)

Sherminator

Vi får hoppas på en gladare fotboll ifrån Fergusson & co..
Barcelona Moe-_-
2009-05-26 22:13
är det någon häe som tror att Barca kan köra över United? typ som Bayern på camp nou?
Barcelona Gud är störst!
2009-05-26 22:06
Alla ni som tror att Cáceres kommer starta det ni kan glömma det! I så fall skulle han inte spela hela matchen i lördags, Sylvinho är dock troligt då han blev utbytt.

Skulle personligen älska att ha Cáceres från start.
Real Madrid Sherminator
2009-05-26 22:05
Pep.G

Manchester lär ju säkert börja med att spela sin tråkiga fotboll. Och kommer säkert välja att spelare lite defensivare med Anderson och Giggs i mitten (som det ser ut nu så spelar dom i mitten). Så det lär bli lite körigt i mitten. Hoppas bara united inte backar hem utan anfaller. Blir en mycket roligare match då.
Barcelona Pep.G
2009-05-26 22:03
Puyol och Sylvinho istället för Alves och Abidal. Kan det vara säkrare ytterbackar i just den matchen? Jag menar om Alves/Abidal hade startat den här matchen så hade vi haft jävligt stora luckor där bak i högerkanten och det vet Fergie om, men nu med en offensiv Sylvinho på vänsterkanten istället med jävligt bra inlägg jämfört Abidal och med en fin bössa om det låser sig i mitten kan vara ett indirekt taktiskt trick av Pep:P
Real Madrid Sherminator
2009-05-26 22:03
Så Rio startar imorn asså? Väntat. Visste att det bara var "mind-games" av Sir. Alex att säga så.
Barcelona The Reporter
2009-05-26 22:02
Någon som har en fin backrundsbild på matchen imon?
Barcelona Smogen
2009-05-26 21:16
D_ALVES_20

tja....eftersom du är här nu blev du ju inte spärrad permanent ;) och man blir väldigt sällan spärrad här utan en väldigt bra anledning....

men välkommen tillbaka, hoppas det går bättre nu då. :)
Barcelona Gud är störst!
2009-05-26 21:16
Reina flörtar lite med Barca, han vill återvända nån dag säger han.
Barcelona D_ALVES_20
2009-05-26 20:58
Tja grabbar!

Det var ett tag sen jag skrev här, jag e tillbaka efter att jag blev spärrad permanent. Jag tycker att det var för hårt, visst jag gick över gränsen men jag hotade ingen och använde inte grova svårdomar. Hur som helst jag ser framemot CL finalen imon och hoppas på bekväm seger mot Man U.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-26 20:31
Bor inte i stockholm men ska ses på 46" lcd hos polarn :P Får duga, på baren hör man inte kommentatorerna och man vill ju höra deras dumma instick, iaf i finalen.
Barcelona Sersari
2009-05-26 20:27
Vart ska folket i Stockholm se matchen imorgon då?
Barcelona Ciao-V
2009-05-26 20:21
Ämne: Ciao-V

Du kanske ....
Nä, men det blev fel ändå.
Har läst om att den kommande är den 16:e finalen. Kanske är min källa felaktigt? Det är kanske bara 6 finaler det handlar. Du kanske har rätt.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-26 20:15
Ciao-V

Du kanske menar 6 Finaler. Inte 16 xD
Barcelona Ciao-V
2009-05-26 20:09
Ämne: Som en del i arbetet....Hehe, vilken drastisk åtgärd. Trist för de som tänkte ta en eller två öl, som sagt. Framför allt för engelsmännen.
Annons: