/spanien/barcelona/forum/18203.aspx/spanien/barcelona/forum/18203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2009-05-17 21:02
Kallesiete

Forlan, 27 mål.
Barcelona Barca o Mort!
Att Baloo är moderator fattar jag fortfarande inte. Tycker att killarna på Puertan ska försöka lista ut varför deras lag inte kan spela fotboll istället för att håna våra spelare på Puertan.
Barcelona lameG^
forlan med 27 mål.
Barcelona kallesiete
2009-05-17 21:01

Hur ser det ut i skytteligan?
29 mål på Eto'o.

Vem är tvåa? Forlan,Villa?
Barcelona Gonzalez_Barca
Kan inte sluta tänka på den där karaktären när jag hör Baloo Gonzalez namn. Vet inte vad som är värst, att han är 36 år eller att han är medlem i redaktionen. Herregud vad avundsjuk människa.
Aja, dags för spelarna att vila lite inför CL-finalen!
Barcelona SaM__-
Lite lustigt. Många av kritikerna här inne till Eto'o menar att han endast har petat in bollarna tack vare spelare som Iniesta, Xavi, Messi etc. och att han annars inte kan skapa lägen. Själv så såg j ag ingen messi, Xavi eller Iniesta på planen. Däremot såg jag en jävla många chanser som Eto'o.
Barcelona Sersari
Delarocha

Tro mig, det blir nog han...rena komedin om det blir han som avgör hela skiten när han ens inte kan göra mål från mållinjen dom senaste matcherna.

Typiskt Eto'o hahaha!
Barcelona SaM__-
Lite lustigt. Många av kritikerna till Eto'o menar att han endast har petat in bollarna tack vare spelare som Iniesta, Xavi, Messi etc. och att han annars inte kan skapa lägen. Själv så såg j ag ingen messi, Xavi eller Iniesta på planen. Däremot såg jag en jävla många chanser som Eto'o.
Barcelona Pep.G
jopo

Guti är la fortfarande en talang ?
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-17 21:00
Var det inte så här för 3 säsonger sedan också? Då säkrade man ligan några omgångar innan det var slut och då ville Etoo vinna Pichicin och då blev han galen som idag och missade allting och Forlan gick om honom i skytteligan.

Och det lär hända exakt samma sak i år, Forlan lär gå förbi honom.
Barcelona marcus
barba

Eto´o är en otrolig vinnare och han är självklart ute efter guldbollen som han inte vunnit förut.

Att påstå att det är fel att försöka satsa allt på det när ligan är avgjort tycker jag är korkat sagt.

Tyvärr har det ännu en gång visat sig vara negativt för vår gode anfallare. Han vill alldeles för mycket och det är synd att det inte går.

Bojan gjorde vid ett läge Eto´o en björntjänst när han passade istället för att gå på avslut själv. Man ser att vår gode Pep också pushat för att hjälpa Eto´o vinna.

Hur många lägen skapade eller kom föresten Hleb nära?. Inte några alls? har han gjort något positivt iår?

Eto´o skapade det mesta själv!

Nej. Eto´o kommer inte vinna såhär. Forlan har redan visat oss det en gång

Tyvärr Laporta. Den värvningen gick inte hem!

Spelare vi kan klara oss utan?
Villarreal Grande Messi!
Känns så jävla underkligt att Eto'o leder skytteligan, med tanke på att han typ har bränt 450 solkara lägen/match de 5 senaste matcherna. Han är verkligen inne i århundradets sjukaste svacka..
Barcelona Etoo_the toominator
barba//

Bara det att du tänker rasistiska tankar. Säger ett och annat om vem den verklige idioten är. Håll dina impotenta tankar för dig själv om det är det är sån jävla kritik du ska komma med. Klart som fan spelaren som slåss om skytteligavinsten och försöker få tillbaka sitt självförtroeende är den som ska ta straffen. Allt annat är ju otänkbart ditt jädra miffo!
Barcelona Pep.G
DanielAlves20

Haha, att du bryr dig ? 6-2 säger allt, eller ?!
Barcelona Alavi
Jag ser tydligt hur roligt det är för er att se Eto´os missar idag, ni skulle väl inte skratta ifall det var cl finalen?
Börjar fan bli lite orolig nu, finalen närmar sig o han har tappat formen totalt.

* DOCK så måste jag hålla med om att det var ganska roligt att han missade hah! :)
Barcelona samot
2009-05-17 20:59
Barba din skitunge var bara tyst du skämmer ut dig
Barcelona Rambla
Haha, ni har ju missat hela poängen med Eto'o och resten av laget i kväll. Det har sagts att man gärna vill hjälpa honom att vinna pichichin just för att han själv har underordnat och spelat uppoffrande för laget under hela säsongen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Barba

Hatar idioter som dig och har noll tolerans, vad har hans hudfärg att göra med hans insats vare sig den är bra eller dålig ikväll?

Gå lek tuff med dina kompisar dagis barn
Delarocha
Sersari. Om vi avgör mot Man U kan jag nästan garantera att det inte kommer bli Eto'o.

Barba. Vad har hans hudfärg att göra med hans prestation på plan? Svälj cyanid tack.
Barcelona Barca-nist
jag tycker inte vi ska sälja eto men om det fortsätter så, så får man hitta en annan. killen kan inte spela CL final och ska bränna varenda chans. vi har inte råd med det. förbättring eller lämna plats åt andra tack.
Barcelona jopo
hahaha madridistas snackar skit om våra talanger haha!! säger bara två ord: Talangen Drenthe.
Deportivo Creus
2009-05-17 20:58
Stabila matcher av Xavi Torres och Oier. Utmärkte sig egentligen varken positivt eller negativt i mina ögon. Tycker att Perlskog var lite väl hård mot Oier.

Gillar det jag såg av Thiago. Ruggigt teknisk och bra passningsspelare. Han kan nog bli något.

Jeffren lyckas med en del på den korta tid han fick. En bra spelare, utan tvekan. Frågan är om han är Barça-material.

Den jag är mest besviken på är dock Eto'o. Han borde ha avgjort den här matchen, flera gånger om.
Christián
DanielAlves20

haahaha va inte förvånad den där baloo gonzalez är 30+ men tänker som en 10-åring
Barcelona pokke
Helt otroligt att en 36 årig gubbe sitter inne på ett forum där 16-åriga pojkar sitter och gör fm elvor och dylikt. Har han inget bättre för sig eller? Han kan inte ens stava för fem öre.
Barcelona Vitor Riivaldo
Ämne: Tänker rätt rasistis....
Du ska nog vakta dina ord din fjolla. Han är skytteligaledare och en stor orsak till våra framgångar. Ge fan i att hacka på Etoo
Barcelona J.Gamper
Om Etoo skulle vara på sin topp ikväll hade han gjort 5 mål.
Barcelona Messi(as)
Barba? Vilken komedi.. tänka mer på laget? Han leder skytteligan har gjort 29 mål för laget vad mer kräver du?
Ligan är över och det är inte så JÄVLA konstigt att han försöker göra mål? Varför tror du Pep har honom i startelvan idag?
Barcelona Rambla
Men skit i vad fåntratten Baloo skriver inne på puertan. Det är helt uppenbart att människan inte mår riktigt bra just nu. Ni behöver inte posta det är inne. Vem bryr sig?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Barba

Dra åt helvete om du har rasistiska tankar din idiot
Andreas-
2009-05-17 20:57
Känns sjukt att sitta o klaga när vi igår säkrade ligan o ställer upp med ett b-lag idag men vafan sysslar Eto'o med? Han ska göra minst 4 mål idag, minst...

Kanske inte är rätt att redan nu tänka på nästa säsong MEN det känns som att det är dags för Eto'o att röra på sig. Är definitivt inte bara pga den här matchen. Så var även känslan innan, o känslan har ju inte direkt förändrats.

Det är Eto'os jobb att göra mål, gör man inte mål är det dåligt. Hade han gjort fyra mål idag hade han självklart hyllats, lika självklart som att han måste kritiseras nu. Gör man inte sitt jobb får man byta jobb, i detta fall byta klubb helt enkelt.
Annons: