/spanien/barcelona/forum/18213.aspx/spanien/barcelona/forum/18213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-18 00:06
Ämne: Nej, barcelona ska k....
Du kunde väl fattat att Barcelona inte skulle ställa upp med det starkaste laget direkt, eller?
Bojan.for.president
2009-05-18 00:05
Nej, barcelona ska kunna ge 100% för sitt lags bortasupportrar och vara dom högt betalda proffsen dom är.
Barcelona Nilzoniz
2009-05-18 00:02
Bojan.for.president

Att spela på ett lag som vann ligan för nån dag sedan är ... orutinerat. ;)
Barcelona Klint
2009-05-18 00:02
tarrak

Nej, det var onekligen rätt svårt att förutse att Hleb skulle misslyckas så fatalt i Barcelona. Hans spelstil kändes gjuten.

De Atlèticspelare som ligger närmast en uppflyttning är väl Miño, Botía, Thiago, Vazquez och Jeffren?
2009-05-18 00:01
Ämne: Tack vare Barcelonas....
...och vem fan bryr sig om ditt jävla tips?
Bojan.for.president
2009-05-17 23:59
Tack vare Barcelonas inställning i dag förlorade jag 700 spänn på oddset, tack ska ni ha sopor.
Barcelona tarrak
2009-05-17 23:57
Klint

Ja, det är ingen tvekan om att han länge legat och balanserat på gränsen till a-laget. Men som sagt, jag tror inte riktigt att han har DET. Så här i efterhand kan jag dock ge díg rätt om att man kunde sparat in Hleb pengarna, men vem hade vetat att de skulle gå så illa. För mig känns det som att Thiago är prio ett från Atletic, även om han kanske är lite för ung och lätt än så länge.
Barcelona Okkapokka
2009-05-17 23:55
Som alla andra Arsenal spelare så ville han väl vinna titlar, och de flesta anser nog att den chansen är större i en klubb som Barcelona.

Däremot bör man aldrig flytta så länge man trivs i din klubb man befinner sig i, enligt mig i alla fall.
Barcelona Oha789
2009-05-17 23:54
Klint

Jag tror inte du förstod vad jag menar..

Gudjonsen tyker jag också är en bra spelare och inte minst när han spelar på mittfältet.. men tänk såhär, Vi heter Barcelona, vi heter inte Chelsea. Gudjonsen har inte den tekniken för att klara sig precis som vi fans behöver... vi behöver kratörer. För vi vill spela vacker. Gudjonsen är ingen dröm spelare för oss... sen så håller jag med dig att han aldrig gnäller. men det räker inte. Busquets har tagit hans plats och det visar bara vilken spelstil man vill köra.
Barcelona Nilzoniz
2009-05-17 23:54
Ser man till Barcelonas 4-3-3 krävs det alltså sex alternativ på mittfältet: ordinarie är Xaxi-Iniesta-Toure och som backups Keita, Hleb, Busquets och Guddy.

Givetsvis blir det så att sjätte-sjundehandshandsalternativet får grymt lite speltid (och bör lånas ut där lånet kan återkallas när som helst) och här måste Guddy var helt perfekt: lojal, klagar inte osv.

Har han misslyckats? Lite hårt att säga det va?
2009-05-17 23:52
Att flytta till Barcelona var Hlebs största misstag, varför ens flytta hit när det gick så bra i Arsenal?
Barcelona Klint
2009-05-17 23:51
pokke

Jo det stämmer. Men han sa samtidigt att han har full förståelse för Peps val av startelvor. Det är trots allt skillnad på gnäll och gnäll.
Barcelona pokke
2009-05-17 23:50
Klint

Har inte Guddy gått ut och sagt att han är väldigt besviken för att han får lite speltid? Jag tror iallafal att han kommer lämna.
Barcelona Klint
2009-05-17 23:49
tarrak

Det ryktades väl tidigare i år, eller om det var slutet av 08, om att Pep övervägde att flytta upp Vazquez på permanent basis? Sen kom oturligt nog hans skada. Men vad jag har sett av honom verkar det vara en fullt duglig truppmedlem. En bättre mittfältare än Víctor Sánchez. "Tyvärr" har han den fula ovanan att vara en offensivt lagd spelare. Och sådana finns det gott om i Barcelona.
Barcelona Klint
2009-05-17 23:47
Oha789

Håller inte med dig att Señor Ice har varit totalt misslyckad. Som anfallare ja, men som mittfältare nej. Gudjohnsen gnäller inte en sekund över den minimala speltid han får. När han väl får chansen kämpar han för laget. En riktig lagspelare och jag ser inga problem i att han stannar även över nästa säsong. Däremot har jag full förståelse om han själv känner sig manad att lämna. Han har trots allt inte alltför många år kvar på sin karriär.
Barcelona pokke
Klint

Tycker Hleb har precis osm du säger. Fått sina chanser. Han har inget och göra i blåröda tröjan. Jag var skeptisk till det köpet från hela början, samma sak med Cacéres. Båda två kostade sammanlagt 30 millar euro.

Tycker ärligt talat lite synd om Hleb. Han försöker, eller ser ut som att han försöker och laget tröstar honom.
Barcelona SaM__-
Nu tycker jag ändå inte Hleb har fått chansen på mittfältet riktigt. Idag var väl hans första match där? Rätta mig om jag har fel!

Men annars håller jag med om att han inte alls har presterat och hänger väldigt löst. Men samtidigt vet vi alla vad han är kapabel till att göra i sina bästa dagar vilket gör, i alla fall mig, tveksam.
Barcelona tarrak
2009-05-17 23:46
Pride of Spain

Du måste förstå att marängerna inte riktigt har förståelse för svårigheterna med att skola in egna talanger. De håller trots allt på en klubb där man föredrar att låna in West Hams leftovers, framför sina egna produkter.

Klint

Jag undrar om Vazquez har det som krävs att ta steget in i a-truppen. Han har varit nära länge, men inte lyckats fullt ut och nu är han ändå 22 år.
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 23:46
sov gott cules... tröttnade tills de blev riktig fotboll snack.. grattis åter igen o
visca barca
Barcelona Oha789
2009-05-17 23:43
Klint

Hleb är precis som Gudjonsen ett misslyckad spelare i Barcelona. Det visade båda spelarna redan första året som spela... nu har Hleb gjort 1 år i Barcelona och vilket betyder att han inte presterat på träning och visat att han tillförlaget nåtgot, Då ska han inte få chansen på match heller... Jag tyker spelare som Gudjonsen, Hleb o Jorquera ska dra. och spelare som Casceres och Henrique och Bojan ska vara kvar och få chansen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-17 23:43
Klint

Hleb har som du säger inte lyckats med mycket. Han ser alltid stressad ut och det känns som att han vill bevisa för mycket. Ta till exempel Gudjohnsen, han är alltid hur lugn som helst och springer i rätt lägen, även fast de har två helt olika positioner på planen, fast i truppen har de typ samma roll. Men de två tror jag försvinner iår och kanske Thiago tom tas upp. Och om vi väl köper någon efterlängtad renodlad vänsterytter så kommer ju Hleb inte behövas längre, inte heller Guddy.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-17 23:40
Pride of Spain.

Haha ironiska var att deras målvakt säkrade titeln åt oss igår :)
För Madrid hade lika gärnar kontra och göra mål om Casillas inte hade tvålat händerna :)
Barcelona Klint
2009-05-17 23:39
Vi kan t.ex. diskutera Hleb. Har han en framtid i klubben? Enligt mig har han fått tillräckligt med chanser. Dels som ytteranfallare, dels som mittfältare utan att lyckas över huvud taget. Våra unga talanger hade kunnat prestera på samma nivå. Victor Vazquez som tidigare nämnts här under dagen på forumet hade klarat av att axla Hlebs bänkroll. En försäljning av vitryssen hade nog gagnat båda parter. Eller vad säger ni?
2009-05-17 23:38
Och inga kopierade inlägg här heller. Tack! /Red

Barcelona L!VOZ
2009-05-17 23:36
Vackert mål och brasiliansk kommentators reaktion
Barcelona Oha789
2009-05-17 23:33
Föra året så förlorade vi och spelade helt uselt, och då var Forumet väldigt bra och alla snackade om Barcelona och inget annat.

Nu när allt går så bra och vi är påväg att slå rekord, då börjar alla snacka om Helt annat som inte tillhör Barcelona eller varken Fotbollen...

Jag kan inte hålla med om att allt blir bra när man är Mästare för Forumet suger totalt nu.
Barcelona L!VOZ
2009-05-17 23:32
Islam_Bosna

och ditt namen och din profile bild, tack!
Barcelona Barca-nist
2009-05-17 23:31
jag vill inte säga nåt politiskt trots att jag är kurd och haft j*lva bakgrund tack vare saddam så lägg ner detta ..
annars får jag bege mig också härifrån..har ingen lust och snacka politik.. hitta en hitler, saddam, franfo fanclub och skriv där. här är vi alla cules punkt slut.vita svarta muslim eller jude det struntar jag totalt i.,
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-17 23:30
Okej, men låt oss byta ämne då
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-17 23:30
Pep.G

Jag skrev att jag trodde att han ångrade sig efter att ha tappat makten. Läs så kommer du se.
Annons: