/spanien/barcelona/forum/18037.aspx/spanien/barcelona/forum/18037.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-04 13:52
Barca-nist

Haha inte direkt. ;D.
Barcelona Barca-nist
2009-06-04 13:42
"Real Madrid-redaktionen söker förstärkning!"

Är de nån som är sugen ? ;D
Barcelona Riiio!!
2009-06-04 13:09
Alltså fan va löjliga dom e på RM red.
Herregud skriv något litet varje dag och inte varje kvart.
Skall dom skriva så om varje spelare som dom följer så kommer hela hemsidan kollapsa snart. Dom är ju fan intreserade av ALLT!

Märks hur mycket mognare sida vi har och andra lag också.

Deras rubriker som syns till höger har alltid stora bokstäver och utropstecken o annat skit.
Herregud dom verkar gå på en o annan tablett alltså. Helt uppspelta av minsta lilla sak som händer inom klubben.
Barcelona lameG^
2009-06-04 13:01
barca kommer erbjuda klubbar i spanien många talanger som del betalning av spelare. Ex på dem är pedro,jeffren,Sanchez,Bojan. Men inte sälja dem utan dem får spelare på lån i kanske 1-2 säsonger.

Detta gynnar båda parterna tycker jag. Vi får tillbaks spelarna utvecklade och klara. Dessutom får vi den spelaren vi vill köpa billigare.

Skulle vilja se sanchez,jeffren,pedro lämna oss på lån. Gai och Thiago stannar i b-laget 1-2 säsonger till. Bojan är ett stort frågetecken. Men vill ändå att han ska stanna.
Real Madrid Semme
2009-06-04 12:47
jag som Liverpool supporter kan säga att Riise inte håller måttet i Barca.
Mer enbent spelare får man leta efter. I Liverpool så förstörde han många anfall då han bestämde sig för att skjuta från 40 meter.
Han är inte så passningsskicklig och vän med bollen som man måste vara för att spela i Barca.
Vet inte hur han skött sig i Roma, men de sista 2 säsongerna i Pool var han en rejäl besvikelse.

Jag är inte barca supporter heller, men spelare ingne roll vem RM köper, så som ni spelare så är det ganska lungt. Vad ska Kaka göra när han inte ens får tag i bollen.
Imponerad av ert spel och hoppas att liverpool en dag kan spela liknande fotboll.
Vi har höjt oss rejält de senaste åren då Benitez kom.
Men han är fortf inte "klar" med laget. Lättare för Barcelona att köpa in spelare då ni i princip behöver 1 max 2 spelrare att förstärka per säsong (om ens det). OCh kan lägga allt krut på de spelarna.

Men men, lycka till. Ser gärna Riberry eller någon till er.
Gillar verkligen inte RM, de som klagade på chelsea och City. Skönt att ni producerar egna talanger med. Spelare med hjärta och inte pengar i huvudet.

El Capitano
Real red är den löjligaste red på hela SF.
Tänk om, TÄNK OM Kaka säger NEJ då! Det skulle kännas så underbart..haha
Barcelona lameG^
Ribery och Fabregas. Please!!!
Guddy,Hleb= Bye Bye

Ribery-Etoo-Messi (Henry,Bojan)Iniesta kan flytta upp.

Xavi,Iniesta,Fabregas varierar om 2 platser. Ibland kan iniesta spela där uppe och xavi fabregas startar.

Keita,Yaya,Busquets tar hand om den sista platsen. Ibland kanske nån är skadad eller vi måste spela defensivt och då kan 2 av dem starta. När keita,yaya lämnar till afrikanska så har vi marquez också. Glöm inte det. Så tror det räcker.

+ att vi har våra ynglingar som kan spela då och då. Kommer bojan lånas ut eller inte. Tycker han ska lånas ut för att han ska utvecklas. Men då måste vi köpa in en anfallare också.
Barcelona Cape
2009-06-04 12:38
petersays

Tottenham har inte VUNNIT en match då Gareth Bale har medverkat, haha.
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-06-04 12:37
Alltså Riise, är det en bra ersättare? Jag själv skulle hemskt gärna vilja se Filipe i Barçatröjan, jag tycker han är en bra spelare som är relativt lik Sylvinho i spelstilen.

Däremot, Ribery verkar het på marknaden. Det är stora summor som måste betalas för att få loss fransmannen.
Barcelona haeger
2009-06-04 12:22
Medgångsfan

Vi har Busquets, om han skadas eller måste vilas så kan Marquez spela som pivote.
Eftersom vi lär ha många backar iår så skulle det nog inte skadas om Marquez gick upp som pivote.

Skulle bara ge mer speltid åt andra backar.
Barcelona Medgångsfan
2009-06-04 12:19
Nu när det ändå snackas mycket om Afrikanska mästerskapen så har någon tänkt på att både Yaya & Keita försvinner? Vem tar platsen efter dom?
Ett nyförvärv på mittfältet är ett måste..
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-04 12:17
YEEEEEEEEEEEEEEEES hoppas det är sant :):):):):)
Barcelona haeger
2009-06-04 12:17
Riktigt bra om Ribery kommer, inte bara för att han är en riktigt bra fotbollspelare, utan han kommer även med en hunger att vinna stora titlar.

Pep har ju sagt att han vill ha en större trupp iår.
Och eftersom Eto'o försvinner till Afrika så blir det mycket speltid för de andra.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-04 12:12
Ribery väldigt väldigt nära:D
Peps första nyförvärvsval sägs det att han är.
Härligt;D
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-04 12:04
Någon som tror på att Ibra kommer?
Barcelona petersays
2009-06-04 12:00
Var det inte nån här som tjatade som attan om Gareth Bale som back i vintras?

Han har precis blivit utsedd till premier league SÄMSTA vänsterback. :P
Barcelona Marc
2009-06-04 11:43
Off topic men:

När man söker inlägg i ett forum så får man 9 ggr av 10 upp detta meddelande:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error �e31'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

C:\WEBBPLATSER\R4.SVENSKAFANS.COM\SPANIEN\BARCELONA\../../_inc/BaseItem/forumThreaded.asp, line 163

Någon som vet varför?
Barcelona petersays
2009-06-04 11:35
Asenjo verkar nära Atletico. Hoppas verkligen att vi istället nyper honom och lånar ut. Helt idiotiskt att inte köpa honom om nu summan, som det verkar, hamnar under 10M. Valladolid skulle säkert kunna tänka sig något byte i en deal också.

Är övertygad om att han är förste landslagsmålvakt inom 2-3 år.
El Capitano
2009-06-04 11:33
Ribery går aldrig till Real, va ska han dit och göra? Killen vill vinna titlar speciellt den efterlägtade CL titeln.
Real kommer inte längre än åttondelsfinal i CL och alla stora namn vet att Real är ingen europa lag. vi såg hur det fick mot Juve och Pool!
Kaka ska göra till en vinnande lag igen...jo TJENA! Kaka gjorde några godkända matcher var 2007. Men jag är säker på att Real får diss IGEN och denna gång av Kaka :)
Perez får försöka på spelare av Real kaliber som t ex. Anders Svensson alt. Fredrik Ljungberg.
Barcelona Criff
2009-06-04 11:32
Haha patetiska småungar i Real red.

Tacka gud för att vår redaktionen inte håller på på samma vis.

Förstår inte riktigt vilka dem tror dem är? Varför skulle varenda spelare i världen vilja komma till ett lag som inte varit längre än åttondelsfinal på 6 år?

Alla spelare det snackas om kommer ju byta ner sig om dem går till Real.

Ska bli kul att se vilka som kommer gå ut i efterhand och snacka skit om Real med tanke på Perez sätt att jobba på.

Det lär vara fler än Ferguson som kommer va förbannade :P
Barcelona Messih!
2009-06-04 10:20
Det bästa som kan hända är att vi får in Ribery!
Skulle vara så bittert om Real fick honom.
Vi skulle få ett sinnessjukt anfall.
Messi och Ribery på kanterna och en nick stark tank som center. Vattnas runt munnen redan ;)
Barcelona Latinoo
2009-06-04 10:07
Ribery kommer komma till Barca.

Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-04 09:47
Hundra gånger hellre att Kaka hamnar i Real Madrid än Villa eller Ribery. Så jag sitter helt ärligt och hoppas på att de får Kaka för då lär dem väl inte värva Villa eller Ribery. Men helst vill jag ju att de inte får någon.
Mazumba
2009-06-04 09:40
Ursäkta att jag klistrar in men när man läser detta så känns allt Barca åstakommit i år helt oväsentligt, och som salt på såret: "Kaka är klart" för Real.
Grattis Real, ni är oslagbara.

Namn: Hassan » Svara inlägg
Sänt: 2009-06-04 09:18
Har nu fixat så att Kakávakan är publicerad igen bland de spanska artiklarna idag. Kolla på dessa siffror.

Dygnets mest lästa
Real Madrid
09:16 (Läst 42458 gånger)
Kakávaka: Galliani i Madrid! (Fortsätter uppdateras)
Barcelona
08:19 (Läst 20833 gånger)
Silly Season 2009
Real Madrid
10:30 (Läst 4615 gånger)
Real Madrid-redaktionen söker förstärkning!
Barcelona
12:24 (Läst 3597 gånger)
Officiellt: Sylvinho lämnar
Real Madrid
14:00 (Läst 3304 gånger)
Säsongens betyg: Målvakterna
Delarocha
2009-06-04 09:28
Men vad är det jag läser? Sport påstår att Riise är intressant för Barcelona. Suck. Han vill jag verkligen inte ha!
Barcelona Barcaloni
2009-06-04 02:13
Ämne: Är det för mig bara ....
pokke/

Nej den är kvar.. de har bara gömt den lite grann :P
Länk!
Barcelona Cape
2009-06-04 02:00
Spårlöst borta pokke :P
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-04 01:55
Är det för mig bara eller är Villavakan borta?
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-04 01:53
Vad är det Hassan Alavi och Madrid-redaktionen håller på med? De sitter 24/7 bakom skärmen och lägger upp all dynga de läser. Tyckte Kakavakan var löjlig men nu kommer Villavakan? Gud....

Spelar ingen roll om Madrid köper Kaka eller inte. Han kommer ändå inte göra någon nytta. Han har varit usel i över 2 år nu.

Nog om det. God natt.
Delarocha
2009-06-04 01:37
De tog verkligen bort artikeln. Hahaha herrejävlar. Komiskt. Den är spårlöst borta.
Annons: