/spanien/barcelona/forum/18212.aspx/spanien/barcelona/forum/18212.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-Henke
2009-05-15 18:47
Ämne: Barca-Henke, Skitsma....
Skit smart av dig, läs igenom innan du kommenterar. Jag skrev att Zlatan passar bättre i CL än Villa och jag visste att snacket om att det inte har gått bra i slutspelet. I grupperna har det gått bra och jag tror att det kommer gå bättre i ett annat lag än Inter ! Som sagt jag sa inte att vi skulle köpa båda men OM vi köper en av dem vill jag se Zlatan även om Villa är riktigt duktig.

Kan tilläga att jag inte hade någon koll på hur länge Sylvinho hade kvar på kontraktet, så du behöver inte vara så dryg med dina svar, jag har ett liv och sitter inte framför datorn och kollar kontrakten på alla spelare..
El Capitano
2009-05-15 18:46
Oj, va mycket Zlatan snack det va härinne idag :)
Jag säger såhär: Jag skulle inte byta 3 Zlatan mot lejonet. Har inget emot Zlatan personligen, han är en bra spelare men inte Barca bra.
Han skulle inte passa i Barcas spelsystem och det finns ingen anledning att snacka om Zlatan när Eto'o visar kärlek till klubben genom att kysste klubbmärket mot Villarreal framför fullsatt Camp Nou. 28mål talar sitt tydliga språk, vad begär vi mera av en anfallare som sliter i 90min och är en grym lagspelare!!
Ta alla propaganda nyheter om Zlatan med nypa salt.
vi är Barca, vi lägger inte 700-800 mille för EN spelare.

Nu ska jag åka hem från jobbet :)
Barcelona Wesley#1
2009-05-15 18:28
Grattis till Cupsegern!
Ja vet att man inte ska snacka om värvningar ännu men undrar bara. vilket spelare tror ni med största sannolikhet kommer att spela i barcelona nästa säsong?
Barcelona Alavi
2009-05-15 18:08
Rambla

Skönt o höra det! :)
Barcelona Rambla
2009-05-15 18:05
Alavi:

Du behöver inte vara orolig när det gäller Bojan. Det handlar bara om ett lån till Depor och utan någon utköpsklausul. Det är bara för att han ska få kontinuerlig speltid i ligan. Fast det är inte ens bestämt att han ska lånas ut ännu. Sista ordet har Pep och det bestäms efter säsongen.
Barcelona Alavi
2009-05-15 18:00
pokke

Håller med dig, FM elvor hit o dit.

* Är det någon som vet vilka talanger som flyttas upp till A-laget nästa säsong? :D
Barcelona Mojito
2009-05-15 17:58
Apropå Zlatan till Barcelona...
Skriv en lögn tusen gånger och den blir sanning

Jag ser gärna att vi blir mästare i kavaj i morgon, så att vi hinner vila lite fler spelare till CL-finalen.

Vore dock kul om Eto´o kunde vinna skytteligan, fast då behövs samtidigt lite fler ordinarie spelare på planen. Svårt det där.
Barcelona Saman.
2009-05-15 17:55
Svensk media verkar ha mixat med era hjärnor rejält!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-15 17:52
Zlatan hit och dit.
Att diskutera om han varje dag och komma ingenstans ger inget nytta alls.:S

Let's just get this shit over
Agreed?
Barcelona Criff
2009-05-15 17:51
Barca-Henke, Skitsmart!! Briljant! Vi stoppar in Zlatan i CL matcherna där han oftast suger, medans mot de dåliga lagen ska David Villa spela som presterar mot de större lagen som t.ex i matcherna med landslaget eller mot topplagen i ligan.

EDIT: Och sen ska vi sälja Sylvinho!! Jovisst, undra hur mycket pengar vi får för en spelare vars kontrakt går ut om ungefär 1½ månad. Ska bli intressant att se hur mycket vi får :D
Barcelona Latinoo
2009-05-15 17:45
Ämne: Jag tycker varken vi....Barca har ingen riktig vänsterytter, Henry, Bojan och Iniesta är inga renodlade yttrar.

In med Silva eller Ribery.
Barcelona pokke
2009-05-15 17:43
man loggar in och ser att Zlatan-snacket fortfarande lever och FM elvor. Det börjar likna Puerta mer och mer.

Zhirkov, Zlatan och Ribéry?
Barcelona petersays
2009-05-15 17:40
Jag tycker varken vi ska köpa Ribery eller Silva. Ser ingen anledning till att lägga 40M+ på den positionen ifall Henry och Iniesta finns och om Bojan/Jeffren eller nån annan yngling ska få chansen ibland.
Barcelona Latinoo
2009-05-15 17:35
David Silva föredrar Barca förre Real, när han ställdes frågan vilken klubb föredrar du mellan real och barca?

Svara David Silva: Barca har bollen mer och jag gillar ha den.

David Silva skulle passa utmärkt i Barca men jag föredrar Ribery på vänsterkanten. Helst båda två men då blir det för många offensiva spelare.
Barcelona SaM__-
2009-05-15 17:24
Det är så lustigt att ni kan vara så osäkra på Henry och Eto'o. Känns som att vissa resonera på det sätt att man inte kan bestämma sig om man vill ha kvar dem eller inte. Förstår verkligen inte varför?

Henry och Eto'o är anfallare och har gjort fantastiskt mycket mål vilket egentligen ska räcka för en anfallare då det är deras ända krav egentligen. Men man har dessutom varit i mina ögon fantastiska lagspelare i försvarsjobbet vilket folk inte begär i vanliga fall. Vad är det som gör att man är tveksam och vill ersätta med en Zlatan av alla spelare?

Edit: Visst om Eto'o eller Henry vill lämna är det en annan sak. Men om dem inte vill så är det väl självklart att ingen kan ersätta dom?
Barcelona Barca-Henke
2009-05-15 17:22
Valdes
Alves - Pique - Puyol - Zhirkov
Xavi - Yaya - Iniesta
Messi - Etoo (Zlatan ?) - Henry (Ribery ?)

Skulle gärna se Ribery i laget, då han kan spela på både yttermitt platserna och även båda ytter i anfallet, samma med Iniesta. Det snackas om Villa eller Zlatan. Villa är en RIKTIGT bra spelare, skulle inte ha något emot av att ha honom. I ligan tror jag det är lite bättre av att ha Villa medans i CL är det bättre med Zlatan. Samtidigt så behöver vi också starka huvudspelare, vilket vi inte har många av. Med Zlatan kan vi också använda oss av att slå in inlägg och göra fler mål därifrån och få lite variation, just nu spelar vi oss mest igenom. Etoo är bra och får gärna vara kvar, men jag ser det som 60 procent att han är kvar 40 procent på att han lämnar.
Barcelona Barca-Henke
2009-05-15 17:17
Låna Bojan till Almeria, det vore perfekt för honom tror jag ! Sen tycker jag att vi kan sälja Hleb och kanske också Gudjohnsen, Sylvinho kan vi också sälja. Vill gärna se att vi tar in Yuri Zhirkov, en riktigt bra vänsterback/ytter.
Barcelona Alavi
2009-05-15 17:08
Viva Rafa

Så länge som dem "stora" tidningarna inte fångar upp den här nyheten så tycker jag att du borde ta nyheten med en nypa salt :)
För nu iaf!
Barcelona Walsing22
2009-05-15 16:54
Det bästa enligt mig är att Eto'o stannar ett eller två år till och att Bojan succesivt spelas in i den rollen så han är redo att ta över när han har blivit tillräckligt bra för vi vet alla att Bojan har den potentialen..
Barcelona Viva Rafa
2009-05-15 16:53
Enligt serbisk media så förhandlar Barcelona om Partizans vänsterback Ivan Obradovic.

Obradovic är född 1988 och är redan ordinarie för det serbiska landlaget. Han har innan också varit länkad till Juventus, CSKA och Tottenham.

Serbisk media skall tas med en nypa salt, men med tanke på att dem skrev att en övergång är nära gör det lite mer intressant.
Barcelona Alavi
2009-05-15 16:51
xavi__

Jag tror nog inte att Sammy lämnar oss efter den här säsongen.
Och jag är riktigt glad över att han möjligtvis stannar! :)
Barcelona xavi__
2009-05-15 16:49
Alavi

Jag menade mest att jag inte vill ha hit honom överhuvudtaget. Ok att vi kan släppa Eto'o medans vi fortfarande får något för honom, men satsa då på Bojan. Hur länge kommer han att acceptera att vara reserv? Det är vänsterkanten som ska täckas upp. Den enda jag kan tänka mig som ersättare till Eto'o är Villa.
Barcelona Alavi
2009-05-15 16:46
Barça-fan

Aha oj haha :)
Barcelona Barça-fan
2009-05-15 16:45
Alavi.
Hehe, nej. Jag har en annan fråga..
Barcelona Alavi
2009-05-15 16:44
Barca-fan

Varför undrar du det?
Jag ser inget fel på stämningen?
Barcelona Barça-fan
2009-05-15 16:43
Finns det någon i red. som är inne på forumet just nu?
Barcelona Alavi
2009-05-15 16:39
Tycker att det är riktigt tråkigt att komma hem från en jobbig dag och läsa på fotbollskanalen att Bojan är på väg till Deportivo.
Blir så jävligt irriterad när man hör från andra att Bojan är riktigt dålig och så vidare.
Om nu Barca skulle sälja Bojan så kommer jag få återuppleva den känslan jag hade när Ronaldinho lämnade oss.

xavi__

Frågan är inte om Zlatan kommer för flera hundra miljoner utan frågan är hur förvirrad kan man vara när man tror att en toppklubb som Barca ska slösa flera miljoner kronor mitt i en finanskris.

Vi är INTE Real Madrid.
Barcelona xavi__
2009-05-15 16:29
Lägger Barcelona flera hundra miljoner på Zlatan försvinner all min respekt för klubben.
Barcelona lameG^
2009-05-15 16:25
Seriöst så har jag och det är säkert inte bara jag som tröttnat på zlatan snacket. Varje gång en zlatan rykte kommer fram diskuterar vi alltid om detta och får alltid samma svar. Lägg av.

Om etoo lämnar är villa perfekta ersättaren. Ribery är första köpet till vänsterkanten men om han inte köps är det silva som köps.
Barcelona Criff
2009-05-15 16:24
catalonia66,
Åh gud, precis när diskussionen om Zlatan började dö ut så startar ndu den igen. Läs inlägg bakåt innan du skriver något nästa gång.
Annons: