/spanien/barcelona/forum/18189.aspx/spanien/barcelona/forum/18189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-22 12:29
Ämne: Pokke

Varför ska ....Oha789

Ska man skriva en krönika så måste man vara en tålmodig krönikör.
Jag menar man ska räkna med att man får emot sig folk och tvärtom.

Räkna inte med i förväg att alla världen kommer att gilla krönikan för det är inte så.
Försvara dig inte ifrån vad läsarna tyckte om krönikan utan istället måste acceptera kritiken.
Gäller bara nicka och gå vidare.
Bara litet tips från min sida.:D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-22 12:19
Båda Iniesta och Henry sägs det har gjort ganska stora framsteg mot finalen.
Båda tränade med boll, men lite mer tveksamt än vanligt enligt den officiella hemsidan.

Both players were able to kick the ball though rather more hesitantly than usual.

Kolla länken för mera info och bilder på dessa herrar när de tränar med boll:D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-22 12:02
Bra krönika, tummen upp.

Förstår inte ER som klagar på den.

/Andreas
Barcelona Alavi
2009-05-22 11:57
Barcelona Fabregas
2009-05-22 11:55
Alltså ska gästkrönikor handla om FC Barcelona eller ska den handla om Kurdistan?

Den här sidan tillhör väl ändå Barca!
Barcelona Alavi
2009-05-22 11:53
Andresito och Titi är fortfarande lite osäkra inför matchen på onsdag.
Det rapporterades tidigare om att dom skulle vara fit for fight men nu har Pep gått ut och sagt att musklerna säger ifrån.
Barcelona Para Siempre
2009-05-22 11:53
Sjukt bra krönika!

Grande MUSTAFA SHIKA!
Barcelona Vampíro
2009-05-22 11:31
Räcker det inte att Wenger, Kaká och C. Ronaldo har sagt att de vill stanna i sina klubbar för att Madridfansen ska fatta? Tydligen inte.

Annars är det ju jäkligt roligt när han hela tiden skriver "men tänk er" i varje spelares spalt. Ja marängerna får nog nöja sig med att bara tänka på de spelarna för efter den här säsongen lär inte världstjärnorna stå i kö för att få ta på sig den vita tröjan.
Redaktionen
2009-05-22 11:27
Jag gillar inte vart det här lutar åt. Lägg ner det politiska snacket med en gång! Här pratar vi Barcelona, och inte PKK eller Turkiet. Åtgärder kommer annars vidtas.
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-22 11:24
Tycker att krönikan var rätt bra. Men tycker ändå att du måste lära dig att ta lite konstruktiv kritik.
Barcelona Ghazza
2009-05-22 11:23
Hah, ännu en komisk värvningskrönika från marängerna.

"Hade jag suttit där i styrelsen i Real hade det första jag gjort varit att sparka ut Heinze och skicka honom till Liverpool.."
- Visst, bara det att Liverpool är klasser bättre än Madrid, det såg man nu i Champions League.

Fast detta tar ändå priset:
"Men tänk en Ibra jämte en löpande Higuain plus Robben och Ribery på kanterna. Det är magiskt, nästan så att man måste testa det på FM."

Klockrent!
Barcelona Criff
2009-05-22 11:20
Jaha, då har Kaka, Maicon & C.Ronaldo gått ut och sagt att dem ska stanna i sina klubbar :)

Kan inte Barca redaktionen dra igång en bevakning över alla spelare som Madridistorna drömmer över i sina krönikor och sen uppdatera den när alla spelare går ut och säger att dem inte ska gå någonstans? :)

Hade varit skitkul.
Barcelona attacante
2009-05-22 11:14
Känns som om jag skriver detta 5ggr /vecka men att det fortfarande är lika roligt: En ny mercato krönika från Madridredaktionen :D :D :D

Grabbar vad är det med fotboll ni gillar?

Barcelona Napao
2009-05-22 10:09
Helt ok krönika som alla inte behöver gilla .
Barcelona kallesiete
2009-05-22 09:43

Stämmer det att vår match inte sänds imorgon utan att det är villarreal - valencia istället? OK, den matchen är kanske mer betydelsefull men det vore ändå skandal.
Deportivo Jakobssson
2009-05-22 09:42
Du ska inte behöva försvara en krönika som du själv står för, jag tycker krönikan var bra och väldigt självisk.. något en gäst krönika eller en krönika SKA vara. Förstår inte ni som klagar på honom, tkr den var klockren. Hoppas jag ser fler sådana.

//Deportivo La Coruña redaktionen
Barcelona Oha789
2009-05-22 03:54
Pokke

Varför ska man gå in på Svenskafans och se min Krönika och läsa den, om han inte VET vad BARCELONA är eller Katalonien. För det första om man inte VET vad BARCELONA är så kan man inget om fotboll. För min mamma som aldrig tiitar på fotboll har hört talas om Barcelona. Så jag kan aldrig förstå vad du vill komma fram till.

haha Det är som att jag ska in på Hockey och läsa en krönika där inne, jag lovar dig att jag kommer också tycka att den Krönikan är värdelös och inget att läsa.

Jag bryr mig inte om Madrid Fans eller andra fans läser denna och inte förstår denna krönika och inte håller med den. För det är inte konstigt att dom gör. Jag vill hälst att Alla Barca fans läser den och specielt dom som kan om Fotboll POKKE!

Jag tror att du kanske syftar på dig själv. Kanske vet du inget om Barcelona eller katalonen och därför tycker du att min krönika är så dåligt att den inte förtjänar nåt positivt.
Barcelona Oha789
2009-05-22 03:41
Deion

Asså du förstår väl inte svenska som inte kan förstå min text...

Jag säger ju tydligt varför jag var så glad när Spanien vann, Det fanns ett par Barca spelare som var i stort sett den störta annledningen till att Spaninen kom långt. Sen fanns det så klart spelare fårn staden Madrid också som var med och tog Spanien långt. Men det är inget jag bryr mig om. jag skriver om Barcelona och inget om Madrid.

Sen vill jag säga en sak till. Jag gillar krönikan och förstår den. Det gör också Redaktionen som accepterade min krönika och gillade den. Om dom tyckte att det var för mycket politik och att den är konstig och förvirrande som du säger så skulle min txt aldrig gå igenom.

Bona nit

Barcelona el Profete
2009-05-22 02:09
Det har visat sig att under CDR finalen så blev det hela 600 passningar slagna utav våra hjältar ,varav 508 hittade rätt adress! Imponerande minst sagt! Tiki taka på hög nivå. :)

En jämförelse med våran motståndare Atletic som mäktade med 213 slagna passningar men endast 135 var lyckosamma.

Bona nit!
Barcelona pokke
2009-05-22 01:55
Måste tyvärr säga att den gästkrönikan var konstig. Om någon som inte ens vet vad Katalonien eller Barcelona är och läser den så kommer han/hon tro att ingen bryr sig om Katalonien, att det är helt sönderbombat, ett brinnande inferno och hela FC Barcelona klubben är våldtagen.

Du skrev en grymt bra krönika senast Oha, men tyvärr så gick inte denna hem.

Gd natt!
Atlético Deion
2009-05-22 01:40
Barcaloni//

Håller med, helt onödigt och icke relevant.
Barcelona Barcaloni
2009-05-22 01:37
Jag tycker att krönikan "Mycket mer än en klubb" är inte lämplig för SF.
Jag är INTE intresserad av att gå in på såna diskussioner här, så inga påhopp Tack! Jag säger bara vad jag tycker om en sådan politisk krönika på ett fotbollsforum.

I övrigt så tycker jag att våra nya Borta-tröjor är assnygga :)
Atlético Deion
2009-05-22 01:26
Hmm.. gästkrönikan "Mycket mer än en klubb" är ju lite väl fjantig och förvirrande, tyvärr.

Att jamföra kurdernas situation med Katalanernas är bara kontigt. Då ska den spanska centralstaten vara fienden alltså.

Sen säger han att Barcelona är en nation, en frihet, men grät samtidigt då Spanien tog guld??!! what?! Var det inte Spanien, dess flagga och sång som va förtryckaren?

Inga fler gästkrönikor med dubbelbudskap fjantiga budskap som inte ens går fram.
Barcelona VizzlA
2009-05-22 01:25
oha 789

vet..brukar också göra så men jag tänkte "det funkar säkert"..så gick det åt skogen.
Barcelona Okkapokka
2009-05-22 00:26
Antonio Puerta

Han ska ha sagt så med en skämtsam ton, alltså inte seriöst.
Barcelona Antonio Puerta
2009-05-22 00:17
Grabbar läs länken vad Guardiola säger if we win im gonna finish my carrer vad menar han kmr han sluta med att träna barca nästa säsong
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-05-21 23:44
Vad betyder det?

TRor det också blir madrids logga överstryket. men hittar ingen bild på ett överstryket madrid logo.. eller den där bilden där en gubbe slänger logat i papperskorgen och så står det håll spanien rent tror jag..
Barcelona Oha789
2009-05-21 23:39
VizzlA

Gör alltid som jag gör... jag kopierar min text innan jag skickar... om det blir fel så jag klistrar in min txt i rutan igen och skicka om... då blir du aldrig besviken.
Barcelona VizzlA
2009-05-21 23:34
jaapp satt o skrev ett medelande i en kvart så kom det inte upp..allt försvann..blire så när man skriver för långt?
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-21 23:28
Puyi_5

Haha din härmare jag har tänkt på det hur länge som helst :D Sen ser du mitt nick varje dag :)

Funderade på Som i Serem, Barca o mort :P
Annons: