/spanien/barcelona/forum/18061.aspx/spanien/barcelona/forum/18061.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Latinoo
2009-06-02 21:55
Ämne: Känns som om folk ha....Nej tack till Benzema han är duktig men lite överskattat.

Vad gjorde han mot Man U och mot oss? han är bra men den uppvisningen Ribery hade mot oss var mer än vad Benzema gjort i hela CL.

Ribery är på väg att bli en av världens bästa och kommer bära Frankrike genom VM 2010. I Barca ska han lyckas bli den bästa bredvid Messi.
Canaletes
2009-06-02 21:54
Barçelonista!

Lyon vill typ ha 50 milj, + att han har sagt att han ska stanna minst 1 år till..
Barçelonista!
2009-06-02 21:50
Känns som om folk har glömt bort Benzema i diskussionen? Det anser jag vara den maximala lösningen.. han kan spela vänster och central anfallare, det har aldrig varit Barcas hymn att värva färdiga stjärnor. vi gjorde det med Henry och jag tycker fortfarande trots de senaste framgångarna att vi kunde värvat smartare. Jag hoppas verkligen att vi inte gör samma misstag igen och värvar en 28 årig Zlatan Ibrahimovic. Han må vara väldigt duktigt, teknisk och en bra target men framtiden? det är han inte. Mitt svar på Fabregas cirkusen är en värvning av Hernanes. Brassen som Laporta o CO försökte värva i sommras men misslyckades. Jag har sett en del matcher med han bland annat i OS och han verkar passa in i Barca, desstuom tror jag att han skulle ta en petning med lite ro.. Håller ni med eller är jag ute o cyklar?
Canaletes
2009-06-02 21:49
btw
Heligt datum i Madrid idag.
Idag är de den 2-6 - 2009

Hoppas ni fattar! :P
Barcelona Latinoo
2009-06-02 21:49
Ämne: petersays

jag tr....Exakt haha men Henry gör fler mål när han kommer från vänsterkanten nuförtiden.

Henry kommer bli 32år och därför tror jag inte han klarar av att spela alla matcher. Därför ska Ribery ta hand om vänsterkanten och Henry får bli en supersub.
Canaletes
2009-06-02 21:46
Ciao-V

han har inte alls sagt det! Totalt påhittad!
Ännu mer icke-trovärdigt när bara madrid tidningen AS skriver de!

Lyssnade nyss på Cadena Ser att dem kanske tom ska förlänga 2 år till
Barcelona DaniAlves
2009-06-02 21:44
petersays

jag tror han menar centralt i anfallet när han säger mitten.. inte mittfältet.
Deportivo Creus
2009-06-02 21:43
Ämne: Nej, inte nu igen. N....
Den enda som petar Eto'o i min värld är Villa. Kommer han så har jag ingenting emot ifall Eto'o försvinner, ärligt talat.

..och Torres förstås, men han är omöjlig.
Barcelona petersays
2009-06-02 21:42
Ämne: Yaya,Keita och Eto&#....
Henry på mitten? Du MÅSTE skämta?
Barcelona Ciao-V
2009-06-02 21:42
Nej, inte nu igen. Nu får vi uppleva samma soppa igen. Det sägs att Pep har sagt att han inte vill ha Eto'o i truppen. Se länken.
Varför går han ut i media nu igen. Kan inte saker skötas lite diskret?
Jag förstår honom dock samtidigt om han ser Eto'o som en tickande bomb, tyvärr. Eto'o har en tendens att fälla konstiga kommentarer då och då. Kanske vill Pep inte riskera stämningen i truppen. Kanske vill han helt enkelt förnya fronten.
Man vet inte vad man ska tro på, Silly-säsongen, har verkligen börjat.
Vad säger ni om det?
Barcelona Latinoo
2009-06-02 21:35
Yaya,Keita och Eto'o ska iväg till Afrikanska mästerskapet, då har vi bara Iniesta,Xavi och Busquets.

Mer än 80 matcher nästa säsong därför behövs Fabregas och Ribery. Då flyttar Henry till mitten och Ribery tar hans plats.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 21:31
Hahahahaha älskar silly Season

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-02 21:31
Hahah, madrid blev våldtagna.

Haha, ja älskar detta.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-02 21:30
Zidane ^ Raúl ^ Casillas

Håll dig till ditt forum. Om det är ngt som stör dig här i vårt forum. Vi diskuterar exakt det vi vill. Om det inte passar så var inte här.
Barcelona petersays
2009-06-02 21:27
Nä, nu verkar det inte hända så mycket i den där soppan. Då återgår jag till vardagen, men det var kul så länge det varade.
Messi12SD
2009-06-02 21:25
Hahah, det är snarare du som inte ska komma in hit o bry dig
Barcelona petersays
Faktumet att du själv skriver och läser här inne gör väl ditt påstående så motsägelsefullt som det kan bli :P
Delarocha
Zidane ^^ Raul ^^ Casillas//

För hela världen kretsar kring ert lag. Trodde ni om några var medvetna om er egen överlägsenhet.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Zidane ^ Raúl ^ Casillas

O vafan gör du här? vi får väl diskutera vad vi vill, men att du är här o klagar är fan mmer patetiskt.
Real Madrid Zidane ^ Raúl ^ Casillas
2009-06-02 21:23
Asso vfr måste ni bry er om vad real håller på med elr ? Håll er till erat eget lag istället.
Barcelona el Flaco
2009-06-02 21:19
Underhållningsnivån på detta årets silly season är långt mycket högre än förra årets.

Barcelona Moe-_-
2009-06-02 21:18
Om etoo lämnar då? Då kan man väl flytta Henry till mitten och Iniesta till vänster. Ypperligt läge för Fabregas.
Barcelona petersays
2009-06-02 21:16
Förlåt, förlåt för att jag kopierar saker från puertan. Förlåt förlåt, men det är bara så dråpligt.

Namn: locote Real Madrid » Svara inlägg
Sänt: 2009-06-02 21:14
Nu börjar det dyka upp att Kakas pappa stoppat förhandlingarna då Chelsea kommit med bättre bud. AS har tagit bort att han är klar...
Namn: Thiago Silva Real Madrid » Svara inlägg
Sänt: 2009-06-02 21:14
Chockerande nyheter: Det sägs av Gazeetan nu att Kaka har sagt ja till Chelsea, och det kommer kosta 94 miljoner Euro och Alex gå åt motsatt håll.

Källa: Tuttosport, Gazzetan, Calciomercato.
Barcelona Cape
2009-06-02 21:13
Moe-_-

Så du menar att vi ska köpa Fabregas för dyra pengar för att sätta honom på bänken och slänga in honom ifall iniesta/xavi blir skadade?

Säg att vi värvar Fabregas, vad händer med Busquets? Vad händer med Yaya Toure? Och att flytta upp Iniesta till vänsteranfallare på heltid tycker inte jag borde vara något alternativ då han är otroligt viktig på mitten.
Delarocha
2009-06-02 21:13
Jo men Fabregas är inte en spelare som nöjer sig med bänken som vana. Vi kan inte garantera att alla dem tre ska få speltid då vi knappast kan sitta och hoppas på att någon av Iniesta och Xavi ska bli skadade. Det är bättre att vi skaffar en liknande spelartyp som Fabregas men en som kan bänkas oftare. Arteta!
Barcelona petersays
2009-06-02 21:12
Ha ha...nu är visst chelsea med i budgivningen också.

Vore bäst i hela vida världen om Chelsea istället bokade Kaká ikväll. Jag skulle genast fira med ett glas vin.

Ärligt talat så tror jag allt detta är medier och medier. Det kommer dröja.
Barcelona Moe-_-
2009-06-02 21:09
Men tänk om Iniesta skulle gå sönder eller Xavi. Alla vet vad som hände när Iniesta var skadad. Fabregas är liksom Xavi ett passningsgeni.
Barcelona Latinoo
2009-06-02 21:06
Tycker synd om marängerna som år efter år blir nobbade av spelare. Därför hoppas jag innerligt att Kaká går till R.Madrid och hoppas också C.Ronaldo går ditt, så Barca får lite korkurnans nästa säsong.

Barcelona Yaya_toure
Cape

självklart kan vi satsa på unga talanger men ja tror inte att aguero o ronaldo kommer att göra klubben bättre än va den redan är. jag har en äcklig Känsla att henry har mycket mer att ge de bara en känsla plus att han kommit in i spelet och de har blivit betydligt enklare för han att passa in nu än förra säsongen men vi får hoppas att han gör en bättre säsong nästa säsong fan va ja gillar henry haha
Barcelona petersays
Jag tror Henry kan spela en säsong till, men vi komemr inte få ut så mycket pengar för honom efteråt - och enda alternativet är väl La Galaxy. Eller om han vill avsluta i Monaco eller Arsenal?
Annons: