/spanien/barcelona/forum/18197.aspx/spanien/barcelona/forum/18197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-21 22:09
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Skärp dig för fan. Det där var ju mot Reals b-lag.
Barcelona Messidinho_10
2009-06-21 22:07
#Redondo#// Faubert

Messi kommer snurra upp Brasilien så här han bara går och längtar tills dess tro mig.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-21 22:04
Ämne: Messidinho_10

Ell....#Redondo#// Faubert

Eller varför inte det här?
fast i VM final :D
Kolla länken.
Vad säger du*??
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-21 22:02
Go USA!
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-21 22:00
Messidinho_10

Eller så kanske Kaka gör så här mot Argentina igen. Ser du var Messi är?
Barcelona Para Siempre
2009-06-21 21:58
Det är här absolut något man inte borde missa.

*Länktips
Barcelona Messidinho_10
2009-06-21 21:52
Jo Spanien kan stå för motståndet också bara Argentina och Messi kommer till Final och vinner hela skitet fyfan det hade varit nåt!
2009-06-21 21:45
Ämne: Jag hoppas på en drö....Ena final motståndaren i VM 2010 måste vara Spanien vem den andra motståndaren blir återstår att se. :P
Barcelona Messidinho_10
2009-06-21 21:38
Jag hoppas på en drömfinal i VM nästa år mellan Argentina och Brasilien. Jag vågar inte tänka vad Messi kommer göra mot Brasilien då man ryser fyfan.
Barcelona Ciao-V
2009-06-21 21:35
Visserligen är Kakà otrolog bra mittfältare, målfarlig sådan men är det någon som tycker att han är värd så mycket pengar?
Herregud, det är en tre kvarts miljard SEK. Inte jag i alla fall.

Edit: 65 miljoner Euro?
Barcelona Smogen
2009-06-21 21:33
pålitliga Aftonbladet citerar en italiensk tidning och säger att det är 50% chans att Zlatan går till Real för 500 miljoner och Sneijder.
Min fråga, vad fan ska inter med Sneijder till?
Barcelona Smogen
2009-06-21 21:29
och att vänta är ett vettigt beslut av Txiki, det finns gott om tid och gott om spelare att värva innan försäsongen börjar. Dessutom har ju Barcelona redan ett vinnande lag, enda som behövs är ju att bredda truppen lite och kanske sälja Eto'o samt hitta en ersättare.

dessutom, Barcelona har redan gått ut och sagt att man tänker behålla Hleb nästa säsong. Något i stil med att man inte slet så hårt förra sommaren för att få hit honom för att sen sälja honom året efter. Hoppas verkligen han hittar formen under nästa säsong....
Barcelona Smogen
2009-06-21 21:26
ser verkligen fram emot att se Spanien-Brasilien i final, kanske en framtida VM final?
Barcelona el Flaco
2009-06-21 21:23
Jag har läst de senaste dagarna att Txiki och Barcelona tänker avvakta för tillfället och inte värva spelare förrän marknaden lugnar ner sig och stabiliseras efter Madrids överdrivna värvningar. Så vi bör nog inte förvänta oss att se Barcelona göra klart med något stort namn under de närmaste tiden.
Barcelona Smogen
2009-06-21 21:20
jösses vad uselt Italiens försvar är, tycker synd om Buffon som inte har en chans att stå emot Brasilien helt ensam. Undrar om dom saknar Maldini?

och var är Italiens mittfält? Dom blir ju överspelade gång på gång och ligger totalt för högt i planen, lite som Real Madrid vs. Barcelona våren 09.
Satt och funderade på varför inte De Rossi spelade, men det gör han tror jag.
Barcelona petersays
2009-06-21 21:19
Italien är helt makalöst usla idag. Hoppas snarare på att Egypten går vidare.

Även om Brasilien går som tåget i confederations och vm-kval så är jag inte särskilt road av spelet under Dunga - även om det är bättre nu än under OS. Det är helt enkelt tråkigt.
Barcelona Den vise
2009-06-21 21:18
Vad är det som händer med mitt kära gli azzurri..-? Vafancullooooooooo
2009-06-21 21:13
L.Fabiano en yngre version av Inzaghi. hehehe. :P
Barcelona BlueRed.
2009-06-21 20:59
Det är bara bättre för oss om Alves sitter på bänken. Varför riskera en skada på honom. :)
Barcelona Kim
2009-06-21 20:35
Transferfönstret har inte ens öppnat än. Det finns med andra ord ingen anledning till oro eller panik.
Länktips: www.halderot.se
Real Madrid Bengan
2009-06-21 20:29
Ämne: Jag var utomlands i ....
Lugna dig lite nu, det är ytterst ovanligt att övergångar blir klara så här tidigt. Kaka och Ronaldo får ses som undantag, speciellt med tanke på att han i princip var färdig för övergång redan förra säsongen, det skulle bara bråkas lite om priset.

I övrigt så håller ju klubbarna ofta på sina spelare så länge som möjligt för att kunna trissa upp priset. Desto längre tid som går i silly season desto mer desperata brukar som vill köpa bli vilket ofta leder till att klubbarna kan få ut lite extra. Transfer fönstret har ju inte ens officiellt öppnat än vad jag vet?

Sen med tanke på att barcelona har en bra säsong bakom sig är det knappast någon panik med värvningar.
Barcelona Ciao-V
2009-06-21 20:19
Ämne: Den eviga kampen mel....
Det spelar ingen roll vem av de två som Dunga ställer upp med. Bägge är bra och han måste välja en av dem.
El Capitano
2009-06-21 20:19
Jag var utomlands i några veckor, loggade in med iphonen några ggr för att kolla läget här på SF.

Jag har läst varenda tidning och följd Barca transfer men va händer?
Pep vill ha minst 4 nya namn till nästa säsong, va väntar Txiki på?
Snart Real och alla andra lag kommer att värva alla intressanta spelare som vi culés drömmer om!!
Barcelona Den vise
2009-06-21 20:11
Den eviga kampen mellan Alves kontra Maicon så vet vi i detta nu att dunga anser att maicon är en bättre högerback. Synd att alves inte är vänsterfotad ...
Real Madrid Sherminator
2009-06-21 20:03
Läste nyss på Sport.es att Barcelona lagt bud på Ashley Young. Ryktet låter lite orealistiskt med tanke på att budet går upp till 30 miljoner euro + Hleb.

EDIT: Om ni vill ha länk så hojta!
Barcelona 2bbe
2009-06-21 19:32
Nesto/

Forlan och Villa känns intressanta. hade Kanoute vart 25 hade jag inte tvekat en sekund på honom!
Barcelona Nesto
2009-06-21 18:56
Tror inte pep vill behålla Eto'o, han ville ju redan förra sommaren sälja honom.

OM han lämnar vem skulle ni kunna tänka er?
Torres och Ibra kan man väl mer eller mindre utesluta.
Ända ersättaren i mina tankar skulle vara Villa eller behålla Eto'o
Barcelona FC-Barcelona
2009-06-21 18:50
Rijkaard sugen på att låna 2 och köpa 2 av våra spelare
Barcelona Okkapokka
2009-06-21 18:31
VizzlA

Torres skrev på ett nytt kontrakt för några veckor sen, så du kan utesluta den möjligheten direkt alltså.
Barcelona VizzlA
2009-06-21 18:24
liverpool har ont om cash varför inte ge ett chock bud på torres?.. etoo + 20-30mil euro/ + ev lån på caceres eller bojan..kanske det skulle locka liverpool?

Tänk er ett anfall så här: messi henry
torres

men dock inte fyskam med messi villa henry

om etoo stannar vill jag dock se messi etoo ribery.
Annons: