/spanien/barcelona/forum/18109.aspx/spanien/barcelona/forum/18109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2009-05-28 10:26
I alla dessa hyllningar får man heller inte glömma Laporta. en FANTASTISK president. han bråkade bort sin vice president men han tog äran tillbaka till klubben. en klubb som tidigare bara vunnit europa cupen en gång tidigare har under laporta vunnit den 2 gånger och dessutom vunnit ligan 3 gånger, under en sexårsperiod.
Barcelona Dizzy
2009-05-28 10:25
Scholes är den vidrigaste och äckligaste spelaren, ska bli skönt när han slutar med fotbollen. Skönt att sätta United på plats.

Visca barcaaa !
El Capitano
2009-05-28 10:12
Hittade bästa videon från finalen. Kolla på min profil.

MWH72

Scholes är en äcklig spelare som ingen saknar när han slutar med fotbollen. Med såna idiot tacklingar kan han förstöra en spelares karriär, han är skum för fotbollen. Han borde fått rött kort igår.
Barcelona joninho__90
2009-05-28 10:06
Tja! Någon som vet var man kan ladda ner matchen? Helst med Henrik Strömblad :)
Deportivo MWH72
2009-05-28 10:04
Mycket underbart att ni slog förra årets vinnare.
Håller med till 100 procent om Scholes. Har alltid varit ett rent svin, äckel.
El Capitano
2009-05-28 09:51
Sir Alex fick en tränar lektion igår :)
Jag älskar Pep, så jävla cool snubbe..hehe. Efter vinst står han mitt på planen och händerna i fickorna med ett stort leende.
Han är en legend.

*Länktips :D
Barcelona un crack
2009-05-28 09:50
Fyfan vilken känsla man vaknar upp med idag. Med ett stort smile på mitt ansikte går jag runt i stockholm med min barca tröja. Kunde inte ha varit stoltare!
TRIPPELN är vår! Årets Barcelona är utan tvekan det bästa lag jag har skådat på en fotbollsarena.

Och åter igen, SÅ JÄVLA SKÖNT att se Eto'o göra det han gör bäst. Hoppas alla tvivlare får lite perspektiv på saker och ting. Byter inte ut Samu mot någon anfallare i världen.

PEP är en ikon; att hylla en så stor spelare som Maldini i och med sin CL final seger. Grande Maldini!

VÍSCA BARCELONA!!
Barcelona chonchocorito
2009-05-28 09:49
Ämne: Juste, nu står klubb....
Nej vi möter inte madrid, vi möter Bilbao i supercupen.

Visca
Barcelona Tompa
2009-05-28 09:45
Mitt engangemang för Barca gick väl långt under våren, resulterade b l a i sömnproblem efter första mötet mot Chelsea och inför El Clasicó. Därför har hållt mig borta från forumet och kommer ligga rätt lågt framöver med med att läsa allt som skrivs om laget.

Men ändå - VI VANN TRIPPELN, är oerhört glad, svävar på moln! Hoppas Guardiola får livstidskontrakt!
Barcelona M79
2009-05-28 09:12
Kan Busquets gå idag efter det sjuka överfallet?

Scholes kommer jag verkligen inte sakna när han lägger av, en fruktansvärt äcklig spelare!

Stort av Pep att dedikera segern till Maldini
Gerorgieboy
2009-05-28 09:11
Fy fan vilken medioker match igår. Grattis till vinsten dock.
Adriano - LEGEND ( Tidigare Christian_Inter )
2009-05-28 09:08
Grattis!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-05-28 08:56
Juste, nu står klubblags-VM på spel för oss. Ennu en biokal att ta hem.

Kommer vi att möta Real Madrid i supercupen ?
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-05-28 08:29
GRATTIS till segern!
Barcelona Zizou_nr1
2009-05-28 08:28

LYSSNA NOGA ALLA AVUNDSJUKA FANS TILL DE TVÅ STORA KÖPLAGEN I VÄRLDEN, CHELSEA OCH REAL!

MED 7 EGNA PRODUKTER I STARTELVAN GÖR VI NÅGOT MAGISKT SOM INGEN ANNAN KLUBB HAR GJORT.

ÅRETS BARCA HAR GÅTT I HISTORIBÖCKERNA FÖR EVIGT.

TRIPPELN
HISTORIENS BÄSTA LAG
ÖVER 150 MÅL
6-2

Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-28 08:13
sockerconny

Han lyfte CL bucklan i rätt tröja ;)
Strömmen
2009-05-28 08:05
Tack! Tack så mycket!

/Strömmen, Liverpool FC
Atlético sunisa
2009-05-28 08:00
Grattis, Barca har gjort det underbart under säsongen och vunnit allt, men det ser ju ut som att Forlan vinner skytteligan i vilket fall. Alltid något.
sockerconny
2009-05-28 07:55
grattis. och tack för en underbar säsong.
många kvällar har jag bara suttit med ett dumt leende och upprepat "vackert, det är så vackert" när jag sett barca spela.
och skönt att henry äntligen fick lyfta cl-bucklan, även om det var i fel tröja ;).
Atlético sunisa
2009-05-28 07:55
Ämne: Grattis till segern.....
Även du tillhör dom pinsamma.
Berra_777 - Gonzalo Higuaín y Iker Casillas
2009-05-28 07:51
Grattis Barcelona från Madrid, jag missade dessvärre andra halvlek på grund av arbete men ni var värda segern...

Hala Madrid!
Real Madrid Jonasino
2009-05-28 06:58
Grattis grabbar!
Riktigt roligt att se, vilken dominans det var stundtals.
Tänkte mig tillbaka till Zidane co, när ni spela runt united spelarna som ingenting.
Stort Grattis till trippel, ni förtjäna det.
Hoppas laget blir intakt ser fram emot hårda drabbningar nästa säsong.
Esse - Chelsea
2009-05-28 06:44
Grattis till segern. Ni var helt klart bättre än ett väldigt blekt United.
Tycker det är trist bara att "Andreas-" kommer in på vårat forum (Chelsea) med kommentarer som denna:
"Komiskt att ni tycker ni borde varit i final, var nog det pinsamaste jag hört sen Palme dog..

Chelsea spelar inte fotboll, det fick ni sota för när världens bästa spelare genom tiderna bombade upp dem i taket.

Ridå Chelsea, ridå engelskt fotboll. Ni är pinsamma hela högen. Vi pissar på hela PL.. "

Mallorca Kung Benítez©
2009-05-28 06:25
Stort jävla grattis!!!!! TACK!!!!!!
Andreas-
2009-05-28 05:53
Dags o knoppa, en helt fantastisk dag är till ända. Vi är bäst i världen igen, det känns så jävla underbart. Man gråter nästan fortfarande.

Nu får Laporta o CO njuta, när så transfer-fönstret öppnar så är det dags för att rita om kartan, o den kartan ska sluta som denna gjorde!

Tack Barcelona, Tack Guardiola med spelare, tack Laporta med styrelse! Den kärlek ni ger mig kommer jag aldrig få i lika stor dos av någon/något annat..

VISCA EL BARCA!
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-05-28 04:14
Nej nu måste jag lägga mig :)
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-05-28 04:14
Jag sitter här helt förvånad och kollar på följande:

Pep Guardiola

Manager

FC Barcelona

* La Liga
o 2009: 1
* Copa del Rey
* UEFA Champions League

Vilken käftsmäll alla fick som ville ha bort Eto'o för att han missar solklara lägen mot bottenlag när ligan är avgjord. Jag har aldrig tvekat på lejonet, när det väl gäller så går han fram och gör det. Utöver målet så kämpade han och slet som ett jävla djur. Han ska ingenstans, han behöver Barceloan och Barcelona behöver honom.

CAMPEONEEEEEEEEES OEEEEEEEE OEEEEEEEEEEE OEEEEEEEEEEEE!
Red, Blue and Proud
2009-05-28 04:01
Denna kväll har varit kung! Först CL-seger sen en krogrunda i Barcatröja. Så många grattisönskningar har jag nog aldrig hört!

MVH/ Erik
Barcelona Barca-nist
2009-05-28 04:00
Marcus Birro: Messi räddade kvällen
Barcelona SaM__-
2009-05-28 03:54
tarrak:

haha så många gånger de har förlöjligat Pique och Bousqets. Ändå startar de båda i en CL final och den ena har varit magnifik under våren och den andra måste väl anses vara årets komet. Två aktuella och framtidsmän i Barca.

Är det bara jag som myser med tanken om att vi hade 10 egna produkter med i truppen idag varav 7 från start. Har någon klubb mäktat med att ställa upp med det i en CL final?
Annons: