/spanien/barcelona/forum/18089.aspx/spanien/barcelona/forum/18089.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Villa/Silva
2009-06-08 19:22
Lucho//

Yeah Zlatan kanske är mer komplett men jag tycker inte att han mäter sig med Eto. Barca borde göra allt för att få Eto att stanna istället för att försöka trycka ut honom ur klubben. Hoppas barca skippar Zlatan transfern och försöker istället köpa någon billigare forward.

Och älskar ditt användarnamn. Saknar verkligen luis enrique tiden
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-08 19:13
Ibra är kanske mer komplett som spelare. Men Eto'o gör det man begär från honom, gör mål.

Dessutom är Eto'o en spelare som oftast gör mål i viktiga matcher. Något som Zlatan haft väldigt svårt för.
Valencia Villa/Silva
2009-06-08 19:10
marcelo och pepe är inget mer än idioter.

Och jag hoppas verkligen inte att barca gör sig av med Eto då han är en bättre spelare än Zlatan. För fan Eto gör minst 25 mål per säsong och han ska vara sämre än zlatan. Eto förtjänar mer respekt. Bäste anfallaren i världen
2009-06-08 19:08
Mascherano-ryktet låter för bra för att vara sant. Därför väljer jag att inte tro på det alls. Dessutom så tycker jag att Yayas storlek behövs och en försäljning av honom tror jag inte gynnar laget.

En vänsterback och en ytterforward tycker jag borde prioriteras.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-08 18:59
Hahahaha Marcelo, Vilken orespekt snubbe. Kviborg påstår att Dani Alves är en hycklare. Det är inget jämfört med vad den här snubben är. Jag tycker inte om han för 5 öre. Äcklig spelare helt enkelt.!
2009-06-08 18:55
Stackars Marcelo. Kan inte behärska sig när han har fixat sig ett bra liv. Direkt från Brasiliens gator får han lite pengar och istället för att vara tacksam och ödmjuk agerar han en cirkusapa på plan.
Barcelona Messih!
2009-06-08 18:48
Editerar detta inlägg då han är spärrad :P

Länk till marcelo incidenten. :)
Barcelona Sentuary
2009-06-08 18:48
En liten skitunge som skäms för sitt lag som förlorade mot rivalen med 2-6 i sitt hemmaplan.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-06-08 18:46
Varför ska du ens komma in hit och skryta med Pepes prestationer(f.ö från dec 2007)? Det hade varit en sak om någon här inne ifrån hade varit inne på puertan aka guantanamo och börjat skicka länkar och säga hur mycket bättre våra spelare är. Men det är inte fallet då det "forumet" har varit stängt sen oktober.

Summering: om du inte gillar det som skrivs här så behöver du ju faktiskt inte läsa.
Barcelona Visca_Barca
2009-06-08 18:44
Jag ser att ni pratar om värvningar osv.
grababr man ska aldrig säga man är perfekt.
man kan alltid förbättra o det är just det Laporta o pep menar med att värva 3-4 spelare.
tänk på att Afrikanska Mästerskapet börjar o då sticker 3 spelare.

pep o laporta vet mkt bättre.
visca barca
Barcelona Dr. Pep
2009-06-08 18:44
Pierre(dobber)
Kan inte du bara gå in till puertan och sluta störa oss här, du är alltid här inne och irriterar!
Malibou
2009-06-08 18:42
Tycker alla ska kolla på min länk, tycker stämningen är lite för nere.

det är inget om barcelona direkt men spanska landslaget och pepe reina.
Firandet efter EM-gulet.

För jävla skön den där reina ;)
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-06-08 18:34
If you can quote the rules, you can obey ´em Spärrad givetvis. /red
Barcelona Nesto
2009-06-08 18:22
Ämne: Haha till alla fans,....
haha

Han spelade verkligen som är världsback!

Fan va ägd, tror de va Raul, vart när han tog bollen av honom med en dragning :D

Pique påminner mig lite om Thuram i faktiskt.
Båda stora till kroppen ,brytsäkra och inte speciellt snabba
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-08 18:14
Haha till alla fans, speciellt till Madrid fansen.. Ta en titt på länktipset.. Ni snacka så mkt skit om Pique att det inte är sant.. plötsligt var alla tysta? Titta länktips så förstår ni =)
Barcelona Meessii10
2009-06-08 18:00
Jag tycker inte man bör köpa någon spelare som går rakt in i startelvan. Ska man värva någon så ska de vara ersättare. Bänk elr reserv ifall vi råkar ut för skador. Annars behövs ingen som går in i startelvan just nu! SÄRSKILT INTE ZLATAN! Har inget emot honom men han passar inte in i vårt spelsystem. Zlatans spelstil är mer individuell fotboll och det är rena rama motsatsen till barcas spelstil så det går helt enkelt inte. Jag tycker inte barca ska ändra spelsystem o grejer för en enda spelare!
Barcelona Barca o Mort!
2009-06-08 17:26
El Kaiser

Jag hoppas iallafall att vi värvar någorlunda som du sa. Och att vi säljer kanske någon enstaka spelare och tar upp några talanger

Trippeln

Jag har sommarlov, men brukar annars logga in på skolans dator och skriva/läsa tidigt :P
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-08 17:22
asså du tror att du e pep?
Real Madrid HalaMadrid319^
2009-06-08 17:17
Trippeln //

Vissa har väl sommarlov nu om jag inte minns fel.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-08 17:13
Ämne: Grabbar och tjejer e....
Trippeln

Tror att de flesta har nånting att sysla med åtminstone.

Sen beror det på hur pass stort intresse man har för Barça.
Barcelona Trippeln
2009-06-08 17:09
Grabbar och tjejer en fråga?

Varför är folk här inne typ 10-15:00 har ni inte jobb eller skola bara nyfiken vill inte vara kaksig eller nåt men de som är inne tidigt så skulle det uppskattas ett svar.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-06-08 17:02
Ska ge mig in på en gissning nu. Jag tror att Barcelona köper tre spelare: en vänsterback, en central mittfältare och en ytteranfallare. Ytteranfallaren har det ju talats ganska mycket om och där tror jag att ledningen går efter Ribery men han blir svår. Alternativen är Kun Aguero (också svår), D. Silva och van Persie. På vänsterbacken köper man in Maxwell från Inter som enligt mig är en jävligt bra vänsterback eller Filipe från Depor. Sen köps även Hernanes in för att förstärka mittfältet. Tror förövrigt att Hernanes är nästa stjärna från Brasilien med sina dribblingar och grymma långskott. Långskotten lär passa perfekt i Barcelona eftersom så många motståndare backar hem och då kan Hernanes straffa dem med sitt skott. Med honom tappar inte Barcelona lika mycket av passningstempot som man ofta gör när inte firma Xavi-Iniesta lirar. Tror inte Cesc nöjer sig med att vara back-up.
Vad det gäller spelare som lämnar så tror jag Guddy har gjort sitt medan Henry stannar så vidare inget riktigt bra bud kommer in. Milito känns väldigt svår att säga nåt om eftersom han inte har spelat på så länge men man kan ju tänka sig ledningen vill satsa på den sex år yngre Henrique som gjort bra ifrån i Leverkusen istället. Att Sylvinho lämnar är redan klart. Hleb tror jag också drar i sommar vilket jag tycker är helt rätt. Upp med Thiago istället!
Deportivo Creus
2009-06-08 15:55
Du vill behålla Eto'o ett år till och sedan låta honom gå gratis för att Barcelona då kanske ska kunna värva Torres? Du tycker inte att det är att sätta lite väl mycket pengar på spel? Det handlar ändå om 30€ miljoner.
Barcelona Oha789
2009-06-08 15:44
westinho

Tror du misttförstod mig.. vill komma fram till att om nu Barcelona inte vill ge Etoo nytt kontrakt så är det bästa om han stannar så kanske det blir Torres nästa år och inte Zlatan. Men i bästa fall skulle vara om Etoo stanna för ett 4 år kontrakt.
Barcelona westinho
2009-06-08 15:39
Förstår inte vad du skriver Oha789..

Du tycker det är skönt att Eto'o vill stanna så att vi istället kan ta hit Torres? Blir förvirrad..

För att höja forumnivån krävs det att folk börjar stava rätt och använda punkt, kommatecken och stor bokstav. Det ska väl inte behöva vara så svårt.
Barcelona BlueRed.
2009-06-08 15:37
Man kan ju tolka det Laporta säger på ett par olika sätt. Världsspelare enligt honom kan vara spelare som kanske är på väg upp och inte är på samma nivå som Henry och Eto'o än, t.ex. Llorente.

Sen om Moratti vill drömma om att köra med Iniesta + ?m € = Zlatan, får han gärna göra. Det kommer aldrig att bli av.
Barcelona Oha789
2009-06-08 15:35
Fann va skönt att Etoo vill stanna ett år till och då kanske vi istället kan ta en missnöjd utan tittlar i namnet Torres. Nu blev jag väldigt glad.

Visca Etoo
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-08 15:28
Man undrar ju vad som har hänt med detta forumet efter den fantastiska säsongen...

Kommer nya personer hela tiden som bara tjafsar.

Oerhört låg nivå hela tiden.
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-08 15:27
Råkade jag komma in på Puertan? Kan vi höja nivån några grader? Vi är bättre än så här.
Barcelona Geethang
2009-06-08 15:22
Moratti vill ha Iniesta + pengar för att släppa Zlatan. Alltså helt seriöst!!!! Är Moratti helt jävla dum i skallen eller? Han borde ge Zlatan + en jävligt stor summa pengar och han vill ha Iniesta. Jävla idiot!!!
Annons: