/spanien/barcelona/forum/18227.aspx/spanien/barcelona/forum/18227.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona C.Andrés
2009-05-15 11:07
Varför utgår så många att Eto'o kommer att lämna? Jag själv ser ingen anledning till att tro det och därför är det onödigt att snacka om zlatan hit och zlatan dit. Vi behöver inte Zlatan och kommer inte göra det heller. Eto'o & Bojan!:)
Real Madrid CS
2009-05-15 10:48
-Real Madridista-

Kul kille.
Jag börjar också hoppas det. Jag gillar verkligen honom.
Real Madrid Real Madridista
2009-05-15 10:30
haha, jag hoppas Zlatan går till Barca och inte till Real! Gillar verkligen inte honom!
Barcelona concorazon
2009-05-15 09:34
e oxå väldigt kluven till zlatan! visst skulle det va coolt, men passar han in? däremot skulle det göra ont om han går till real madrid! skulle vilja ha ibra i valencia!!
Barcelona Salcini
2009-05-15 08:35
Barca-nist:

Det skulle inte bara vara "Zlatans Barca", det skulle bli Barza och Barzelona ännu fler gånger.

I övrigt är jag kluven till Zlatan. Visst, han är stor och stark men Eto'o är så användbar eftersom han är både stark och snabb. Zlatan är nog lite för långsam för Barcelona. Dock, om Bojan skulle lyckas ta ett steg till och bli lite kvickare så kan man använda han som den djupledslöpande forwarden och Zlatan som ett alternativ. Problemet är att Zlatan vill nog inte sitta på bänken och billigare alternativ finns i så fall.

Om man däremot skall hitta en ersättare till Etoäo som också är lik honom i spelstilen så tycker jag Forlán. En djupledslöpande forward som är stark i kroppen, går rakt på mål och gör också en jävla massa mål i ett Atletico som man aldrig vet var man har dom.
Barcelona Squez
2009-05-15 01:48
Jag är så kluven till Zlatan. En del av mig vill ha han för att han är svensk och det är alltid skoj med svenska spelare i La Liga. Ligan får mer plats i svenska medier osv. Sen är han ju väldigt bra, har en grym fysik (längd och styrka) och teknik. Men å andra sidan så märks det att han inte har något hjärta för nån klubb. Och han har för hög lön, aldrig att han ska ha högre lön än Messi. Men visst skulle han lyckas med att sälja lite extra tröjor om han joinade oss till nästa säsong, hehe.
Barcelona Barca-nist
2009-05-15 01:03
ska sova, vill drömma om vinsten i CL finalen. godnatt alla cules
Barcelona Barcaloni
2009-05-15 00:49
Dessutom så har Eto sagt det klart och tydligt förut att han INTE vill bli en del av ett byte. Utan lämnar han klubben, då ska han inte ingå i nån sorts deal, då det är alltid spelare + pengar i utbyte för en annan spelare, vilket betyder att den ena känner sig "mindre" än den andra. Jag är säker på att Laporta respekterar hans vilja och skulle aldrig tvinga honom att lämna Barca på det viset efter allt han har gjort för klubben.
Barcelona Barca-nist
2009-05-15 00:44
Rambla

ja det är sant, med de pengarna kan vi köpa 2-3 spelare.
det enda som va värt varenda Euro var det Ales ,gud vad han bra. Bara han slutar filma och tjafsa om varenda sak på plan!
Barcelona Rambla
2009-05-15 00:35
Ni var inne på Expressen tidigare. Jag bara skrattar när jag läser artikeln i länktips.

Har Barcelona lag ett bud på 750 miljoner + Eto'o? Svar: NEJ

Kommer Barcelona lägga ett sådant bud? Svar: Aldrig i helvetet. Tror folk att det är amatörer som driver klubben?

Jag kan så gott som garantera att Barcelona aldrig kommer att buda över €40M för Zlatan, och då utan Eto'o. De lägger inte sådana pengar på en spelare.

Det är agenter och journalister som har hittat på de här ryktena.

Att han sen skulle få en högre lön än Messi visar ju hur de är ute och cyklar. Messi, som man bygger laget kring och som varit i klubben sen han var en liten knatte. Messi som i fotbollsvärlden är en större stjärna än Zlatan, fast det fattar väl inte svenska fotbollsjournalister.
Barcelona Barca-nist
2009-05-15 00:27
tänk er zlatan till barca nästa år och vi alla ska få höra .. " zlatans Barca" eee nej tack!!
Barcelona 8 man fram
2009-05-15 00:17
Stort beröm till krönikören som skrev om CdR. Som Barcas spel: världsklass.
Barcelona Barca-nist
2009-05-15 00:16
även metro hade missat det ! en halv sida om Zlatans hus osv och vart han ska flytta (BARCA) men inget om självaste fotbollen.. botten betyg
Barcelona NoGo™
2009-05-15 00:14
petersays

Haha ja det är fan pinsamt! Men det verkar som att Spanska ligan inte verkar intressant för svensk media av nån konstig anledning som jag inte förstår mig på =/.

Jag menar tex om vi vinner en match så verkar det ta emot för dom att skriva om det men lägger dit en liten bild med en mening text längst ner på sidan typ medans Man U lr ZZZInter vinner såå blir det genast en stor bild på startsidan och massa jävla text. Någon mer som håller med?
Barcelona petersays
2009-05-15 00:10
Expressens fotbollsredaktion är något av det sämsta på länge. Dom har på två dagar skrivit fyra artiklar om Zlatan till Barca, men ännu inte skrivit en rad om att Barcelona säkrade Copa del Rey. Skamligt.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-14 23:55
Bona nit
2009-05-14 23:55
Ämne: checka in länken;)....
hahaha Verkar som att Pep inte enbart vill sitta på bänken utan vill hoppa in på plan.
Kanske vill han lira också vem vet, inte så gammal hellre bara 37 2-3 år äldre än Sylvinho hehehe som är hans spelare:P
2009-05-14 23:52
Kolla denna med.
VIVA LA VIDA Y EL BARÇA DE GUARDIOLA
Barcelona LeoMessi10
2009-05-14 23:49
checka in länken;)
El Capitano
2009-05-14 23:49
Ämne: El Capitano

jag f....
Ja, skicka ett pm sen om du ska till Rom.
Nu ska jag sova, jobbar imorn. Det är inte gratis att åka till Barcelona och Rom och dessutom med lilla familjen! :)
Godnatt
2009-05-14 23:44
Woooow länken.
Barcelona Barca-nist
2009-05-14 23:40
Bojan- guddy och hleb får ta över nu. alla andra bör sparas till CL.
Man såg det på etó också. de orkar men det blir sämre kvalite kanske ..inte värt det att låta de skadas/slitas
Barcelona Jay-z
2009-05-14 23:36
Kan nån förklara för mig varför Messi spelar match efter match. fattar inte hur nsubben orkar riktig duracell kanin. Pep lär ju vila han om han vill får till bästa möjliga form till CL finalen.
Barcelona Barca-nist
2009-05-14 23:30
El Capitano

jag får skaffa mig en tjej där bara ;)
Om jag åker så lovar jag skriva till dig hehe

visca
Barcelona Riiio!!
2009-05-14 23:16
Jodå fortsätt göra reklam för Elgiganten. Hehe jag jobbar i Gislaved på Elgiganten.
Åk till Barcelona säger jag bara, Va där i Mars (Mot Malaga hemma), Visst matchen va underbar och se spelarna to.m träffa några, men alltså STADEN är helt underbar, säkert nu när det är ännu finare väder o allt! =)

Vilken kväll igår alltså! Helt underbart..
Känns på något sätt att det hade varit skönast att avgöra ligan på hemmaplan men va f*n nu i helgen blir bra också!
El Capitano
2009-05-14 23:10
Min bror bor i Rom. Jag ska bara beställa match biljetter från Barcas hemsida sen boka flyg.
Det är en dröm att se CL final på plats
Barcelona Barca-nist
2009-05-14 23:06
Vitor Riivaldo

jag tänkte på samma sak igår..och inte vilket mål som helst hehe det va minst sagt vackert :)
Ett likadant mål mot MU skulle vilja skåla för !
Barcelona Barca-nist
2009-05-14 23:03
El Capitano

jag vill se alla matcher. men cl finalen hade vart grymt . biljetten går att välja mellan 8 destinationer!

Barca_4_lajjf

vill inte göra reklam för el giganten men kolla upp det om du ej tror mig ;)

Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-14 23:01
Såg det nu haha. Va roligt då =D
El Capitano
2009-05-14 22:59
Barca_4_lajjf

Det är sant. Köper man varor från El Giganten så erbjuder de en resa! :)
Jag måste köpa nåt..hehe..kollar på deras hemsida. En resa till Barcelona skulle sitta fint
Annons: