/spanien/barcelona/forum/18039.aspx/spanien/barcelona/forum/18039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-04 23:17
el Flaco

Haha du tror inte Kaka kommer eller?
Real Madrid Bengan
2009-06-04 23:17
Ämne: Bengan

Allvarligt....
Din kommentar bekräftar ju hela min poäng behöver inte säga något mer
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:15
Inte för att jag tror att ryktena om Zlatan eller Kaká stämmer (i Zlatans fall så hoppas jag inte ens att han kommer), men om det nu skulle stämma att Barcelona och Madrid skulle köpa dessa två spelare hade det varit två gigantiska förluster för Seria A.
Rambla

Didnt know that!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Ämne: Zlatan klar för Barc....
Enligt Tuttosport skall Toure också ingå i handlingen. Det får inte ske ! Blir förbannad om vi blir av med Toure
Barcelona Rambla
2009-06-04 23:14
Luiz_Madridista_4ever

Jo, jag anser att han menar illa. Jag tycker det är förbannat ohyfsat att komma in på vårt forum och moralpredika när ert forum är ännu värre på att snacka skit om allt som har med Barcelona att göra.
Barcelona 2bbe
2009-06-04 23:13
Det skumma är ju var Real hade tänkt att få in Kaká i laget i en 4-4-2 uppställning som Pellegrini verkar gilla. Han är ingen kantspelare och han är definitivt ingen playmaker a la Xavi eller Deco. Han är mer av en släpande forward som gillar att transportera boll som ex.vis Hleb eller Gerrard.

Aja nästa säong kommer bli riktigt intressant! vi vinner dock igen...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-06-04 23:13
Ämne: Det sägs förövrigt i....
Stämmer absolut inte, gick in sport.es och man såg att moretti och laporta ska ha pratats vid, det var allt.

Bengan

Och folket i puerta är så oskyldiga?
Manchester gjorde en bra säsong vi gjorde en storartad säsong, we made history!
Real Madrid Radikalt
2009-06-04 23:12
Guti har inte allt och Guti är inte bättre än Xavi. Kanske att Guti är roligare att titta på med sina humörsvängningar, galna/geniala passningar, lathet, men bättre? Nej.
Barcelona Cape
2009-06-04 23:11
Zlatan klar för Barca enligt bland annat Tuttosport...
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:11
Barça-fan/

Han är alldeles för ung för att flyttas upp skulle jag tro, tippar att han stannar kvar i Barça Atlétic nästa säsong. Däremot hade jag läst någonstans att han kanske skulle träna med A-laget under försäsongen i England.
2009-06-04 23:10
Rambla

Shhhhh! Take a pill, han menar inget illa.
Barcelona Rambla
Bengan

Allvarligt talat. En sak gör mig riktigt trött och det är när självgoda madridistas kommer in på vårt ÖPPNA forum och gnäller på nivån här, hur vi snackar skit om Real Madrid mm. Ert LÅSTA forum är sju resor värre på detta, så min fråga till dig blir. Varför envisas du med att komma in här och läxa upp oss? Inse fakta, vi gillar inte din klubb. Vi gillar inte hur klubben beter sig när det gäller värvningar, ert självgoda uppträdande som genomsyrar hela klubben ända ner till fansen. Vi diskuterar detta här på vårt forum hur mycket vi vill. Comprende?

Det hade väl varit bärre om vi gått in på ert forum och provocerat? Här gör vi som vi vill.
Ämne: Ride_The_Big_One(6) ....
Det var en av mina drömmar jag och den gick i uppfyllelse haha.

=)
Delarocha
2009-06-04 23:08
Bengan.

Rekrytera var ordet. Där fick du faan till ordet jag letat efter länge. Det är verkligen rekrytering av spelare ni sysslar med. Ungdomsakademin genererar talanger år ut och år in har jag märkt?
Barcelona Barca-nist
Ride_The_Big_One(6)

jag som trodde trippeln var en dröm som gick i uppfyllelse????

;D
Barcelona Barça-fan
Vad tror ni om att Gai flyttas upp till nästa säsong?
Real Madrid Zizou_spars
Det sägs förövrigt inne i puertan att tuttosport påstår att Zlatan är klar för er. Har ingen direktlänk till det dock tyvärr..

Visst är uttrycket "sägs vara klar" förjäkla härligt :-P
Real Madrid Bengan
2009-06-04 23:07
Ämne: Ämne: BlueRed....
Inte direkt, kolla igenom kommenterarna senaste 24 timmar så hittar man rätt många hinkar dynga kastat på Madrid. Fattar inte hur ni orkar bry er när ni nu äntligen spelat bra en säsong.
2009-06-04 23:05
Ämne: BlueRed.

Jaha ok.....Haha mina drömmar går oftast i uppfyllelse.
;)

Bengan

Jisses lugna ner dig, vi har all en lugn disskusion om spelare och så vidare, överdriver du inte en aning?

Ett par stycken kritiserar och tycker till och du gör värsta dramatiken av det hela.

DET FINNS EN GUD

Han var ironiskt med sitt inlägg.
:)
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-04 23:04
Ämne: Är du seriös med att....
Du orkade tydligen inte läsa hela hans inlägg :-P

Barcelona Rambla
2009-06-04 23:04
Bengan

Hur många titlar tog Perez efter att han köpt Beckham? I ärlighetens namn var Beckham totalt oduglig de första säsongerna. Han lyckades med nöd och näppe vinna en titel i sista omgången under sin sista säsong i klubben. Under vårkanten var han visserligen bra under Capello. Säsongerna innan var ju ingen höjdare precis.
Barcelona DET FINNS EN GUD OCH HAN HATAR CHELSEA
2009-06-04 23:03
Är du seriös med att guti har allt? och att han är bättre än Xavi, samma diskussion nu som innan säsongen och du håller dig kvar till att guti är bättre?
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-04 23:02
BlueRed.

Jaha ok. Ja givetvis, det är mer än bara namn som krävs.

Ride_The_Big_One(6)
Verkligen, håller med. Dock hoppas jag inte din dröm ang Ribery går i uppfyllelse ;-)
Real Madrid Bengan
2009-06-04 23:02
Ämne: Bengan

Till vilke....
Jag tog Beckham som exempel, Perez era tog slut när makelele drog. Men hur som helst levererade han en hel del titlar. Under sina första år drog han in flera CL titlar bland annat. Och värvningar som tex Zidane och Figo.

Sen förstår jag inte varför Real är så intressant. Satt och läste lite i ert forum och ser att i princip majoriteten av alla inlägg är om RM och inte om barca. För det första trodde jag att det här forumet iaf höll lite högre klass än fotbollskanalens kommentarer, sen så verkar ju dom flesta överens om att barcelona är världens bästa lagoch enligt många kommentarer så spelar det ingen roll om Real värvar sin lista med spelare eftersom barcelona ändå är bäst. Så lägg ner att snacka skit om Real och låt dom rekrytera ifred. Det är alltid massa snack om att det här forumet ska vara så rent, men kolla runt lite... är ju mer smutskastning än på FK.
2009-06-04 23:00
Ämne: Ride_The_Big_One(
....
Hahahah den var bra!

Zizou_spars
Beror på vilka som lämnar, anser laporta och pep att eto och henry har hungern kvar och vill vinna mer titlar med laget lär bägge vara kvar, allt annat vore idioti.

Skador är alltid något som drabbar storlagen som oftast har sjukt många matcher, men jag tror faktist det blir några köp ifrån den inhemska ligan(antingen blir det ytterbacken filipe ifrån deportivo/bruno ifrån almeria), Ribery hade varit en dröm men vi får se där. Hleb,sylv,gudj lämnar denna sommar så man måste ju ersätta och bredda
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-04 23:00
Ride_The_Big_One(6)
Verkar som att de åtminstone påbörjat arbeta. Den som lever får se, man ska inte tro på all skit som skrivs.

el Flaco
Ja, det vore väl Henry eller Etoo då. Dock har Henry vart bra i år, och även fast jag skulle vilja påstå att en annan forward på Etoos position kunnat göra fler mål i årets Barcelona så får man ju ändå säga att 30 styckna är ganska Ok :-P.
Barcelona Barca-nist
2009-06-04 22:57
Pierre(Dobber)

Du har rätt, allt kan bli bättre än denna säsongens resultat.

De är svårt och säga emot när det gäller Kaka om han är i form och oskadat. Men laget måste fungera ihop och kanske de krävs mer tid än bara en sommar.
får Barca nån av de spelare som Ribery eller silva , Benzema osv så lär det bli tufft för er minsann
Barcelona BlueRed.
Zizou_spars

Absolut, jag syftade mer på när själva bygget var klart och alla stjärnor hade anlänt till Madrid.
Ämne: Ride_The_Big_One(6) ....
Exakt Xabi som styr och ställer i pool ska vara prio 1, mycket som behövs göras hoppas för er att er ledning tar tag i det hela.

Annons: