/spanien/barcelona/forum/18103.aspx/spanien/barcelona/forum/18103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-14 19:57
Canaletes, Delarocha

Jag tror han menade att United skulle lägga fram 25 mille plus Tévez.

BarcaFan!
Alla Confederations cup matcher sänds på SVT kanalerna(dvs 1:an och 2:an). ;-)
Barcelona BarcaFan!
2009-06-14 19:51
Tack för svar bror Hugoboss
Canaletes
2009-06-14 19:50
Xavi O Iniesta=bäst

Det du drömde var fan mardröm. Vem byter en kille som vunnit silverskon, CL, gjort 26+ mål mot en som inte ens vart i närheten + 25 miljoner?!
Barcelona Den vise
2009-06-14 19:49
Jag tycker inte att filmning inom fotbollen ska föraktas..jag menar det är en del av spelet .
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
Villa/Sillva

De som skrev det det var antagligen rädda eftersom ni ledde mot oss på Mestalla och Real var endast ett par poäng bakom oss.

Eller kan du säga det kort o gott som J.Gamper skrev, kortvarig ilska.

Dani Alves är en underbar spelare, helt klart världens bästa högerback men han måste sluta filma och dra på sig onödiga kort.
Barcelona HugoBoss
BarcaFan

Matchen går på SVT1, sändningen börjar kl 20:20.
Barcelona BarcaFan!
2009-06-14 19:47
Vilken kanal spelas Spanien - NyA Zeeeland
Barcelona J.Gamper
2009-06-14 19:46
Villa/Silva, Haha jag kommer ihåg det. Men det var nog mer en kortvarig ilska än hat.. eller vad vet jag egentligen om andras åsikter. Jag vill ha Villa till Barca iaf. Får hoppas att Pep får honom att skärpa till sig med sina filmingar tillsammans med Dani Alves om han kommer.
Valencia Villa/Silva
2009-06-14 19:41
Jag kanske överdrev lite. Men majoriteten här inne hade bildat ett stort hat mot Villa efter Barca Valencia matchen.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-14 19:33
Villa/Silva

Flesta? Nu överdriver du nog lite.
Barcelona Dizzy
2009-06-14 19:30
Känns som filipe luis är väldigt nära Barca. Tror han blir klart snart. En riktig bra vänsterback.

Ska bli kul att se när Puyol tar han om barnet Ronaldo igen.
Barcelona BlueRed.
2009-06-14 19:26
Villa/Silva

Jag står fast vid det jag har sagt, vill inte ha Villa till Barca. Men om nu Eto'o skulle lämna så verkar Villa vara den enda som på förhand kan ta över Eto'o och göra det riktigt bra. Finns fler som skulle kunna klara av det på förhand, men en värvning av Villa känns väl som det mest rimliga.

Den stora frågan runt t.ex. Zlatan och Benzema är om dem kan lyckas i Barcelona.

Jag skulle gärna vilja se Zlatan i Barca, bara för att se hur han hanterar den spanska fotbollen och framför allt Barcas spelstil.
Barcelona Ciao-V
2009-06-14 19:25
Ämne: För ett tag sedan så....Jag har alltid gillat David Villa. Hamnar han i Real Madrid skulle jag inte tycka att det är bra då han är en favorit.
Om han inte kommer till Barcelona hade jag gärna velat ha honom kvar i Valencia.
Men den som lever får se...
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-14 19:23
Villa/Silva

Min åsikt är fortfarande oförändrad.
Barcelona petersays
2009-06-14 19:23
Ämne: För ett tag sedan så....
Det är väl självklart uppdelat. BArcelonas fans har inte kollektiva åsikter. Jag tycker fortfarande uppriktigt illa om Villa och vill absolut inte se honom i laget.
Barcelona vresarN
2009-06-14 19:20
Dizzy

tänk er villa längstfram tillsammans med messi och ribery.

Cesc köps också in då är jag nöjd. Extremt nöjd.
Valencia Villa/Silva
2009-06-14 19:20
För ett tag sedan så kommer jag ihåg att de flesta här inne höll på säga "Vilken äcklig spelare David Villa är! Villa filmar konstant, Vill aldrig se Villa i barca"
Nu verkar ni vara helt glada att barca vill ha honom. Men jag ser han hellre i Barca före real
Barcelona nylén
2009-06-14 19:18
Lite nytt om filipe luis?
Barcelona vresarN
kommer milito missa resten av säsongen?
Barcelona Ciao-V
Ämne: Ciao-V

Självklart....
Jag skämtade med dig om det där med bilden.
Jag tror också att han skulle kunna bli skyttekung, lätt i Barcelona.
Barcelona Dizzy
2009-06-14 19:15
Ciao-V

Självklart byter ja bild då:D

Tror faktiskt Villa är Cule. De passningar han kommer få av Iniesta och Xavi sänker han dit 40 mål på en säsong 'skämt åsido'.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-14 19:12
Aa dåligt av mig visst inte att tevez hade gjort så lite mål i ligan(följer inte pl) men jag tycker att han alltid kämpar o sliter o han verkar aldrig bli trött.
Men om David Villa kommer skulle jag bli överlycklig.
Barcaloni : jag menade tevez+25m för eto:P
FORZA BARCA
Barcelona Ciao-V
2009-06-14 19:09
Ämne: Hit med David Villa!....
Hehe...Byter du då bild om Villa kommer, eller?

Vill gärna ha honom med. Han skulle passa Barcelonas spel som handsken.
Barcelona Marc
2009-06-14 19:05
Lägg där till att Både Botía och Muniesa kan komma att användas...
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-14 19:04
Det är väl Milito och Cacerés som ligger sämst till i dagsläget. Men med tanke på skadorna som argentinaren har och den ringa ålder som Cacerés sitter på så ger det väl fördel till den sistnämnde. Oavsett så bör minst en back lämna/lånas ut, sen beroende på hur det är med Bruno Alvés egentligen så kan eventuellt en till back säljas/lånas ut.
Barcelona Dizzy
2009-06-14 19:02
Hit med David Villa!
Barcelona vresarN
2009-06-14 18:56
Vill inte se så stora förändringar i försvaret utan vill bara köpa in filipe. Men en fråga är vem vi ska sälja/låna ut för annars har vi för många backar och henrique är ju också tillbaks.

Om vi köper filipe och tar tillbaks henrique ser vår backtrupp ut så här.

Abidal,Filipe,Puyol,Pique,Marquez,Alves,Henrique,Milito,Caceres.

9 backar är för ganska bra men alla accepterar inte bänken heller. Dessutom ryktas bruno alves till oss så var ska han spela då??
Delarocha
2009-06-14 18:54
Skulle vi ge 25 miljoner i mellanhand utöver Eto'o för Tevez? Är det ett skämt?

Förövrigt rätt intressant att Hassan Alavi inte ens nämner att Villa antagligen är minst lika nära Barcelona som Real.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-14 18:52
Xavi O Iniesta=bäst

United äger inte Tévez så du bara vet.
Barcelona Ciao-V
2009-06-14 18:50
Nu har rykten om David Villa bekräftats. Rafael Yuste har idag svarat på frågan om FC Barcelona är intresserad av Villa:

"Yes, Villa is one of our main objectives. Thanks to our sporting successes, a lot of players would like to join Barcelona. Talks are ongoing".

Ja, han kanske spelar i Blaugrana i nästa säsong.
Ledsen Valencia, men ska ni sälja så...
Annons: