/spanien/barcelona/forum/18214.aspx/spanien/barcelona/forum/18214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona D_ALVES_20
2009-06-17 23:00
Barca kommer garanterat skriva nytt kontrakt med Yaya, det e om Barca inte gör bort sig rjält. Jag fattar inte ett skit av vad Barca gör, ge honom vad han vill ha. Men jag har läst att agenten leker i onödan. VV måste skärpa till sig, han har bidragit framgångar till Barca otroligt mycket men han behöver inte vara för girig.

Jag vill ha Ribery, om inte han annars Silva. Och vill ha en grym vänsterback som ersätter Abidal vid akut, vill ha en grym anfallare som ersätter Etoo. För Barca kommer behöva en målgörare som Etoo när Afrikanska MS kommer. Vill också ha Moutinho.

Kommer nån ihåg hur det gick till när Etoo var skadad 5 mån? Eller när Etoo spelade i Afrikanska MS? Vi saknade en målgörare, enklare matmatik finns inte. Jag säger inte att Barca ska värva för miljarder som PENGARKÅTA Real, men nu när det finns CASH. Det e bara värva backup i mittfältet och anfallre.

Gudjohnsen vill lämna Barca för att få speltid hos annan klubb, det räcker inte med Keita eller Hleb som backup. Det behövs 2 till för att täcka behovet i mittfältet. Och det behövs en grym backup till anfallarna, man måste spendera cash. Bojan är fortfarande orutinerad och behöver speltid som han kommer få under kommande säsong.

Det finns speltid för Bojan, Pep kommer rotera mycket nästa säsong. Det kommer bli intensiv och hård säsong om inte hårdare än senaste säsong. Det har själv Laporta sagt. Men helt ärligt Bojan kommer inte täcka Etoos plats när afrikanska mästarskap kommer, jag vill ha komplett Barca nästa säsong. För mig jag säger ja till Ribery och ja till Silva och nej till Robinho.

Visst Robeinho e teknisk och kan spela på anfallskanterna hos Barca utan problem, men det räcker med DIVOR. Vi har Messi, Pedro, Henry, Hleb och Iniesta kan spela som kant anfallare. Varför inte man låter Pedro utvecklas till en grym kantanfallare, vem vet vad han kan bli.
Barcelona Poco Loco
2009-06-17 22:59
Ämne: Grabbar hur trovärdi....
Svårt att säga. Tycker dock du ska ta det med en nypa salt, det går väldigt sällan att lita på spanska medier har man märkt.
Antigalactico
2009-06-17 22:56
Grabbar hur trovärdigt är ryktet Robinho till Barca?
För er som är lite mer insatta í det hela..
Barcelona Poco Loco
2009-06-17 22:45
Absolut, han är en bra spelare. Men kanske är detta den bästa vägen, sett till spelarens utveckling. Hade han stannat hade han ju fått begränsat med speltid. Nu lämnar istället till ett Malaga som är på uppåtgående. Kan bli intressant att följa hans utveckling nu.
Skulle faktiskt inte förvåna mig om han hamnar i Liverpool om ett par år.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-17 22:33
Poco Loco

Fotbollskanalens rubrik var dock skrattretande :-)
Barcelona Trippeln
2009-06-17 22:32
FAN!

Xavi torres är klar för Malaga,han var grym när han spela!

Tankar vad tycker ni?
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2009-06-17 22:28
Ni tror väl inte på allvar det snacket om att Robinho inte är till salu av Manchester City? Vet vi inte av Kaka-affären att detta är endast ett sätt att höja priset på spelarna och försöka få ut det bästa av situationen.

2009-06-17 22:27
Nakamura är klar för rivalen Espanyol. Intressant köp måste jag säga..
Barcelona HugoBoss
2009-06-17 22:18
Lionel Messi.

Köper vi in Villa, så kommer inte Ribery att köpas.
Barcelona Poco Loco
2009-06-17 22:17
Xavi Torres klar för Malaga, ingen större förlust.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-06-17 22:14
Tänk Cules om detta blir vårt 3 manna anfall
Ribery----Villa----Messi. måste sätta minst 2 man på alla dessa 3 spelare. Men detta är bara än dröm tror jag men det är inte omöjligt. Sen vill jag ha kvar Yaya han ska ingenstans.
Barcelona Hetfield
2009-06-17 22:09
Sergio_Busquet

Man kommer ju att dra in en jävla massa pengar med tanke på att Eto'o försvinner (om vi köper Villa) och andra spelare kommer nog att försvinna
Barcelona rubben
2009-06-17 22:09
Vi får veta om vi får Villa imorgon tror jag
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-17 22:07
Om vi bara har mellan 30 - 35 millar att spendera kan vi ju glömma Villa.
2009-06-17 22:07
PILMÀ★Kärlek★Respekt★: Jo Masilela har också faktiskt imponerat på mig men själv så tycker jag Gaxa har varit hur grym som helst och Pieenar. Men höjdpunkten i matchen Mellan Sydafrika-Nya Zeeland har lätt varit BOOOOOOOOOOOOOTH!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-17 22:04
Killen ut Wood in hehehhee :P
Barcelona Hetfield
2009-06-17 21:59
Creus

Mm jo, vi behöver ju en spelare som är mer skadad än frisk...nej tack till en ny Motta
Barcelona rubben
2009-06-17 21:57
Guardado skulle vara okej!
2009-06-17 21:56
Ämne: Villa välj Barca snä....Vad säger du om Sydafrikas vänsterback då?
Masilela: snabb stark teknisk.
Är imponerad mest av honom faktiskt av alla de.
Deportivo Creus
2009-06-17 21:55
Fråga: vad tror vi om Guardado? Kunde inte han vara ett alternativ om inte Ribery-värvningen går igenom? Han kan ju inte vara allt för dyr heller.
2009-06-17 21:51
Villa välj Barca snälla du, om inte det så välj inte Real. Cules tycker inte ni att han där högerbacken Gaxa imponerar, iallfall han imponerar i mina ögon. Och Sydafrikas målvakt Kone och hans utsparkar är inget och leka med
2009-06-17 21:44
hahahah denna Parker och Messalelah/vänsterbacken de verkar komme bra överens.
Vilket spel Sydafrikanerna verkar ha även om motståndarna heter Nya Zealand. :D
Barcelona nylén
2009-06-17 21:42
Villa tar vi gärna emot med öppna armar!!

Jag kan se det framför mig officiellt på hemsidan. "Villa joins Barca"

Haha dröm eller verklighet? :D
Barcelona HugoBoss
2009-06-17 21:34
Jag tror Villa inte väljer Barca, dock hoppas jag att jag har fel.
Barcelona rubben
2009-06-17 21:31
Han är klar för det ena, jag tror på Barca
Messinho
2009-06-17 21:30
Villa kommer välja mellan barca och pool.
Barcelona rubben
2009-06-17 21:29
Okkapokka

Jag har sett ca.10 matcher av honom han har bra teknink och ett bra skott även bra spelförståelse!
Barcelona nylén
2009-06-17 21:26
Robinho får inte bli klar. :D då blir jag faktiskt ledsen :) hur kan barca ens tänka på den gamla marängen. Visst han kan vara grymm IBLAND men är hur opålitlig som helst och köor sitt eget race. sånt håller inte i barca MER ÄN EN KLUBB
Barcelona nylén
2009-06-17 21:26
Robinho får inte bli klar. :D då blir jag faktiskt ledsen :) hur kan barca ens tänka på den gamla marängen. Visst han kan vara grymm IBLAND men är hur opålitlig som helst och köor sitt eget race. sånt håller inte i barca MER ÄN EN KLUBB
2009-06-17 21:23
rubben

På vilket sätt är Filipe skön då?
Annons: