/spanien/barcelona/forum/18225.aspx/spanien/barcelona/forum/18225.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:46
Pep. G

jag är inte orolig utan upplever hans sätt mycket osportsligt och respektlöst mot andra klubbar!
Barcelona Pep.G
2009-05-16 14:43
Haha, inte för att jag är orolig för att Perez ska värva Iniesta, men är det det någon som vet vad hans utköpsklausul ligger på ?
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:32
jag kan inte beskriva hur mycket jag ogillar den här Florentino Perez!

varför kan de inte skapa eget lag utan att behöva locka till sig andras spelare ?
Barcelona Lionel Messi n10
2009-05-16 14:06
Fina hemma och borta ställ faktiskt ser fram emot till nästa säsong när vi kommer bära dom. Nu hoppas vi att Villarreal vinner över Real Madrid så ligan blir säker och så vi kan vila våra älskade spelare till Cl Finalen.
Angående han dära Perez asså allt det han säger att han ska få Messi och Iniesta är så bullshit asså tro mig vad jag säger nu dom går Alldrig till real. Real är desperata på en högnivå.
Barcelona barcaa3
2009-05-16 14:06
Barcelona pleomessi
2009-05-16 13:47
Såg nyss dom nya hemma/borta dräkterna. Roligt att ha tillbaks dom klassiska ränderna när det gäller hemmatröjan. Men bortatröjan var ändå lite udda, dom som vi har i år är ritkigt snyggt, dvs den gula. Men orange/rosa aktigt är också snyggt!.

Nu tar vi in ligatiteln också som ändå har redan vart klar för typ 2 veckor sen efter förnedringen på R. Madrid.
Barcelona Napao
2009-05-16 13:39
Rambla+El Capitano
Klart real pressen skriver om spelarköp och sånt vad annat kan dom skriva om?
El Capitano
2009-05-16 13:17
Rambla

Men löjligt av RM att varje gång hamnar Barca 1:a på tabellen då ska de försöka värva spelare från Barca och andra stora lag. Desperation på högnivå! Ingen av våra spelare vill vara en del av "kungliga" Real Madrid, de har allt o lite mer i Barca plus att samtliga trivs som fisken i vattnet.
Dröm vidare Perez
Barcelona Napao
2009-05-16 13:16
Ämne: Ämne: Nya bor....
En på jobbet skratta och fråga om jag var en vägarbetare då jag hade på mig gula tröjan,men det jag som krattar nu åt han för han är real fan.
Barcelona joninho__90
2009-05-16 13:09
Ämne: Extra! Extra! Nya he....
Härligt med ränderna igen :D
Barcelona MSL#666
2009-05-16 13:05
Ämne: Nya bortatröjorna är....
haha, tänkte precis samma sak.. dom nya borta tröjorna är ju mycket bättre..
Barcelona petersays
2009-05-16 13:04
Nya bortatröjorna är ju mycket snyggare än det gula räschet. Ser ut som ett gäng vägarbetare som hamnat på planen.
Barcelona Napao
2009-05-16 13:02
Hemmatröjan var bra men den andra så tycker jag gula är snyggare.
Barcelona Rambla
2009-05-16 13:00
Ämne: El Capitano

Har P....
Det finns inga rykten ens utan det är personer inom Barcelona som uttalat sig om att de förväntar sig att Perez kommer att försöka sig på en sådan värvning. Som vanligt är det konspirationsteorier igång i Spanien och man tror alltid det värsta.

Det hela är mycket enkelt. Madridtidningar tycker att det är alldeles för mycket prat om Barcelona i Europa just nu i och med den troliga ligavinsten och finalplatsen i CL. Detta svider enormt och därför måste man till varje pris placera Real Madrid på förstasidorna. Det var knappast någon tillfällighet att Perez valde att ha sin presskonferens för att tillkännage sin kandidatur dagen efter CdR-finalen. :P
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-16 12:56
Fina hemmatröjor, men bortatröjorna är skrämmande fula..
Real Madrid Sherko
2009-05-16 12:52
El Capitano

Har Perez någonsin sagt att han ska värva någon specifik?
Det enda han har sagt angående barcelona och dess spelare är att Barca och Madrid inte har någon pakt över värvningar.

Det jag försöker säga är att du inte ska ta varenda rykte på allvar...
Barcelona Rambla
2009-05-16 12:52
El Capitano:

Han kan inte värva en spelare som vägrar att spela för hans klubb, så de kan skriva vad de vill.

Vi kan ju lugnt räkna med att Iniesta och Messi kommer att bli indragna i deras presidentvalskampanj när säsongen väl är avslutad. Inget att hänga upp sig på.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-16 12:50
Extra! Extra! Nya hemmatröjorna 2009/10 är framme.
De blir som 2005/06 tröjorna fast med Unicef loggan.

Länktips*
El Capitano
2009-05-16 12:46
Perez ska även försöka värva Messi och Iniesta.
Listan lång: Ribéry, Zlatan, Kaka, Messi, Iniesta, Villa, Silva, Cesc med flera.
Gubbfan tror att det är Fifa09. hahaha

*Länktips
Barcelona Ciao-V
2009-05-16 12:39
Ämne: Japp, Thiago är näst....
Låna ut honom vore nog bra. Hoppas att ledningsstabben(caochstabben) lägger upp en bra planering för de yngre talangerna så att de kan utvecklas.
Barcelona Im back
2009-05-16 12:38
kallesiete:
Varför vi ska värva spelare? Därför att vi haft en del tur med skador i år, tänk om Dani Alves eller Xavi gått sönder en länge period. Vårt spel hade lidit rejält eftersom vi egentligen saknar ersättare. Självklart kan vi inte hitta lika bra spelare att ha på bänken men vi skulle iallafall behöva spelare som kan gå in utan att hela laget behöver möbleras om och som har liknande egenskaper.
Barcelona Im back
2009-05-16 12:36
Intervju med Arshavin, han verkar lite besviken att han inte hamnade i Barcelona som enligt honom la ett bud som Zenit nekade.
Barcelona Rambla
2009-05-16 12:36
Japp, Thiago är nästan Xavi och Deco i en och samma roll. Dribblingssäker och slår de där avgörande passningarna. Som sagt, han är ett år yngre än Bojan och jag är tveksam till att hans fysik räcker till ännu. Det bästa hade nog varit om han blev utlånad en säsong för hans speltid lär bli väldigt begränsad i a-laget.
Barcelona FCB_armin
2009-05-16 12:35
Barca_4_lajjf

Ja jävlar, förlåt! :)
Barcelona Ciao-V
2009-05-16 12:33
Ämne: Cáceres lär med all ....Thiago, är han en liten Xavi som möjligen kan ersätta honom i framtiden?
Ser lovande ut i så fall. Han bör kanske redan nu spelas in, kanske i den sista matchen eller så.
Om inte, bör vi se honom i försäsongen
Barcelona 2bbe
Rambla

Jag skulle också gärna se en spelskicklig mittfältare som kan avlasta Xavi och Iniesta. Vi får inte alls samma dynamik i spelet när Keita eller guddy lirar.

Om det är Thiago som skall plockas up eller någon utifrån som ska rekryteras återstår att se.
Barcelona Barca_4_lajjf
Det räcker med att Real spelar oavgjort och vi är mästare =)
Barcelona kallesiete
2009-05-16 12:32

Varför ska vi köpa och sälja så fruktansvärt mycket?
Titta på vår säsong hittils....
Barcelona FCB_armin
2009-05-16 12:31
Uppmaning till alla göteborgare:

Om Real förlorar ikväll (vilket innebär ligaseger), SKA ALLA TILL AVENYN!!!!
Jag och många ska fira på Götaplatsen vid Poseidon-station!

FORÇA BARÇA!!!!!!!!!
Barcelona Makaveli
2009-05-16 12:30
Tror också att Henrique anländer till Barca pga att Leverkusen har ''köpt'' Hyypiä från Liverpool..
Annons: