/spanien/barcelona/forum/18059.aspx/spanien/barcelona/forum/18059.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-26 21:31
Barca såklart!

Tänk på att i Arsenal hade Henry en friare anfalls roll och allt skulle gå via honom men i Barca ligger han fast ute på vänsterkanten och har mindre rörelser, klart han inte kan vara exakt som han var i Arsenal då.
Barca såklart!
2009-07-26 21:28
Äntligen är Zlatan i rätt klubbdress. Dock är jag osäker om han kommer prestera lika bra här som i Inter, oftast blir spelarna inte lika bra som dom var i sin tidigare klubb. Se på Henry t.ex, vi har inte fått ut lika mycket av honom som han fick ut av sig själv i Arsenal, dock var han duglig (mer än så) förra säsongen, men lite mer kan man kräva.

Är glad om Zlatan kommer upp i 15 ligamål nu första säsongen! :-)
Barcelona Gio Style
2009-07-26 21:28
ronaldinhoism//
Ne syftade på att Serie A tappade sina två största profiler. Så det är dags att Dinho vaknar och visar att det är han som ska vara störst där :P
Barcelona ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA
2009-07-26 21:25
ja vet inte om ni har sett detta innan, men här anländer zlatan . FAAAN VA GÖTT!!!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-26 21:23
Har följt alla Ronaldinhos träningsmatcher och måste säga att han har växt för varje match. Han verkar ha hittat tillbaka på riktigt, Berlusconi tvingade honom stå på en bänk och svära inför alla lagkamrater att han skulle göra allt för Milan i år och kämpa så hårt han kunde. :D
Barcelona ihefsu
2009-07-26 21:22
"I’m a professional footballer and a calm, easy going guy"

Antingen saknar Zlatan självinsikt eller så har han fruktansvärt mycket självdistans ;)
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-26 21:21
Vem vet Dinho kanske kommer tillbaka:D

Man kan juh drömma i alla fall.
Rooney & Vidic
Jag har inte hängt med de sista 2 dagarna angående Zlatan, men ville bara undra:

Vilket nummer får han? är det bestämt ännu?
annars vilket nummer tror ni han får?
Barcelona Ronaldinhoism
Gio Style

Va? Växa nu när Zlatan lämnat?

Spelade de i samma lag?
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-26 21:20
Ämne: Måste bara länka den....
Finns det ngt finare sätt att slå en tunnel än så som Dinho gör i klippet? NOPE!
Abbe -

Jaha, aa sen hans typiska "titta åt ett håll och passa åt ett annat" passning direkt efter. Han är härlig denna ronnie alltid bringar glädje. D:
Barcelona Gio Style
abbe/
Ronaldinho verkade vara väldigt het under hela matchen ju. Hoppas att han växer nu när kaká och zlatan lämnat. Vore underbart att se honom på topp igen.
Barcelona el Flaco
2009-07-26 21:18
Touré Yaya är inte bara en av världens bästa defensiva mittfältare med en god teknik och förmåga att göra Maradonaliknande mål, han är även en Master of Ceremony. Se länk. :)
Barcelona Abbe -
2009-07-26 21:17
Ämne: Abbe -

Menar du m....
Nja, målet var inget speciellt, det var just tunneln jag syftade på. Rätt iskallt ;-).
2009-07-26 21:16
Abbe -

Menar du målet? Checka in 0.29 också, typiskt ronnie! :D
Barcelona Abbe -
2009-07-26 21:13
Måste bara länka den här, ta en titt vid 0.25! Det sitter i än :-).
Barcelona Okkapokka
2009-07-26 21:13
Ämne: Okkapokka

Inget ....Its coming along nicely, Einstein. Smått ironiskt att jag skrev det där på engelska men du fattar nog.

Finns mycket att skriva om i böcker när Barcelona just vunnit trippeln :-)
Barcelona Gio Style
2009-07-26 21:12
Haha vilket härligt välkommande "rambla2" får.
Tänk om han är en helt vanlig barca kille som vill sitta och diskutera sitt lag med oss på forumet. Fett synd att skrämma iväg honom sådär haha :P
Men att överväga ett namnbyte vore bra, blir lite komplicerat ibland om båda är aktiva.

Skulle inte förvåna mig om Zlatan kyssa barca märket. Han är helt överlycklig över sin chans.

På tal om alla mini zlatan fans som kommer att dyka upp här. Det får man stå ut med helt enkelt. Alla faller för någon klubb av en anledning. Kan vara att ens favorit spelare flyttar dit, sen växer kärleken till klubben och man stöttar dem i vått och torrt, även när favoritspelaren har flyttat. Inget konstigt med det. Förhoppningsvis kan dessa nya fans bidra med något konstruktivt i framtiden. Man ska vara positiv :P
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-26 21:11
Jag hoppas vi aldrig säljer Yaya han är så jävla viktig för Barca. Så som Makelele var för Real.

Jag hoppas han stannar i Barca för alltid.

2009-07-26 21:10
Pep.G-Z9

Ja, eller den mot Mallorca. Jag tror alla här kan enas om att Yaya är en härlig person, när man ser honom så tror man att han är en "ful" spelare men han är så lugn och harmonisk med bollen. Han behandlar bollen med kärlek!
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-26 21:08
★Dani Alves★ / Gud är störst! - Pep el rei!

Eller hans soloräd mot Atl Bilbao för några veckor sen som avslutades med ett fantastiskt hårt och lågt skott !
Barcelona el Flaco
Vi får inte heller glömma att Touré hade en ganska offensiv roll under sin tid i Monaco, betydligt offensivare än i Barça. Så jag tror att han hade kunnat adaptera sig till en position längre upp i banan.
Barcelona Ghazza
Ja, j-vlar. Hela arenan exploderade minns jag. Själv tappade jag min kamera i kaoset ;D
2009-07-26 21:06
Pep.G-Z9

Fullträffen mot Inter i förra årets Joan gamper var fin.

★Dani Alves★
Vi tänkte lika :)
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-26 21:06
Pep.G-Z9

Du får inte glömma Yayas skott mot Inter:D

Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-26 21:05
Fy fan vad jag önskar att se Yayas bössa ibland. Senast jag såg en Yaya bössa var la mot Atl Bilbao förrförra säsongen :P?
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-26 21:03
el Flaco

Han har tillräckligt fina fötter för det vår kära Yaya :)
schlattan
2009-07-26 21:03
Får man skriva här om man hatar madrid, är interista, älskar zlatan och gillar barcelona och deras värderingar :)
Barcelona Ghazza
2009-07-26 21:02
el Flaco,

Om Rijkaard lyckas få Xavi att skjuta är jag säker på att Pep lyckas med Yaya ;)
Barcelona el Flaco
2009-07-26 20:57
Gooolazo [9]/

Sport skriver att Pep kanske funderar på att flytta fram Touré längre upp i banan ifall klubben värvar en mittfältare. Tanken är då att Touré kan komma att rotera med Iniesta på mittfältet, som i sin tur kan komma att rotera med Henry ute på vänsterkanten.
Annons: