/spanien/barcelona/forum/18122.aspx/spanien/barcelona/forum/18122.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-05-28 01:07
Klint

Vi får se hur det blir med den saken. Tre rödgulmålade svettiga culés i 30-års åldern är nog väldigt långt ifrån vad gud tänkte på när han skapade mannen. Men visst är efterfrågan väldigt stor så...

Jag vill passa på att tillägna ett stort tack till alla som stod ut med Göteborgs mest fanatiska culés!
Barcelona DaniAlves
2009-05-28 01:07
önskade att Alves var med idag, han skulle få tyst på cristiano så mycket han snackar..

CAMPEONES, CAMPEONES, ALE ALE ALE !
Barcelona Hetfield
2009-05-28 01:06
Löjligt att man stänger Man U forumet, fans ska kunna få diskutera och reflektera om matchen
Barcelona El Capitán
2009-05-28 01:05
//Tarrak

Jag och flera blåröda vänner stack dit fast kom inte fram förrän vid midnatt-slaget. Då var det helt tomt och regnet ösade ner. Men vi höll festen vid liv ett par minuter iallafall och vevade vår flagga! =D
Barcelona Visca
2009-05-28 01:03
Tot el camp . A clamor rises
és un clam . from the pitch

som la gent blau-grana . We’re the blue and claret people
tant se val d´on venim, . Makes no difference where we hail from

si del sud o del nord, . Whether it’s from the south or the north
ara estem d´acord, . Now we all agree

estem d´acord . we all agree,
una bandera ens agermana: . One flag unites us in brotherhood

blau-grana al vent, . Blue and claret flowing in the wind
un crit valent, . One valiant cry

tenim un nom, . We’ve got a name
el sap tothom: . that everyone knows:

Barça! Barça! Baaarça!

Jugadors . Players,

Seguidors . Supporters
tots units fem força: . United we are strong

són molts anys plens d´afanys, . So much glory through the years
són molts gols que hem cridat, . Oh, the many goals we’ve cheered

i s´ha demostrat, s´ha demostrat, . And it has been proven, it has been proven
que mai ningú no ens podrà tórcer: . That no one can break us

Blau-grana al vent, . Blue and claret flowing in the wind,
un crit valent, . One valiant cry

tenim un nom, . We’ve got a name
el sap tothom: . that everyone knows:

Barça! Barça! Baaarça
Atlético Jonaa
2009-05-28 01:03
Grattis från en Man U-supporter. Ni var helt klart värda segern i kväll. Ni var bäst när det gällde helt enkelt, det var inte vi. Njut nu!
Barcelona Karlssoooon
2009-05-28 01:02
har någon hittat några sköna intervjuer som ligger uppe ännu? gärna på engelska då
Barcelona Omarboy
2009-05-28 01:00
Europas bästa lag.
Barcelona un crack
2009-05-28 00:59
Puyol är verkligen en riktig kämpe, en riktig kapten med ett stort hjärta gentemot sin klubb och sina lagkamrater. Tackar nej till ett byte och fortsätter matchen i smärta, på minst samma nivå som tidigare under matchen.

Gracias Puyol, älskar att ha sådana spelare i barcelona!

Innan jag glömmer skriva det här och skriver ett till inlägg strax efter: Eto'o! Bland det bästa måste ha varit att se honom göra mål igen, i en CL final för övrigt. Någon sa det för någon vecka sen, men jag repeterar:

Eto'oooooooooooooooooooo Eto'oooooooooooooo, Comme Tu T'appelle? Je M'appelle Samuel!
Barcelona Klint
2009-05-28 00:57
Ämne: Sen undrar jag var G....
Ge oss bilder! I Malmö hade vi intagit en lokal pizzeria (innehar serveringstillstånd) som inte kunde ta emot några övriga gäster. Pizzabagarna fick stänga av TV-apparaten för att kunna fösa ut uppspelta supportrar.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-05-28 00:54
Är det folk som fortfarande som inte tror på Samuel Etoos storhet ?? Bäst när det gäller va ;D.
Barcelona tarrak
2009-05-28 00:51
Sen undrar jag var Göteborgs samlade culés tog vägen ikväll. Vi var ett gäng galna idioter som firade vid Götaplatsen direkt efter matchen, men vi såg inte ett spår av någon annan. Creds till de katalaner vi träffade nere vi Valand som förhöjde stämningen. Den här kvällen är ett minne för ålderdomshemmet!
Barcelona Heywood Jablome
2009-05-28 00:49
kallesiete

Ja, precis. Det hade blivit för mycket om Puyol också hade fått göra mål :-)

Jag har faktiskt varit lite irriterad på Puyol, han har inte kommit upp i den standarden som vi är vana vid att se honom. Ikväll var han enorm. Han visade vägen. Älskar när han får ont och håller på att ta av sig kaptensbindeln för att sedan ångra sig och fortsätta spela.

Det var diskussionen i början av säsongen om det här laget var bättre än Rijkaards upplaga som vann Champions League. Ikväll fick vi nog svaret. 2009 årsupplaga är bättre än 2006.
Real Madrid L´acchiappasogni
Grattis

För mig kommer Messi alltid vara bättre än Ronaldo!
Barcelona Barça! (MQUC3)
Jag är så jävla lycklig.

Livet leker, jag har sett både UEFA CUP mästarna och CL mästarna LIVE i ÅR och Barca har vunnit trippeln, jag är så lycklig att jag håller på att spricka av lycka !!!!!

Barca 4 life i med och motgång.

Bona nit !

GLÖM INTE BARCA TRÖJAN VART NI ÄN SKA IMORGON !
Barcelona tarrak
2009-05-28 00:48
Jag är inte den sentimentala typen, men tårarna kan inte sluta bränna i mina ögon. Det här är så otroligt stort att man saknar ord. Jag lider av den jobbiga sjukdomen av att aldrig vara nöjd med någonting, vare sig det gäller mig själv eller vad som händer i Barcelona. Men för det första gången i mitt liv känner jag mig komplett jävla tillfredställd. Barcelona vann trippeln och man gjorde det med den vackraste fotbollen världen skådat. Man gjorde det med rekordmånga egna produkter i startelvan och man gjorde det med min allra störstra ikon, Josep Guardiola, som ledare. Något större finns inte, alla drömmar är döda. Det här är total och ohämmad lycka. Det finns inget större! Visca el Barca!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-28 00:46
Ämne: Är väldigt glad att ....
Det var ingen super final men det har neutrala fans fergi att tacka, varför ändra dem sin taktik på detta vis?

Isolerar sin bästa forward på en kant för att antagligen hjälpa till i deffensiven, sen isolera ronaldo som va bra första 20 men sen dog han.

De bjöd inte på dans och Barca gjorde vad de behövde göra, hålla i bollen.
Barcelona L!VOZ
2009-05-28 00:45
Hetfield

Bote, bote, bote, madridista el que no bote
Barcelona kallesiete
2009-05-28 00:45

Vilken jävla krigare Puyol va ikväll asså. Det är såhär man älskar att se honom. När han ger 110% i ALLA situationer. Nära att sätta en chipp efter ett fantastiskt anfall också. Hade bara vatt 2 much!
Barcelona #10/ S. Busquets
2009-05-28 00:44
Titules a todos los cules en el mundo !

Campeones, campeones ooooo campeones ...!
Barcelona Hetfield
2009-05-28 00:43
Länk till målet och firandet?
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-28 00:42
Faaan va härligt, njuteeer
Dani Alves.
2009-05-28 00:42

Känns så jävla underbart ! Barcelona är det bästa laget någonsin ! PUNKT SLUT.
JUVE!!
2009-05-28 00:41
Ett ord: SICK.
Barcelona un crack
CAMPEONES CAMPEONES!!! kom precis hem från firandet i barcelona tapas bar/sergels torg i stockholm, utan någon röst kvar.

FYFAN VILKEN LYCKLIG DAG!!!

VÍSCA ETO'O, VÍSCA MESSI, VÍSCA PEP y VÍSCA BARCELONA!!
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
Vini, Vidi, Vici helt enkelt :-)
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-28 00:40
Vi kom, vi såg, vi segrade

sanna ord

Barcelona Déu és Culé
2009-05-28 00:40
Vårt lag är bäst i Europa.
Barcelona Hetfield
2009-05-28 00:38
Är väldigt glad att vi vann MEN fyfan vilken tråkig final, det måste ha varit extremt tråkigt för en neutral fotbollsälskare

Känns som om Eto'o första mål dödade matchen
Barcelona Ghazza
2009-05-28 00:38
Henrys prisskåp är nu fantastiskt!

Monaco
Ligue 1: 1996–97
French Super Cup: 1997

Arsenal
FA Premier League: 2001–02, 2003–04
FA Cup: 2002, 2003, 2005
FA Community Shield: 2002, 2004

Barcelona
La Liga: 2008–09
Copa del Rey: 2008–09
UEFA Champions League: 2008–09

International
FIFA World Cup: 1998
UEFA European Football Championship: 2000
FIFA Confederations Cup: 2003

De individuella priserna tänker jag inte ens räkna upp...
Annons: