/spanien/barcelona/forum/18099.aspx/spanien/barcelona/forum/18099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-29 15:50
SaM__-

Haha jag såg det också när jag läste det :D
Men nej är inte spec. avundsjuk men jag har tröttnat på att höra typ :
"ooh Ronaldo är såå bäst" :D När dom typ aldrig sett honom spela :P
Barcelona Messih!
2009-05-29 15:42
hawaiiii:
Skulle C.ronaldo komma till barca, kan ja lova dig att vi inte skulle vara i närheten av en titel.
Skulle förstöra HELA stämmningen i laget.
Har vi inte tillräckligt många boll beroende spelare i laget redan nu?
Vilken bollförande vill du byta ut mot honom?
För inte kan man ha 11 spelare som är beroende av bollen.
Jag anser att alla dom är bättre än C.ronaldo.

Jag skulle älska att ha zlatan i laget.
Vi spelar till 80% mot lag som spelar för 0-0, med 8-9 personer i eget straffområde, finns nog inte många spelare i världen som har zlatans styrka, att lyckas flytta på backar osv.
Dessutom assisterar han alltid mål också.
Tror nog zlatan är det bästa "tank" strikern i fotbollsvärlden just nu, och tror barcelona skulle kunna ha enorm användning av honom.
Barcelona SaM__-
2009-05-29 15:40
Barca o Mort:

"Unga tjejer tycker han är snygg"

Tycker det lät som djup avundsjuka från din sida i alla fall och ett argument till varför man bör hata honom haha. Men annars håller jag med dig att han inte är någon karaktärsspelare. Han lägger sig otroligt lätt, velar i media och är allmänt dryg av sig.

Sedan så tar nog Leo över rollen som världens bästa tills nästa år :)
Barcelona Gud är störst!
2009-05-29 15:35
NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!

Ja man lär sig ett och annat. ;)

Tackar!
Barcelona Napao
2009-05-29 15:29
Ämne: jag vill se lagspela....
Jag tror inte Barca kommer hitta nån spelare som vill rotera mycket nu när VM närmar sig men vad gör det kolla först i canteran så får man ta beslut efter det.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-29 15:25
Hawai

Ditt argument varför man inte ska hata Ronaldo är för att han är bra? :S

Man gillar inte fotbollsspelare för hur bra dem är, inte jag iallafall.

Jag själv hatar Ronaldo för att han är så divig. Bryr sig mera om sig själv än laget. Varje gång kameran kommer på honom så gör han något för att få uppmärksamhet tycker jag. Någon gest eller min.

Sen det jag inte heller gillar med honom är att han tror lite för mycket om sig själv. Att han är bäst i världen typ. Det som också är irriterande är hur många fans Man U tack vare honom, unga tjejer som tycker att han är snygg.
Det är inte avundsjuka från min sida, men lätt irriterande :P

Där har du en del.. Sen behöver jag inte ta upp hans filmande. Ja många fotbollspelare filmar, men jag hatar dom också så varför får jag inte hata Ronaldo då? Han filmar extra mycket.
Barcelona lameG^
2009-05-29 15:24
jag vill se lagspelare som gör allt för den klubb man spelar i. Det gör inte zlatan eller ronaldo. Dem kör one man show.

Om det är nån vi ska köpa så är det ribery eller silva.

har en fråga till er alla så att vi kan starta en diskussion.

Vi har ju yaya,xavi,iniesta som startar i mittfältet och keita guddy busquet roterar med dem ibland. Om guddy lämnar nu. Vem ska då vi köpa in som ska ta hans plats? Någon som accepterar bänken så klart.

Thiago i atletic? varför inte han eller någon annan i barca atletic.
Barcelona Napao
2009-05-29 15:17
Ämne: hawaiiii

C Ronal....
Zlatan och Ronaldo är galactico köp som jag inte vill se i mitt Barca man kan tro deras pris är baserat på deras egon.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-05-29 15:14
Gud är störst!

Här har du =), man kan nog lära sig en del av den videon skulle jag tro.
El Capitano
2009-05-29 15:13
hawaiiii

C Ronaldo är hatat pga sin personlighet och gnäll på och utanför planen. Klart att folk inte gillar en spelare som Ronaldo filma till sig straffar och frisparkar, det är bevis på svaghet och kåthet att göra mål/slå frisparkar :D
Innan CL final var sa han att han älskade Man U och ville fortsätta där många år till men efter CL säger han att framtiden är osäker..!!
C Ronaldo till Barca? hehe...nej! vill inte skriva mer om det varför.. :)
Barcelona Gud är störst!
2009-05-29 15:12
Igår så länkade nån till en video på youtube där Messi visar hur han gör sina "moves", jag glömde lägga den i favoriter. Kan du länkatill den igen?
Barcelona hawaiiii
2009-05-29 15:10
För att han är en av världens bästa fotbollspelare kolla villken teknik killen har.
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-05-29 15:08
Ämne: Har en fråga varför ....
Enklare att vända på frågan och säga: Varför skulle man tycka om Ronaldo?
El Capitano
2009-05-29 15:06
The Reporter

youtube is your best friend :)
Barcelona hawaiiii
Har en fråga varför är c ronaldå så hatad? killen är ju hur grym som helst, han är inte i närheten av messi det vet alla men han är ändå grym så varför är han s hatad för? kom inte och säg för att han filmar för mycket det gör många spelare, om han vill lämna manchester så vore det en dröm att se honom spela i barcelona.
Barcelona Ciao-V
Ämne: Jag undrar fortfaran....Man United var stor favorit men jag tror att Sir Alex har underskattat Barcelona grovt.
Det blev hans fall, tack och lov. Han har underskattat Barcelona på grund av bortfallet i försvaret, främst ytterbackerna.
Han trodde väl i sin vilda fantasi att han skulle köra över Barcelona med samma startelva som han körde över Arsenal. Att ha Tevez och Barbetov på bänken och sätta Ronaldo som centerforward tyder på underskattning.
Han glömde väl att det är Barcelona han möter i final.
Barcelona The Reporter
2009-05-29 15:05
Men finns det ingen klipp ute på nätet? Min data mår inte bra av att jag laddar ner :/
El Capitano
2009-05-29 15:03
Napao

Barca hade skador och avstängningar i backlinjen. Men Barca har en giftig anfallspel och speed som alla vet och Sir Alex visade respekt och lite räddsla med 4-5-1 :)
Det är min terori iallafall, kan ha fel!!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-29 15:02
Ämne: Var Messi verkligen ....
Full så in helvete.:P
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
The Reporter

**Länktips**

Där kan man ladda ner hela firandet från igår =).
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Hur många bucklar fick den evige Puyo lyfta till himlen i år?:P
3 kommer jag ihåg kommer det mera? jo förhoppningsvis :)
Barcelona The Reporter
2009-05-29 15:01
Var Messi verkligen full? :D
Barcelona The Reporter
2009-05-29 15:00
El Capitano

Jag menar den från igår :)
Barcelona Napao
2009-05-29 14:59
Jag undrar fortfarande varför Man u va så stor favoriter inför matchen och varför dom spela 4-5-1?
El Capitano
2009-05-29 14:54
The Reporter

kolla min profil :)
Barcelona The Reporter
2009-05-29 14:52
Har någon en länk där man kan se spelarnna är inne i Camp nou.
Barcelona L!VOZ
2009-05-29 14:47
Sherminator

jag undrade också det igår men ingen kunde det... blir lite svårt nu med tanke att dem har klippt bort av hanns tal iallafall vad jag såg på den länken nån hade här idag..

ska bli iintressant läsa vad han sa det värkade var nått pinsamt eftersom några "håll i huvudet" när messi håll i micken
Barcelona un crack
2009-05-29 14:47
håller fullständigt med Canaletes. Vore det fysiskt möjligt skulle jag vilja se denna trupp i all evighet.
Canaletes
2009-05-29 14:44
snälla, börja inte med nya spelare... att ni ens vågar
Barcelona Cape
2009-05-29 14:33
attacante

Jag kan skriva min Football Manager elva här ikväll om du vill! Bort med Eto´o? Har du tittat på Barca i år?
Annons: