/spanien/barcelona/forum/18084.aspx/spanien/barcelona/forum/18084.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcaloni
2009-05-30 14:25
Nån som kommer ihåg vilka spelare i Madrid som har gjort elr åtminstone försökt göra handmål?
länk?
El Capitano
2009-05-30 13:56
Barça! (MQUC3)

kolla på tv4 anytime eller så väljer du tv4 där går sthlm moraton (stavning?) hehe

El Capitano
2009-05-30 13:54
Okkapokka - El Triplete!

Jag tyckte att den va skit rolig :)
Canaletes
2009-05-30 13:51
Barça! (MQUC3)

hahahah!! garva stort där.
Nej, ingen aning
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-05-30 13:48
El Capitano

Hehe, ganska billigt men det fick mig och skratta ändå :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-30 13:43
Väldigt off topic men vet någon om man kan streama V75 ?????

Vi har ju inte b*g tv4 plus nå mera..
!!!!...
Barcelona Medgångsfan
2009-05-30 13:38
Så mycket snack om en ny vänsterytter, har alla glömt bort Gai Asulin?
El Capitano
2009-05-30 13:36
Ni måste se denna video....jag dog av garv :D
hahaha

*länk
Canaletes
2009-05-30 13:35
Barcelonito / Lucho Enrique 21

På videon kan man se vilka känsidar o så var i finalen.
Rekommenderar Berlusconi :P
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-30 13:27
Tittar på finalen igen. Det är riktigt skönt o se Kluivert mitt i Barcaklacken. Han var även på plats i Paris och tittade på sist och innan den här finalen sa han att han alltid kommer att älska Barcelona och det kommer alltid vara hans hem. Han vill även flytta tillbaka till Barcelona efter ett tag.

Tack Kluivert.

Sylvinho måste bara stanna. Han känns som en extra tränare i truppen. Messi känner sig närmast Sylvinho av alla i truppen. Minns också Rijkaard litade på honom riktigt mycket. Efter CL-finalen så förtjänar han ett år till minst i klubben, även om han inte får spela något.
Barcelona Latinoo
2009-05-30 13:13
Ribery kommer komma till Barcelona, marägerna får nöja sig med Cazorla.
Una bandera ens agermana
2009-05-30 13:12
Ämne: Tja boys

Är det m....Ja, men han har väll ett antal ;)
Själv så får man ju nöja sig med en
Barcelona Heywood Jablome
2009-05-30 13:12
Ja, det är Messis flickvän. Riktigt vacker tjej!

Jag kommer aldrig ge Figo min respekt - oavsett - vad han gör.

Kom igen nu, gör 4 mål!
El Capitano
2009-05-30 13:10
BarcaFan!

Ja :)
Barcelona haeger
2009-05-30 13:10
BarcaFan!

Javist.

Rey Etoo

5 mittbackar räcker helt klart, Caceres (om han stannar) kommer få mer speltid i år tror jag.
Vad är annars meningen med att ha kvar honom?
Barcelona BarcaFan!
2009-05-30 13:07
Tja boys

Är det messis tjej?
Barcelona Im back
2009-05-30 13:07
Rey Etoo:
Så hur många mittbackar vill du ha? Och du fattar väl varför Caceres inte får spela något? Det är för att det redan finns så många mittbackar där, tror du att det hjälper att värva ännu en för att Caceres ska få mer speltid?

Yaya och Abidal kan också spela där utan problem.
Att ens föreslå att man ska värva ännu fler mittbackar utan att sälja någon kan vara det roligaste jag läst på länge.
Barcelona Ciao-V
2009-05-30 13:04
Legionsoldaten L. Figo, lägger av:

"Tomorrow, 31 May 2009, will be my last Sunday as a footballer. Together with my friends of Sporting Lisbon, Barcelona, Real Madrid and Portugal, I would like to thank all of you, Inter fans, who have shown me affection since my first day in Milan.

Som person är han en trevlig kille men att gå till den största rivalen, som kapten, har jag fortfarande svårt att släppa.
Men det är väl sånt som händer.
El Capitano
2009-05-30 13:01
Rey Etoo

Lägg till Yaya också på listan :)

Skämt åsido, jag tror att Milito stannar. Han har mycket kvar att ge till klubben plus att Barca kommer inte att få bra pris för honom ifall hans säljs i sommar.
Det är vänster och högerback positionen som är största problemet (mest VB). Jag hoppas på förstärkning till nästa säsong.
Barcelona Rey Etoo
2009-05-30 12:53
El Capitano //
Puyol,Pique,marquez,caceres,henrique

Räcker inte till, vi har två som enkelt kan drabbas av skador och en som sällan får spel alltså caceres så jag tycker vi behöver få en förstärkning vi såg detta året hur mycket vi är i behov av mittbackar. Det ser brett ut på pappret men under säsongens gång drabbas många av skador
El Capitano
2009-05-30 12:37
Peps vän arbetar på katalansk tv och det va han regisserade filmen.
Har läst en massa positiva saker om den, ser också framemot :)
Canaletes
2009-05-30 12:34
El Capitano

Den riktiga versionen kommer visas på måndag. Längtar som fan tills dess.
El Capitano
2009-05-30 12:30
Rey Etoo

Henrique kommer hem till nästa säsong då behöver vi inte köpa en back till även om Milito sälja.
Hoppas Barca värvar en ny vänsterback för att det behövs verkligen.
Barcelona Rey Etoo
2009-05-30 12:26
PILMÀ (Kärlek & Respekt)//
Tack !:D
Barcelona Rey Etoo
2009-05-30 12:20
Förstår mig inte på vissa här varför köpa spelare på positioner vi redan har bättrew (syftet med de köpen ni skriver är ju att de ska slå sig in i startelvan)

De här tycker jag vi ska värva.

Backar: Ut: Milito, har svårt att se att han ska hålla samma standard som han gjorde när han kom till barca
Sylvinho: Om han ska lämmna annars vill jag ha han kvar.

Mittfältare: Guddy, Håller inte la-liga klass är för seg kanske kan klara sig i seria-a :P
Hleb en riktig j**** flopp behövs ingen förklaring

Anfallare: Ingen förändring

In
Backar: Någon ny vänster back som kan vara back-up till abidal för det lär vi behöva med kommande års schema. Samt Henrique Tycker han har fått nog med speltid vi lär behöva han när skador på mittbackar kommer

Mittfältare: Helst två nya mittfältare en offensiv kanske Eden hazard som äv väldigt ung och som kan utvecklas och som inte kommer lida alldeles för mycket av att nöta bänk.
Samt en lite mer rutinerad mittfältare. Sen finns också talangerna i ungdomesleden som jag tycker bör flyttas upp.

Anfallet: Kan behövas en liten förstärkning eftersom eto'o ska till afrikanska men om vi köper en mittfältare med klass så tror jag iniesta klara vänster anfalls platsen annars prioriterar jag Bojan.
El Capitano
2009-05-30 12:10
Gonzalez_Barca

Jag misstänkte också att det va den förkortade versionen av videon.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-30 12:08
El Capitano

Läste någonstans att de TV3 som låg bakom videon, kommer släppa den på måndag. Och den är runt 9 minuter lång, så det kan vara en förkortad version du släppte. Menmen, de bara vad jag läst, vi får se senare..
Barcelona attacante
2009-05-30 12:01

Misstförstå mig inte. Jag vill också frysa tiden och behålla denna trupp - denna världens bästa trupp genom tiderna - i all evighet men det kommer inte hända.

Av flera skäl tror jag att ledningen kommer att pusha för att Eto´o lämnar. Silvhino kommer att lämna och samma med guddy. I min drömvärld värvas Essien, Zlatan och Clichy. That´s it ang mercaton - jag har inget mer att tillägga förutom att jag absolut inte tror att vi kommer signa varken Essien eller Zlatan. Däremot tror jag att vi köper in en vänsterback och varför inte clichy :)
Barcelona Riiio!!
2009-05-30 11:52
Alltså jag vill personligen inte se Zlatan i Barca, killen försvinner helt i stora matcher och har världens lön också.

Om Eto' skulle vilja lämna så ser jag heller att vi köper Ribery och flyttar in Henry som center och att Bojan, Pedro och Gai? får ersätta då och då. Hellre det är Zlatan.

Men skulle Forlan eller Villa ha för sig att komma, då får vi tänka om lite! =)
El Capitano
2009-05-30 11:51
Och..

Årets skojare: Mazumba
Annons: