/spanien/barcelona/forum/18128.aspx/spanien/barcelona/forum/18128.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:35
Barcelona Castefa
Så otroligt vackert. Var jättenervös hela matchen men iefterhand kan man säga att United var aldrig så nära.
Barcelona Ciao-V
Hehehehe... Henry.... Skön kille!!!
Barcelona Ciao-V
Henry.... Skön kille!!!
No 23
2009-05-27 23:33
Stort grattis! Fan va skönt det var att se er spela ut United.
Barcelona Beenzii
2009-05-27 23:32
Med sin första säsong vinner han trippeln. Den här killen ska ni inte släppa i första taget. Han har potentialen att bli en stor legend inom klubben. Pep Guardiola ska sitta minst lika länge som Wenger eller Sir Alex. Blir mycket roligare så.

Grattis till trippeln och CL i synnerhet. Som supporter till Arsenal kan man verkligen unna Henry detta ögonblick. En levande legend är vad han är. Nu får ni dock skicka tillbaka honom, saknar det jäveln något otroligt.

Pique. Vad ska man säga om den killen. Kommentarer överflödiga. En kille för framtiden.
Tycker dock fortfarande att vi har den bästa utav bröderna Toure.

Än en gång grattis. Tills vidare :)
Barcelona Patel
2009-05-27 23:31
Grattis alla culés, spansk fotboll och kung Carlos!!

undra vad Laporta sa till Guardiola efter han mottagit sin medalj?! Har aldrig sett Laporta förlora lugnet innan, det var verkligen kul att se!
Emiloo
Ghazza //

Självklart ska man gratulera mästarna. Ni spelar briljant fotboll och man njuter verkligen. Vi får väl komma igen nästa år. Vi vann ju trots allt förra året.
Barcelona Saman.
Finns Eto's skor ute i affärerna än? ME WANT!
Atlético paniagua
2009-05-27 23:27
Ämne: Detta är verkligen e....
Självklart gläds alla fans av spanska ligan med er. Förmodligen endast madridistas som hoppades att ni skulle förlora.
Madridista quien no bote es!
Barcelona Ghazza
2009-05-27 23:26
Förövrigt, stort av alla Unitedfans att komma in hit och gratta oss. Det var inte er dag idag helt enkelt, lycka till i framtiden.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-05-27 23:26
CAMPEONES, CAMPEONES! FAN VAD SKÖNT. VI ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!

WE HAVE KILLED Real Madrid, Fiorentina, Villarreal, Valencia, Sevilla, Chelsea, Manchester United, Bayern München and Lyon!
las-ligas
2009-05-27 23:25
Vill bara gratulera er för en fantastisk säsong och för CL titeln, ni har förtjänat det!

Visst ni har några utav världens bästa lirare i Messi, Xavi och Iniesta, de har varit helt makalöst bra denna säsong och jag vill inte ta något från dem, men mannen bakom framgången denna säsong är utan tvekan Pep!

Sjukt bra av honom i sin debutsäsong som A-lagstränare, GRATTIS!

Ser fram emot nästa års CL då vi förhoppningsvis möts i finalen, är Inter supporter, hihi.

Tack för mig och lycka till!

Forza Nerazurri!
Barcelona Ghazza
2009-05-27 23:25
Idag är vi historiska. Sug på den här karamellen länge culés!
Barcelona Barcamartin
2009-05-27 23:24
Ser att många berömmer Busquets, jag satt och tänkte på honom hela matchen, hur grym man egentligen kan vara! Jag kan ärligt säga att innan försäsongen hade jag inte hört namnet, men nu.

F*n vad underbart!

Blaugrana en mí corazon!
Barcelona Sersari
FAN VAD HÄRLIGT!!!!

TRIPPELN!!! HELT OTROLIGT FÖRSTA SPANSKA LAG SOM GÖR DET!!!

PEP ÄR ETT HELGON FÖR ALLTID

JOSEP GUARDIOLA DU ÄR VÅR ALLT!!!

FY FAN...JAAAAAAAAAAA!!!!
Emiloo
Detta var Uniteds tuffaste motståndare på många år. Satan vilket passningsspel ni har med Iniesta och Xavi m.m. Bästa jag sätt på länge om inte någonsin.

Kul att Gerard Pique har utvecklats hos er till en storback. Också kul att Puyol var sportslig och tackade Unitedspelarna direkt efter slutsignalen. Det är lätt att bara springa iväg och fira.

Grattis återigen!
Barcelona Ciao-V
2009-05-27 23:23
Vad Rooney på plan?
Jag har inte sett honom!
Barcelona FCBARCELONA_10
Länk på firandet?
Barcelona Barcelona10Messi
JAAAAAAAAAAAAAAA VA SKÖNT :D Imorgon ska fan allihopa ha något på såg som symboliserar Barca :D:D haha jag vet iaf att jag ska :)
Barcelona Moe-_-
2009-05-27 23:22
Alla fula idioter som tycker att cristiano var bättre än Messi var eee de??
Barcelona Barcamartin
Alltså man finner inga ord. Det blir väl ut och skrika lite igen!

Helt sjuk med 7 egna produkter i startelvan i en CL-final!
Barcelona haeger
Ja man måste ju hylla Busquets, in i truppen som en rejäl outsider. Och kliver in i en final i CL och spelar fantastiskt! Stort!
Barcelona BlueRed.
2009-05-27 23:21
Karlssoooon

Tycker jag med. Defensivt skötte han sig utmärk, han passade bort lite för många bollar för att vara i Barcas mittfält men vad gjorde det när vi vann tillbaka bollen efter någon sekund.
Barcelona Barcamartin
2009-05-27 23:20
Kom precis hem efter att ha tittat på matchen med två "United fans". Helt otroligt skönt!!! Och det roliga är att när jag innan säsongen sa: Barca kommer ta trippeln i år. De skaka på huvudet, skrattade och sa aldrig... och nu är vi här!

Alla i hela F****** skolan trodde att United skulle vinna, men ja sa: nej Barca vinner, och nu är vi här. Det är det som känns så extra skönt!!!

Fútbol Club Barcelona
Barcelona Karlssoooon
2009-05-27 23:19
Måste även passa på att nämna Busquets. helt sjukt. killer glider in å dominerar mittfältet i en champions league final. makalös man!
Barcelona BlueRed.
Okkapokka

Precis. Världens bästa striker i år sett till CL och ligan.

För övrigt så var jag fullt redo för en förlust (skulle inte orka med om jag var redo för en vinst och vi förlorade), herregud vad segern känns skön nu.
Atlético paniagua
Ämne: det var väl sju spel....
Jepp...jag råkade glömma Valdes i hastigheten
Barcelona Okkapokka
2009-05-27 23:18
kev

Svar: Ja.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-27 23:18
Barcelona gjorde tillräckligt för att slå manchester, engelsmännen stod inte upp och den hyllande tränaren Ferguson måste få kritik för sin taktik, deras bästa anfallare ska vara på kanten och hjälpa till i de deffensiva?

Hade de spelat 4-4-2 med rooney och tevez hade de ju varit otroligt farliga, samtidigt så bjuds vi på mer yta men det hade blivit en mer sevärd final.

Ronaldo visar återigen vilken barnrumpa han är, han gör dessutom återigen ett bottenapp mot oss, puyol måste vara lite av en mardröms motståndare för honom för puyol har skitbra statestik mot just honom, både klubb lag och landslaget.

Finner inga ord för vad laget har åstatkommit, år så glad över detta, Pep du är kung!
Annons: