/spanien/barcelona/forum/18190.aspx/spanien/barcelona/forum/18190.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lionel Messi n10
2009-06-09 14:05
Lägg ner kaka snacket. Hoppas yaya stannar han har varit hur bra som helst. Sen vill jag att vi ska värva Ribery riktigt grym faktisk. BARCINO:Yaya ska stanna han var en av dom bästa och vi behöver en stor stark spelare o inte bara "tekniska" ... Vadå menar du att yaya är bara stor och stark? menar du att han inte är teknisk?
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-09 14:04
Mascharano e bra men Yaya e bättre det e bara så.
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-09 14:03
Zizou_nr1

Vet du var D.alves ville gå först? Innan barca köpte honom.
Barcelona mes__que_un_club
2009-06-09 14:03
jag är faktiskt riktigt besviken på barcelonas silly season. jag vill inte ha en 30 åring som ska få spela före bojan för att han gjorde mest mål förra året. bojan behöver speltid och han ska fan få det i barcelona med. jag skiter i vilka titlar barcelona tar hem nästa år, jag vill kunna sitta och tänka 8 av 11 spelare i startelvan från barcelona nu. (givetvis vill jag att dom ska vinna men bojan är inte mycket sämre än forlan). sen vill jag inte heller byta ut yaya mot en äcklig argentinare som springer omkring och klagar på domaren tills han får rött kort.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-09 14:01
Im back

Det finns en anledning till varför folk sätter Yaya som årtiondets värvning för Barcelona, och att han är utbytbar är inte den anledningen i alla fall. Om du sett Barcelonas matcher utan Yaya så vet du vad jag menar.

Jag säger inte att Yaya är stommen, han är en del av stommen i dagens Barcelona.
Barcelona barcino
2009-06-09 13:56
lägg ner kaká snacket..dom firar som om att dom vann trippel som dom aldri kommer göra. Låt perez spela FM :P .... d här är barca forum om ni vill snacka om ngt annat så tycker jag ni får göra någon annanstans...

Yaya ska stanna han var en av dom bästa och vi behöver en stor stark spelare o inte bara "tekniska" ...
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-09 13:55
Im back

Jag gillar inte otacksamhet! Har du nånsin sett Yaya inte kämpa för laget på plan? Eller göra allt han kan, han spelade för fan tom skadad förra året för lagets bästa, han tog sprutor mot foten tror jag det var.

Och Mascherano är verkligen inte lika bra som Yaya, han har ingen bollkontroll, är inte passningsskicklig, ingen vidare teknik. Alla dessa saker har Yaya och dessutom så tycker jag att Yaya är bättre än Mascherano på dem andra sakerna också förutom att jaga motståndare där är Mascherano som en blodhund.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-09 13:55
Skönt att kaka blev klar för Real Madrid:D

Så nu kan barca få lite mottstånd:D

Hahah
Barcelona Zizou_nr1
2009-06-09 13:53

Emadinho/Okkapokka - El Triplete!:

Detta är ett urklipp från självaste "Emandiho" som har skrivit detta på Reals Forum:

Namn: Emadinho » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-30 16:05 - Ändrat 2009-04-30 16:14

"Zlatan i Real? för mig alla dagar i veckan, men inte för de pengar det snackas om idag. Enligt mig är ingen spelare i världen värd mer än 60-70 miljoner euro. Zlatan är bland den lilla skaran som är värda dessa pengar idag.

Jag skulle ta Zlatan före Kaka varje dag i veckan. "
Barcelona Im back
2009-06-09 13:51
Okkapokka - El Triplete!:
Yaya bestämmer självklart över sin agent, inte tvärtom. Vi får väl se vad som händer men Mascherano är enligt mig minst lika bra som Yaya. Jag är inte orolig om Barcelona skulle sälja Yaya.

Stommen i Barcelona är katalanerna samt Iniesta och Messi. Både Etoo och Yaya är utbytbara om de nu är för giriga.
2009-06-09 13:47
Im back

Ahh man vet aldrig, det ligger nåt i det agenten säger som man brukar säga ingen eld utan rök. De kanske inte har hållt sitt löfte dem gav till Yaya.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 13:47
Kaka i all ära, men vi har Lionel Messi! Knäck den..
2009-06-09 13:45
Im back

Det är Yayas agent som är girig. Sedan tillhör Yaya stommen i dagens Barcelona. Utan honom är vi väldigt mycket svagare.
Barcelona Im back
2009-06-09 13:43
Om Yaya blir för girig och vill dra får han väl göra det. Visst är han bra men det finns många spelare i laget som är väldigt mycket viktigare.
Barcelona SaM__-
2009-06-09 13:39
Zizou_nr 1:

Lägg ner din kaxiga attityd som du inte kommer någon vart med. Håller fullständigt med Emadinho att Kaká drar upp ligans status och att det blir roligare för ligan. Givetvis är jag ingen som förespråkar s.k. "galactico" värvningar för orimliga priser. Bry dig inte om Madrid då vi precis har vunnit trippeln. Tror inte Madrid supportrarna bryr sig ett smack om att vi hade 7 egna produkter i startelvan om du nu försöker övertyga dom om Barcas storhet. Jag, du och alla andra Culés kan tillsammans känna oss stolta istället för att hacka ner på andra.

Emadinho:

Intressant och vet hur du själv ser på den nya eran som ska ta fart i Madrid. Är det endast storköp som Kaká man vill få in eller vore det inte bättre för laget med mer intressanta köp som har potential att lyckas i en storklubb? Exempelvis Gourgouff i Borudouex?
2009-06-09 13:38
Har Laporta och Txiki gjort ett litet dåligt jobb här eller vad tror ni?
Barcelona Zizou_nr1
2009-06-09 13:35

Emadinho//

HAHAHAHA!

Japp.Du har rätt. Jag är väldigt bitter att ni är ett köp-lag som betalar 700 mille för en KAKA, som "bara" bär sitt namn från 2007!! :)

Japp. Du har rätt. Jag är väldigt bitter över att vi vinner TRE titlar med 7 EGNA TALANGER I STARTELVAN, medan ni försöker tvånköpa spelare med oemotståndliga bud.

Nej gullet, jag tror inte det finns någon klubb som är bitter eller avundsjuk för att ni betalar så mycket pengar för en spelare som har varit hur rent sagt dålig under 2008 och 2009.

Jag är lycklig och stolt att vi satsar på vår egna talanger, och när vi köper, så köper vi spelare som verkligen VILL komma till Barca!
2009-06-09 13:31
Emadinho

Bra inlägg. Håller med.
Real Madrid Real Bulldog
2009-06-09 13:28
Man kan inte tvinga en spelare att gå över till ett annat lag. Han måste också komma överrens med klubben.
2009-06-09 13:25
Kan det vara så att Txiki vill säkra mittfältspositionen med Mascherano ifall man inte når till en deal med Yaya?

Då är jag orolig, Yaya är en av nyckelspelarna i dne här historiska truppen. Vore riktigt dåligt om man inte nådde till ett avtal med honom.

En annan teori kan vara att man vill köpa in Mascherano för att täcka upp för Yaya när denne ska till afrikanska mästerskapen. Men jag har svårt och tro nån av Yaya och Mascherano accepterar bänken på lång sikt då båda är en av dem bästa på den positionen.
Barcelona Para Siempre
2009-06-09 13:25
Emadinho

Och så lär vi oss stava i skolan.
Real Madrid Emadinho
2009-06-09 13:23
En viss person är oerhört bitter. Du är så patetisk så att ordet patetisk får en helt ny definition.

Kaka tvångköptes? Du är rolig gubben, bitterheten har hottat in till dig och kommer nog stanna där ett bra tag. Hur kan du för en sekund tro att en spelare skulle byta till ett lag han inte vill spela i. Ingen kan väl ungdå att Kaka helst hade velat stanna i Milan men om han inte hade lockats av Real så hade han aldrig gått över. Han stoppa ju övergången till City som också var ett mycket bättre bud än Reals. Så sluta prata i nattmössan och va glad för ligans status istället att en ny profil har anslutit.

Ju bättre lag destu skönare liga vinster. Då vet man att man vunnit världens bästa liga. Att avundsjukan alltid kan hitta in till vissa trots att man vunnit en trippel och redan har ett fantastiskt lag är så förvånandsvärt.
Gläds istället åt egen lycka än att sitta där och hoppas på andras misslyckan.
Barcelona C.Andrés
2009-06-09 13:19
Jag ser fram emot att se Kaka i Madrid. Har alltid gillat spelaren och hans personlighet. Få se nu vad Barca köper in:) Mascherano + Ribery vore inte fel.
Barcelona Qanii
2009-06-09 13:17
Pep är en underbar tränare som vunnit allt iår. Men ja förstår inte vad han ser hos vissa spelare, tänk er om vi hade sålt lejonet och köpt in adde från arsenal!! Fåre året köptes alves, kieta, hleb, caceres (stavning) in. Utav dessa spelare har keita och alves lyckats att prestera. Caceres har inte fått så mkt spel tid och de samma gäller hleb. Alves ville barca ha innan ens pep va tänkt som tränare! ´Bruno alves? va ska vi me han till när vi har henrique.. och va ska vi med toni till? Om de nu stämmer att vi vill ha han!

Toures kontrakt måste bara förlängas han har verklig vart bra iår! Han är en komplet spelare som gör grov jobbet och är teknik stor stark, bra i luften, bra skott!
Real Madrid Fredrik R
2009-06-09 13:12
Zizou_nr1

Kaká går inte upp i lön för att spela i Real Madrid så att han gör det för pengarna känns lite långsökt? Men läs intervjuerna med honom och bilda din egen bild. Han gjorde det för Milans skull samt för sin egen då han ville ha en ny utmaning. Milan behövde pengarna och det är nu de fortfarande kan få bra betalt för honom.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-06-09 12:48
Ok om ni hade köpt Messi för bara 700 miljoner men Kaka??? Som någon skrev här inne häromdagen... Synd att det inte är 2007 nu...
Barcelona Zizou_nr1
2009-06-09 12:45
A.Gaudi //

Det handlar inte om det. Det handlar om moralen. Hade jag varit president, så hade jag köpt de spelare som verkligen vill komma till Real från hela hjärtat, och inte bara för pengarnas skull. Och när det gäller Kaka, så vet vi alla att han gång på gång hade sagt att han inte vill lämna Milan.
Real Madrid Fredrik R
2009-06-09 12:42
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Förhandla kan man göra när en spelare tvingar sig bort och man har överhanden, när spelaren lika gärna stannar så gäller det att göra ett "offer they cant refuse".
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-09 12:41
Ämne: haha snälla. jo jag ....
Vårat Drömmanfall enligt mig:

--------Etoo---------
Ribery-----------Messi--
-----Iniesta----Xavi----

Vårat känns lite bättre. Hoppas verkligen på att vi värvar Scarface.
Barcelona A.Gaudi
2009-06-09 12:36
haha snälla. jo jag tror verkligen att kaka sitter och är deprimerad just nu. han är nog störtnöjd med den här transfern.

Någon som hört några rykten angående Robben. bara för ett halvår sedan var han ju "Messi of Madrid". kommer han stanna i eller lämna madrid?

för övrigt,är det här reals drömanfall? ;
--------higuain---------
Kaka-----------Ronaldo-----
-----L diarra - Gago/m diarra--
Annons: