/spanien/barcelona/forum/18220.aspx/spanien/barcelona/forum/18220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-17 19:08
Ämne: Gudjohnsen nätar ikv....
Hoppas på Etoo
Canaletes
2009-05-17 19:02
Gudjohnsen nätar ikväll!!

Säker på de :)
Canaletes
2009-05-17 19:00
Guardiola har grå kostym!!! :O

Vamos Barca-B!!!!

Barcelona Criff
2009-05-17 18:58
Haha, kommer ihåg för något år sedan eller något så var det någon här inne som skickade den länken där en tjej flyger ner framför Messi för att ge honom en puss.

Nu i hans intervju nämnde han det som det sjukaste som hänt honom. Haha!

What’s the funniest thing that has happened to you since arriving in Europe?

Lots of funny things have happened. People’s admiration for me is incredible. I am pretty shy and I can’t believe it when people tell me about the crazy things they do just to see me, like sleeping in front of the Nou Camp for hours just to see me cross the road. But the funniest anecdote is definitely what happened to me in Venezuela. I was leaving the pitch and this girl wanted to jump about five metres down from the stand just to give me a kiss. I told her, “Don’t do it!” but she jumped anyway and I got a kiss!
Barcelona J.Gamper
2009-05-17 18:54
michabos
Ja du... blir svårt utan våra ordinarie ytterbackar.. men Barca har ju en strategi.. där vi försöker hålla i bollen så mycket som möjligt och försöker ta tillbaka bollen så snabbt som möjligt. Lyckas vi med detta så kommer Ronaldo knappt ha bollen så vi behöver inte oroa oss så mycket för honom. Tror att Yaya Toure blir en nyckelspelare i den matchen också.
Barcelona michabos
2009-05-17 18:50
Inleder med den stora parentesen... Jag är sjukt mycket Liverpool-fan, pero Barcelona es el segundo equipo del mundo... åtminstone för mig! Så vad jag vill ha sagt är att Barca måste vinna över Manure i CL-finalen, annars kommer jag få både mentala och fysiska men (de fysiska av att sparka i saker man inte ska sparka på)! Det krävs dock enorm uppryckning efter vad vi såg mot Chelsea... Längtar t.ex. efter att få se Messi snurra upp Evra, men oroas samtidigt över hur Ronaldo ska stoppas?
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 18:45
Chileno

om du tittar på min profil bild så märker du att det finns i Sverige också hehe...hon är en tjej kompis till mig :)
Barcelona Chileno
2009-05-17 18:39
Såna Barca-fans borde det finnas i varje kvarter tycker jag ;)

*Länktips
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-17 18:38
Varför tror Madridistas att vi skulle ta självmord om de köpte Fabragas? De verkar tro att vi skulle gråta och ta livet av oss isf.

Han platsar inte i landslaget, vem tar hans plats? Iniesta och Xavi och det är stor skillnad mellan dom och Fabregas just nu. När Xavi lägger av om 5 år så kan han väl komma tillbaka om han kan ta Thiagos plats då.
Barcelona Napao
2009-05-17 18:33
Ämne: Jag har en brorsa so....
Ja så är demokratiska puertan jag saknar inte att kunna skriva där.
Barcelona Messih!
2009-05-17 18:31
Jag har en brorsa som är Madrid supporter, han vart precis avstängd från Puerta för han skrev att det var orealistiskt att de förväntade sig att Ribery,C.ronaldo,Kaka,Silva,Villa,X.Alonso, Clichy, Maicon osv skulle komma till klubben i sommar bara för att perez och Zidane skulle komma.

Hans inlägg togs bort och han vart spärrad, sitter och skrattar så ja dör ;D

Fyfan va ser fram emot att se ungdommarna lira mot mallorca!
Skulle vara så underbart om Etoo lyckades göra mål också :)
Barcelona Vampíro
2009-05-17 18:28
Ska bli kul att se vad Hleb kan göra centralt i banan, han har ju inte haft någon lycka på någon utav kanterna och jag tyckte han var som bäst i Arsenal när han fick spela bakom Adebayor.

Campions 2009!
Barcelona BlueRed.
2009-05-17 18:14
Ligan må vara avgjord, men herregud vad jag längtar till kvällens match. Kommer bli riktigt, riktigt intressant att följa ungdomsspelarna.
Barcelona J.Gamper
2009-05-17 18:13
Fan vad intressant det ska bli o se den startelvan spela!
Barcelona petersays
2009-05-17 18:11
Etoo för skytteligan och laget för ligarekordet! Nu kör vi!
2009-05-17 18:11
Vet inte om någon har skickat det här men det är skitsamma.

Arshavins ord om Barcelona är magiska :D
Barcelona Abbe_
2009-05-17 18:09
Ämne: Abbe_

Är det offi....Vet jag inte, fann den på Eurosport.

Keita och Valdés ut, Oier och Xavi Torres in, annars hade Eurosport rätt ;-).

Riktigt rolig elva, hade dock hoppats på Thiago och Jeffren från start, men någon av de får säkert entra planen i andra halvlek.
Barcelona petersays
2009-05-17 18:09
Min källa är fcbarcelona.com om någon undrade
Barcelona petersays
2009-05-17 18:08
Kanske den absolut rologaste elvan jag kan tänka mig. Fan vad pepp jag är på matchen!!
Barcelona petersays
2009-05-17 18:08
El campió de Lliga jugarà d'inici amb Oier, Alves, Cáceres, Abidal, Sylvinho, Xavi Torres, Gudjohnsen, Hleb, Pedro, Eto'o i Bojan.

Här är den officiella.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-17 18:05
Abbe_

Är det officielt?
Barcelona Abbe_
2009-05-17 18:05
Valdes; Dani Alves, Cáceres, Abidal, Sylvinho; Keita, Gudjohnsen, Hleb; Pedro, Bojan, Eto'o.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-17 18:04
Jag tycker faktiskt Keita har varit fantastisk iår. Nån som håller meD?
Barcelona Abbe_
2009-05-17 18:00
Ämne: grattis till ligagul....
Grejen är just den att det är ni madridistas som påstår att Messi har gjort allting själv, och att vi inte vore någonting utan honom.
El Capitano
2009-05-17 17:59
Messi om Tevez & Barcas säsong.

*Länktips
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-17 17:55
Rooooobinhooooo

Men grejen är den att Messi briljerar utan Keita också. Keita har inte spelat alla matcher som Messi har varit världens bästa spelare i. Jag är själv ett stort fan av Keita men jag säger bara att det inte är tack vare honom som Messi är så grym
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
2009-05-17 17:54
"Jeffren, Thiago och Xavi Torres."

FAN VA JA LÄNGTAR TILLS 19:00!!
Liksom, vem vill inte se dessa spelare lira? :D
2009-05-17 17:51
Ska bli riktigt roligt o se Barcas ungdomar ikväll. Skönt att många spelare kan vila ikväll. Det ska Villareal ha tack för.
Barcelona De Goda
2009-05-17 17:28
Sitter och funderar över om Txiki kommer att värva en vänsterback eller inte. Sylvinho vill säkerligen själv lämna om han inte får mer speltid, men tänk om han får ställa upp till CL matchen och får avgöra ala Belletti? :) Vad skulle det innebära? Kanske en kontraktförlängning med ett år. Hur som helst är det kul att få spekulera.
Barcelona Messi-Lona
2009-05-17 17:25
grattis grattis cules

har ni tänkt på det här med Man U Vinnst = real M vinst , Chelsea = Barca vinnst och Arsenal = Valencia vinnst ,att det är brytet..

2 titlar och en till kan komma = Historiskt i spanien.

5 mål till = historsik

Poäng rekord i ligan som kan bli störe = historiskt

Henry ett mål till = historiskt då vi har tre spelare med över 20 mål

2-6 största vinnsten = historiskt

En målskilnad som nästan är lika mycket som ManU + Inter tillsammans är nästan oslagbart i dagens fotboll.
Annons: