/spanien/barcelona/forum/18224.aspx/spanien/barcelona/forum/18224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:59
Klint

jag blir inte förvånad om han står på deras inköp-lista!?

det hade varit kul om barca hade gått ut och sagt att de vill köpa Cassialls:)

vadå då?
Barcelona Messias_10!!
2009-05-16 15:59
grattis Tll Alla man u fans men vi kommer stoppa dem i finalen!!!!!!!

Visca El Barca!!!!!
Barcelona Klint
2009-05-16 15:54
Här råder upp och ned vända världen. Först kör man en klubb rakt ner i skiten, sen kommer man tillbaka och kallas frälsare. Och från ingenstans är man nu helt plötsligt vänner med Milan. Enligt denna formen av totalt ologiska företeelser blir Ferguson snart ny tränare i Madrid.
El Capitano
2009-05-16 15:54
Barca-nist

Helt rätt att ta ut dina aggressioner på det sättet :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:51
El capitano

jag bara töntar mig. hehe
tar ut min Aggressioner efter morgonmatchen som jag va och spelade( 8 st real fan)
Deportivo Jakobssson
2009-05-16 15:50
El Tiburon//
I Barcelona är det val om vem som ska bli president, i Manchester United eller Chelsea får vem som helst köpa upp klubben och kalla sig "president"/ordförande/ägare.
El Capitano
2009-05-16 15:48
Barca-nist

hahahahaha...Den va rolig :)
B-kort ett krav, det va länge sen jag garvade så mycket :)
Barcelona pokke
2009-05-16 15:46
Där vann Manchester United Premier League.
Barcelona El Tiburon
2009-05-16 15:45
Jag håller på att skriva en uppsats om Barca och Katalonien och behöver lite hjälp. Jag förstår inte riktigt hur Barca fungerar med vem det är som äger klubben. Har läst om att tusentals medlemmar äger klubben, men förstår inte hur det finansieras. Vad är skillnaden på Chelseas eller typ Manchesters sätt att styra och Barcas sätt.

Jag är tacksam för svar på antingen forumet eller PM.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:44
Snart ringer Perez manpower för att rekrytera personal :)
-------------------------------
Arbetsansökan
Real Madrid är ett mode företag
(Real Madrid Club de Fútbol),[1] är en professionell fotbollsklubb från Madrid, Spanien, som sedan 1929[2] spelar i högstadivisionen La Primera División. De har blivit kända för sitt helvita matchställ och kallas i spansk media ofta för "Los Blancos" (de vita), eller "Los Merengues" (marängerna).

Dina kvalifikationer:
2 nya backar
krav, ej taiboxare och inget inom ketchup branchen.

2 mittfältare
kan prestera minst lika bra som Guti eller Iniesta hade vart perfekt
kaka är redan här enligt tidningarna.

3 anfallare

helt enkelt Ribery, zlatan och C ronaldo

Vi förutsätter att du är en självgående, ansvarstagande person som sätter barca i fokus. Du bör ha några års erfarenhet inom modell branschen. Eftersom arbetet oftast utförs inom ett lag måste du ha förmåga att jobba inom vissa ramar annars självständig som Robben.
B-Körkort är ett krav.

Känner du att detta passar in på dig?
Tveka inte att höra av dig!

Barcelona Lionel Messi n10
2009-05-16 15:29
Cules om jag får Fråga om vi nu köper en vänsterback vem hade ni då haft som nummer 1 Phillip Lahm? eller Zhirkov?
Barcelona pokke
2009-05-16 15:29
Latinoo

Diego är så gott som klar för Juventus. Så inte ens Diego blir det hehe.
Barcelona Latinoo
2009-05-16 15:25
Kan ni sluta snacka om pajasen Florentino som bara kommer lyckas värva Diego som bäst. För Real är inte längre än klubb alla vill till.

Marängerna tror vi är oroliga hahah
Vi har dem bästa spelarna.

Messi världens bästa ytter, Dani Alves världens bästa högerback, Xavi,Yaya och Iniesta världens bästa mittfält, Samuel Eto'o skyttekungen i Europa. Sen har vi lyxen att sätta Henry ute i vänsterkanten och bästa backen Puyol.

Varför ska vi vara oroliga? vi har redan dem bästa.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-16 15:22
Ämne: Inte en chans att Ka....
Nu kan det vara så att han vill vara med och bygga upp ett lag med Madrid om rätta pengarna kommer in, är madrid smarta så rensar dem också och börjar om från scratch.

Man vet alldrig hur det kommer utspela sig i dagens fotboll med vissa fotbolls spelare.

Alla lag måste gå igenom en resning förr eller senare och tänka om skrota de som inte håller, få se om de lärt sig något.

El Capitano
2009-05-16 15:20
Ämne: "Såg att Usain ....
Snart kanske ser vi Rafael Nadal också i Barca tröja på VIP läktaren. :)

Barcelona pokke
2009-05-16 15:15
Inte en chans att Kaká går till Madrid. Milan kommer vara med på allvar nästa säsong. De kommer rensa truppen och har redan värvat mittbackar.
Barcelona Latinoo
2009-05-16 15:13
Ämne: Ämne: Cáceres....
Barcas filosofi är att man bara värvar spelare som verkligen brinner för klubben och visar att dom vill spela för FC Barcelona.

Dem kommer inte övertyga någon spelare som Real Madrid gör.

Den enda spelaren som jag vill ha i Barca och behövs på vänsterkanten är Ribery eller Silva.
Barcelona Criff
2009-05-16 15:12
"Såg att Usain Bolt sitter och kollar på matchen(United - Arsenal).
I år verkar det som att vi har förlorat Bolt & Zorro som fans. Man skulle tro jag är ledsen men alla kan vara medgånssupportrar.."

Haha folket i puertan kan inte ens stoltsera med att ha dem bästa supportrarna längre :P

Om dem säljer Robben så kan dem heller inte stoltsera med att ha den snabbaste spelaren.

Vad ska dem då stoltsera med? :) Intressant blir det.
El Capitano
2009-05-16 15:12
Latinoo

Det ska bli intressant att se hur hela cirkusen slutar. Nu är det mycket löfte och förhoppningar på Perez eller räddaren i nöden som han kallas och madristas glömmer att det va Perez som gjorde Madrid till en kalle anka lag en gång i tiden.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:11
Latinoo

Helt ärligt så tror jag inte några stora stjärnor vågar gå till real.
värdeminskningen är kraftig hos real! från världens största stjärna till City spelare hehe
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-16 15:09
Ämne: Cáceres lär med all ....
Utlånad lär han troligen bli, men såld blir han inte, inte fan är Barca dumma nog att köpa han för 100+ för att sedan sälja han för hälften.

Latinoo

De där med att de har Barca som förstaval är ju skönt att veta men i slutändan så ligger bollen ändå hos Barca, vill de ha Ribery har de en stor chans men som sagt truppen är bra som den är.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:07
El capitano

Jag hoppas de bygger den nya el gatacticos med alla stjärnor i världen förutom barcas !

så i slutet av säsongen är det bråk mellan zlatan, ramos, C ronaldo gråter för att Ribery får mer uppmärksamhet. Kaká kommer bänkas för att Real tycker fortf Guti är bäst i världen (en matche /15 matcher).

Pepe är arg för att de har tagit bort taiboxnings säcken. ahh gud Real måste bli lika "stor " som då.plz
Barcelona Latinoo
2009-05-16 15:06
Ämne: Barca-nist

Barnsl....Det är det som kommer hända.

Fabregas vill inget annat än komma tillbaka hem till klubben som ligger honom nära hjärtat.

Riberys agent säger att om han lämnar är det bara till en klubb som Barca med alla deras stjärnor. Ribery visar också att han gillar barca genom att ta bilder och hälsa på alla efter CL matchen. Sen gick han runt på planen med Barca tröja.

Real kommer få nöja sig med andravalet ingen Cesc då tar man Mikel Arteta. Ingen Kaká då tar man Diego. Något i den stilen kommer hända under sommaren.

El Capitano
2009-05-16 14:59
Barca-nist

Barnsligare..hahaha
Låt gubbfan fantasiera, han växer aldrig upp.

Det skulle vara skönt om ALLA stora namn tackade nej till Madrid och Perez :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:58
då får barcas ledning va på sin vakt och inte göra bort sig som ...ah vill inte ens ta upp det!

men jag litar på laporta som ledare. Han är bra på politik.
Barcelona Latinoo
2009-05-16 14:56
Kaká klart för Real Madrid för tionde gången enligt Madrid tidningarna Marca och AS.

Trodde alla hade lärt sig att man inte ska tro på dessa två patetiskt tidningar. Varför är alla oroliga över Florentino, jag tycker det bara är roligt.

Hoppas Florentino värvar Kaká,Fabregas,Benzema,Zlatan, C.Ronaldo, Maradona och Pelé, så dem ger Barca lite motstånd till nästa säsong.

Det som lyckas en gång ska man inte göra om, Florentino tror han kan bara värva vem han vill, det är nya tider. När Florentino tog över var Real en klubb alla ville till nu är Real motsatsen det kommer Florentino märka fort.

Hoppas Real Madrid vinner ikväll, för spelarna och Pep vill inte vinna ligan genom att inte spela. De vill gå ut och vinna ligan genom att spela.
Barcelona Vampíro
2009-05-16 14:53
Vad hade ni förväntat er? Att Perez skulle knacka på Laportas dörr och fråga snällt? Madrid är väldigt desperata just nu, de kommer göra allt för att försöka komma upp till Barça och de andra topplagens nivå. Osportsligt eller ej men det är Perez stil.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:52
El Capitano

Nej verkligen inte men jag trodde han hade mognat vid den åldern och lärt sig av sina misstag sen sist!

men dock har han blivit barnsligare heheh
El Capitano
2009-05-16 14:49
Barca-nist

Är du förvånad att Perez skämmer ut sig gång på gång?
Låt honom drömma om Iniesta och Messi :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:46
Pep. G

jag är inte orolig utan upplever hans sätt mycket osportsligt och respektlöst mot andra klubbar!
Annons: