/spanien/barcelona/forum/18221.aspx/spanien/barcelona/forum/18221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Etoo_the toominator
2009-05-17 21:26
Nu är det bara 4 mål kvar så slår vi puta madrids rekord på 107 gjorda mål på en säsong. Tror att vi har en riktig god chans att iaf tangera det hemma mot osacuna i nästa match. Visca barca!
Barcelona Sersari
2009-05-17 21:26
Ride_The_Big_One(6)

Det var jag ;-)

Kom igen nu alla, IGEN:

Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel"
Barcelona 8 man fram
2009-05-17 21:25
Fan va gott det är att vara barca-fan.
Har precis lagat grym mat å fått perfekt temperatur på champagnen.
Har en champagne från 87 som jag norpade från lagret för att fira Barcas vinst. (Messis födelseår).

Kul att se eto idag. Han är lite obegriplig i sin upp och ner. Men mer hjärta får man leta efter länge.

Skål och mycket kärlek till alla bluagranas.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-17 21:24
Ämne: Eto'ooooooooooooo....
helt rätt
eto kommer att komma ifrån formsvackan och det bästa vi kan göra är visa stöd

längtar till nästa vecka när barca firar liga segeren

lyssna på det här så klippet

Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel!
Barcelona Bjornee
2009-05-17 21:24
Skulle vara intressant att få se Thiago från start nästa match. En riktig intressant playmaker på mitten ;D Blev ett mycket snabbare spel med han på plan när Gudjohnsen klev av.
Barcelona petersays
2009-05-17 21:23
Det här var en av de i särklass tråkigaste matcherna jag sett.Tror det hade vart mycket bättre om Thiago fått starta och komma in i matchen. Nu startar man istället med Hleb, Guddy och Xavi Torres och saknar alltså någon som agerar speldirigent.

Det sagt så var Abidal var grym idag och Jeffren såg mycket pigg ut. Men vi ser återigen att man behöver bra spelare omkring sig för att prestera. Och laget måste vara samspelt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-17 21:23
Alla som älskar Eto skriver om detta inlägget här under...

"Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel"
El Capitano
2009-05-17 21:22
Vem fan bry sig att vi förlorade med ett gäng b-lagspelare!
Vi har vunnit ligan, cdr och med i CL final.

Skit i maräng fjortisar, de är bara avundsjuka och det svider att vi vann över de på deras hemmaplan med 6 mål.
Ämne: "Det bästa vi k....
Bästa inlägget idag, vem än det var TACK för skrattet.

Barcelona Napao
Förpesta inte med puertans mierda här låt dom va patetiska där och ta inte hit det.
Barcelona Messi(as)
2009-05-17 21:21
"Det bästa vi kan göra som barca-fans är att visa stöd, särskilt för en spelare som råkar befinna sig i en temporär formsvacka! "

SÅ SKA DET LÅTA

Byter inte bort Eto mot någon spelare i världen om han nu själv inte vill bort!
Barcelona Barcelona10Messi
2009-05-17 21:19
Nån som har bild på den killen??? :)
Barcelona Evička
Ämne: ....
Moraltanter eller ej, personangrepp och skitsnack om andra användare oavsett lagtillhörighet får ni sköta på msn eller via PM. Inte i ett offentligt forum.
Barcelona Saman.
Bara påminn dom vem som slog ut dom i cupen.
2009-05-17 21:18
Madrid fansen ville ha kaos härinne och de fick som de ville, jag vill bara tacka alla upphetsade såkallade barca fansen för att ni ställde upp på att göra kaos härinne.

Verkligen tack!

Du svara på mitt inlägg, jag syfta på andra killen inte dig, det han sa var person angrepp
Barcelona SaM__-
Andreas -:

Du läste nog inte heller, återigen, vad jag skrev. Mitt inlägg var till de kritiker som menade att han bara petade in bollar på mållinjen och inte kunde skapa lägen utan Iniesta, Xavi etc. Vad du svamlar om nu vet jag inte alls. Men du får tycka att Eto'o bör lämna.

Fast måste få påpeka att jag tycker det är näst intill sjukt att folk vill få bort en spelare som har gjort 29 mål i ligan. Skulle vilja se en annan storklubbs supportrar ha en tanke om att deras bästa målskytt bör lämna. Märkligt det där vilka krav folk verkar ha!
Barcelona Barça! (MQUC3)
Det var inte jag som skrev att han såg ut som en överviktig Ronaldo, ?? så varför hoppar du på mig?
Barcelona un crack
2009-05-17 21:17

Det bästa vi kan göra som barca-fans är att visa stöd, särskilt för en spelare som råkar befinna sig i en temporär formsvacka!

Underbart skrivet, C.Andrés!
Ämne: Personangrepp ?

....
Att skriva att någon ser ut som en överviktig ronaldo anser du inte är person angrepp?
Barcelona Messi(as)
Delarocha Barcelona :

Självklart fårn man skriva vilken spelare man inte vill ha kvar i laget. Men att säga han ska byta lag för att han gör inte mål när ligan är avgjord, cupen vunnen, leder skytteligan på 29 mål, spelar cl final snart är.. tycker jag helt löjligt.

Ok om det handlar om Hleb för den lirare har ju floppat nåt extremt. Kanske är han bättre nästa säsong?

Jag blev i alla fall imponerad av Xavi Torres idag riktigt stabil. Pedro och Jeffren är helt galna dem måste vi satsa på! Glöm Ribery och Benzema ;)
Artan | Ruudinho är en av dem personera som skämmer ut sig,,
Barcelona BlueRed.
På tal om fotboll, vilket många av er inte snackar om nu (väljer istället att skriva om en enda person som för övrigt har många brister i fotbollskunnande) så är det bara att hoppas på att Hleb blir såld. Känner inte att vi har någon tid på att vänta på honom och hans form samt att han ska komma in i systemet ordentligt.

Barcelona Zizou_nr1
2009-05-17 21:16

Snälla,inga moraltanter här inne!
Christián
Det roliga är att dom i pu(er)ta skrattar åt Barcas b-lag men inget skrev nåt om hur den vita "Messi" - robben inte kom förbi sin försvarare EN enda gång igår
Vissa maränger lever på att se Barca tappa poäng,, och när vi väl vinner titlar (som iår) haha undrar hur det känns för dem hahah :D
Barcelona Islam_Bosna
Kolla vad en person på Puertan vid namn Baloo skriver

Namn: Mr Baloo-Gonzalez. » Svara inlägg » Tippar REAL-MAL 5-0
Sänt: 2009-05-17 21:01
Artan | Ruudinho

Läste det, det är så interna problem och Barcas suport kommer ut, genom att tänka nazistiska tankar om deras egna spelare, och de klagar på oss som har små roligt åt deras talanger.

Barcelona Zizou_nr1
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-17 21:15
Personangrepp ?

Är det nåt fel med Wow, Cola, Svenskafans ?

Nej, det är humor.
Stor skillnad.
Andreas-
2009-05-17 21:14
Ämne: Andreas haha bra arg....
Du läste uppenbarligen inte vad jag skrev? Det är inte för att han missar lägen idag som jag vill se Eto'o byta klubb.
Barcelona Sersari
2009-05-17 21:14
Napao

Haha Islands Maradona..det roligaste jag hört haha!!
Annons: