/spanien/barcelona/forum/18098.aspx/spanien/barcelona/forum/18098.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
8/7/2009 22:04
BlueRed

Du måste ju ha båda "r"en tjockmarkerad. Lär dig nån gång ;-)
Barcelona Xavi_totalkontroll
8/7/2009 22:04
haha aaa sant de verkar väldigt nöjda redan efter 15 min spel för caseres,...... alltså killen e ju hur bra som helst jag kollar just nu på matchen!!!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
8/7/2009 22:02
Hleb spelar väl också nu ´med Stuttgart ?
Och imorgon Keirrison mot Milan med sitt Benfica!

Det blir många lag att följa nästa säsong:)
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
8/7/2009 22:00
Haha gå in på Juves forum o kolla, alla dör redan för Caceres:D:D:D
8/7/2009 21:58
0-2 villareal, vad sjukt att Juve vinner över Real Madrid och förlorar mot Villareal
8/7/2009 21:57
Glad att hans spelar i Juve.... kommer säkert få förtroende och man ser på honom att han vill visa.... när han kommer tillbaka är han en värdlsspelare
8/7/2009 21:55
ojoj caseres spelar ju hur bra som helst i Juve..... nu ser man hans talang
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
8/7/2009 21:52
Fabregas? Hur kan ni ens ta det på allvar, PL börjar om en vecka och hur troligt är det att Arsenal släpper sin viktigaste spelare? Kom igen var lite realistiska, det kommer inte hända.

Laporta och ledningen säger hela tiden att nya värvningar ska komma och jag tror de jobbar i det tysta just nu.
Barcelonistas
8/7/2009 21:52
Hoppas nu laporta köper silva! en dröm värvning.
Barcelonistas
8/7/2009 21:50
Villareal 1-0 Juventus

Viva la spanska fotbollen!
Barcelona barca!!231
8/7/2009 21:48
Ämne: Läs länktips.

Oc....
om fabregas kommer den här sommaren kommer han spela på iniestats plats somm kommer flyttas upp på henrys plats..
Barcelona !Sergio_ Busquets!
8/7/2009 21:47
Kixer

Var det inte en viss Zlatan som sa " jag stannar kvar i Italien pga att min familj trivs här" och "Inter är mitt öde" och sedan drog till Barca två vceckor efter !

Samma sak kan hände Cesc
Barcelona BlueRed
8/7/2009 21:47
Villarreal leder just nu mot Juventus med 0-1, målskytt 'Cazorla.
Barcelona haeger
8/7/2009 21:46
Jag hoppas att Jeffren får ta klivet upp till A-laget, han känns redo. Då behöver vi inte leta efter en ytteranfallare.

Jag ser gärna även ett nyförvärv på mittfältet också, som kan spela både som defensiv och offensiv.
8/7/2009 21:46
LÄNGTAR till ibras Debut, kul det kommer va o se IBRA på camp nou
Barcelona BlueRed
8/7/2009 21:44
el Flaco

Det skulle vara fantastiskt kul. Det är dessutom gjort för att dem ska spela med varandra. En back, en mittfältare och en anfallare, alla födda -87. :)

Ska man gissa på när Cesc kommer hem så säger jag, 2-3 år.
Den här sommaren kan vi nog glömma honom. En storstjärna har redan anlänt till Barcelona för en stor summa pengar.
Canaletes
8/7/2009 21:43
Det verkar som Henrique kommer lånas ut igen.
Han har rikigt inte övertygad Guardiola
Barcelona westinho
8/7/2009 21:40
el Flaco

Visst önskar jag att han har hjärta för Barcelona, men hans uttalande får mig att tvivla. Han har ju sagt att "Bara för att jag kommer från Barcelona, betyder inte det att jag inte kan spela för Real Madrid".

Ingen äkta culé kan tänka sig spela i Real Madrid. Fábregas vill helt enkelt spela i en så bra klubb som möjligt, om det är Real Madrid som bjuder högst så tror jag inte han tvekar en sekund på att gå dit.

Jag tycker att Fábregas är aningen överskattad, ja. När han spelar som bäst är han oerhört duktig såklart. Men han är för ojämn.

Den gångna säsongen var han väldigt blek i vissa matcher. Därför stör jag mig på folk som kallar Fábregas för "Genious" osv, när vi har Xavi här i Barcelona som dominerar match efter match efter match. Alltid jämn nivå, och denna nivån är världsklass. Ändå känns det som att Fábregas har högre status än Xavi bara för att han spelar i Premier League, och därför är det många fler som kollar på honom.

Fábregas kan vi för övrigt glömma denna sommaren.
Barcelona Alavi - två färger, en tro.
8/7/2009 21:34
Kixer

Bra att du fick in det så den diskussionen kan avslutas.
Men vi ska inte glömma att många spelare går ut i media och säger en sak men gör det motsatta dagen efter.
Barcelona Xaviii
8/7/2009 21:32
Ämne: Läs länktips.

Oc....Ett perfekt exempel är Henry han neka hela tiden han skulle lämna och vi fick honom bara för 24miljoner euro för han vilja vara att komma till Barca och Wenger förtog det.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
8/7/2009 21:27
Kixer
8/7/2009 21:26
Läs länktips.

Och en sak till, jag skrattar inombords åt alla er som tror att ni kan få Cesc i sommar. För det första kan ni ju glömma att ni får han under 40milj euro och för det andra så skulle han knappast må bra av att endast vara backup till Xavi, lägg ner nu, seriöst.

"I’m not sure how many times I need to talk directly about my commitment to Arsenal as I continue to say the same thing over and over again, but it appears that every time I have spoken to the Spanish media recently, my words have bounced back to England, leaving question marks about my future."

Klockrent, jag hoppas att det fastnar i eran hjärna någon gång.

Ja han kommer att lämna Arsenal någon gång, men när är det? Det är ett bra tag dit, så ta det lugnt bara.
Barcelona el Flaco
8/7/2009 21:26
Bluered/

Hade varit kul att se 87-generationen återförenas igen; Piqué-Cesc-Messi.

Men som sagt, jag har inga förhoppningar att klubben kommer värva Fabregas denna sommaren. Kan inte se det hända.
Barcelona Xaviii
8/7/2009 21:21
Ämne: Om nu Txiki drar til....
Cesc behövs inte övertygas, det enda som behövs är ett samtal från Guardiola som säger att han vill ha honom i truppen och att Barca lägger ett konkret bud.
Barcelona BlueRed
8/7/2009 21:18
Om nu Txiki drar till England så lär han ta med sig Pique också, som har sagt till Cesc att komma hem till Barcelona ett flertal gånger.
Canaletes
8/7/2009 21:18
Arsenal är slut, helt seriöst. Kan inte se dem vinna nåt på 3-4 år
Barcelona barca!!231
8/7/2009 21:17
fabregas kommer gör allt för att komma till barca om barca lägger bud
Barcelona Xaviii
8/7/2009 21:16
Fabregas sa ju det enda som behövs är ett samtal från Guardiola hans stora idol.

Wenger är ingen tränare som kommer tvinga honom att stanna. Om Fabregas verkligen säger att han vill återvända till Barca så kommer inte han göra några problem. Han lät Henry varför inte Fabregas också?

Han lova Fabregas att han skulle bygga ett lag och han skulle vara ledaren men efter varje säsong utan titlar och halva truppen lämnar kanske han börjar inse att det är rätt tid att lämna.
Canaletes
8/7/2009 21:13
Hela Arsenal darrar nu hahaha!

Adebayor, Touré, Nasri (skadad... nu Cesc?
Barcelona Xaviii
8/7/2009 21:12
Fabregas är inte alls överskattat, han dominerar stundtals i ett lag som Arsenal och är lagets ledare redan i ung ålder.

Annons: