/spanien/barcelona/forum/18101.aspx/spanien/barcelona/forum/18101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo
2009-06-06 12:29
Eto'o
+ kärlek för klubben
+krigare
+löpvillig som få
+skapar ytor åt andra
+tar sällan åt sig all cred
+bra avslut
+snabb som fan
+bra huvudspel för sin kroppsbyggnad

-Psyket ibland stämmer det inte och det är då hans missar som mest
-straffar måste bli kyligare
-

Zlatan

+skott riktiga projektiler
+styrka
+straffar otagbara
+teknik
+skapar spel åt andra dock i lag som saknar speldirigenter ala inter

-Ej löpvillig
-egoistisk
-skapar problem med konstiga uttalanden
-dåligt huvud spel för hans längd och kropp
-försvinner lätt i stora matcher
-tempramentsfull när det inte går hans väg
-Dålig avslutare i frilägen
-lätt psykad

Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-06 12:27
Criff

klart han sa så tillslut när han inte fick honom såld. men faktan kvarstår att han ville ha drogba eller adebayor till klubben han la väl t om bud på dem? men whatever nu.

nu när jag kollar på bilden här bredvid --- aa lite uppåt. fan vad ledsen man egentligen kommer bli om etoo sticker :(
Barcelona Rambla
2009-06-06 12:26
Ju mer jag tänker på det skulle nog också jag föredra Benzema. Det är en ung spelare som Barça själva kan forma till den spelaren de vill ha. Etablerade spelare som Zlatan, Villa, Forlan osv är nog svårare att forma även om Henry denna säsong har bevisat att det går.
Barcelona Jay-z
2009-06-06 12:26
Rey Etoo //

Kan du förklara varför Ibras spel inte passar in i Barcelonas spel? För jag förstår inte.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:24

"pågrund av hans spel och inget annat. Sen att han kommer skapa turbulens tvekar jag inte en sekund på."

Asså ser ni vad ni själva skriver? "HANS SPEL OCH INGET ANNAT." Sen drar du upp en ny anledning direkt efter.

Aja, folk tror att Zlatan skulle vara kungen i barca direkt och att hela klubbens filosofi, tränaren och lagkamraterna skulle rätta sig efter honom.

Tro det om ni vill.
Barcelona Rambla
2009-06-06 12:24
Ämne: kallesiete//

Jag ....
Har inte Samu skapat turbulens i klubben?
Barcelona Criff
2009-06-06 12:23
Ronaldinhoismx3,
Se det som ett tips istället. Jag vet av erfarenhet att det är 10 gånger bättre att sitta och lyssna på en intervju från tränaren direkt, än att sitta och läsa ändlösa artiklar om spekulationer om vem som ska värvas eller inte.

Skulle man ta alla dem på allvar så hade man haft problem att hålla sig till verkligeheten.

Så alla dessa teorier som var om Eto & Pep förra året, så kan jag garantera dig att 80% utav dessa var rent skitsnack.
Medans om man istället kollade på intervjuerna som Pep gjorde under samma tid, så sa han inget annat än att Eto har bevisat att han är dedikerad och får gärna stanna.
Barcelona Rey Etoo
2009-06-06 12:22
kallesiete//

Jag tycker inte zlatan hör hemma i barca pågrund av hans spel och inget annat och att han kommer skapa turbulens i klubben tvekar jag inte en sekund på.
2009-06-06 12:21
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

när zlatan föddes var inte messi född :P
Barcelona kallesiete

Personangrepp som personangrepp?
Ingen läsförståelse / Pajas
Vilket är värst egentligen?

Sen är det lite roligt att han skriver ingen läsförståelse när han skriver att Zlatan är överskattad och inte presterar i landslaget för att sedan berätta att han inte tittar på Sveriges matcher.
Barcelona Rey Etoo
Kallesiete en zlatan älskare utan dess like
Barcelona Hetfield
Eto'o:
+ Grym krigaranda
+ Löper otroligt mycket

- Kanske inte världens effektivaste striker
- Huvudspelet är helt uselt och tekniken kan förbättras

Zlatan:
+ Världens starkaste spelare?
+ GRYMT skott, topp 10 i världen

- Löper inte så mycket
- Visar taskig attityd när det går dåligt

Så man får väl tänka på om det är värt att ta hit Zlatan för den summan?
Barcelona Rambla
Ämne:
Rambla.
Ja, haha.....Nej, det måste inte alls kommenteras. Han har inte samma bild av Zlatan som du har. Det är bara att acceptera och gilla läget. Måste man kommentera det kan man göra det lite mer vänligt och hövligare i tonen.

Nu hackar jag inte just på dig så bli inte förbannad nu. Jag tog bara första bästa som låg tillhands och kommenterade det, det blev ditt inlägg. ;)

Alla som håller på likadant kan ta åt sig.
Barcelona Jay-z
2009-06-06 12:20
PILMA //

Du som visar klipp på de Zlatan inte kan göra. Kolla på mitt klipp tänk dig den passningen till Messi. Zlatan skulle få Messi att bli skytte kung :)

Skicka fel länk http://www.youtube.com/watch?v=7eraTrQ90FE&NR=1
Barcelona Criff
kallesiete,
Ja med tanke på att ingen från dem som argumenterar emot en Zlatan övergång använder sig utav ord som pajas eller något annat så är det väl ganska svårt att påpeka något annat? :P
Barcelona kallesiete

Rey Etoo
Jag menade att "Han hör inte hemma i barca" är en ganska löjlig mening. Om du ska skriva så får du gärna förklara varför.
Men tror redan jag förstår.
Du tycker han har konstiga uttalande och anser sig vara större än klubben, eller hur?
2009-06-06 12:19
Skärp dig nu Criff jag har knappt gjort annat än att hålla med dig idag.

För min del handlar det inte om zlatan det handlar om att stå för sina kommentarer vare sig det handlar om llorente, zlatan, ribery , cesc osv.

men det lät faktiskt som att du trodde du visste bäst eftersom jag "skulle sluta läsa tidningar osv och istället lyssna på intervjuer"

im cool...
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:18

Rambla.
Ja, haha. Det har jag förstått. Men han har ingen ordentlig anledning till det. Han vet ju inte mycket om Zlatan som spelare uppenbarligen.
Han tycker väl bara att han har en taskig bakgrund och att han är en superdiva.

Sen skriver han ju mot sig själv.. Måste kommenteras.
Barcelona Rey Etoo
2009-06-06 12:18
Kallesiete
Rey Etoo,

Det var ju en stark övertygelse. "Han hör inte hemma i Barca så gråt inte efter han om Eto'o lämnar."

Sjukt bra anledning.

Vad mena du?
Barcelona Criff
2009-06-06 12:17
Jay-z, Jasså var skrev jag att Zlatan inte kunde kombinera med Xavi & Iniesta??
Jag skrev däremot att det är ganska långt ifrån sanningen att Barcelona skulle börja spela långa bollar på zlatan och att spelare som Xavi & Iniesta ska börja fylla på. Ungefär som Inters spel.

Ganska stor skillnad.
Barcelona Rambla
2009-06-06 12:16
Ämne:
Du skriver att han....
Han tycker inte som du, inse det bara!
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:16

Criff.
Det står ju ganska klart på vilken sida du håller dig i alla fall. Anklagelserna är bara fel från ena hållet. Haha.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:14

Du skriver att han är överskattad och inte presterar i landslaget trots att du inte tittar på Sveriges matcher.
Bravo!
Barcelona Rambla
HALLÅ!

Kan vi enas om en sak?

Allt sedan Zlatan-ryktet dök upp så har vissa här på forumet inte gjort annat än att bråka om varför Zlatan bör värvas kontra varför han inte bör värvas.

Vad är det egentligen med er? Bråkar och tjafsar ni med varandra bara för att ni inte får medhåll för era idéer? Måste ni kalla varandra för pajas så fort åsikterna går isär?

Lägg för fan ner nu! Acceptera att vi alla tycker olika. Zlatan är för tillfället en Inter-spelare och helt ärligt är det inte mycket som talar för att han kommer till Barça. Så ta och lugna ner er.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Asså Barca behöver e....Av de du nämnde skulle jag gärna vilja se Benzema.
Yngst av all de bra huvud spelare, skulle acceptera mindre lön, kan utvecklas ännu mera endast 22 år, Nu/framtid spelare, ja det finns många fördelar med honom.

Inter kan få högst Etoo + 30 för båda Zlatan och Maxwell annars säger jag nej Tack från min del..

Att Zlatan skulle kräva mera lön än Messi? hahahahah tror att Zlatan var medveten om att han inte kan få högre lön än Messi innan han ens föddes.

Kommer Zlatan till Barça så ska han stå bakom dessa herrar Messi/Henry/Xavi/Iniesta åtminstone Statusmässigt.
Barcelona Criff
Haha både Ronaldinhoismx3 och du kallesiete är så jävla roliga, för ni gnäller så fort någon säger något som är emot Zlatan och börjar med massa "pajas" och annan skit som inte för hemma på ett forum.

Är det så svårt att inse att vissa folk inte tycker Zlatan är så bra som ni vill få han till?

Även om jag inte tillhör denna skaran, för jag tycker verkligen Zlatan är en riktigt jävla bra fotbollspelare.

Men jag kan också förstå dem som inte tycker det.

Så sluta hålla på att så fort någon säger emot er, med saker som "sluta tro du vet bäst", eller "pajas".

Ni förlöjligar bara er själva.
Barcelona MSL#666
2009-06-06 12:13
har full kolla på vad jag skriver.. om de är någon som är en pajas är de ju du,

random hero..
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-06 12:12
Mennar om om . Etoó skulle lämna

då kan dem värva dem.

Har match nu Lycka till:D?
hejdå
Criff

jag håller med dig om att vi bör ha en back upp target, ingen svindyr sådan.

sedan om nu inte pep vill ha en target att starta med så bör vi köpa in villa som ersättare till etoo.
Barcelona MSL#666
Haha, ja.. vad ska man säga.. tycker ju dock inte att han är en så slitåsna som vi har i laget redan.. utan han är mer ronaldo stilen som gråter o har sig efter fel passningar.. men men.. alla har sin åsikt..
Annons: