/spanien/barcelona/forum/18060.aspx/spanien/barcelona/forum/18060.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messih!
2009-06-03 23:00
Jag hoppas verkligen att Real rustar upp inför nästa säsong, det känns lite menlöst att hata ett sånt mediokert lag, håller ni inte med? :P
Inge stjärnor, som ses som stjärnor utanför puerta då, där är ju spelare som faubert gjorde för världs 11an ;)
Casillas har dom iof, men han kan man ju nästan inte ogillar, lite för gentleman för det, måste nästan även en barcelona supporter erkänna, han passar inte riktigt in i reals personlighets auroa, in med C.Ronaldo, Anders svensson(hat objekt 1) osv, så man kan börja ogillar real på riktigt igen, för just nu så är dom för tafatta för att man ens ska orka titta på deras matcher ;)

C.ronaldo ramlar och börjar gråta!, det är ingen spelare i närheten! Dommaren springer till andra sidan plan och ger Abidal rött kort!
Vänta lite! ser ut som guti ramlade av chocken av att se C.ronaldo ramla, för inte vill ju Guti vara sämre! Dommaren är rasande han springer efter den utvisade Abidal i spelartunneln och ger han 2 till röda kort!
Barcelona Rambla
2009-06-03 22:58
Det ska faktiskt bli intressant att se om Valencia verkligen vill förhandla med Madrid. De är inte speciellt glada att släppa spelare till den klubben. Det har varit så sedan en viss Mijatovic gick från Valencia till Madrid. Hatet mot Mijatovics svek var inte nådigt.
Deportivo Creus
2009-06-03 22:54
Rambla

..minst sagt.
Barcelona tarrak
2009-06-03 22:54
Pierre(Dobber)

Tycker att det är ytterst sällan som en sådan "vaka" är befogad. Vi körde det på Laportas förtroendeomröstning förra sommaren och Milanred körde det när Ronaldinho blev klar. Detta var två reella händelser som var värda att följa noggrannt till slutskedet. Jag kan väl förstå intresset för Kaka, men när man nu kör en Villavaka baserat på ytterst lösa grunder, blir det en smula löjeväckande. Om ni tycker att det är kul, så är jag glad för er, vi tycker också att det här är underhållande.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-03 22:53
ville bara säga att ja skojade få be om ursäkt om många här blev irriterade
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-03 22:52
Messih!

a jag vet stod förut att iaf sneijder kanske skulle ingå i en bytesaffär. men verkar blir runt 65 mille rakt av. jag har inte följt milan så mycket lr kaka, men real har saknat en "zidane" och jag ser iaf inge mer alternativ än kaka som kan täppa till den luckan iaf lite.

Den elvan du skriver ser väldigt bra ut, men jag tror faktiskt robben kommer att stanna och man köper "bara" 1 av ribery lr ronaldo. sen tror jag mycket på att man köper in xabi alonso som perez gillar väldigt mycket.

ska bli intressant iaf o se om pellegrini kan få laget att fungera med alla nyförvärv som kommer osv.
Delarocha
2009-06-03 22:51
Yaya Toure //

Ska man ta det där på allvar? Kone gjorde 8 mål i år på 23 matcher i Marseille. Vilken bedrift. Elmander gjorde 8 i Bolton eller nåt va?

Sen behöver du inte skriva samma inlägg 3 ggr. Folk ser vad du skriver.
Alenao
2009-06-03 22:50
Kaka måste prestera i varje match med tanke på hur mycket mer han tjänar än sina lagkamrater och för det priset han komm. Jag ger han 2 år där och sedan tillbaka till Milan.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-03 22:49
OM vi ska sälja eto ska vi Köpa bakari Koné
Barcelona Yaya_toure
2009-06-03 22:49
Barcelona VizzlA
2009-06-03 22:48
Barça! (MQUC3)

jo jag vet 4-3-3 som gäller men det hade nog funkat fint så iaf..då menar jag att iniesta agerar släpande forward.
Barcelona Rambla
2009-06-03 22:48
Kakavaka och nu Villavaka. Det slås rekord i töntighet på en viss redaktion.
Delarocha
2009-06-03 22:47
Om Real nu köper Villa lär ju minst två av RvN, Huntelaar, Raul o Higuain försvinna. Antagligen de två första. Sen har de ju Negredo också men han är ju en egen produkt så han skeppar dem väl iväg.
Genomtänka affärer är fan inte Reals melodi iallafall.
Barcelona BlueRed.
2009-06-03 22:47
Var i alla fall uppe till 23.30. Villavakan ska tydligen dra igång på allvar efter 23.00.
Synd bara att det inte är skribenten som skrev den mycket väl kände och hyllade krönikan "Pool och Barca: Akta er för el Madridismo", som uppdaterar. Det hade varit något.

-------------

För övrigt så anser jag att en transfer av Zlatan till Barca är för min del en stor risk. Vem vet hur väl han passar in i Spanien och speciellt i Barcelona. Hleb var ju på förhand en spelare vars spelstil var gjord för Barca.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-03 22:46
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-03 22:45
Sjuka pengar. Barn i Afrika svälter, Madrid drömmer om att köpa 1 spelare för 700 milj och säkert en annan för 1 miljard.

Fan, dom borde skämmas.
Barcelona Messih!
2009-06-03 22:42
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!:
Ok, jag lästa att robben och sneijder skulle ingå, men skrivs väll massa strunt överallt nu.
Är ju dock snack iaf om att Robben och sneijder ska lämna. Hur som haver ser jag inte kaka som minsta hot mot barcelona.
köp Ribery, C.Ronaldo, Maicon, kaka, Clichy så får ni en hyffsad start 11 ;)
Casillas
Maicon Ramos Pepe Clichy
Lass kaka Diarra
Ribery Hugain C.Ronaldo

Tror att Barca skulle även vinna mot detta FM lag ;)
Så jag är inte det minsta orolig för vad real gör, så länge barca kollar på vad VI behöver och förstärker så ser jag inte Real som något hot ;)
Inte mer än vanligt iaf.
Barcelona Larsson1333
2009-06-03 22:41
Zlatan känns både lite bu och bä

Positivt: HAn är bättre huvudspelare än etoo, har riktigt bra speluppfattning och kan slå avgörande pass, väggspel med skarvar osv något som kan vara bra runt straffområdet, har ett bra skott så han kan inte bara göra enkla mål, utan även långskott

Negativt: Kan få svårt att anpassa sig i barca, inte den mest löpstarka, svårt att ta till sig sin nya roll isåfall kanske?
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-03 22:40
Hahahahah ;D. Vem är det som är klar imorgon ? Kakavaka igår, Idag Villavaka och imorgon Ronaldovaka ;D, Haha, :D.
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-06-03 22:39
Inter Soldier

Vad är problemet, du behöver precis inte läsa vakan? och det är en väldigt kul grej att följa efter. Och man tar det med en nypa salt, inte så man går in 100% och tror allt man hör och ser. Är du en som sitter och klagar på nöjen generelt eller? Tror nog du är bitter över att inte ni kör med samma.

Edit*

Skulle ni vilja ha en spelare så som Scarface/benzema eller Zlatan. Och ni skulle köra "vaka" på det skulle de höjas puls på barca fans med. Bara bullshit att ni försöker vinkla negativt. KUL GREJ! ni behöver INTE läsa det om ni inte vill. Ingen tvingar er. sluta sitt och gnäll som ett gäng kärringar
Barcelona tarrak
2009-06-03 22:36
Att lyckas parodiera något som från början är så parodiskt som Madrid och deras supporters megalomani, borde egentligen vara omöjligt, men de lyckas minsann varje gång och nu har de tagit det till nya nivåer. Vi ska alla vara djupt tacksamma för underhållningen de bjuder på.
2009-06-03 22:34
Messih!

det blir kaka för 65 mille...ingen spelar emellan.
Delarocha
2009-06-03 22:32
Zidane kostade 750 miljoner. Och då mådde väl ekonomin betydligt bättre än vad den gör idag.
2009-06-03 22:31
vill bra fråga har stått lite om zlatan osv... vem ser ni helst i anfallet etoo lr zlatan? zlatan är bättre egentligen men frågan är om han kommer att passa in i eran spelstil så bra som etoo gör?
Barcelona Messih!
2009-06-03 22:31
Delarocha:
Det är ju skrattretande, så sjukt hur folk tänker ;D
Vi har vunnit trippeln och vi ska vara rädda för att de ska köpa kaka för 65m E + robben och sneijder ;) hehe
Jag skulle vara överlycklig om de bytte robben och sneijder rakt av mot kaka, då ska vi inte snacka om 65m på det hela ;)
Nästa transfer är väll att hugauin, ramos och pepe +100m Euro mot C.Ronaldo ;P

Kaka passar till C.Ronaldo! 10 sekunder kvar på matchen mellan Real och barca! HAN SKJUTER, MÅÅÅÅL REAL!!!!! Piiiiiip dommarn blåser matchen!!
Det är över! Real förlorar med 1-14 mot barcelona!
hehe
2009-06-03 22:29
Inter Soldier

jag tycker det är riktigt bra.. och tycker att dem flesta lagen borde ta efter! kul för vissa som tex inte kan spanska lr så. ända jag läser är sportbladet lr svenskafans typ :P:D så är roligt att följa och veta vad som skrivs i andra tidningar i spanien/italien osv..

Delarocha.

nej fan inte normala summor. men runt 600 mille för zidane är iaf den billigaste övergångssumman i världshistorien. finns inga pengar i världen att köpa han egentligen så där gjorde perez en bra deal.. som att köpa en diamant med ett gruskorn
Delarocha
2009-06-03 22:23
"21.25. Då har Juan Laporta lagt sig i någonting som inte rör honom, förvånad? Enligt Goal kritiserar han nu Real Madrid för att köra på priser som inte ska finnas på marknaden. Laporta har ett lag som vunnit Champions League och han kommenterar trots det ändå Real Madrids agerande på marknaden? Känner ni lukten? Luktar lite katalansk rädsla."

Lagom patetiskt? Anser de att dessa summor är friska för ekonomin både inom fotbollen och generellt för världen eller? Patetisk skribent.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-03 22:23
Inter Soldier:

Sluta aldrig förvånas, Puertan består bara av :

Unga människor som inte lärt sig nåt än.
Vuxna människor som inte växt upp än.
Inter Soldier
2009-06-03 22:17
Alltså driiiver Madrid fansen med sina vakor??? HHAHAHAHHA som om dom aldrig har köpt spelare tidigare!
Delarocha
2009-06-03 22:15
Haeger//

Okej. Jag vet faktiskt inte riktigt vad planen med Saltor är. Kan ju verka en aning skumt om Henrique gjort bra ifrån sig där och vi dessutom har både Puyol och Marquez om jag inte minns fel som har spelat högerback i Mexikos landslag?

Messih//

Håller med dig angående Hleb att man bör ge han chansen ordentligt eller sälja honom. Går inte å ha en sån spelare på bänken då han inte presterar ett skit då och han kommer ju inte komma in bättre i spelet om han aldrig får chansen. Jag föredrar ju faktiskt att sälja honom och köpa in en ny liknande spelare, helst en spanjor. Min dröm hade varit att se Arteta eller Silva i Barcelona, någon av dessa herrar lär ju kunna byta av Xavi elelr Iniesta på mitten och kanske även spela på en kant. Iallafall Silva.

Annons: