/spanien/barcelona/forum/18223.aspx/spanien/barcelona/forum/18223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-17 15:58
nästa vecka skulle vara kul att åka ner till Barcelona då det kommer firas på hemmaplan
El Capitano
2009-05-17 15:51
Barca-nist

Du menar mannen utan ryggrad :)

Läste du om rykterna att Pep är intresserad av Pato. Länk finns längre ner som jag postade tidigare.
Skumt att tänka på Pato när vi har Bojan!
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 15:47
El capitano

vi har en sån spelare som tar bara sin lön och sitter på bänken..minns inte hans namn..savi...? ahh strunt samma ;)
El Capitano
2009-05-17 15:42
Barca-nist

Dyrt :)
Perez kanske köper mig också sen blir jag sittande på bänken tillsammans med Raul, Guti, talangen Drenthe och Messi wannabe Marcelo. hahaha
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 15:39
El Capitano

jag undrar vad priset på ditt skalp är ? hehehe
Barcelona 8 man fram
2009-05-17 15:39
Hoppas Samu får göra mål ikväll. Han har så mkt kärlek och bra inställning nu så jag hoppas att de löser det här med kontraktet.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-17 15:38
El Capitano

Hahaha det har jag fått med.
Vet ej vad det bero på men de skriver ditt äckliga Barça har vunnit ligan bla bla istället föru gratta.

Inget man blir förvånad över direkt.
Dock kul att läsa vad de skriver.
Barcelona Ralle
2009-05-17 15:37
Valdes

Puyol - Toure - Pique - Sylvinho

Xavi - Busquets - Iniesta

Messi - Eto - Henry

Så ser laget ut i Cl-finalen?

Jag undrar bara.. killarna som ska spela CL-finalen måste ju ha lite matchtempo som man bara kan få i matcher (?), samtidigt är det inte optimalt att spela 90 minuter 3 dagar innan imed trötthet.

Sen litar jag på Pep till 100% och tror att han är ljusår före mig i tanken, men bara undrar..
Barcelona pokke
2009-05-17 15:36
''Säsongen är slut, trots att det är två matcher kvar att spela. Efter två raka ligaguld har tillåter vi åter Barcelona tillfälligt sticka upp och kora sig som ligasegrare. Men vi kommer tillbaka, det gör vi alltid!''

Vilken pajas denna Fredy Espitia är. Har för mig att det var han som skrev ''Liverpool och Barca, se upp för el madridismo''. Han vet inte vilket lag han ska hålla på. Han är med i både Real och Inter redaktionen.
Barcelona simon_oisfan
2009-05-17 15:34
Så jävla underbart att knäppa real madrid asen på näsorna:)
El Capitano
2009-05-17 15:30
Maräng fjortisarna har börjat bomba mig med PM. Jag läser ändå inte, bara raderar och spärrar personer som skickar idiotiska PM.

El Capitano
2009-05-17 15:19
Barca-nist

hehehe..det verkar så :)

Hala Pepe

Ni skrev artikel om att Kaka var "Mycket nära övergång till er" och nu Kakas agent nekar allt!
Och källa skriver ni AS och Marca! :)
Alla verkar vara på väg till Real Madrid men spelarna och deras agenter nekar en efter en rykterna.
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 15:17
jag tycker bara att han "tänder" på andras spelare är skamligt!

Hitta egna för guds skull. jag pratar inte om en eller 2 stjärnor han måste byta ut minst 8 st!
Real Madrid Hala Pepe
2009-05-17 15:14
El Capitano

Perez har inte sagt vem/vilka som han ska köpa det är bara spekulationer. Vilka som han ska hämta kommer han att säga när ligan är färdigspelad.
Barcelona pokke
2009-05-17 15:13
Inte ens en överviktig Ronaldinho kommer vilja gå till Madrid.

Barcelona Barca-nist
2009-05-17 15:12
El capitano

De älskar att ta våra rester heheehehe
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 15:10
nu ska barca spela smart och få med sig så många rekord som möjligt med B-laget hehehee

visca champions barca
El Capitano
2009-05-17 15:04
Perez vill köpa Ronaldinho :)
hahaha..
Snacka om en desperat gubbfan som försöker köpa ALLT o ALLA. Idag fick Real Madrid diss av C Ronaldo också "Jag älskar United".
Nu är Ronaldo enm kärring och dramaqueen i Puertan, igår va han en legend och världens bästa spelare...huh? =)
Jävla cirkus..
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 14:51
länk till tidigare inlägg*
Barcelona Bashir
2009-05-17 14:51
"“After Barça battered Real Madrid 6-2,” Ferguson reported, (our players were telling Cristiano that if he goes to the Bernabeu he’ll have to play centre-half)"

Man kan lugnt påstå att real inte längre är va det en gång va i fotbollsvärldens ögon! Hos en äkta barca fan är det inget nytt !!!!

Barcelona Barca-nist
2009-05-17 14:38
" det kunde ha varit värre...... Efter två raka ligaguld har tillåter vi åter Barcelona tillfälligt sticka upp och kora sig som ligasegrare. Men vi kommer tillbaka, det gör vi alltid!"
bitter eller vad?

hahahaha hur gammal är han som skrivit detta?

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-17 14:37
Tror ni inte PEP vill slå målrekordet?

Då lär han ju spela med några bra spelare iaf..
Barcelona petersays
2009-05-17 14:34
Jag blir besviken om inte Guddy, Sylvinho och Etoo får spela. Etoo spelar för pichichin. Jag tycker inte man ska starta med ett helt Atletic-betonat lag för man behöver verkligen erfarenhet på planen även om man vill prova nya spelare.

Och Guddy och Sylvinho som med 99% säkerhet lämnar i höst tycker jag ska få gå ut i stil och få speltid. Särskilt om man räknar med att få åtminstone nån krona för dom måste dom få visa upp sig.
El Capitano
2009-05-17 14:33
Okkapokka

Ja men ska vi torska mot Mallorca för att ligan är säkrad?? :)
Alla B-lag spelarna kommer att visa upp sig och en vinst skulle betyda mycket för deras utveckling och själv självförtroende.
Barcelona Okkapokka
2009-05-17 14:31
El Capitano

Det kan väl knappast bli en sådan spänning idag? Med tanke på att ligasegern är säkrad :-)
Barcelona petersays
2009-05-17 14:31
Ok, med både yaya och buquets ute ur truppen så gissar jag att xavi torres agerar defensiv mittfältare.

En seriös gissning på startelva idag lyder:

Oier
Sanchez - Caceres - Abidal - Sylvinho
Torres
Thiago - Gudjohnsen
Pedro-Etoo-Bojan

Jeffren och Keita kommer in i andra.
Barcelona Ciao-V
2009-05-17 14:30
Nu ska jag titta på Liverpool och F. Torres.
El Capitano
2009-05-17 14:30
petersays

Han håller inte Barcas klass tyvärr.
Startar han mot Mallorca då kommer jag inte ha några naglar kvar efter matchen.
Barcelona Ciao-V
2009-05-17 14:29
Ämne: "Det är Víctor ....
Hehe, var det inte du som var bakfull?
Du förstår vad jag menar i mitt inlägg, med glimten i ögat.
Barcelona petersays
2009-05-17 14:27
"Det är Víctor Sánchez som är med i truppen. Som sagt ta några glas vatten;-. "

Ehhrmm... *tar några glas vatten*

Annons: