/spanien/barcelona/forum/18129.aspx/spanien/barcelona/forum/18129.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2009-05-28 00:02
Vill passa på att tacka Man Utd och Sir Alex för en välspelad match, jag tyckte att dom spelade bra hur mycket än folk vill få det tvärtom, det var inte United som var så jävla dåliga utan det var Barcelona som var bättre...Det enda jag blev sur på vad gäller Man Utd är Scholes jävla idiot tackling på Busquets, vad fan sysslar han med? Kunde skadat Busquets riktigt ordentligt där!

KAN NI FATTA ATT DET ÄR JOSEP GUARDIOLAS FÖRSTA SÄSONG, JAG SÄGER DET IGEN, FÖRSTA SÄSONG!!

JOSEP GUARDIOLA = HELGON FÖR EVIGT

Vill även tacka alla fans, speciellt alla Liverpoolfans som kommer in och gratulerar haha!

VISCA BARCELONA Y VISCA JOSEP GUARDIOLA!
Barcelona Katten_86
2009-05-28 00:01
Alla Barca fans här har ju redan hyllat allt och alla, men måste säga att jag sjukt glad över att FC Barcelona har tagit 3 titlar på ett år och går till historien som världens bästa lag! Denna dag kommer jag minnas hela mitt liv.
Barcelona Evička
2009-05-28 00:01
Mycket bättre blir det inte :-D
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-05-28 00:00
Finns väldigt blandade åsikter om vår seger i dagens match inne på Puertan. Jag tackar dom som gratulerar oss och erkänner våran storhet denna säsong, underbara människor. Hoppas ni läser detta.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-05-28 00:00
Hehe, fan vad jag njuter fy fan asså.

Ganska komiskt att vissa på Puertan fortfarande säger att vi har tur och fusk är involverat :o.

Samma sak med bittra 60-åriga gubbar på Chelsea-forumet.

Det är bara en tidsfråga innan obbe dyker upp här och säger att vårt riktiga test kommer snart.

CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CHAMPIONS LEAGUE!
Barcelona kallesiete
2009-05-27 23:59

DA DA DA DAD DADADADAD AAAA FUUUUUUUUTBOL CLUB BARCELOOOOONA!

HUR JAEVLA UNDERBART ÄR INTE DETTA?

Messi, på huvet, mot Rio Ferdinand. Hahahaha! Världens bästa spelare, i världens bästa lag.

08/09 går rakt in i historieböckerna!
Barcelona ihefsu
Ord äro icke nödvändiga.
Barcelona trippel
Skönt namn?
Barcelona DanielAlves20
2009-05-27 23:57
Ole le, ola la, se del barca es el millor que hi ha!
Barcelona SaM__-
2009-05-27 23:57
Mycket snack om att Pep ska bli en ny Sir Alex i Barca, om inte bättre då. Men jag tyckte någon diskuterade här inne om hur pep exempelvis har gått ner i vikt, tappat hår etc. Men vilken general han är pep!

btw, fortfarande någon här inne som ville byta bort Eto'o mot Zlatan? Skulle inte tro det va!

visca Samu !!
Andreas-
2009-05-27 23:56
CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES, CAMPEONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Gud är störst!
2009-05-27 23:55
MÄSTARE!!!!

Jag kan inte beskriva med ord hur det här känns DET GÅR INTE!! Vi spelade ut det laget som alla tyckte var bäst i världen! HELT OTROLIG INSATS AV ALLA!
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-05-27 23:54
Kung !, Så underbart med trippeln :D. !
Barcelona Okkapokka
2009-05-27 23:53
SaM__-

Skitdålig ;-)
Barcelona SaM__-
2009-05-27 23:52
Fyfaan vaaad göött :D:D

Helt otrolig final! Hyfsad debut säsong av pep?
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-05-27 23:50
De som har kritiserad Etoo dom senaste veckorna. Har fått käka upp det dom har sagt. Samuel Etoo är bäst när det gäller. Gjort mål på 2 Champions Leugue finaler. Kan ingen klaga på, Annars så var Messi, Iniesta, Pique, och Xavi helt fantastiska. ;D.

Visca El Barca.

CAMPEONE CAMPEONE CAMPEONE Ole Ole ole!

Fest i Helgen ;D.

Atlético Remember the 96
2009-05-27 23:50
Ett STOOOOOOOOOOOOOOOOOORT Grattis från alla Liverpoolsupporters, och tack för att ni förnedrade United i finalen. En mycket rättvis och helt odiskutabel seger.

Grattis!

And that's a fact!
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:49
Ämne: Jag svävar fan på mo....
Jag med.... Du är inte den enda.
Men nu måste jag lägga av här.

Grattis alla cules.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-05-27 23:48
Jag svävar fan på moln asså. Jag tror inte det är sant. Detta är för fan världens bästa lag genom tiderna. Detta slår klart laget 05-06. 08-09 , vilken otrolig säsong det är asså. Helt otrolig Pep Guardiola är. Han vinner trippeln under sin första säsong.

Pique, no comment där asså. Pique är vår framtida kapten och är en stor stor klippa i mittförsvaret. Kan garantera er nu att han är given i Spanska landslaget.

Thierry Henry har ÄNTLIGEN vunnit sin efterlängtade CL-titel

CAMPEONES CAMPEONES CAMPEONEES!!!!!!!!!!!CAMPEONEEEEEEEEEES
Spanien J-style
2009-05-27 23:47
Stort grattis, ni spelar utomjordiskt bra denna säsong!
Barcelona D_ALVES_20
2009-05-27 23:46
Video från FIRANDET!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-27 23:43
länge leve barcelona, vilket lag !
Barcelona Saman.
2009-05-27 23:42
Finns Eto's skor ute i affärerna än? ME WANT!
Barcelona Berra_1
2009-05-27 23:42
Så sjukt härligt! Att Henry äntligen fick lyfta bucklan var helt fantastiskt att få se. Efter finalförlusten 2006 för honom och efter det strafförlust mot Italien i VM någon månad efter. Jag har lidit med honom sedan dess, helt sjukt skönt!

Sedan tycker jag Busquets gör en gedigen insats på det defensiva mittfältet, jag måste erkänna att jag var lite tveksam innan finalen att Busquets startade men det får jag svälja ordentligt :) Tycker även att Pique var outstanding i mittförsvaret och Puyol gör ju ingen arg på kanten heller.

Sedan var Xavis inlägg och Messis mål helt sjukt, fy satan vilket mål!

Fick Pedro komma in i slutet för att få medalj eller varför fick just han komma in? Om det var fallet så var det väldigt fint gjort av Pep. På tal om Pep, vilket jävla säsong! Han kommer från B-lagsspel och tar över just nu världens bästa lag och tar trippeln som ingen tidigare gjort i Spanien, stort! Riktigt stort! Och när han står med händerna i fickorna och bara njuter inför publiken, vilken känsla. Rysningar genom hela kroppen.

Campeones Barcelona!
Barcelona D_ALVES_20
2009-05-27 23:37
GRATTIS GRABBAR!

Jag kan bara säga att jag DRÖMMER just nu, det här är min dröm säsong som jag aldrig haft någonsin. Jag var på El Classico i Barcelona, Barca vann mot Real hemma & borta. Barca vann ligan, CDR, CL överlägset och rättvisst. Ingen kan säga att Barca hade tur, BARCA ÄR BÄST.

Imon jag ska ut med Barca tröjan med Daniel Alves namn och nummer, jag var spelare nr 12 i Camp Nou. Jag stöttade mitt lag mot sin fiende. Dessutom jag fyllde år den 18e Maj, IDAG kan jag säga att det här är min DRÖM SÄSONG.

Jag ska ge mig själv en VÄLDIGT UNDERBAR present som jag förtjänar, både för min trogenhet som Barcasupporter och för min insats för mig själv. Efter Etoos första mål, jag gick ut i balkongen och skrek GOAL så att alla hörde där och samma när världens bästa spelare MESSI gjorde andra målet. Nu har Barca bevisat att man spelar RIKTIG FOTBOLL bara på det sättet.

GRATULERAR PEP & PUYOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:36
Hehehehe... Henry.... Skön kille!!!

Såg ni intervjun?
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:36
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:35
Barcelona Castefa
Så otroligt vackert. Var jättenervös hela matchen men iefterhand kan man säga att United var aldrig så nära.
Barcelona Ciao-V
Hehehehe... Henry.... Skön kille!!!
Annons: