/spanien/barcelona/forum/18078.aspx/spanien/barcelona/forum/18078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-07-25 00:48
Sergio ramos

Jag tycker det är Cruyff.

Få människor har påverkat fotbollen så som Johan Cruyff gjort. Som förtrollande spelare, revolutionerade coach.

I 40 år har han inspirerat en hel fotbollsvärld.

Sedan som har han varit suverän som Spelare, Tränare.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-25 00:47
¤ sergio ramos ¤

Zinedina Zidane, men när han var som bäst och Ronaldinho var som bäst så var Ronaldinho bättre, men problemet är att Zizou höll en jämn nivå hela tiden och det gör honom till en bättre spelare än R10 :)
Barcelona Suñol
¤ sergio ramos ¤: Migueli
Barcelona Hetfield
Seriöst, fotbollsagenter är som fyllisarna som gör dumma saker, men dagen efter så går de runt och ber om förlåtelse

De gillar helt enkelt att babbla, men så fort cashen rullar in så brukar de prata om hur nöjda de är
Barcelona Suñol
2009-07-25 00:46
Rambla - K9: Jag håller fullständigt med, det är väl det som är problemet när medelåldern är så pass låg som det är på såna här forum. Att man inte riktigt att har kött på bena innan man snackar.
Men om nu någon bemödade sig att läsa det du skrev och lärde sig att inte bli sur över en sådan petitess så är det ju fantastiskt.
Barcelona westinho
2009-07-25 00:46
Jonathan Dos Santos är framtidens Xavi. Thiago Alcántara är framtidens Deco. Iniesta är Iniesta. Gai är framtidens Messi. Muniesa Framtidens Puyol.

Inte behöver vi köpa in några spelare? :)
Barcelona The Reporter
2009-07-25 00:45
Fan att Juventus får köpoption på Caceres,. Jag vill ha honom i Barcelona :`(
Real Madrid ¤ sergio ramos ¤
2009-07-25 00:44
Grabbar, med handen på hjärtat. Vem är enligt er den bästa spelaren genom alla tider?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 00:43
Förresten, Hleb? Det står ju på Barcas websida nu att han ska till Milano och göra en medical. Vad yrar då han och hans agent om att de inte ens blivit informerade om en låneaffär? Haha, tomtar.
Barcelona Oha789
2009-07-25 00:43
petersays

jag skrev att det kommer mer sen info om andra spelare senare.
Barcelona petersays
2009-07-25 00:42
Oha789

Schysst. Men det där kan ju omöjligt ha varit alla spelare?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 00:42
Suñol

Nej men vadå, helt ärligt, hur så många människor kan lägga ner så mycket tid och irritation över något så obetydligt övergår mitt förstånd. Interfans och resten av italienfansen har ju beklagat sig i åratal över det. Jag antar att det blir likdand nu när Zlatan spelar i Primeran.
Barcelona Suñol
2009-07-25 00:38
Rambla - K9: Underbart! Det kan likna förmynderi, men det är bara för allas bästa ;)

Barcelona Oha789
2009-07-25 00:37
petersays

aa jag kopierade och tänkte om ni ville kolla på den, tycker den var intressant.
Barcelona petersays
2009-07-25 00:36
Oha789
Är det där sports betyg översatta eller?
Barcelona lameG^
2009-07-25 00:36
Vad jag sett efter denna matchen så har vi ritkigt grymma talanger. Dessa kan vi använda mycket om vi ska rotera.

Hleb kommer gå till inter och om han presterar så köper dem honom och suger han så säljer vi honom. Så finns ingen chans att han kommer tillbak igen. Guddy vill jag också att han ska bort. Vi har ynglingar som jag ser hellre än honom.

Läste om att vi återigen är ute efter mittbacken. Jag säger nej tack till honom. Vi har backar så det räcker och dessutom ynglingar från juvenil a och b laget. Istället så borde vi sälja. Caceres? Han vill ju till juve så jag skulle inte vara emot en försäljning.

Behöver vi köpa någon ens?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 00:32
Ni som stör er på uttryck som Zlatans Barcelona har kanske inte riktigt förstått det svenska språket och dess grammatik? Det är inte ett uttryck för ägande form. De menar inte att det är Zlatans klubb, inte att han äger klubben Barcelona. Innebörden är Zlatan tillhör klubben Barcelona och då kan man skriva på det sättet, Zlatans Barcelona.

Detta kanske inte intresserar någon så ursäkta grammatiklektionen. ;)
Barcelona Oha789
2009-07-25 00:31
BETYG PÅ SPELARNA EFTER MATCHEN!

Här kommer betyg på de spelare som spelade i den första halvleken mot Tottenham. De övriga kommer under dagen.

Jorquera, 6,
Modig, Även om han inte hade så mycket att göra under första halvlek, så gjorde han ett par fina räddningar.

Montoya, 5
Sansad, Höll en bra nivå

Caceres, 6,
Effektiv. Han lyckades effektivt stoppa Modric. Vill gärna ha mer speltid den här säsongen, i Barca eller någon annan stans.

Fontas, 5,
Säker. Höll säkert undan Tottenhams anfallare.

Abidal, 5,
Aktiv. Han missar inte möjligheten att vara med i anfallen med sin vanliga snabbhet.

Yaya Torué, 7,
Ostoppbar, Ivorianen gjorde inte bara som vanligt ett bra försvarsspel, han låg bakom anfallet som slutade med passningen till Bojan som gjorde
Barca’s mål.

Gudjohnsen, 5,
Rätt, Jobbade bra över hela planen.

Victor Sanchez, 6,
Stark. Provade lyckan med ett kraftfullt skott långskott som dock inte resulterade i något mål.

Gai Assulin, 5,
osynlig. Israelen syntes inte mycket i anfallet. Han får vänta på en ny chans att visa sina kvaliteter för förstalaget.

Bojan, 7, ”Matador”.
Det var full fart redan från början, jobbade på flera positioner i anfallet tills han till slut var rätt placerad och kunde sätt bollen från
Touré i mål.

Pedro, 7,
Kreativ. Han var en mardröm för Tottenhams försvarare och han var nära att göra mål tidigt i matchen.
Barcelona Brunito
2009-07-25 00:30
Ämne: Ämne: Det är ....
Håller med dig. Personligen blir jag så provocerad av deras sunkiga artiklar att jag MÅSTE läsa vad de skrivit. Nästan som självplågeri :-D
Barcelona westinho
2009-07-25 00:26
Gå in på sevillas forum och kolla på sevillakarl :D, han liveuppdaterar hela matchen..vilken kille han är alltså
Barcelona Suñol
2009-07-25 00:25
Rambla - K9: Lite obeslutsam i straffområdet men desto bättre med bollen. Nåja annars så tyckte jag Henrique kändes ok kan säkert bli en habil truppspelare.
Barcelona petersays
"En sak kan vi också konstatera, Keita spelade innermittfältare och inte pivote. :D "

phew....skönt ;)
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Det är sant Rambla, ....
Hehe, lite jobbigt då när man vill läsa andra saker som finns i den tidningen. Det blir liksom omöjligt att undvika de feta rubrikerna om Barcelona och Zlatan. ;)
Atlético Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-25 00:24
Tyvärr missade jag första 20 minuterna av dagens match, sen så såg jag att vissa skrev "aj aj Cáceres" osv. Gjorda han några misstag?
Cruijff
2009-07-25 00:24
Ämne: Jag ogillar inte Zla....
samtidigt i Darfur...
Barcelona Brunito
2009-07-25 00:23
Det är sant Rambla, jag ska försöka undvika Aftonbladet. Läser dock Bank/Niva vilka åtminstone håller kvalitet. För övrigt läser jag sport.es dagligen där får jag den info jag behöver.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 00:22
Suñol

Rochina tillhörde Juvenil A, men precis som Pep lånar spelare från Atlètic ibland så gör Lucho det samma från Juvenil. Lucho tappade många spelar pga skador förra säsongen. Rochina flyttas nu upp till Atlètic. Han är en lurig spelare Rochina, har en massa tricks för sig. Han får lära sig att avväga när det är läge att göra tricksen bara, tappar lite onödiga bollar ibland vilket leder till farliga omställningar.
Barcelona westinho
2009-07-25 00:20
Ja okej det räcker nu. Så fort någon börjar med "roliga" Z-ord, ska alla haka på. Snälla behåll nivån på forumet.
Barcelona Suñol
2009-07-25 00:20
Rambla: Du brukar ju ha koll på saker och ting, Rochina är en nyss uppflyttad till Atletic från juvenil? eller spelade han under Lucho förra säsongen?
Barcelona attacante
2009-07-25 00:19

Vadå Barcelona? ni menar väl BarZelona :D
Annons: