/spanien/barcelona/forum/18063.aspx/spanien/barcelona/forum/18063.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-06-02 19:30
Verkar mest vara hyfsat mediokra brassebackar i den där listan. Anderson Pico gick nyss på lån från gremio till figuriense (stava).

så, nja.
Barcelona lameG^
2009-06-02 19:23
vet faktiskt inte så mycket om sandro rosell men han verkar vara en typ som perez. Köper allt som rör sig. Kanske inte exakt sånn men typ.
Barcelona petersays
2009-06-02 19:13
Men 99.9% säkerhet bullshit. Men någon som kommenterar säger sig ha "inside knowledge" om vad som är på gång och skriver följande:

"i can only shed a little light on who we will sign, first fabregas will not happen arsenal are asking too much i heard they wanted E30m plus yaya toure!!! txiki said E30m but toure will not in anyway be sold!! altho we did offer keita an E20m euros, the idea is that cesc will stay with arsenal for the next season it has been mentioned that sandro rosell has a verbal agreement with cesc to join him next season if rosell wins the election so on that basis the board will not pay inflated fees the player barca are looking at to come into midfield is possible javi martinez of athletic, we are looking again at hernanes as the player has indicated he would be willing to learn in his first season, another we are looking at is a player called richarlyson both at sao paulo, for right back we did look at maicon to use on the left but very expensive E40m euros an sources indicate the player is close to madrid!! we are looking at zlatan ibrahimovic and i can confirm also edin dzeko, we also looking at sebastien frey of fiorentina, bruno saltor we have been talking too for about 2-3 weeks, sylvinho could sign a 1 year extension pay as you play deal! for left back we are looking at ronny of sporting lisboa, felipe of depor, zhirkov of cska is an option but is close to chelsea and we are looking at a young left back who plays for gremio called anderson pico who is dubbed the new roberto carlos, fopr left wing the club has 5 candidates, ribery, silva, van persie, cristiano ronaldo and florent malouda!!! i will post futher information when i am aware of it!, visca el barca i visca catalunya"

förmodligen skitsnack, men en del nya namn att kolla upp iaf.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 19:03
Jag menar att de kan ta fler poäng mot motståndarlagen med hans hjälp. Det gynnar ju inte direkt oss då det oftast är vi och Real som ligger där uppe i toppen säsong efter säsong.
Barcelona Sersari
2009-06-02 19:00
Videon som Guardiola spelade upp för truppen minuterna innan finalen är för vacker, det kommer talas om den här säsongen för evigt och om dessa detaljer och händelser som skedde under denna magiska säsong.

Josep Guardiola är min idol, vilken tränare alltså...hoppas att han stannar en lång period framöver. Guardiola ska bli vår Ferguson!
Man kan inte vinna varje år, det jag vill ha är stabilitet vilket Pep ger till laget och klubben.

Vi kommer vinna många titlar om Guardiola stannar länge i klubben, sedan kommer det finnas säsonger då det inte går bra, där vi inte vinner någonting. Detta är fullkomligt normalt för det är något som drabbar alla klubbar periodvis, jag vill ha kvar Josep Guardiola i både bra och svåra tider för jag tror på den här tränaren, han är barcelonismon själv, en bättre tränare och en mer insatt person i den här klubben går inte att finna. Han är den perfekta tränaren för att lyfta vår ungdomsakademi ännu mer, han kan klubben ut och in.

Han är perfekt, han är den moderna tränaren som behövs, han är en motiverare framförallt, en sann krigare med ett stort och ödmjukt hjärta.
Alla älskar Pep, jag vill hylla honom och vill att han ska stanna tills den dagen då han inte kan coacha längre.

Jag vill se Joan Laporta och ledningen stanna, det har jag alltid sagt. För att vara framgångsrika behövs en mycket stark ledning. Vill inte se någon som kommer och tar över klubben och förstör det fina som har byggts upp. Joan Laporta borde sitta kvar på posten för evigt, han är klubbens bästa president genom tiderna. Han är en sån hängiven supporter, som alltid tänker på klubbens bästa och som verkligen älskar den här föreningen. Han har lyft upp klubben från skiten och han borde få en stor eloge tillsammans med ledningen för dem åren som dem har skött klubben. Laporta och ledningen borde sitta kvar för alltid!

Visca Barcelona, Visca Josep Guardiola y Visca Joan Laporta!

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/06/video-of-season.html
Barcelona Rambla
2009-06-02 18:59
Ämne: Barcelonito

Fast ....
Madrid och Barca möts 2 ggr per säsong, kan visserligen bli mer om man lottas i cuperna också. Så hur kan Kaka bli farlig för Barca? De kan högst ta 6p av oss.

Låt Florentino göra precis samma misstag som han gjorde förra gången när han körde klubben i botten. Man ser samma mönster nu, det jagas en massa kända namn, köpa stjärnor på lånade pengar som ska betalas tillbaka med tröjförsäljningar, istället för att förstärka på rätta positioner. Precis som förra gången så kommer Valdano, sportchefen, att blir sparkad när resultaten uteblir.

Jag tycker hela cirkusen är underhållande och det ska bli intressant att se vilka spelare som till slut hamnar där.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 18:52
Barcelonito

Fast för att vara ärlig så är Kaka ett ruskigt farligt köp, för oss alltså. Han visade i förgår mot Fiorentina att han fortfarande har kvar det där språnget, och mot La ligas inte så bra backar kan han kommer han kanske löpa sig förbi några då och då.
Barcelona lameG^
2009-06-02 18:51
Ämne: asså det står i fotb....
foootball master//

njaa tror faktiskt inte det. Men egentligen vill jag inte ha honom då han vill ha mycket boll och tror han inte skulle passa in i systemet. Ser hellre silva på den positionen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 18:50
Ribery sa förra veckan exklusivt till FK att han vill stanna, så han stannar nog.. Skämt åsido så vill han nog komma. Men frågan är bara om vi vill ha honom för alla de miljoner Bayern begär.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-02 18:49
Man ska nog inte koncentrera sig på vem Madrid köper. Det är nästan bättre om de köper Kaka för att: 1. De gör av med massa pengar som kan läggas på flera spelare, 2. Då måste Barca och Laporta höja ambitionerna ett snäpp högre och också stärka ordentligt med kanske en riktigt bra vänsterback och en världs-mittfältare/vänsteranfallare.

För mig är Iniesta bättre än Kaka och känner mig inte rädd för någon i Madrid.

Vi har Pep och det går inte att köpa med alla världens pengar.
Barcelona foooball master
2009-06-02 18:47
ok,jag bara undrar då varför det står i FK att kaka vill bli lämnad ifred,men strunt i det. kan vi inte snacka om nästa säsong? tror ni ribery kommer till barca?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 18:45
Skulle vara roligt om det slutar med att Guti blev klar för Milan. hahahah
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-02 18:43
Men Football Master, Är du lite dum kanske?

Tror du att Gailiani och Kakas farsa är i Madrid på semester eller? Vilket sammanträffande.

Kaka kommer nog gå till Madrid ja..
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-02 18:43
Äh, om det nu stämmer så låt gå. Ska bli jäkligt intressant med Kaka i Real Madrid i så fall :-)'

Oavsett hur dom än gör så kommer dom inte få någon Xavi, Iniesta eller Messi. Som alla är världens bästa spelare på sina positioner. Så länge dom har Heinze och Metzelder i backlinjen så är inte jag orolig i alla fall.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 18:42
football master

Saker vänder snabbt i fotbollen.

Minns du inte, för flera månader sen var Madrid 4 poäng bakom och de hade vunnit el clasico innan den spelats. Madridismon skulle ta över världen... men vi det vände snabbt.

Den artikeln blev uppsatt för 7 timmar sedan, mycket kan ha hänt sedan dess.
2009-06-02 18:38
Ämne: Milan channel har vä....
Zidane ^ Raúl ^ Casillas

men vad är det du inte förstår? om kaka säger det själv att han stannar måste så är det sant;) tror inte de talar sanning..vill inte starta ett till onödigt bråk så ni vet.
Real Madrid Zidane ^ Raúl ^ Casillas
2009-06-02 18:33
Milan channel har väl gått ut med att galliani är i madrid och förhandlar? Vet inte om det är säkert men om dem går ut med den nyheten så måste väl kaka vara nära en övergång.
2009-06-02 18:29
Ämne: football master vilk....
Zidane ^ Raúl ^ Casillas

real madrids hemsida som säger nåt som inte är sant kaka har precis sagt att han stannar i milan. jag menar inget dumt om real bara det att real-ledningen har för mycket luft ibland.
Real Madrid Zidane ^ Raúl ^ Casillas
2009-06-02 18:23
football master vilka är patetiska ? FK eller SF ?
Barcelona Ciao-V
2009-06-02 18:17
City verkar lägger sig in i alla potentiala transfer. Hoppas bara att spelarna själv avgör.
2009-06-02 18:17
asså det står i fotbollskanalen att kaka ska stanna(länk) och på reals hemsida på SF står det att han snart är klar. patetiska dom är!
Barcelona Napao
2009-06-02 18:11
Barca måste haft en bra temporada med bra spelare för nu diskuterar man om sidan är snygg eller inte men föredrar det och inte massa dröm köp som puertan aka FM forumet.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-02 18:03
Eller hur, vafan mogna till.

Man är här för att skriva och diskutera, jag skiter väl i k*kmätar tävling vem som har snyggast sida som Chelsea, RealMadrid etc verkar bedriva..

Who cares?
Deportivo Creus
2009-06-02 17:56
Jag gillar designen. Tycker inte de ska ändra.
Barcelona Pride of Spain.
2009-06-02 17:51
Ämne: Pride of Spain.

R....
Ok, skitsamma herr perfektionist, det spelar ju ingen roll endå..
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-02 17:47
Pride of Spain.

Rosa? den är väl ändå lila..:S
Delarocha
2009-06-02 17:41
Gud är störst. Håller med. Många klubbar med nya tränare och som gjorde ganska misslyckade säsonger. Inter ska väl försöka vinna CL annars lär väl Zlatan dra. Real och Chelsea nya tränare. Juventus likadant typ. Milan samma. Liverpool ska väl försöka vinna PL snart etc. Så ja lär nog ske en hel del i sommar.
Barcelona Pride of Spain.
2009-06-02 17:41
Vilket tråkigt design här på Barca-sidan, lägg in några legender i vänsterspalten eller något sådant, skriv in nåt mer, känns ganska tomt med bara en Barca-logga och rosafärgen.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-02 17:39
Gud är störst!

Så om jag nickar Jessica Alba, misstänker du att jag är hon då? ;-)
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-02 17:30
Medgångsfan

Du har väl insett att ditt nick är lite misstänktsamt?

Är det bara för mig som det känns att det kommer bli en galen Silly Season i sommar?
Annons: