/spanien/barcelona/forum/18196.aspx/spanien/barcelona/forum/18196.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2009-06-19 23:31
Lite mer nyheter här.

Henry är för tredje gången nominerad till "Golden foot" priset. Alla kan rösta på den som man tycker ska vinna. Dem andra som är nominerade är bland annat Ronaldinho och Raúl och ett par andra stora namn. Jag röstade självklart på Henry.

*Länk (längst ner på sidan så kan ni klicka er vidare för att se och rösta på den ni tycker ska vinna)
Barcelona BlueRed.
2009-06-19 23:21
Här på hemsidan står det också om val möjligheterna samt lite annat. Det står också om ombygget av Camp Nou.

Dessutom så bekräftar Laporta det som vi alla har sagt. Någon från den ledning som är nu och som står Laporta nära kommer att ställa upp i valet.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-19 23:19
18 juni - 12:00: Barcelona har lagt bud på Villa och Mata

Senaste nytt på spanska transfermarknaden har slagit ned som en bomb efter Villas uttalande om att hans klubbadress är klar. Barcelona bjuder 50 miljoner för duon Mata och Villa samt att Bojan och Cáceres går motsatt väg. De två Barcelonaspelarna skall dock erbjudas som lån till Valencia. En fullt rimlig väg att gå med tanke på Valencias ekonomiska läge. Jag förutsätter i sådant fall att det blir Barcelona som står för deras löner och att Valencia tar in dem för att de skall få speltid.

Att Cáceres får lämna är ingen överraskning. Inte ens när det var skador och avstängningar på i princip en hel backlinje fick han chansen. Istället flyttades Yaya Touré ned som mittback. Det säger sitt om hur högt värderad Cáceres är i Pep Guaridolas spelbok.

Karusellen kring David Villa snurrar vidare. Vi inväntar ett definitivt besked om hans framtid som är sagt att komma denna vecka.

Sant?
Barcelona BlueRed.
2009-06-19 23:16
Intressant för er som är socios, inom en snar framtid kanske det blir möjligt att rösta genom internet för president val.

*Länk
------------------
En annan intressant sak som håller på att diskuteras är att förlänga den tid som en president får vara kvar från 4 år till 6 år. Dessutom så kommer en president att kunna bli omvald, precis som det är nu.
Nu vet jag inte om det har dykt upp något nytt om det här. Så skriv gärna om det är något nytt som har dykt upp.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-19 22:55
Okkapokka

BRa! för här kommer en till. HAHA :D
Barcelona lameG^
2009-06-19 22:49
Dizzy//

tror inte det kommer komma nått mer nytt om att han ska till oss för att valdes skriver på idag eller imorn.

Jag hoppas som du att vi värvar asenjo men finns ingen chans att han kommer till barca som andra målvakt.
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 22:44
Han var ju en riktig konstnär också :D

Egentligen är det här för mycket off-topic, men det är trots allt midsommar och det verkar inte finnas något intressant att diskutera om ändå så låt gå ;-)
2009-06-19 22:42
Ja, elelr hur. Han var ju för skön snubbe alltså! "Can I have my drawing of a spider back then please" HAHA
Barcelona Ravo
2009-06-19 22:36
Alltså jag undrar om tjejen som skrev med honom inte dog av skratt! :D borde finnas fler såna där människor! :D
2009-06-19 22:32
HAHA
2009-06-19 22:31
Okkapokka, Ravo

HAHa aa jag dog av skratt också, igår kväll så satt jag bara framför den där hemsidan och tryckte next, bilderna är så roliga! Klicka next bara.
Barcelona Ravo
2009-06-19 22:29
Ämne: Haha!....
HAHAHAHAHA!!! inte för att det har något med fotboll att göra men fan vad man skratta när man läste det där hahahhahahah!!:D

Marc

Aha det där visste jag inte, har inte så mycket koll på b laget lägre då man inte har så mycke tid om att läsa om vad som händer där^^.
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 22:28
Gud är störst!

Tack säger jag bara. Fick mig ett gott skratt alltså :-)
Barcelona jopo
2009-06-19 22:28
till mes__que_un_club: ja bojan skadade låret innan turneringen och det var osäkert om han skulle spela.
2009-06-19 22:23
Haha!
2009-06-19 22:21
mes__que_un_club

Aa faktiskt.
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 22:13
Ämne: är det bara jag som ....
Ja.
Barcelona mes__que_un_club
2009-06-19 22:04
är det bara jag som tycker att bojan ser lite halv-skadad ut när han spelar??
Barcelona Nesto
2009-06-19 21:49
Ämne: Ashley Young ett ann....Har inte sett han spela så mycket men ja säger fan nej till Young, ville inte Villa ha 30-35 m € för han i vintras när Real ville ha honom?

Va tycker du själv?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-19 21:21
Ashley Young ett annat alternativt till vänster yttern?
Länken.
Barcelona Nesto
2009-06-19 21:19
Ämne: Utifrån de 30 min ja....
Tränarna i U 21 verkar jävligt mycker bättre än Lagerbäck.

De verkar våga spela sitt spel, de skulle säkert våga ett 4-3-3 system till och me.

Lagerbäck vågar inte ens säga till Zlatan att springa efter en boll han tappat.
Barcelona Dizzy
2009-06-19 20:51
Någon som vet något nytt om Asenjo?
Barcelona Marc
2009-06-19 20:35
Jag har sett att många nämner Oier som våran nästa tredje målvakt om ingen annan inhandlas, inte bara du Ravo som nämt det.

Faktum är att det kommer att bli Ruben Miño som flyttas upp om/när Jorquera byter lag. Oier har varit petad under hela säsongen i b-laget till förmån för Miño. Varför Oier stod de sista la liga matcherna beror på att Miño var skadad.

Ni kan läsa om det på Länktipset!
Barcelona Ravo
2009-06-19 20:04
El Flaco

Att de är överens har jag också läst om men det var någon som sa att han hade skrivit på ett nytt kontrakt så jag ville bara säga att han inte hade gjort de^^ :) Man hoppas på det bästa och att de skaffar en yngre reversmålvakt inför framtiden om de inte väljer att satsa på Oier.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-06-19 19:25
Är de bara jag eller tycker ni inte att Laporta borde agera snabbt!
Barcelona el Flaco
2009-06-19 19:09
Ravo/

Det stämmer att Valdés har inte skrivit på ett nytt kontrakt än, däremot har man läst att klubben och agenten ska ha kommit överens och att det nya kontraktet ska sträcka sig till 2014 eller 2015. Några uppgifter om de ekonomiska faktorerna har inte läckt ut. Det mesta talar för att Valdés kommer stanna i klubben, det enda som fattas är signaturen.
Barcelona Ravo
2009-06-19 19:05
Ämne: in med asenjo och bo....
Det är inte säkert att han har skrivit kontrakt, läste en artikel idag så har Laporta sagt att valdes har inte skrivit något kontrakt men de vill att han ska göra det. Inget är säkert fören de är officiellt på Barcelonas hemsida.
Barcelona el Flaco
2009-06-19 18:54
Manuel Llorente: "Jag har pratat med Laporta, men Villa är inte till salu".

*Länktips.
Barcelona HugoBoss
2009-06-19 18:43
Nu uppger Villa´s agent att Villa inte är till salu.

*Länktips
Barcelona walking legend
2009-06-19 18:38
Barca love //
så länge man vet så är det inget fel på att snacka om fotboll oavsett om det handlar om barca eller inte.. om du nu är så bra kan du väl komma med något intressant diskution istället för att använda en massa grova ord. Folk sitter här och försöker dela med sina åsikter och ha kul inte vara förbannade som du min vän...
Annons: