/spanien/barcelona/forum/18053.aspx/spanien/barcelona/forum/18053.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-02 13:07
Ska försöka att inte drömma iväg FM:style. Men min drömmupställning skulle se ut såhär inför nästa säsong.

---------Etoo----Messi---------
-------------------------------
Iniesta-----Toure---Cesc----Xavi
--------------------------------
Abidal---Pique---Puyol---D.Alves

Bänk: Henry, Bojan, Marquez, Keita, Muniesa, Busquets och Caseres

eller

Ribery---------Etoo-----------Messi
-----------------------------------
-----Iniesta-----Toure-----Xavi----
-----------------------------------
Abidal----Pique----Puyol----D.Alves

Henry, Bojan, Marquez, Keita, Muniesa, Busquets och Caseres

Och under tiden som Etoo, Toure och Keita är borta så spelar Henry och Busquets på de frånvarandes positioner.
Kanske värva en bänkmittfältare också.
Vad tycker ni ?
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-02 12:54
FREDY ESPITIA är en skojare. Men roligt och läsa det han hade säga. Som när han skriver så här. Men något säger mig att el Madrid kommer att vinna minst en stor pokal i sommar. Haha, roligt var ordet.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-06-02 12:47
Ämne: Är detta årets artik....
Haha årets citat: "Och när de vita spökena väl krupit in under täcket på Benitez och Guardiola så vet vi inte hur det slutar". De visste verkligen inte hur det skulle sluta, 4-0 och 2-6 svider säkert fortfarande och det enda vita spöket jag såg under de matcherna var nog Raúl.
Barcelona Latinoo
2009-06-02 12:40
Marängernas silly season verkar gå som jag förutspådde, Wenger och Mourinho nobba R.Madrid så de fick nöja sig med tredje valet Pellegrini.
Barcelona Latinoo
2009-06-02 12:33
Ni har glömt ha med Ribery i Silly Season 2009, han är den som brinner mest för att komma efter Fabregas.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-02 12:27
Undrar bara varför Real Madrids Puerta fortfarande är stängd för ? Säsongen är ju över nu.
Barcelona el Flaco
2009-06-02 12:01
Delarocha /

Snacka om att den krönikan fick motsatt önskad effekt. Ett episkt misslyckande från Espitia.
Barcelona BlueRed.
2009-06-02 11:49
Delarocha

Alltid lika roligt och läsa den där, haha.
Delarocha
2009-06-02 11:40
Är detta årets artikel/krönika tro?
Otroligt rolig iallafall.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-02 11:15
Ämne: MadridistaN

Vi är....
Pierre(Dobber)

Vi är större människor. Förvänta dig inte något tillbaka här

Jag kan gratulera vilket lag som helst i denna värld från från Division 6 i Sverige till årets Cl finalister Man United men inte Madrid laget och det gör mig inte en sämre människa.

Och köpet av Felipe Luis är en ex madrista. Som etoo.

So What?

fELIPE lUIS: inte ett dugg förvånad över att ni inte kunde ta hand om honom så låt oss vårda killen:P

Reals akademin: Skam
Barcelona Señor Hadi
2009-06-02 10:52
Bluered

Tack! Vet du någon annan sida som har de i wallpaper-format?
Barcelona A.Gaudi
2009-06-02 10:52
haha va!?

visade han bilden för spelarna inför match? herregud han är inte bara den bästa, han är den coolaste.
Barcelona BlueRed.
2009-06-02 10:49
Señor Hadi

*Länktips

Där har du bilderna.
Barcelona Smogen
2009-06-02 10:42
jag antar att länken redan legat här, men om inte har jag aldrig någonsin rekomenderat en video så starkt som "the gladiators of pep" som Pep visade spelarna före CL finalen
Delarocha
2009-06-02 10:41
Pierre(Dobber)//

Ni har väl helt enkelt fått anpassa er till situationen då ni är vana vid att åka ur CL i kvarten eller när ni nu åker ur. Förstår inte hur ni tycker ni kan kräva att vi ska vara tacksamma mot er för att ni åkte ur CL och inte vann ligan? Vad ska vi tacka för? För att vi var bättre än er under hela säsongen? Tack så hemskt mycket
Barcelona Señor Hadi
2009-06-02 10:32
Någon som har länken där spelarna posar med alla tre pokaler? Såg det någonstans, där alla kör en individuell bild och sen en lagbild.
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-06-02 10:08
MadridistaN

Vi är större människor. Förvänta dig inte något tillbaka här ;)

Och köpet av Felipe Luis är en ex madrista. Som etoo.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-06-02 10:01
Jag älskar att höra på publiken när Barca gör målen i finalen. Speciellt när Eto'o gör första målet. Det får mina hårstrån att resa sig!
Barcelona Lionel_
2009-06-02 09:54
Ämne: Heywood Jablome

....
När "mina" lag åkt ut hejar jag på de lag som spelar roligast fotboll. Och fakta, Real är inte i närheten av vad lag som United presterar.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-06-02 09:51
El Capitano

Ja, många gånger har man kollat och kollat. Sitter ibland och vevar på med 2-0 först, sen 2-6 och så 1-1 CL och 2-0 CL finalen! Det är glädje det!
Barcelona MessiFP
2009-06-02 09:32
Oj! Skrev senast igår att det skulle vara en bra värvning med Filipe, och idag går tidnigarna ut med detta. Roligt!
El Capitano
2009-06-02 08:55
Ämne: Detta är för mig säs....
Grym video, har kollat på den 10 ggr kanske :)
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-02 08:42
Barça säga vara intresserade av den unge Felipe Luis numera i Deportivo la Coruna.

Felipe Luis ska nämligen köpas in som Sylvinhos ersättare, ifall han skulle komma nu.

Depor ska vara villiga att sälja sin vänsterbacks stjärna samtidigt ska minst en av de dessa herrar Pedro/Xavi Torres y Abraham ska inkluderas i en utbyttes affär också.

Nej hoppas inte Pedro ska inkluderas i denna affär.

Allt i länken.

Barcelona a L b
2009-06-02 01:34
Ämne: se länktips för stor....
Haha lide old school nu..
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-02 01:18
Ska jag vara helt ärlig så betyder spanska ligans status jack shit för mig. Jag hejar på FC Barcelona. Inte på spanska ligan.
MadridistaN,
2009-06-02 01:17
Heywood Jablome

Att Barca skulle vara utslagna ur Cl och Real Madrid vann titeln skulle visst gynna er då den spanska ligan skulle få högre status ut i Europa, är en sak.
Barcelona Denílson
2009-06-02 01:11
se länktips för stor humor, speciellt rubriken.
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-02 01:11
Vad ska vi tacka för? Jag förstår inte riktigt. Jag tycker aldrig Real Madrid var nära ligatiteln. Barcelona slogs i tre turneringen under hela säsongen, Real Madrid var större delen utav säsongen i en turnering. Det bevisar Barcelonas storhet bara ännu mer.

Och jag är ledsen, jag skulle aldrig kunna bli så ödmjuk. Jag tycker det är stort utav dig, men oavsett lag Real Madrid möter, oavsett omständigheter så tänker jag aldrig heja på Real Madrid... om det inte gynnar Barcelona givetvis.
MadridistaN,
2009-06-02 01:04
Ni borde åtminstone säga tack till oss för;

1. Vi gjorde ligan mer oviss och satt nerverna på spel trots alla skandaler och skador vi haft i år fastän ni spelat er bästa fotboll överhuvudtaget, någonsin.

2. För att vi efter El Clásico, inklusive jag(Vår tränare och även president), gratulerade er och även många Real fans, inklusive jag, höll på er i Cl finalen.

Hade ni gjort samma sak om det vore omvänd läge?
Barcelona D_ALVES_20
2009-06-02 00:02
Jag säger ja till David Villa och nej till Forlan trots jag respekterar hans enorma bedrift som skyttekung i La Liga, det e andra gången han gör det. Men för mig David Villa är en mer vass anfallare och ungre, och ingen snack om att David Villa är grym central anfallare.

Vi ska inte heller glömma att Abel Resinos filosofi är offensiv och aggressiv fotboll, vilket är trärtom mot vad Aguirre ville använda i Atletico Madrid. Forlan är mycket smart anfallare som visar att han inte slösar bort sina chanser.

Men Etoo hade chansen att bli skyttekungen om ifall Barca hade använt sitt ordinarie laguppställning, om Xavi, Iniesta, Messie och Henry hade spelat. Etoo hade säkert fått bättre hjälp eller haft enklare att göra mål. Jag talar bara från en aspekt, man vet aldrig som kunde hända ändå.

Kanske Forlan hade ändå blivit skyttekungen. Efter Reals förlust mot Villareal då blev ligan avgjord och Barca kunde lika gärna förlora resten av sina matcher. Och jag kan tänka mig att det här blir Forlans bästa säsong, och i nästa säsong Etoo kommer vara tillräckligt taggad för att bli skyttekung trots afrikanska mästarskap.
Annons: