/spanien/barcelona/forum/18072.aspx/spanien/barcelona/forum/18072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-06-09 12:24
Att ha Forlan på bänken är inte rättvist mot honom. Vinner man Pichichi med 32 mål så ska man spela. Det vore så själviskt att köpa honom för att sätta honom på bänken bakom Eto'o eller någon annan som inte blev Pichichi.

Behåll Eto'o och ge honom ett 4 års kontrakt!!! Hjärta betyder mycket!
Barcelona Ciao-V
2009-06-09 12:20
Ämne: Ciao-V
Vänta lite ....
Precis. Det är det man hoppas på. Lån.
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-09 12:18
Ciao-V
Vänta lite nu.
Bojan är ung talang han har inte ens fyllt 20. Isåfall ska Bojan lånas ut för att han ska fortsätta utvecklas.
Barcelona Ciao-V
2009-06-09 12:13
Han ersätter Bojan men tar större roll än Bojan. Framförallt gör fler mål än Bojan.
2009-06-09 12:12
Forlan är grym men om han skulle komma till Barca vart skulle han då spela?
Alltså ifall Eto'o stannar
2009-06-09 12:11
Barca-nist
Haha vi får hoppas på att det var så för jag vet inte vad Barca ska med Toni till
Barcelona Ciao-V
2009-06-09 12:11
Om det ändå skulle ligga något sanning i detta.
Dröm som uppfylls.

"Madrid sports tabloid As claims, based upon a undisclosed source, that Barcelona has signed Atlético Madrid forward and Uruguay international Diego Forlán (30).

Barcelona didn't want to confirm the rumour.

Last Thursday, people from the entourage of the striker would have rented a house in Castelldefels, a coastal town in the outskirts of Barcelona where several Barcelona players live".
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 12:07
VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!

de kanske missuppfattade det hela.. Txiki Begiristain kom dit med blanketter och de trodde de va för Toni.
Toni blev så glad och sa - är de till mig ? Txiki skämdes att säga nej ...jag tror det gick så till hehe
Barcelona A.Gaudi
2009-06-09 12:06
toni skulle ju såklart vara tänkt som en "supersub" på bänken. men jag förstår ine riktigt ryktet. han har ju varit extremt dålig ända sedan EM, där han var katastrofalt dålig. 32 bast är han dessutom och hans bästa år är förbi. nej något barca material är han verkligen inte.

nae plocka in ribery, han skulle vara perfekt för barca. han skulle äga vänsterkanten(tillsammans med legenden henry) och kunna vikariera för messi när det behövs på högern.
2009-06-09 12:02
Ja hoppas verkligen att inte Toni kommer, värva istället hans klubbkamrat RIBERY!!!!!!
Barcelona älskabarcelona
2009-06-09 12:00
Jag hoppas verkligen att det här stämmer inte !! Luca toni är riktig dålig just nu . Han är ju så slö och klumpig . Jag såg nåra av Bayerns matcher iår och man såg han missa ett par lägge som inte går att missa .
2009-06-09 11:56
Fredrik R
Det är sant hela milan har inte varit bra men ändå han har varit långt ifrån den formen han hade 2007, det enda han har gjort är att sätta straffar.
Men som jag sa han kanske hittar tillbaks till toppformen hos er.
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 11:53
“If a club like Barcelona want to bring you into their ranks after having completed such a brilliant season and having won everything, obviously as a player, you are going to say, ‘Yes, I want to play there,’” he told RAC-1 programme ‘Tu Diras’.
Real Madrid Fredrik R
2009-06-09 11:50

Det är lite orättvist att säga att han inte presterat på två år, det är ungefär lika rättvist som att säga att Ronaldo floppade i finalen emot er när han var den enda som försökte. Hela Milan har varit under flötet de senaste två åren.
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 11:44
När 'Kun' Agüero blev tillfrågad om han vill spela med Messi på klubb nivå, han hade kunnat komma med ett diplomatiskt svar, men han var överraskande klar mållös. "Om bara Messi kunde få mig till Barca, men det är en fråga om att vänta på vad de beslutar, säger han. Därför föreslog han att det kan finnas pågående förhandlingarna mellan de två klubbarna ."
Barcelona pleomessi
2009-06-09 11:37
Hoppas verkligen att Filipe Luis blir klar inom dom kommande veckorna. Barcas bur är på 5 milj euro plus utlåning av 1 elr 2 talanger. Depor kräver minst 10 milj euro. Frågan är ifall Depor går med på att låna nån Barca talang.
Ifall det sker undra vem som lånas ut?
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 11:33

720 var de närmaste jag kunde se men det kan va inkl olika bonus osv...som Ronaldinho´s affär.
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 11:31
Rayo

Ju men det är jobbigt om alla ska sätta alla på plats här på SF. Här har vi olika åsikter
Just accept it..
Häromdan sa min svåger att Kim källström är bättre än Messi och Xavi. Vad säger man åt en som säger så.. jag bara skrattade och nickade..

;)
2009-06-09 11:29
Hur mycket var det real köpte kaka för?
670 miljoner kr, 705 miljoner kr eller 720 miljoner kr. Vad det än är av dom summorna så är det för mycket för en spelare som inte presterat på TVÅ ÅR!!!
Men han kanske kommer tillbaks till den gamla formen i real , vem vet....
Rayo
2009-06-09 11:28
Fredrik R

Kanske utryckte mig fel... DEN ENDA SOM PRESTERAR NÅGONTING du kanske inte så EM:et?

Eller att Ribery avgjort de senaste 2 kvalmatcher?

Sen finns det ju hur många talanger som helst där spec en favvo Toluluan men så länge Domenech är där så vet vi ju att de kommer suga...

OFF TOPIC väl mött
Real Madrid Fredrik R
2009-06-09 11:24
Rayo: Vänta nu, ända vettiga? Frankrike har tillsammans med Spanien och Argentina en av världens bästa trupper, men kanske den största idioten i världshistorien till förbundskapten. Ifall Spågubben blir utbytt så kommer Frankrike vara helt fenomenala när Gourcuff, Benzema, Nasri, Ben Arfa, Lassana Diarra, Sagna mfl når sina respektiva högstanivåer. De har som bekant redan Ribéry, Evra, Mexes och Henry (förvisso åldrande nu) som är av ren världsklass.

Ursäkta off-topic cules.
Rayo
2009-06-09 11:21
Barca-nist

Håller med, det blir mkt tycke o smak.
Men man får ta ner killen på Jorden
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 11:19
Ärligt talat, sluta jämför spelare ..skit tråkigt !

Reals forum är hetare än nånsin, det var inte ens så när de vann ligan förra säsongen hehe
Rayo
2009-06-09 11:16
I o M att jag bara har Kanal 4 + som sänder spanska ligan så har jag sett de flesta matcherna faktist. Och om man minns rätt så var Iniesta skadad en hel del. Och de som tycker att Iniesta är världens bästa är förmodiligen 12 år och favvo laget heter Barcelona.

Ribery Är det enda vettiga i Franska landslaget och blivit vald till den bästa spelaren i Bundeliga.. oops.... Xavi håller jag i en högre klass än Iniesta.. iom att han har hans offensiv .dv.s komma in i straffområdet i andravåg.. hen är en sjuk passningespelare och han är bättre defensivt.

JA Ronaldo är bättre gör mer mål, vikitgare för sitt lag Starkar fysiskt och bättre på huvudet..

Så lägg av
Barcelona westinho
2009-06-09 11:12
Rayo - skäm inte ut dig

Du har tydligen inte följt Barcelona i år.. de flesta tycker att Iniesta är världens bästa spelare nu, men jag tycker fortfarande Messi är bättre.

Ronaldo tvåa? Snälla..
Vad har Ribery gjort för att komma före Xavi i rankingen? Xavi har inte gjort en dålig match på hela säsongen. Han blev bäste spelare i EM och bäste spelare i CL-finalen.

1. Messi
2. Iniesta
3. Xavi
4. Gerrard
5. ?

Säger inte det bara för att jag är culé, dessa tre spelare är verkligen världens bästa nu.
Rayo
2009-06-09 11:09
westinho - skäm inte ut dig

1. Lionel Messi
2. Christiano Ronaldo
3. Ribery
4. Xavi
5. Gerrard

Andreas Iniesta är rikitgt bra, men inte de top 5 klass än. Men vafan han är ju bara 25
Barcelona westinho
2009-06-09 11:02
Ursäkta Alavi (lillebrodern från les rambles) men jag tycker din brorsa skriver massa skitsnack just nu. Sen när blev Kaká en av de tre bästa spelarna i världen? Detta är inte 2006 eller 2007, Kaká är knappt topp 10 2009. Världens tre bästa spelare heter:

1. Lionel Messi
2. Andrés Iniesta
3. Xavi Hernández
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-09 10:52
Ämne: Synd om Kaká, han vi....
Krisen i Valencia kommer säkert tvinga Villa till Real också
Barcelona jopo
2009-06-09 10:49
Kan man inte förlänga etoos kontrakt med ett år till ?
Barcelona Latinoo
2009-06-09 10:49
Synd om Kaká, han ville stanna i Milan men krisen i klubben tvingar honom att flytta.

Annons: