/spanien/barcelona/forum/18105.aspx/spanien/barcelona/forum/18105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-07-18 14:16
Finns det fler som tvivlar på att Samu haft planer på att lämna som Bosman nästa sommar?
Barcelona Trippeln
2009-07-18 14:15
''Laporta är bara en riktig hycklare som säger att Real Madrid betalar överpriser för spelare medans han ger eto och hleb mot zlatan plus 400 miljoner. Ni är äckliga barca fans så fort ni lägger överpris på en så värdelös spelare så klagar ingen men när vi gör det så ska ni såga oss. NI ÄR HYCKLARE HELA BUNTEN, HALA MADRID3''

Va tyst ditt jäkla medgångsfan om det är någon som är äcklig är det er!
Barcelona pinup
2009-07-18 14:14
om eto'o säger nej, tror ni barca lägger till några miljoner för att säkra affären?
Barcelona Smogen
2009-07-18 14:12
ni som klagar på Zlatan bör veta att de flesta experter runt om i världen verkar vara rätt överens om att Zlatan kommer göra succe i Barcelona samt att Pep tydligen har honom extremt högt upp på sin önskelista över anfallare. Antar att det bara varit Torres och Villa som funnits där också, två spelare man inte kan få.

så varför klaga? Litar ni inte på Pep efter att han vunnit trippeln? Det borde ni göra....

och vad är alternativet? vilka anfallare finns det som kan ersätta Eto'o? för att behålla honom riskerar att förstöra hela nästa säsong....
Barcelona el Flaco
2009-07-18 14:11
Forza-Blaugranas/

Sporttidningen Superdeporte (som är från Valencia) har publicerat ett uttalande från Villa där han säger att han stannar i Valencia. Enligt denna tidningen ska Villa ha sagt detta direkt till Manuel Llorente.
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-18 14:11
Rey Eto´o

Hahah, roliga killen ;)
Barcelona Smogen
2009-07-18 14:08
tja, enligt Sky Sport Italia vill Eto'o ha 25€ miljoner i "sign on bonus" plus en årslön på 10€ miljoner (han har 8€ i barcelona). det är i så fall helt absurt mycket pengar. Han verkar gör allt för att själv kunna tjäna så mycket pengar som möjligt nästa år när hans kontrakt går ut får då lär han nog kunna få en hel del stålar av olika lag.

nu är detta extremt lösa rykten då Eto'os agent så sent som i morse sa att man inte ens pratat med Inter.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 14:06
Los GalacticASS//
Om det bara är mellan er två kan ni väl skriva i pm =)
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 14:05
Hetfield//
Juste angående eto'os lönekrav han ville ha 250 miljoner kroner i kompensation
2009-07-18 14:04
Rey Eto´o

Jag menade att du kom in i diskussionen som var mellan mig och omarttt från ingenstans. Visst, du får skriva vad fan du vill i forumet, men diskussionen som jag och omarttt hade hoppade du bara in i från ingenstans. Det var så jag menade, inte att du skrev i forumet från ingenstans, det gör ju alla.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 14:04
Hetfield //
Zlatan är inte direkt en klnisk striker. Utan kanske mer second striker.
Barcelona Hetfield
2009-07-18 14:02
Vi BEHÖVER ingen renodlad striker, har ni glömt bort att Messi vann skytteligan i CL?
Eller att Henry gjorde så många mål trots att han spelar på kanten?

Lägg till att Zlatan har vunnit skytteligan i Italien, så oroa er inte, vi kommer att göra en hel del mål
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 14:01
Los GalacticASS //
Kommer från ingenstans menar du allvar? detta är ett forum jag får väl skriva vad fan jag vill.

Det är klart att det kan ha straffat sig när han inte tagit de löpningarna. Men eftersom inter var så överlägsna kanske det inte var super viktigt att han tog de löpningarna.

Och om han kommer nu till barca ovan med att ta några ansträngande löpningar kan det uppstå problem.

Visst han kan börja anpassa sig men det är heller inte det enklaste med tanke på att han kommer få springa som ett djur där upe när han ska jaga boll . Och det är han verkligen inte van vid.
Barcelona el Flaco
2009-07-18 14:01
Om jag får lov att komma med några andra totalt orelaterade nyheter.

För några månader sen var tal om att bygga en staty till Ladislao Kubalas ära och nu verkar det vara klar. Statyn är tänkt att invigas vid Camp Nou den 24 september, samma dag som Katalonien firar la Mercé (en festival som är tillägnad till stadens jungfru) och Camp Nou's 52 års jubileum. Statyn är gjord av brons och är över 2 meter lång.

Kubala blev 1999, i samband med klubbens 100 års firande, framröstad till Barcelonas bästa spelare genom tiderna. Det var bl.a. tack vare hans skicklighet som spelare och enorma populäritet som Camp Nou byggdes, då alla människor som ville se Kubala inte fick plats i den gamla stadion Les Corts.
Forza-Blaugranas
2009-07-18 13:59
Är Villa fortfarande aktuell eller vad är det frågan om?
Barcelona DM1982
2009-07-18 13:58
Ämne: Ämne: omarttt....
Att dribbla bort fyra man och göra mål har vi Messi till. Zlatan kommer in med sin längd och tyngd, och kommer komplettera nuvarande anfall perfekt.
2009-07-18 13:55
Rey Eto´o

Nej, omarttt tog upp det, jag svarade med att Zlatan visst tar löpningar, sen kommer du från ingenstans. Aaa jag förstår att det finns olika sorters löpningar men dom löpningarna har han inte BEHÖVT ta i Inter så du vet inte om han kan eller inte kan. Svaret? Det får vi i hans första match i Barca-tröjan.
Real Madrid omarttt
2009-07-18 13:54
Ämne: omarttt

Jag menar....
okej då förstår jag, men du sa på egen hand det låter lite som om du mena att han dribbla 4 spelare sen avgjorde själv. men okej jag förstår nu bättre.
2009-07-18 13:53
Sergio the machine

Hahah, aa förstår, håller med..
Barcelona Rey Eto´o
Los GalacticASS //
Tjata? det var ju du som tog upp det!

Det är självklart att han kommer ta löpningar men det finns olika sorters löpningar det är de jag försöker säga.
omarttt

Jag menar inte att han fick en pass av Julio Ceasar vid backlinjen och dribblade sen hela vägen upp och sköt bollen in i mål. Menade att han gjort mål och avgjort matcher på egen hand med hjälp av sina mål.
Barcelona Sergio the machine
2009-07-18 13:51
Los GalacticASS

Exakt ahhaha men kanske inte på forumet men folk jag talar med och så. jag är väldigt glad att ibra går till er en personlig favorit och nu tror jag tv4 kommer satsa mer på la liga kanske studio osv. För jag tycker verkligen inte tv4 hanterar deras rättigheter på ett bra sätt.
Real Madrid omarttt
2009-07-18 13:51
Ämne: omarttt

Det är vä....
På egen hand är väl att ta i lite, han kanske avgjorde en och annan på egen hand. Men det är ju laget som levererar han bara för att han gör målet betyder inte att han avgör på egen hand snälla.
Real Madrid omarttt
2009-07-18 13:49
Ämne: Det roliga är när vi....
Håller med dig, fast tycker inte att zlatan är topp 5
2009-07-18 13:48
Sergio the machine

Man kan ju inte ens komma in och skriva på ert forum? :p
Men jag förstår dig, nej Ronaldo är absolut inte sämst och inte Zlatan heller. Folk är enögda. Hade vi t.ex värvat Ronaldo så att han skulle spela på Henrys plats så hade Barca-fans skrivit att Ronaldo är en av världens bästa spelare etc.. men eftersom att det var Real Madrid som värvade honom så kan folk bara inte erkänna att Ronaldo är en av världens bästa spelare..
Barcelona Hetfield
Satt och tittade på några Zlatan klipp...jävlar vilken bössa han har, det kan komma att bli viktigt för oss när vi möter lag som backar hem med allt de har "Host" Man U, Chelsea, Real osv
André Jeglertz
kul för zlatan att pröva på la liga. han platsar dock inte i real, och då går man ju till barca. lycka till zlatan!
Barcelona pinup
2009-07-18 13:47
Det är klart ibra kommer anpassa sig till spelet. han gjorde uppenbarligen många mål i inter och vann många matcher utan att ta löpningar. Vad finns det då för anledning?

Om han blir tvungen att ta löpningar i barcelona klart han kommer ta löpningar. Att vara så ivrig att komma till en klubb (sänka sin lön etc) för att sedan vägra springa är totalt ologiskt.
2009-07-18 13:46
omarttt

Det är väl för att det inte behövdes så ofta i Inter då Zlatan i princip avgjorde dem flesta matcherna på egen hand.
Barcelona Sergio the machine
2009-07-18 13:46
Det roliga är när vi värvade ronaldo kom folk in och sa ronaldo är sämst osv. Nu gör vi samma sak kan vi sluta ljuga för oss själva neeej ronaldo är inte sämst och zlatan är verkligen inte sämst vi snackar top 5 spelare i världen. Om zlatan kommer till er så är de bara att gratulera.
Annons: