/spanien/barcelona/forum/18166.aspx/spanien/barcelona/forum/18166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-06-24 15:03
Hetfield

Självklart ska vi inte nedvärdera Madrid som säkert kommer ställa upp med en fantastisk samling spelare, men det betyder inte att vi ska glömma bort det lag Barcelona besitter. Jag och många med mig anser att vi har tidernas bästa lag och jag har väldigt svårt att se några vettiga köp som skulle förbättrat dagens startelva. Som sagt, lite förstärkningar på bänken som spetsar konkurrensen och jag är mer än nöjd. Sitt stilla i båten, culés.
Barcelona David - barca
2009-06-24 15:02
ok :/ tack ändå..
Barcelona el Flaco
2009-06-24 14:57
David - barca/

Nej tyvärr, jag har inte hittat en version med översättning.
Barcelona Hetfield
2009-06-24 14:54
Tycker inte att vi ska underskatta Real, det kan bli väldigt ödesdigert, tänk bara på vilken trupp de kan få : Kaka, C.Ronaldo, (RVN), Higuain, Albiol, Ramos, Ribery , Villa, Casillas, Garay, Zlatan (inte särskilt sannolikt), Robben

Det är inga dussinlirare, och trots att vi har ett bra lag så kan det bli svårt att matcha det laget om Pellegrini får det att funka, och jag tror att han kommer att göra det, den mannen är sjukt bra
Messinho
2009-06-24 14:54
Grattis messi världens bästa spelare
Barcelona David - barca
2009-06-24 14:52
El flaco

den videon med Messi när han kom till Barca, Finns den typ översatt/textad till typ engelska eller något?
Barcelona FCBARCELONA_10
2009-06-24 14:49
Gratiis världens bästa Leo Messi :D
Messinho
2009-06-24 14:48
Villa kommer till barca om eto lämnar trust me jag vet sånt här.

Varför villa inte sagt vart han vill spela är för att han visar respect till eto som fortfarande är en barca spelare.

Kolla länktips!
Barcelona tarrak
2009-06-24 14:48
Hetfield

Om Pep lyckas hålla truppen pigg och hungrig har jag väldigt svårt att se att vi behöver några nya tillskott i startelvan. Får vi bara några vassare breddspelare så har vi en trupp som slår Madrids, oavsett hur många miljardköp de lyckas trolla fram.
Barcelona The Reporter
2009-06-24 14:38
Canaletes,

Okej :)
Canaletes
2009-06-24 14:35
The Reporter

Ja, el Flaco sa ng alt där.
Länken där har du orginala låten ;)
Barcelona Hetfield
2009-06-24 14:07
Vill inte bli en av de som håller på med "Men skynda vafan, köp några spelare!"

Men det känns som om Real börjar dra alla storlirare åt deras håll, och det verkar som om Ribery vill till Real pga. Zidane, och om de lyckas värva Ribery och Villa, så finns det inga kvar som är tillräckligt bra för Barcelonas startelva, men vi får väl se
Real Madrid (*)Zidane(*)
2009-06-24 13:57
Haha sheet vad tekniken har gått framåt!
Tittade runt och såg " Gratis spotify och radio " är ju helt sjukt. Kan lyssna på sportradio och real madrid/barcelona nyheter :D
Barcelona Im back
2009-06-24 13:11
Adriano är en personlig favorit. Han kan i princip spela som högerback, högerytter samt vänsterback och vänsterytter. En perfekt spelare att ha i laget, lite av samma mentalitet som Alves också vilket inte är helt fel.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-24 12:47
Hahahahaah Benitez Är tung!!!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-24 12:43
GRATTIS MESSI VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE !!!
VI ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Dizzy
2009-06-24 12:15
Grattis världens bästa Messi!
Barcelona Messinales
2009-06-24 12:12
GRATTIS MESSSSSIIIIIII
Barcelona lameG^
2009-06-24 12:03
tycker pep tänker lite konstigt ibland. Varför ska vi köpa en defensiv mittfältare när vi har yaya,keita,busquets. När yaya och keita lämnar för AM så har vi busquets och marquez som kan variera där.

Vi behöver en kreativ mittfältare. En spelare som är lik xavi och iniesta för vi har bara dessa herrar. Vem ska spela ifall dem är skadade eller avstängda eller kanske måste vilas. Ska guddy göra det eller? dessutom kommer guddy säljas. Tycker vi ska köpa in en kreativ mittfältare och flytta upp Thiago.

Xavi,Iniesta,Thiago,Jurado?
Yaya,Keita,Busquets,(Marquez)
Barcelona lameG^
2009-06-24 11:57
ingen forlan till oss enligt hans agent. Tycker egentligen det är bra för att a.madrid är med i cl och måste ha bra spelare. Det är bra för la liga dessutom.

Enligt goal ( kolla länktips)så vill vi fortfarande ha villa som etoo ersättare. Enligt mig tycker jag det är bra för att villa är den enda som kan ersätta etoo.
Barcelona Larsson1333
2009-06-24 11:56
Majsan:

Adriano håller jag med om vore perfekt, kostar säkert inte alltför mycket och kan som petersays sa lira både höger och vänsterback plus ytter om de behövs.

Capels kontrakt går ut nu har jag för mig så han kan vi får gratis isåfal
Barcelona Jr. Honken
2009-06-24 11:42
Pep.G

Åhh. Ryser varje gång han har bollen! ;D

Btw, Grattis Messi!
Barcelona el Flaco
2009-06-24 11:10
Berättelsen om hur Messi kom till Barcelona finns i länktipset (del 2 och 3 finns i spellistan till höger). Många av er har säkert redan sett den, men den tåls att ses om och om igen.
Barcelona Pep.G
2009-06-24 11:09
Åååh fy fan Messi. Länktips mina damer och herrar !
Barcelona el Flaco
2009-06-24 11:07
The Reporter/

Det är bara något som Pep sa när laget firade Cupvinnar cupen 1997. Varken hans lagkamrater eller fansen visste vad han menade med det, men det förblev ett internt skämt inom laget och klubben.

En teori om var "ziga zaga" uttrycket har sitt ursprung är från en populär låt, men vad jag vet har Pep aldrig förklarat vad han menade.
Barcelona The Reporter
2009-06-24 11:00
Vad menas med "Ziga-Zaga" ?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-24 10:02
Som sagt Grattis Messi.
Kolla länken. :)
Barcelona petersays
2009-06-24 09:56
Majsan
Jag är inte särskilt förtjust i Capel, och senaste året verkar han inte ha fått så mycket förtroende hos Sevilla heller.

Adriano däremot. Ja, kanske. Framförallt eftersom han är tvåfotad och även kan spela på högerkanten. Ur den aspekten vore en bra rotationsspelare tillsammans med Alves och Abidal.
Barcelona petersays
2009-06-24 09:52
Malouda har förlängt med chelsea. Då kan man äntligen pusta ut från det hemska rykten att han skulle komma hit. En av världens mest underpresterande spelare.
Barcelona Majsan
2009-06-24 09:49
Angående årets silly season: Är det bara jag som tycker att det är konstigt att inte Sevillas Adriano ryktas vara på väg någonstans? Tycker personligen att han vore ett klockrent alternativ som vänsterback efter det jag sett. Jag tycker även att Capel vore en klockren värvning till rätt pris som back-up för messi och Henry istället för t.ex. Ribery (som ju blir för dyr och inte verkar byta klubb i år). Dessutom ung och spanjor. Vad tycker ni?
Annons: